Pięknego lata 1944 roku, u wybrzeży Normandii...
Słońce świeci, stokrotki kwitną, żywopłoty stoją dumnie. Spokój leniwego poranka przerywa sporadyczny szwargot karabinów maszynowych oraz huk odległych eksplozji. Tysiące mężczyzn ścierają się ze sobą w walce - jedni giną śmiercią bohaterską, inni jak tchórze.
W naszej grze nie zawracamy sobie głowy statystami, ale skupiamy się na bohaterach, takich jak ci z klasycznych filmów wojennych rodem z Hollywood: O jeden most za daleko, Najdłuższy dzień, Patton, Złoto dla zuchwałych, Szeregowiec Ryana.
Powyższe filmy są naszą inspiracją i to właśnie ich ducha staraliśmy się zawrzeć w Heroes of Normandie.
Aby oddać atmosferę tych ponadczasowych klasyków, podkręciliśmy tempo standardowych gier wojennych. Zawarliśmy w tej grze wszystko, czego potrzebujesz, aby nawet najmniejszy ruch uczynić pełnym ekscytujących eksplozji! Chcemy, żebyś mógł z dziką radością kosić alianckich żołnierzy ze swojego MG42 albo rozsadzać bunkry nazistowskich świń ostrzałem z moździerza!
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).Każdy z graczy otrzymuje 5 kart, spośród których wybiera jedną, pozostałe przekazuje przeciwnikowi. Każda karta posiada swój własny symbol oraz specjalną zasadę, która pozwala zdobyć punkty w zależności od zebranych symboli znajdujących się na kartach. Z końcem rundy gracze wybierają jedną kartę, która jako relikt przeszłości pozostanie w ich królestwie na przyszłe rundy, a także usuwają inną ze swoich kart znajdujących się w swoim królestwie. Po zakończeniu 3 rund wygrywa gracz z najlepiej rozwiniętym królestwem.
Bojownicy ruchu oporu zbierają się na kolejnej naradzie. Trzeba wybrać zespół ludzi, którzy pójdą na misję, zaryzykują życiem w walce z Agentami skorumpowanego, opresjonistycznego rządu i będą walczyć o prawo do wolności dla zwykłych obywateli. Niestety, wśród bojowników są rządowi Agenci. Przeszkadzają w obradach. Sieją ziarno niepewności. Gdy zaś zostaną wybrani, by pójść na misję, zapewne zrobią wszystko co w ich mocy, by misja zakończyła się fiaskiem Czy zdołasz domyślić się, kto z zebranych jest Agentem? Gra karciana The Resistance to polska edycja jednego z największych przebojów na targach gier w Essen 2010. To nowatorska wariacja na temat znanej w Polsce gry Mafia wariacja bez eliminacji graczy, z czasem rozgrywki około 30 minut z możliwością gry od 5 do 10 graczy!The Resistance to świetna gra na każdą okazję, pozwala bawić się w szerokim gronie znajomych, oferuje olbrzymią dawkę dedukcji, blefu i interakcji pomiędzy graczami. Idealna gra do plecaka. Warto udać się z nią na każdą wyprawę.
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Wśród żetonów występują żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika. Zawartość pudełka: 220 kart (63x88mm), 136 drewnianych znaczników, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia, 4 żetony Egiptu, 4 plansze frakcji, 4 znaczniki frakcji, 1 plansza punktacji, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 instrukcja. Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 60 minut.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?