Wyrafinowany thriller szpiegowski zekranizowany zRobertem Redfordem iSusan Sarandon wrolach głównych.Wdowiec isamotny ojciec Jim Grant wlatach młodzieńczych był aktywistą studenckiej organizacji Weather Underground. Zaswoje czyny ztamtego buntowniczego okresu nadal jest poszukiwany przez prawo. Ukrywa się przed wymiarem sprawiedliwości odponad trzydziestu lat. Jednak pewnego feralnego dnia Ben Shepard, agresywny młody reporter, może przyczynić się doodkrycia jego prawdziwej tożsamości...
Nowa seria Sylvii Day przenosi czytelniczki wczasy, gdy namiętność była tematem tabu, apożądanie krępowały gorsety konwenansów.Jeszcze żadna kobieta tak go nieupokorzyła iżadnej niepragnął bardziej...Marcus pała żądzą zemsty naElizabeth, która uciekła sprzed ołtarza inatychmiast wyszła zainnego. Teraz nadarza się okazja, abywyrównać rachunki. Jako agent korony maprowadzić śledztwo wsprawie tajemniczego zabójstwa męża Elizabeth izapewnić jej ochronę. Wten sposób chce wziąć to, co miało należeć doniego iraz nazawsze uwolnić się spod dręczącego go wspomnienia ukochanej. Jednak okazuje się, żepłomień łączącego ich uczucia wcale niewygasł, araczej zamienił się wniepohamowany iniebezpieczny ogień pożądania...Sylvia Day jest autorką kilkudziesięciu wielokrotnie nagradzanych książek, wtym światowych bestsellerów zserii Dotyk Crossa, które zostały przetłumaczone na40 języków. Jej książki - odpowieści erotycznych poromanse historyczne - zajmują pierwsze miejsca nalistach w20 krajach isprzedają się wmilionowych nakładach. Dotyk Crossa został wybrany najlepszym romansem największej księgarni internetowej Amazon ijuż trwają prace nad ekranizacją powieści.
Wstrząsająca lektura. Są w niej szok, łzy i cierpienie. I bardzo istotne pytania. Czy prawda jest ważniejsza niż ""święty spokój"" najbliższych? ""Brudne serca"" to bezkompromisowa wyprawa w przeszłość, również własnej rodziny. Podziwiam autorkę - nie każdego stać na taką odwagę.Bogdan RymanowskiSpisana na podstawie zachowanych dokumentów historia dwóch młodych Polaków, którzy w pierwszych latach po II wojnie światowej prowadzą za sobą śmiertelny pościg - jeden jest funkcjonariuszem UB, drugi chłopakiem z lasu. Obraz odmalowany przez poznańską reporterkę, Annę Kłys, jest zaskakujący - ubek jest dowódcą plutonu egzekucyjnego rozstrzeliwującego politycznych wrogów, ale kilkakrotnie składa wnioski o zwolnienie ze służby; z kolei walczący wcześniej o wolną Polskę partyzant w najlepszej wierze wstępuje po wojnie do milicji. Jakby nie dość było tego zapętlenia w bratobójczej walce, w trakcie pisania książki Kłys znajduje w papierach IPN informację, która przewraca do góry nogami jej życie rodzinne - dowiaduje się, że jej ojciec był etatowym pracownikiem SB i prowadził działania w sprawie związanej z chłopakiem z lasu. Losy konkretnych ludzi w pierwszych latach wprowadzania komunizmu w Polsce, ale też dygresje do lat późniejszych, stają się w reportażu Kłys opowieścią o naszej powikłanej, często do dziś niewyjaśnionej historii najnowszej. Historii, o którą zażarcie się spieramy i która wpływa na nasze współczesne wybory.
Historia Różowego Gangu to inspirująca opowieść o odwadze kobiet, ich przebudzeniu i sprzeciwie. Jak boginie z tysiącletnich mitów, Hinduski walczą dziś z demonami - przemocą, korupcją, dyskryminacją. Ich determinacja i bambusowe kije zachwiały poczuciem bezkarności w kraju, w którym ofiary przywykły do milczenia.Teraz wspólnie pokonują tysiące pojedynczych krzywd. Zmieniają Indie co dzień, nitka po nitce tkają lepszą rzeczywistość.
