Jeremiah i jego przyjaciel Kurdy, błąkając się po pustyni, natykają się na mężczyznę w mundurze. David należał do oddziału milicji, eskortującego transport pieniędzy. Tylko on i jego dowódca ocaleli z napadu, ale udało im się ukryć skarb. Zostali schwytani przez bandytów, którzy próbowali zmusić Davida, by doprowadził ich do kryjówki. Wbrew swojej woli Jeremiah i Kurdy zostają wplątani w krwawą rozgrywkę między rzezimieszkami bezwzględnej Sharity i równie okrutnymi milicjantami. Pokusa zdobycia skarbu jest ogromna, ale najpierw trzeba spróbować przeżyć... ,,Jeremiah"" to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
,,Boska Opatrzność, nakazy, za pomocą których Bóg prowadzi swoje stworzenie ku doskonałości. Boskie szaleństwo, kiedy pewnej nocy w Providence wilkołaki z piekła rodem rozszarpują poczciwych ludzi. Ci natychmiast organizują milicję, aby powiesić Indianina, którego uważają za odpowiedzialnego za wszystkie te diabelstwa. Można zacząć polowanie na człowieka, gdyż pastor, w zaciszu swego kościoła, rozpoczął już straszliwą podwójną grę. Piękna Cathy, zawsze uzbrojona w swój rewolwer ze srebrnymi kulami, kontynuuje poszukiwania tajemniczej księgi, która może stać się zarodkiem szatańskiego szaleństwa, stopniowo ogarniającego Providence... Jeśli zgubisz się w puszczy koło Providence, proś Niebiosa, abyś była sama. Jeśli nie... uciekaj!
Wiek XXI. Dawne Stany Zjednoczone Ameryki po wojnie rasowej, zakończonej nuklearnym spustoszeniem, zmieniły się w dzikie tereny, na których pośród zgliszcz minionej cywilizacji królują bezprawie i przemoc. Niedobitki dumnego niegdyś narodu, zamknięte za ostrokołami warownych osad, walczą z dzika przyrodą i hordami łupieżców o przetrwanie. Wiejski chłopak imieniem Jeremiah, jedyny ocalały mieszkaniec takiej osady, podejmując desperacką próbę odszukania swoich bliskich, uprowadzonych przez handlarzy niewolników. Pomaga mu w tym Kurdy Malloy, spryciarz i zawadiaka, dla którego przetrwanie w nowych warunkach nie ma tajemnic. Dla obu przyjaciół rozpoczyna się długa podróż przez zniszczony świat, w którym zdani są oni wyłącznie na siebie... ,,Jeremiah"" to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
Znajdziemy tam znane miasta i państwa, ale trochę inne: nia ma elektryczności, smoki zastępują samoloty pasażeskie, wagoniki metra znajdują się na plecach dziwnych stonóg?
Drugi tom cyklu przygodowo-historycznego osadzonego w realiach Imperium Rzymskiego. Scenarzystą i rysownikiem serii jest kultowy już twórca Enrico Marini, znany z takich bestsellerów komiksowych jak Drapieżcy, Skorpion czy Cygan.
Styczeń 1902. Kuba od czterech lat jest okupowana przez armię amerykańską. Członkowie zespołu W.E.S.T. zostają wysłani do Hawany, aby wyeliminować Islero, tajemniczego ""santero"", który zmienia amerykańskich żołnierzy w zombie i podburza Kubańczyków...Do pierwszych demokratycznych wyborów w historii Kuby pozostały już tylko godziny... Nacjonalistyczny kandydat, Bartolomeo Masé, musiał wycofać się z wyborów, zaś jedyny pozostały kandydat, Tomas Palma, jest proamerykańską marionetką...Tymczasem członkowie W.E.S.T. orientują się, że prawdziwym celem ich misji jest umożliwienie kompanii United Fruit przejęcia bogactw Kuby.Kathryn Lennox, bliska odkrycia sekretu Islero, pada ofiarą ataku żółtej febry. Kathryn zostaje uznana za zmarłą......i pogrzebana przez samego Islero!
