Początek XX wieku. Mroczne siły zagrażają bezpieczeństwu Stanów Zjednoczonych. Garstka najemników w służbie Białego Domu ma za zadanie stawić im czoła. Ich szefem jest tajemniczy Anglik nazwiskiem Morton Chapel. Ich kryptonim brzmi: W.E.S.T
Mimo potęgi dział i poświęcenia milionów żołnierzy ani Niemcy, ani Francja nie potrafią zdobyć przewagi.Kiedy w Paryżu do Wartowników dołącza nowy superpatriota, w Berlinie chemicy dają światu pierwszego Ubermenscha.Po dwóch stronach Renu trwają poszukiwania broni, która pozwoli osiągnąć zwycięstwo.Wszystko jest gotowe na starcie herosów dwóch narodów
Jeremiah i jego przyjaciel Kurdy, błąkając się po pustyni, natykają się na mężczyznę w mundurze. David należał do oddziału milicji, eskortującego transport pieniędzy. Tylko on i jego dowódca ocaleli z napadu, ale udało im się ukryć skarb. Zostali schwytani przez bandytów, którzy próbowali zmusić Davida, by doprowadził ich do kryjówki. Wbrew swojej woli Jeremiah i Kurdy zostają wplątani w krwawą rozgrywkę między rzezimieszkami bezwzględnej Sharity i równie okrutnymi milicjantami. Pokusa zdobycia skarbu jest ogromna, ale najpierw trzeba spróbować przeżyć... ,,Jeremiah"" to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
,,Boska Opatrzność, nakazy, za pomocą których Bóg prowadzi swoje stworzenie ku doskonałości. Boskie szaleństwo, kiedy pewnej nocy w Providence wilkołaki z piekła rodem rozszarpują poczciwych ludzi. Ci natychmiast organizują milicję, aby powiesić Indianina, którego uważają za odpowiedzialnego za wszystkie te diabelstwa. Można zacząć polowanie na człowieka, gdyż pastor, w zaciszu swego kościoła, rozpoczął już straszliwą podwójną grę. Piękna Cathy, zawsze uzbrojona w swój rewolwer ze srebrnymi kulami, kontynuuje poszukiwania tajemniczej księgi, która może stać się zarodkiem szatańskiego szaleństwa, stopniowo ogarniającego Providence... Jeśli zgubisz się w puszczy koło Providence, proś Niebiosa, abyś była sama. Jeśli nie... uciekaj!
Wiek XXI. Dawne Stany Zjednoczone Ameryki po wojnie rasowej, zakończonej nuklearnym spustoszeniem, zmieniły się w dzikie tereny, na których pośród zgliszcz minionej cywilizacji królują bezprawie i przemoc. Niedobitki dumnego niegdyś narodu, zamknięte za ostrokołami warownych osad, walczą z dzika przyrodą i hordami łupieżców o przetrwanie. Wiejski chłopak imieniem Jeremiah, jedyny ocalały mieszkaniec takiej osady, podejmując desperacką próbę odszukania swoich bliskich, uprowadzonych przez handlarzy niewolników. Pomaga mu w tym Kurdy Malloy, spryciarz i zawadiaka, dla którego przetrwanie w nowych warunkach nie ma tajemnic. Dla obu przyjaciół rozpoczyna się długa podróż przez zniszczony świat, w którym zdani są oni wyłącznie na siebie... ,,Jeremiah"" to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
Znajdziemy tam znane miasta i państwa, ale trochę inne: nia ma elektryczności, smoki zastępują samoloty pasażeskie, wagoniki metra znajdują się na plecach dziwnych stonóg?
Drugi tom cyklu przygodowo-historycznego osadzonego w realiach Imperium Rzymskiego. Scenarzystą i rysownikiem serii jest kultowy już twórca Enrico Marini, znany z takich bestsellerów komiksowych jak Drapieżcy, Skorpion czy Cygan.
Styczeń 1902. Kuba od czterech lat jest okupowana przez armię amerykańską. Członkowie zespołu W.E.S.T. zostają wysłani do Hawany, aby wyeliminować Islero, tajemniczego ""santero"", który zmienia amerykańskich żołnierzy w zombie i podburza Kubańczyków...Do pierwszych demokratycznych wyborów w historii Kuby pozostały już tylko godziny... Nacjonalistyczny kandydat, Bartolomeo Masé, musiał wycofać się z wyborów, zaś jedyny pozostały kandydat, Tomas Palma, jest proamerykańską marionetką...Tymczasem członkowie W.E.S.T. orientują się, że prawdziwym celem ich misji jest umożliwienie kompanii United Fruit przejęcia bogactw Kuby.Kathryn Lennox, bliska odkrycia sekretu Islero, pada ofiarą ataku żółtej febry. Kathryn zostaje uznana za zmarłą......i pogrzebana przez samego Islero!