Paulina Wilk
Triumf gangu kobiet walczącego z przemocą
Sampat Pal Devi chciała się uczyć, ale w wieku dwunastu lat wydano ją za mąż za sprzedawcę lodów. Zakazano jej uczęszczania do szkoły i szybko została matką pięciorga dzieci. Ale Sampat Pal nie mogła pogodzić się z faktem, że nie ma prawa decydować o własnym życiu. Jej złość i sprzeciw wobec hinduskiemu porządkowi społecznemu uczyniły z niej szefową damskiej brygady walczącej o sprawiedliwość, która dziś zrzesza około 20 000 członkiń i jest siłą, z którą liczą się politycy.
Kobiety „umundurowane” w różowe sari – ich znak rozpoznawczy – i uzbrojone w lathi, bambusowe kije, postawiły sobie za cel interweniowanie wszędzie tam, gdzie inne kobiety są ofiarami przemocy i niesprawiedliwości, a bierność państwa tłumaczy się tradycją.
Nowa powieść wybitnego reżysera i pisarza, autora bestsellerowego "Egzaminu z oddychania". Utrzymana w powściągliwym a jednocześnie intensywnym klimacie przypominającym film Jane Campion ?Fortepian?.
Opowieść o miłości, ale niechcianej; pamięci, która jest zbyt natrętna; pokusach, które przerażają i o człowieku, który jest tajemnicą. Od dzikiej Afryki, po samotny dom ukryty w lesie. Od wielkich przemian w dziejach ludzkości, po skromną wiejską historię losu jednego dziecka. Kolejny raz Jan Jakub Kolski każe swoim czytelnikom odbyć podróż po świecie pełnym tak niesprawiedliwości jak i piękna. Ale także podróż po meandrach ludzkiej natury. Zderza ze sobą małość i wielkość człowieka, jego siłę i słabość, moralność i deprawację.
Marianna ma trzydzieści jeden lat, jest jedną z najładniejszych boromeuszek w klasztorze, ma niebieskie oczy, czarne włosy, zrośnięte brwi i jasną cerę. Opiekuje się chorymi w szpitalu, pielęgnuje ich, wysłuchuje losów? O świcie zachodzi do kościoła, aby uwielbić wiszący w transepcie wizerunek Jezusa ? pięknego, smukłego, ciemnoskórego i? budzącego w niej nieprzyzwoite podniecenie. Kiedy postanawia uciec z klasztoru, wykrada święty obraz i zabiera ze sobą. Trzy miesiące później, w poszukiwaniu pracy, staje u drzwi Fryderyka, mieszkającego w leśnej chacie mężczyzny - ekscentrycznego samotnika, czarniawego, barczystego i nieprzyjemnego, z zapisaną w oczach mieszaniną mądrości i okrucieństwa. Nieliczni, którzy o nim wiedzą, nazywają go nauczycielem muzyki. Dwadzieścia lat temu przyjechał z Afryki. Co kazało mu uciekać z Kenii? Czy dwanaście słów, za pomocą których na co dzień się porozumiewają, wystarczy, by poznali swoje historie?
Dlaczego Marcin Meller został uznany za asystenta generała wojska polskiego, jak udawał rannego oficerapolskiego batalionu, dlaczego księgowość w ,,Polityce"" nie rozliczyła mu skrzynki wódki z promu oraz dlaczegoważni politycy dzwonili do jego ojca, aby zmusił syna do wycofania tekstu z druku.Od reportaży o wyprawie z kibolami Legii do Goeteborga po wojnę ducha świętego w Ugandzie - najlepsze tekstypopularnego dziennikarza.Marcin Meller potrafi w dwóch zdaniach dotrzeć do sedna spraw, ale też zuchwale tropi absurdy i paradoksywspółczesnego świata, konfrontuje kulturę zachodnią z tradycjami krajów Wschodu, w zdarzeniach życiacodziennego dopatruje uniwersalnych zasad. A wszystko opowiada z właściwym sobie humorem, dystansem,ciętym językiem. Uzupełnia historie o prywatne dygresje i komentarze przyjaciół i wrogów. Poza felietonamii reportażami publikowanymi w prasie, w książce znajdują się również teksty zdradzające kulisy pracy dziennikarza,nieznane fakty i ,,afery"" związane z niektórymi kontrowersyjnymi wypowiedziami autora, inne historie mają swojąkontynuację ,,po latach"" lub zostały skomentowane ,,świeżym okiem"".