Nathan Never przyjmuje zlecenie od rządu. Jego misją jest odnalezienie pojemników ze
śmiercionośnymi bakteriami. O ich kradzież podejrzewany jest Athos Than, tajemniczy przywódca i
twórca niezależnego państwa o nazwie Dragon Island. Aby dotrzeć na wyspę, Nathan przyjmuje
tożsamość Roberta Clouse'a – eksperta sztuk walki – i jako uczestnik wielkiego turnieju rozpoczyna
niebezpieczną misję...
Kolejny tom bestsellerowej serii.
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY. W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.
Rick był wzorowym policjantem w małym amerykańskim miasteczku. Ranny podczas służby, trafił do szpitala w stanie śpiączki. Obudził się już w innym świecie. Świecie, który opanowały STWORY. Rick stanął przed niezwykle trudnym zadaniem - w świecie pełnym zombi musi odnaleźć swą żonę i dziecko. Ale najpierw: przeżyć każdy kolejny dzień... A nie jest to łatwe.
Żywe trupy to seria trzymająca w napięciu do ostatniej strony. Nieszablonowi bohaterowie, niespodziewane zwroty akcji i zombi, czyhające na ludzi za każdym rogiem.
Rick był wzorowym policjantem w małym amerykańskim miasteczku. Ranny podczas służby, trafił do szpitala w stanie śpiączki. Obudził się już w innym świecie. Świecie, który opanowały STWORY. Rick stanął przed niezwykle trudnym zadaniem w świecie pełnym zombi musi odnaleźć swą żonę i dziecko. Ale najpierw: przeżyć każdy kolejny dzień... A nie jest to łatwe. Żywe trupy to seria trzymająca w napięciu do ostatniej strony. Nieszablonowi bohaterowie, niespodziewane zwroty akcji i zombi, czyhające na ludzi za każdym rogiem.
Ekhö to lustrzany świat Ziemi.
Znajdziemy tam znane nam miasta i państwa,
Ale trochę inne:
Nie ma elektryczności,
Smoki zastępują samoloty pasażerskie,
Wagoniki metra znajdują się
Na plecach dziwnych stonóg...
Lecz najdziwniejsze są
Preshauny,
Które pod postacią włochatych formalistów,
Wydają się trzymać ten świat w ryzach...
Trzeci tom wydania zbiorczego zawiera cztery historie, publikowane oryginalnie w osobnych albumach:- 24 godziny dla Ziemi,- Szósty kontynent,- Dolina wzburzonych wód,- Kryształowa brama.
Prawo Dzikiego Zachodu jest zawsze bezlitosne...W Barro City został zaatakowany zegarmistrz, a jego córka straszliwie okaleczona. Jak ci niewinni ludzie mogli zostać poddani takim okrucieństwom? Ścigając zabójców, Bouncer i jego towarzysze odkrywają, że ich szlak połączył się z przeklętym skarbem w sercu Pustyni Sonora w Meksyku. Miejscu, o którym krążą legendy tak mroczne, że nawet Indianie nie odważyli się tam wybrać. To właśnie tutaj, na tym krańcu świata Bouncer będzie musiał walczyć o ocalenie małej Panchity ze szponów jej porywaczy. Nie wspominając o innych wyzwaniach, które staną mu na drodze...Bouncer myślał, że już znał piekło ale odkrywa, że ma ono wiele twarzy.Kontynuacja historii kultowego bohatera stworzonego przez Boucqa i Jodorowsky'ego w fantastycznej przejażdżce do najbardziej wrogich i dzikich terenów Zachodu. Album zawiera historie publikowane w tomach 10 i 11 serii i stanowi zamknięty dyptyk:- Bouncer tom 10: Przeklęte złoto- Bouncer tom 11: Smoczy grzbiet
Rok 1751. Pierwsza Wystawa Światowa w Londynie, miejsce gdzie ma być prezentowany dorobek kulturalny i techniczny narodów świata...
Czterotomowa seria przygodowa autorstwa Zidrou (scen.) oraz J. Homs’a (rys.), grafika cyklu Millenium.
Okko - samuraj bez pana, stoi na czele małej grupy łowców demonów przemierzających ziemie Cesarstwa Pajan.Seria składa się z 10 albumów podzielonych na dyptyki. Polskie wydanie zamknie się w pięciu albumach (każdy będzie zawierał jeden dyptyk).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?