Trzydziesta czwarta część serii fantasy opowiadającej o przygodach Thorgala Aegirssona, szlachetnego wojownika wychowanego pośród wikingów Północy.Thorgal wraz z zaufanym Petrowem oraz młodą Lehlą i ocaloną niewolnicą Salumą dopływają do krańca wschodniego szlaku kupieckiego. Teraz rozciągają się przed nimi pustynie krain Arabów
Czwarta część serii rozgrywającej się w świecie Thorgala, a poświęconej losom pięknej i wojowniczej Kriss de Valnor.Kriss zawładnęła jednym z państw wikingów, a teraz planuje zdobyć tytuł królowej wszystkich ludów Północy. By jednak mieć do niego prawa, musi spełnić warunki wymagane przez Althing - wiec wolnych wojowników
Czwarta część serii rozgrywającej się w świecie Thorgala, a poświęconej losom pięknej i wojowniczej Kriss de Valnor.Kriss zawładnęła jednym z państw wikingów, a teraz planuje zdobyć tytuł królowej wszystkich ludów Północy. By jednak mieć do niego prawa, musi spełnić warunki wymagane przez Althing - wiec wolnych wojowników.
Trzeci tom opowieści o dalszych losach jednej z bardziej fascynujących postaci sagi o Thorgalu – pięknej i niebezpiecznej Kriss de Valonor. Swoją nową ziemską egzystencję wojowniczka zaczyna od spotkania z Brunhildą, córką króla wikingów Gustaafsona. Kriss pomaga jej w niebezpiecznej misji, jaką jest odnalezienie zaginionego berła – oznaki władzy królewskiej. Tylko jego posiadanie może uchronić króla przed złożeniem przysięgi wierności tajemniczemu pretendentowi do tronu wszystkich wikingów – królowi uzdrowicielowi Taliarowi Sologhonnowi... Jednak Kriss musi mieć się na baczności: ciążący na niej wyrok walkirii zakazuje jej zadawać śmierć jakimkolwiek żywym istotom. Jest tylko jeden warunek uchylenia wyroku: dokonanie czynu godnego królowej... Twórcami serii o Kriss de Valnor, misternie splecionej z wątkami opowieści o dalszych przygodach Thorgala, są scenarzysta Yves Sente i włoski rysownik Giulio de Vita.
Trzeci tom opowieści o dalszych losach jednej z bardziej fascynujących postaci sagi o Thorgalu – pięknej i niebezpiecznej Kriss de Valonor. Swoją nową ziemską egzystencję wojowniczka zaczyna od spotkania z Brunhildą, córką króla wikingów Gustaafsona. Kriss pomaga jej w niebezpiecznej misji, jaką jest odnalezienie zaginionego berła – oznaki władzy królewskiej. Tylko jego posiadanie może uchronić króla przed złożeniem przysięgi wierności tajemniczemu pretendentowi do tronu wszystkich wikingów – królowi uzdrowicielowi Taliarowi Sologhonnowi... Jednak Kriss musi mieć się na baczności: ciążący na niej wyrok walkirii zakazuje jej zadawać śmierć jakimkolwiek żywym istotom. Jest tylko jeden warunek uchylenia wyroku: dokonanie czynu godnego królowej... Twórcami serii o Kriss de Valnor, misternie splecionej z wątkami opowieści o dalszych przygodach Thorgala, są scenarzysta Yves Sente i włoski rysownik Giulio de Vita.
Druga część komiksowej serii Thorgal - Kriss de Valnor, osadzonej w świecie popularnego cyklu o przygodach Thorgala. Kriss, śmiertelnie ranna w desperackiej walce w obronie przyjaciół, trafiła przed sąd walkirii, który ma zdecydować o dalszych losach wojowniczki. W poprzednim tomie poznaliśmy dramatyczne dzieciństwo bohaterki oraz okoliczności jej spotkania z wędrownym kuglarzem Sigwaldem. Wyrok Walkirii przedstawia dalsze losy bohaterów, bezpośrednio po udanej ucieczce z zamku bezlitosnego władcy Alhardu. Ścigani i wyjęci spod prawa, Kriss i Sigwald wydają się skazani na żywot przestępców, a ich talenty i umiejętności czynią ich prawdziwymi mistrzami w bandyckim procederze. Ale za dumną i pamiętliwą dziewczyną podążają widma koszmarnej przeszłości, które postawią ją przed najstraszliwszą próbą w życiu...
