W oparciu o uzyskane i odpowiednio przetworzone informacje analityczne, wynikające głównie ze sprawozdań finansowych, można dokonać kompleksowej analizy jednostki gospodarczej. Wyniki tej oceny są podstawą do podejmowania różnorodnych decyzji. Książka koncentruje się właśnie na ocenie zjawisk i procesów finansowych zachodzących w przedsiębiorstwie. Każdy rozdział składa się z części wprowadzającej, teoretycznej, gdzie przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzanie badań; są tu także szczegółowo rozwiązane i zinterpretowane przykłady. Następnie podano zadania do rozwiązania, których wyniki przedstawiono w ostatniej części podręcznika. W niniejszym opracowaniu autorki wskazują jak przeprowadzić: - analizę wstępną sprawozdań finansowych, - analizę przyczynową, - analizę wskaźnikową, - analizę piramidalną, - analizę dyskryminacyjną, - analizę wyniku finansowego. Praca stanowi oryginalne podejście Autorek do problematyki związanej z analizą finansową, ukazuje ich bogaty warsztat metodyczny. Podręcznik jest wartościową pozycją, która powinna być szeroko wykorzystywana przez studentów studiów ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z rachunkowości i zarządzania finansami przedsiębiorstw, czy też studiów menedżerskich. Stanowi wartościowe opracowanie, które będzie można polecić jako literaturę do zajęć m.in. z analizy finansowej, finansów małych i średnich przedsiębiorstw, finansów przedsiębiorstwa turystycznego. Może stanowić interesującą pozycję literaturową, wykorzystywaną przez praktyków chcących w sposób profesjonalny dokonywać oceny sytuacji finansowej własnego przedsiębiorstwa"". - dr hab. Bożena Kołosowska, prof. UMK i WSB w Toruniu
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Strona korzysta z plików cookies, w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dowiedz się więcej w sekcji Polityka plików cookie.
Niezbędne pliki cookie
Są to pliki są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i służą do zapamiętywania np. sesji logowania, preferencji językowych, wypełniania formularzy, wybranej opcji prywatności, produktów w koszyku / schowku. Możesz je zablokować w przeglądarce, ale wtedy niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Pliki cookie związane z reklamami
Reklamowe pliki cookied dla Google Ads pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji.
Pliki cookie związane ze statystykami
Analityczne pliki cookie dla Google Analytics umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym sklepie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystyki i poprawiać wydajność naszego sklepu. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na ich stosowanie, to nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.