Trzy przyjaciółki iich perypetie miłosne wklimacie odważnej erotycznie ibłyskotliwej komedii romantycznej.Bohaterki tej niegrzecznej powieści mieszkają wWarszawie, prowadzą niezależny iswobodny tryb życia ikierują się jedną zasadą: trzy noce ikoniec romansu. Mężczyźni mają być źródłem przyjemności, anie problemów. Poglądy bohaterek, żyjących wewspółczesnej Warszawie, bliskie są wielu kobietom, ale niewszystkie jednak mamy odwagę wcielać je wżycie. Sprawy jednak się skomplikują, gdy pojawi się facet. Ten jedyny facet.Spotkania, kluby, flirty idużo babskich pogaduch. Jest tu oczywiście miłosna intryga wtle, kilka erotycznych przygód igra oprawdziwą miłość. Idealny koktajl napodniecający wieczór...
Mroczna strona zmysłowości.Jak wiele można zaryzykować w imię pożądliwej, szaleńczej miłości?Czy trudna przeszłość Evy i Gideona stanie na przeszkodzie do ich szczęścia?Gideon Cross. Na samo wspomnienie jego imienia moje ciało ogarniały fale pożądania i tęsknoty. Od chwili gdy go zobaczyłam, gdy po raz pierwszy zajrzałam poza oszałamiającą, nieziemsko piękną powierzchowność i dostrzegłam kryjącego się pod nią mrocznego, niebezpiecznego mężczyznę, poczułam nieodparte przyciąganie, jakbym odnalazła drugą połowę samej siebie. Potrzebowałam go jak bicia własnego serca, a on wystawił się na ogromne niebezpieczeństwo, zaryzykował dla mnie wszystko.
W kinach film IDEALNE MATKI na podstawie opowiadania Doris Lessing DWIE KOBIETYJak wielka jest miłość, która niszczy samych zakochanych?Liz i Ros są nierozłączne, mieszkają po sąsiedzku w pięknych domach nad brzegiem oceanu. Obie są samotnymi kobietami i obie mają nastoletnich, atrakcyjnych synów. Jeden niedozwolony pocałunek niszczy ten przyjacielski układ i popycha bohaterów do uwikłania się w skandaliczne romanse, które trwają długie lata i niszczą wszystkich dookoła. A najbardziej najbliższych.
Kobieta imężczyzna, którzy nigdy się niespotkają, choć połączyła ich zdumiewającąchemia miłości.Londyn, rok 2010. Catherine Gehrig, konserwator londyńskiego muzeum,przypadkowo dowiaduje się onagłej śmieci Henryego -współpracownika, a odtrzynastu lat także kochanka. Ponieważ miała romans zżonatym mężczyzną, niemanawet prawa dożałoby. Jej zwierzchnik, świadomy targającej nią rozpaczy, przydziela jej specjalne zadanie rekonstrukcji tajemniczej mechanicznej łamigłówki, którą wXIX wieku wymyślił Henry Brandling dlacierpiącego nagruźlicę syna. Losy Catherine iHenryego, połączone przez genialną zabawkę,tworzą historię pełną zagadek życia Iśmierci, cudownych ikatastrofalnych skutków ludzkiej geniuszu Izachwycającej sile miłości.Peter Carey jest dwukrotnym laureatem nagrody Bookera, którą uhonorowano jego powieści ,,Oskar iLucynda"" oraz ,,Prawdziwa historia Neda Kelly'ego"". Jego ostatnia powieść, ,,Parrot iOlivier wAmeryce"" znalazła się nakrótkiej liście książek nominowanych donagrody Man-Booker Prize for Fiction, dostała się również dofinału nagrody National Book Award.Peter Carey został także uhonorowany nagrodami Commonwealth Prize oraz Miles Franklin Award. Pisarz urodził się wAustralii, lecz oddwudziestu lat mieszka wNowym Jorku.