Druga część komiksowej serii Thorgal - Kriss de Valnor, osadzonej w świecie popularnego cyklu o przygodach Thorgala. Kriss, śmiertelnie ranna w desperackiej walce w obronie przyjaciół, trafiła przed sąd walkirii, który ma zdecydować o dalszych losach wojowniczki. W poprzednim tomie poznaliśmy dramatyczne dzieciństwo bohaterki oraz okoliczności jej spotkania z wędrownym kuglarzem Sigwaldem. Wyrok Walkirii przedstawia dalsze losy bohaterów, bezpośrednio po udanej ucieczce z zamku bezlitosnego władcy Alhardu. Ścigani i wyjęci spod prawa, Kriss i Sigwald wydają się skazani na żywot przestępców, a ich talenty i umiejętności czynią ich prawdziwymi mistrzami w bandyckim procederze. Ale za dumną i pamiętliwą dziewczyną podążają widma koszmarnej przeszłości, które postawią ją przed najstraszliwszą próbą w życiu...
Thorgal to wielokrotnie nagradzana i najpopularniejsza seria komiksowa na kontynencie europejskim. Tytułowy bohater serii posiada wiele cech, które sprawiają, że nie jest zwyczajnym człowiekiem, m.in. niezwykłą siłę, zręczność, intelekt i niebywałe szczęście. Dodatkowo, dzięki przychylności bogów, trzykrotnie udaje mu się powrócić ze świata zmarłych do Midgartu - świata ludzi. Oprócz nadludzkich atrybutów Thorgala odróżniają, zarówno od pozostałych postaci występujących w tej, jak i wielu innych seriach komiksowych, takie cechy charakteru, jak niezłomna uczciwość, niechęć do przemocy i zamiłowanie do ""świętego spokoju"". Dzieje Thorgala to historia człowieka, który w wyniku dramatycznych boskich wyroków tego spokoju jednak nie może odnaleźć.
Thorgal – Kriss de Valnor to pierwsza z komiksowych opowieści rozgrywających się w świecie znanym z popularnej serii Thorgal. Jej bohaterką jest jedna z najbardziej fascynujących postaci sagi o dzielnym Wikingu – piękna i niebezpieczna Kriss de Valnor. Akcja komiksu zaczyna się wkrótce po dramatycznych wydarzeniach, opisanych w finale albumu Kriss de Valnor. Śmiertelnie ranna w bohaterskiej walce wojowniczka odzyskuje przytomność w pałacu Walkirii, gdzie stanie przed sądem bogini Freyji. W wyniku procesu rozstrzygnie się, czy czeka ją zaszczytna wieczność w Walhalli Odyna, czy wieczne potępienie… Podczas rozprawy Kriss będzie musiała opowiedzieć o swych najwcześniejszych doświadczeniach, które uczyniły ją taką, jaką ją poznaliśmy.
Komiks, fabularnie i graficznie ściśle wpisany w konwencję Thorgala, został stworzony przez Yvesa Sente’a – scenarzystę ostatnich epizodów głównej serii – oraz młodego włoskiego rysownika Giulio de Vitę, któremu udało się zachować wystrój i klimat znany z komiksów rysowanych przez Grzegorza Rosińskiego.
Thorgal wyrusza aby odnaleźć swego młodszego syna Aniela, którego po śmierci matki - Kriss de Valnor - wychowywał wspólnie z Aaricią. Chłopca uprowadzili i wywiezli do nieznanej krainy na wschodzie, władający magią obcy. Thorgal początkowo trafia do wioski rybaków i kupców, którzy widzieli porywaczy Aniela i mogą udzielić mu cennych informacji... Thorgalowi udaje się odnaleźć statek porywaczy, ale zamiast syna znajduje na nim tylko kupca, który twierdzi, że chłopca mogli porwać Czerwoni Magowie i uprowadzić do dalekiego Bad Dadhu...
NOWY tom przygód Thorgala – mistrzowskiej serii rysowanej przez Grzegorza Rosińskiego.
Thorgal wyrusza na poszukiwanie swego młodszego syna Aniela, którego po śmierci matki – Kriss de Valnor – wychowuje wspólnie z żoną Aaricią. Chłopiec został porwany przez władających magią obcych i wywieziony do nieznanej krainy na wschodzie. Thorgal początkowo trafia do wioski rybaków i kupców, którzy widzieli porywaczy Aniela i mogą udzielić jego ojcu rad na dalszą drogę… Thorgalowi udaje się odnaleźć statek porywaczy, ale zamiast syna znajduje na nim tylko kupca, który sugeruje, że chłopca mogli porwać Czerwoni Magowie i uprowadzić do dalekiego Bad Dadhu…
Tymczasem przebywający w Międzyświecie Jolan podejmuje kolejne wyzwanie. Na prośbę Manthora, syna bogini Vilnii, pozbawionej przez Odyna atrybutu nieśmiertelności za związek z człowiekiem, syn Thorgala ma odmienić los bogini. W tym celu musi zdobyć jabłko wiecznej młodości z sadu w Asgardzie. Misja jest niebezpieczna, toteż syn Vilnii przekazuje Jolanowi dowództwo nad „żyjącą armią”. Młody bohater wyposażony w tarczę Thora pokonuje potok ognia i lawy i wkracza do krainy bogów. Odnajduje strażniczkę jabłoni – boginię Idunę i próbuje skłonić ją, by dała mu jedno jabłko dla Vilnii. Plan ten jednak niweczy Loki, który zabiera jabłko i chce je wymienić na tarczę Thora. Jolan odrzuca warunek i wkrótce przyjdzie mu zmierzyć się z armią olbrzymów pod wodzą Lokiego… Czy bitwa o jabłko będzie jednocześnie walką o sprawiedliwy, boski Asgard? Jakie będą wyroki sądu Odyna?