Zbiorcze wydanie dwualbumowej serii osadzonej w realiach świata wikingów. Przedstawia epicki pojedynek jednonogiego zbrojmistrza z legendarnym potworem Krakenem. Naszym zdaniem lektura obowiązkowa dla każdego miłośnika serii THORGAL.
Obecne wydanie zbiorcze jest przygotowane w dwóch wariantach okładkowych.
Zbiorcze wydanie dwualbumowej serii osadzonej w realiach świata wikingów. Przedstawia epicki pojedynek jednonogiego zbrojmistrza z legendarnym potworem Krakenem. Naszym zdaniem lektura obowiązkowa dla każdego miłośnika serii THORGAL.
Obecne wydanie zbiorcze jest przygotowane w dwóch wariantach okładkowych.
Ekhö to lustrzany świat Ziemi.
Znajdziemy tam znane nam miasta i państwa,
Ale trochę inne:
Nie ma elektryczności,
Smoki zastępują samoloty pasażerskie,
Wagoniki metra znajdują się
Na plecach dziwnych stonóg...
Lecz najdziwniejsze są
Preshauny,
Które pod postacią włochatych formalistów,
Wydają się trzymać ten świat w ryzach...
Trzeci tom wydania zbiorczego zawiera cztery historie, publikowane oryginalnie w osobnych albumach:- 24 godziny dla Ziemi,- Szósty kontynent,- Dolina wzburzonych wód,- Kryształowa brama.
Prawo Dzikiego Zachodu jest zawsze bezlitosne...W Barro City został zaatakowany zegarmistrz, a jego córka straszliwie okaleczona. Jak ci niewinni ludzie mogli zostać poddani takim okrucieństwom? Ścigając zabójców, Bouncer i jego towarzysze odkrywają, że ich szlak połączył się z przeklętym skarbem w sercu Pustyni Sonora w Meksyku. Miejscu, o którym krążą legendy tak mroczne, że nawet Indianie nie odważyli się tam wybrać. To właśnie tutaj, na tym krańcu świata Bouncer będzie musiał walczyć o ocalenie małej Panchity ze szponów jej porywaczy. Nie wspominając o innych wyzwaniach, które staną mu na drodze...Bouncer myślał, że już znał piekło ale odkrywa, że ma ono wiele twarzy.Kontynuacja historii kultowego bohatera stworzonego przez Boucqa i Jodorowsky'ego w fantastycznej przejażdżce do najbardziej wrogich i dzikich terenów Zachodu. Album zawiera historie publikowane w tomach 10 i 11 serii i stanowi zamknięty dyptyk:- Bouncer tom 10: Przeklęte złoto- Bouncer tom 11: Smoczy grzbiet
Rok 1751. Pierwsza Wystawa Światowa w Londynie, miejsce gdzie ma być prezentowany dorobek kulturalny i techniczny narodów świata...
Czterotomowa seria przygodowa autorstwa Zidrou (scen.) oraz J. Homs’a (rys.), grafika cyklu Millenium.
Okko - samuraj bez pana, stoi na czele małej grupy łowców demonów przemierzających ziemie Cesarstwa Pajan.Seria składa się z 10 albumów podzielonych na dyptyki. Polskie wydanie zamknie się w pięciu albumach (każdy będzie zawierał jeden dyptyk).
Drugi tom wydania zbiorczego zawiera cztery historie, publikowane oryginalnie w osobnych albumach:
Stalowy las
Tajemnica 7 świateł
Krater z zaklęciami
Legion przeklętych aniołów
Seria westernowa duetu Dorison / Meyer (znanego ze znakomicie przyjętej dwualbumowej serii Asgard).
Poważnie zraniona Rose zgadza się podążyć za "Ogrem z Sutter Camp", alias Jeronimus Quint, w nadziei, że się nią zaopiekuje. Depczą im po piętach Jonas Crow i Lin, którzy postanowili ocalić swoją przyjaciółkę i raz na zawsze rozliczyć się z potwornym chirurgiem.
Ale jak można powstrzymać człowieka, którego zły geniusz pozwala mu zmienić każdego niewinnego pacjenta w zabójczego wspólnika przeciwko Undertakerowi?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?