Powieść dla kobiet, które rozpalił ""Facet na telefon"". I dla tych, które jeszcze nie znają smaku prawdziwej namiętności.Gdy jedna kobieta nie wystarcza...Adam G., zawodowo zajmujący się zaspokajaniem potrzeb erotycznych klientek, w końcu spotyka na swej drodze kobietę, którą chce mieć tylko dla siebie. Ale czy mężczyzna, który miał dziesiątki partnerek,może wymagać wierności od kobiety? I czy naprawdę sam jest na to gotowy?Przeszłość nie pozwala o sobie zapomnieć, a miłość łatwo pomylić z pożądaniem. Zwłaszcza gdy grzech namiętności tak słodko kusi...
Powieść, która przywraca wiarę w drugiego człowieka.
To opowieść o każdym z nas; o wszystkich ludziach, którzy do szczęścia potrzebują drugiego człowieka. Historia Carol - kobiety, która od lat tkwi w nieudanym związku, nie potrafi znaleźć wspólnego języka z swoją nastoletnią córka i ma poczucie, że właściwie nic dobrego w jej życiu już się nie wydarzy. Aby dać upust swojemu rozczarowaniu pisze listy, które niezaadresowane wrzuca do skrzynki.
Ale nie wpadają one w próżnię. Trafiają w ręce pracownika poczty, który zajmuje się niedoręczonymi przesyłkami. To on staje się mimowolnym powiernikiem tajemnic Carol. Z kolei jej listy pobudzają w nim dawno uśpione uczucia.
- Wszyscy lubimy i umiemy snuć narracje, ale jak pan opowiada to jest prawdziwe święto opowieści! - mówi prezes Tlołka do organisty Somnambulmeistra.Najnowsza powieść Jerzego Pilcha jest właśnie takim prawdziwym świętem opowieści mądrej i rozbuchanej, snutej arcybogatym językiem, pełnej zaskakujących zdarzeń i smakowitych detali, pogrążonej w magicznej atmosferze, panoramicznej niczym Sto lat samotności , zaludnionej tyleż swojskimi, co dziwacznymi, osobliwie zabawnymi postaci, jakich pozazdrościłby Fellini z Amarcordu , a zarazem mówiącej o sprawach ważnych, najważniejszych, ostatecznych.Pilch przenosi nas w tuż postalinowskie czasy lat pięćdziesiątych, do Sigły, położonej - jakże by inaczej - na ukochanym przez autora luterskim Śląsku Cieszyńskim. Do miasteczka ku powszechnemu zdumieniu zjeżdża Jula Mrakówna ze swym katolickim narzeczonym. Kto ją przenocuje? Bo przecież nie wstrząśnięty ojciec, pastor Mrak! Co stało się z jej siostrą Olą, w tajemniczy sposób zaginioną? Żeby ją chociaż porwali esbecy, ale towarzysz Goniec zaprzecza! Czy miejsce jej pobytu wskaże Fryc Moitschek, który nawet jak nie był stuprocentowym cudotwórcą miał dar? Kim jest mężczyzna w czarnym owerolu, który wszedł do willi świętej pamięci doktora Nieobadanego i nie wyszedł? Dawkując czytelnikom sekrety i - po części sensacyją - intrygę, Pilch zagląda zarówno do domów jak i do głów swych bohaterów, bywa tyleż czuły i delikatny, co pikantny i bezlitosny, dowodząc, że człowiek sam sobie zagraża, a jak człowiek sam sobie zagraża - nie ma gorzej Z charakterystycznym pilchowym humorem snuje zwykłe-niezwykłe historie mieszkańców Sigły, a zewsząd słychać, ten co zawsze, głęboki i majestatyczny oddech kosmosu nad dachem. Ów oddech pytania o sens życia, śmierci, wiary, Boga, miłości, cierpienia, o sens wielu demonów, które nasze historie opowiadają unosi się nad całą powieścią, pełną niezapomnianych sytuacji, wysnuwanych często z pozornie nieznaczącego zdarzenia. Chichoczemy czytając jak pan Naczelnik usiłuje pocałować w rękę histerycznie niechetną temu starkę Zuzannę, jak ucztują i kłócą się nad trumną pana Wzmożka, której nie sposób wynieśc z domu, jak grają na grzebieniach i butelkach: Tango zatrata. Tango bakelit i tango szkło. Niepostrzeżenie, raz po raz, ten chichot zmienia się w charkot, śmiech więdnie nam w gardłach, także przy zaskakującym, niesamowitym