Czwarty tom bestsellerowej serii fantasy o ostatnim potomku Ludu z Gwiazd, Thorgalu, żyjącym wśród średniowiecznych wikingów. Czarna Galera to początek trzytomowej podserii, opowiadającej o walce Thorgala z władcą wyspy Brek Zarith, Shardarem Potężnym.
Thorgal wraz z brzemienną żoną żyje spokojnie w nowym miejscu – wiosce zagubionej gdzieś na wybrzeżach Morza Północnego. Odłożył miecz, pomaga wieśniakom w żniwach, cieszy się ze zwykłego życia z dala od wojen i intryg. Ale bogowie upodobali go sobie jako bohatera walk ze złem, dlatego też i ta sielanka nie może trwać długo.
Pewnego dnia do wsi przybywają wojownicy władcy Brek Zarith. Szukają zbiega, który stanowi poważne zagrożenie dla władzy Shardara. Na skutek nieszczęśliwego zbiegu okoliczności zamiast uciekiniera pojmują Thorgala, którego zabierają na pokład „Czarnej Galery”, najszybszego okrętu floty wyspiarzy. Dopiero tutaj rozpoczną się prawdziwe kłopoty bohatera, gdyż dumną postawą rozsierdzi dowodzącego pościgową wyprawą księcia i dziedzica tronu Zarith…
Szósty tom popularnej serii fantasy o ostatnim potomku Ludu z Gwiazd, Thorgalu. Upadek Brek Zarith to dokończenie trzytomowej podserii, znanej z albumów Czarna Galera i Ponad Krainą Cieni, opowiadającej o walce Thorgala z władcą wyspy Brek Zarith, Shardarem Potężnym.
Thorgal powrócił z wyprawy w zaświaty. Ma już pewność, że jego żona i niewidziany jeszcze syn są zdrowi i przebywają na dworze krwawego tyrana, władcy wyspy Brek Zarith, Shardara. Teraz pozostało mu odzyskać rodzinę, ale na drodze stoi armia zarithańska oraz sam Shardar, który dzięki magii zamierza stać się nieśmiertelnym władcą ogólnoświatowego imperium. Jak pokonać takiego mocarza? Na szczęście Thorgal nie jest sam. Tajemniczy nieznajomi z poprzedniego tomu okazali się wartościowymi sprzymierzeńcami: jeden z nich to Galathorn, prawowity spadkobierca tronu Brek Zarith, a drugi to mędrzec, znający tajemnice dawnej magii i sekrety dworu zarithańskiego. Poza nimi do Thorgala przyłączają się dawni przyjaciele – wikingowie Północy pod wodzą walecznego Jorunda Byka, którzy marzą o zdobyciu legendarnych skarbów wyspy. Thorgalowi wydaje się, że z takim wsparciem zdobycie Zarith będzie łatwe. Nie zna jednak Shardara – a ten już wie o zbliżających się wrogach i doskonale przygotował się na ich krwawe powitanie…
Siedemnasty tom bestsellerowej serii fantasy o Thorgalu, ostatnim potomku Ludu z Gwiazd, żyjącym wśród średniowiecznych wikingów.
Strażniczka Kluczy to półboska istota, która pilnuje przejść między równoległymi światami, tak by nie doszło do zjawiska pomieszania się rzeczywistości. Kiedyś już spotkała Thorgala i pomogła mu w kłopotach. Od tamtego czasu ma słabość do przystojnego i honorowego wojownika. Właśnie ten fakt postanawia wykorzystać zdradziecki potwór z wikińskiego świata umarłych, Wąż Nidhogg. Sprowadza z niebytu najemnika i dawnego wroga Thorgala, Volsunga z Nichor, by odebrał Strażniczce magiczny pas, który pozwala podróżować między światami i zapewnia nieśmiertelność. Jak Volsung tego dokona i co Thorgal ma z tym wspólnego? Otóż postać naszego bohatera jest kluczowa dla intrygi, gdyż Strażniczka potajemnie kocha Dziecię z Gwiazd i całkowicie mu ufa… Czy Nidhoggowi uda się zrealizować sprytny plan? I czy Thorgal będzie w stanie powstrzymać odrażającego potwora?
Strażniczka Kluczy to historia zamknięta, nawiązująca wprawdzie do poprzednich tomów serii, ale zawierająca pełną opowieść o intrydze Nidhogga.
Główny bohater - Jolan, syn Thorgala, razem z kilkoma innymi młodymi wybrańcami przebywa w Międzyświecie na dworze potężnego czarownika Manthora. Wszyscy są przygotowywani do przejścia próby, której celem jest wyłonienie z ich grona wodza, mającego poprowadzić armię Manthora przeciw bogom. Każdemu wybrańcowi zostaje przydzielony pomocnik, wybrany spośród sług czarownika, mający służyć radą w magicznej krainie, gdzie ma się odbyć próba. Okazuje się, że aby osiągnąć cel, młodzi bohaterowie będą musieli posługiwać się nie tylko swoimi nadprzyrodzonymi zdolnościami, ale też sprytem oraz - co okaże się najważniejsze - zdolnością logicznego rozumowania. Który z przyjaciół Jolana okaże się zdrajcą? Komu uda się przejść próbę i zostać wodzem armii Manthora? Niezwykła fabuła i wspaniałe ilustracje przeniosą do magicznej krainy Wikingów zarówno oddanych fanów serii, jak i nowych czytelników.
Osiemnasty tom kultowej serii fantasy rozgrywającej się w średniowiecznej Europie. Znów na arenie pojawia się podstępna Kriss de Valnor, która wcale nie umarła, jak wynikałoby to z zakończenia tomu Między ziemią a światłem. A wraz z nią powraca niezwykła broń Ogotaia – tytułowy słoneczny miecz. Wpada w ręce żądnego władzy lokalnego władcy, który zaczyna terroryzować okolicę. Sprzeciwia mu się dzielny Thorgal. Ale czy sama odwaga wystarczy, by pokonać króla władającego bronią nie z tego świata? Pierwszy tom podserii, która kończy się albumem Klatka (nr 23).
Dziewiętnasty album fantasy o przygodach Thorgala, rozgrywający się bezpośrednio po zdarzeniach opisach w tomie Słoneczny miecz. Thorgal ucieka na wschód, w tajgę. Tam, podczas pożaru lasu, traci świadomość i przenosi do niewidzialnej fortecy. Od tego momentu bohater zaczyna przypominać sobie zdarzenia z własnej przeszłości i zastanawiać się, czy jest tylko zabawką w rękach bogów, czy też sam rządzi swoim losem. Co w tym albumie jest tworem wyobraźni Thorgala a co jawą?...
Dwudziesty tom przygód Thorgala, kontynuacja wydarzeń z tomu Niewidzialna forteca. Jego rodzina przebywa w rodzinnej wiosce wikingów. Pewnego dnia okazuje się, że prawie wszyscy mężczyźni ze wsi, którzy wyruszyli na łupieską wyprawę, zostali zabici przez wodza piratów, Shaigana Bezlitosnego i jego pomocnicę, Kriss de Valnor. A Shaiganem jest… Thorgal! W efekcie Aaricia i jej dzieci zostają skazani na wygnanie. W drodze ku południowemu fiordowi wpadają w ręce łowców niewolników, którzy sprzedają ich Kriss…
Dwudziesty pierwszy tom przygód Thorgala, kontynuacja historii z tomu Piętno wygnańców. Na początku komiksu giną wszyscy – Shaigan-Thorgal, Kriss, Aaricia, Louve, Jolan… I co dalej z serią, która traci bohaterów? Otóż to samo pytanie zadali sobie bogowie, zatem zesłali tajemniczego Jaaxa, który ożywia Jolana i nakazuje mu odnaleźć przepełnioną mocą koronę Ogotaia, którą kiedyś Thorgal zatopił. Za jej pomocą można odwrócić los, cofnąć czas, a w rezultacie uratować nie tylko rodzinę Thorgala, ale nawet złą Kriss de Valnor…
Dwudziesty drugi tom sagi o Thorgalu, kontynuujący historię z części Korona Ogotaia. Thorgal, który stracił pamięć i znany jest teraz jako wódz piratów, Shaigan Bezlitosny, zostaje zdetronizowany przez swoich wojowników. Uciekając, dostaje się do Asgardu. Za wstawiennictwem Frigg, żony boga Odyna, najwyższy z niebian obiecuje przywrócić Thorgalowi pamięć, jeśli ten zdobędzie w krainie olbrzymów czarodziejski pierścień. Czy Thorgal wreszcie odzyska wspomnienia i odnajdzie rodzinę?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?