zakończeniu powieści. Nie ma już tamtego świata. I naszego też kiedyś nie będzie. Nas nie będzie. Nie chcemy tego wiedzieć, choć każdy musi się wreszcie z tym zmierzyć. I Pilch swoją ważną, całkiem niewesołą książką księgą w przejmujący sposób nam w tym pomaga. I jest tak, że wreszcie rozumiesz starych pisarzy, którzy pisali o niepojętej rozpaczy zostawienia wszystkiego. Pożegnaj sosnę na piaszczystym wzgórzu, pożegnaj smagłe ciało, pożegnaj hokej, pożegnaj sztruksową marynarkę teraz rozumiesz tysiąc razy lepiej było, jak się nie rozumiało. Żyjesz? Tak jest! Umieranie zaczęło się na dobre.
- Wszyscy lubimy i umiemy snuć narracje, ale jak pan opowiada to jest prawdziwe święto opowieści! - mówi prezes Tlołka do organisty Somnambulmeistra. Najnowsza powieść Jerzego Pilcha jest właśnie takim prawdziwym świętem opowieści - mądrej i rozbuchanej, snutej arcybogatym językiem, pełnej zaskakujących zdarzeń i smakowitych detali, pogrążonej w magicznej atmosferze, panoramicznej niczym ""Sto lat samotności"", zaludnionej tyleż swojskimi, co dziwacznymi, osobliwie zabawnymi postaci, jakich pozazdrościłby Fellini z ""Amarcordu"", a zarazem mówiącej o sprawach ważnych, najważniejszych, ostatecznych. Pilch przenosi nas w tuż postalinowskie czasy lat pięćdziesiątych, do Sigły, położonej - jakże by inaczej - na ukochanym przez autora luterskim Śląsku Cieszyńskim. Do miasteczka - ku powszechnemu zdumieniu - zjeżdża Jula Mrakówna ze swym katolickim narzeczonym. Kto ją przenocuje? Bo przecież nie wstrząśnięty ojciec, pastor Mrak! Co stało się z jej siostrą Olą, w tajemniczy sposób zaginioną? Żeby ją chociaż porwali esbecy, ale towarzysz Goniec zaprzecza! Czy miejsce jej pobytu wskaże Fryc Moitschek, który nawet jak nie był stuprocentowym cudotwórcą - miał dar? Kim jest mężczyzna w czarnym owerolu, który wszedł do willi świętej pamięci doktora Nieobadanego i nie wyszedł? Dawkując czytelnikom sekrety i - po części sensacyją - intrygę, Pilch zagląda zarówno do domów jak i do głów swych bohaterów, bywa tyleż czuły i delikatny, co pikantny i bezlitosny, dowodząc, że człowiek sam sobie zagraża, a jak człowiek sam sobie zagraża - nie ma gorzej...Z charakterystycznym ""pilchowym"" humorem snuje zwykłe-niezwykłe historie mieszkańców Sigły, a zewsząd słychać, ten co zawsze, głęboki i majestatyczny oddech kosmosu nad dachem. Ów ""oddech"" - pytania o sens życia, śmierci, wiary, Boga, miłości, cierpienia, o sens wielu demonów, które nasze historie opowiadają - unosi się nad całą powieścią, pełną niezapomnianych sytuacji, wysnuwanych często z pozornie nieznaczącego zdarzenia. Chichoczemy czytając jak pan Naczelnik usiłuje pocałować w rękę histerycznie niechetną temu starkę Zuzannę, jak ucztują i kłócą się nad trumną pana Wzmożka, której nie sposób wynieśc z domu, jak grają na grzebieniach i butelkach: Tango zatrata. Tango bakelit i tango szkło. Niepostrzeżenie, raz po raz, ten chichot zmienia się w charkot, śmiech więdnie nam w gardłach, także przy zaskakującym, niesamowitym zakończeniu powieści. Nie ma już tamtego świata. I naszego też kiedyś nie będzie. Nas nie będzie. Nie chcemy tego wiedzieć, choć każdy musi się wreszcie z tym zmierzyć. I Pilch swoją ważną, całkiem niewesołą książką-księgą w przejmujący sposób nam w tym pomaga. I jest tak, że wreszcie rozumiesz starych pisarzy, którzy pisali o niepojętej rozpaczy zostawienia wszystkiego. Pożegnaj sosnę na piaszczystym wzgórzu, pożegnaj smagłe ciało, pożegnaj hokej, pożegnaj sztruksową marynarkę - teraz rozumiesz, tysiąc razy lepiej było, jak się nie rozumiało. Żyjesz? Tak jest! Umieranie zaczęło się na dobre.
Upalne lato roku 1963. Baza samochodowa na południowo-zachodnich krańcach Polski. Małe ""poniemieckie"" miasteczko w cieniu wznoszącego się na wzgórzu zamku Kynast.""Przypominający Alaina Delona i być może na niego upozowany"", przezywany przez szoferów ""hrabią"", 20-letni Janek Ruczaj spotyka po latach swoją niegdysiejszą nauczycielkę i młodzieńczą miłość, niepokojącą, piękna Julię Neider.Wkrótce okazuje się, ze Julia pojawiła się tylko po to, by zniknąć. I to zniknąć przy pomocy Janka. Za tę pomoc zapłacą oboje gorzka cenę.Janek zafascynowany jest Hemingwayem (tę fascynację podzielał tez niegdyś Rylski) i przychodzi mu żyć w iście hemingwayowskim otoczeniu twardych mężczyzn. Staje się jednak uczestnikiem obcej mu gry, która go niszczy. Chce czy nie chce, musi wydać wojnę absurdowi istnienia.Opowieść rozpięta jest między rokiem 1948 a współczesnością.Opowieść, jak zawsze u Rylskiego, smakowita, pełna wirtuozerii języka i ukrytych sensów. Historia miłości. Historia powojennej Polski. Historia tęsknoty za tym, co nie może się ziścić.
Czysta rozkosz ulegania mrocznym i niesamowitym opowieściom"" - Roberto Bolano. Opowieść o wyzwalającej, a zarazem destrukcyjnej sile miłości. Zagadka kryminalna na tle barwnego obrazu Gwatemali Miłosne delirium - tak opisuje swój stan bohater powieści Rosy. Severina opowiada o miłości księgarza do kobiety, która regularnie kradnie książki w jego sklepie. Mężczyzna ulega wdziękom tajemniczej i inteligentnej złodziejki, ale nie jest to tylko opowieść liryczna. Mamy tu również zagadkę, motyw kryminalny, przemoc i brutalną rzeczywistość Gwatemali. Autor urodził się w Gwatemali w 1958 r. Studiował medycynę w rodzinnym kraju, filmoznawstwo w Nowym Jorku, a następnie zamieszkał w Maroku. Jest autorem kilkunastu powieści przekładanych na wiele języków i tłumaczem m.in. Paula Bowlesa i Normana Lewisa. Zdobył jednogłośne uznanie krytyki, a w 2004 r. otrzymał Gwatemalską Nagrodę Literacką im. Miguela Ángela Asturiasa. Severina to jego pierwsza powieść tłumaczona na język polski
Powściągliwe i kunsztowne opowiadania Lessing pokazują bohaterów w sytuacjach największej próby uczuć.
Miłość bywa bezwzględna, okrutna i egoistyczna. Bohaterowie Lessing muszą w końcu zadać sobie pytanie, czy warto było?
Dwie przyjaciółki zakochują się nawzajem w swoich nastoletnich synach, a ich skandaliczne związki, trwające długie lata, krzywdzą wszystkich dookoła, a najbardziej najbliższych. W innym opowiadaniu poznajemy historię kobiety, która rodzi dziecko ze związku z kolorowym mężczyzną. Od tej pory zmaga się z poczuciem odrzucenia i dyskryminacji ze strony białych wyższych sfer. Znajdziemy tu również poruszającą historię mężczyzny, który żyje w przekonaniu, że jest ojcem syna poczętego w dramatycznych czasach II wojny światowej. Nic nie może go przekonać, że było inaczej. A jednak miłość może prowadzić człowieka fałszywymi ścieżkami.
Na podstawie opowiadania Dwie kobiety powstał film z Naomi Watts i Robin Wright w rolach głównych.
Szokująca historia o handlu dziećmi, matkami i rodzicielstwem. Książka, której nie można odłożyć obojętnie.
"Review of the Week"
Głęboko poruszająca powieść.
"Mail Today"
W Delhi porzucono nowo narodzoną dziewczynkę. Urodziła się dzięki in vitro. I choć była wyczekiwana, teraz nikt już jej nie chce. Dziecko dotknięte śmiertelną chorobą już nie jest nikomu potrzebne.
Tysiące kilometrów dalej, w Londynie, Kate i Ben usilnie starają się o potomka. Jednak po kolejnym poronieniu decydują się skorzystać z pomocy matki zastępczej. To, co dla nich jest szansą na rodzinne szczęście, w rzeczywistości jest nielegalnym biznesem przynoszącym milionowe zyski. Życie wykorzystywanych kobiet i dzieci nic tu nie znaczy. Czy znajdzie się ktoś na tyle odważny, by ujawnić prawdę i stanąć po stronie bezbronnych?
Kishwar Desai jest pisarką i dziennikarką. Dzieli życie między Delhi, Goa i Londyn. W Polsce ukazała się jej książka Świadek nocy wyróżniona nagrodą Costa First Novel. Obecnie pracuje nad swoją trzecią powieścią.
Druga część zmysłowej trylogii Dotyk Crossa.
Czy dwoje życiowych rozbitków zasługuje na miłość?
Gideon Cross. Piękny i doskonały na zewnątrz, zraniony i pokaleczony w środku. Pokazał mi, czym jest prawdziwa rozkosz. Nie mogłam mu się oprzeć. Nie chciałam. Był moim nałogiem, moim największym pragnieniem. Był mój…
Liczyły się tylko te chwile, gdy niezaspokojony głód i desperacka miłość prowadziły nas do szaleństwa.
"Podniecający seks i intrygująca historia sprawi, że czytelnicy będą prosić o więcej".
Library Journal
"Gorące sceny seksu i wartka akcja opisane doskonałym stylem Sylvii Day jeszcze bardziej wciągają w świat Gideona i Ewy. Nie mogę się doczekać, jak zakończy się ta historia".
RT Book Reviews
"W końcu pojawił się mężczyzna jeszcze bardziej gorący niż Christian Grey".
The Wall Street Journal
Liberalna muzułmanka i ortodoksyjny islam. Opowieść o sile kobiet.
Qanta Ahmed jest wykształconą w Wielkiej Brytanii lekarką. Przyjęła ofertę rocznego kontraktu w Arabii Saudyjskiej. Wyjazd potraktowała nie tylko jako wyzwanie zawodowe, ale i przygodę w egzotycznym kraju. Na miejscu odkryła, że Królestwo nijak się ma do jej wyobrażeń. Arabia Saudyjska, w której obowiązującą religią jest skrajnie ortodoksyjny islam, to kraj niewyobrażalnych kontrastów społecznych, policji obyczajowej, surowych zasad. Autorka, liberalna muzułmanka, nie rozumie i nie może się pogodzić z rolą kobiet, którą im tam wyznaczono. Wciągająca opowieść o zderzeniu cywilizacji, niezwykłych obyczajach i ogromnej sile kobiet, które nawet w najtrudniejszych okolicznościach nie rezygnują z własnej kobiecości.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?