Komunikacja (nie)toksyczna Nikt nie żyje w społecznej próżni. W każdym razie nikt nie powinien w niej żyć. Człowiek to istota społeczna, która do zdrowego, pełnego, szczęśliwego funkcjonowania potrzebuje innych ludzi. Spotykania się z nimi, spędzania czasu, rozmów. Niestety, relacje często są podszyte pewnym podstawowym lękiem. Mózg człowieka niczego nie boi się tak bardzo, jak odrzucenia. To naturalne - skoro odpowiednie kontakty społeczne są tak ważne dla przeżycia, wizja ich utraty musi budzić strach. I prowokować do samoobrony. A samoobroną ludzkiego mózgu są toksyny komunikacyjne. Jak każdy "odruchowy" system obronny, toksyny komunikacyjne mają pewne dobre cele, ale... bardzo często przynoszą negatywne konsekwencje. Sączone dzień po dniu, stają się główną przyczyną nieporozumień i konfliktów między ludźmi. W biznesie są powodem nieefektywności spotkań, braku podejścia określanego jako "gra do jednej bramki" i spadku zaangażowania. Zabijają poczucie partnerstwa, niszczą zaufanie, osłabiają kreatywność. To, co mózg jednego człowieka może w danej chwili uznać za właściwą reakcję na toksynę wysłaną przez mózg drugiego, w efekcie przynosi rezultaty odwrotne do oczekiwanych. Działa negatywnie dla obu stron - czy to współpracowników przy sąsiednich biurkach, czy rozmówców przy stole negocjacyjnym. Na szczęście wobec własnych i cudzych toksyn informacyjnych nie pozostajemy bezradni. Skorzystaj z najświeższej wiedzy neurobiologicznej, psychologicznej, socjologicznej i biznesowej i przekonaj się, że jesteś w stanie zneutralizować toksyny komunikacyjne. A nawet więcej - zaprząc je do pracy przy budowie dobrych, trwałych i efektywnych relacji. W pracy i w domu.
A więc rządzi Wami największy wróg człowieka - strach. Wiem, że niektórzy z Was boją się usłyszeć prawdę - wychowano Was w strachu i kłamstwie. Ale ja będę głosił Wam prawdę, aż wreszcie uwolnicie się od swojego strachu...
Malcolm X
Pozwólcie, że wyrażę swoje niezbite przekonanie, iż jedyna rzecz, której powinniśmy się bać, to lęk - bezimienne, irracjonalne, bezpodstawne przerażenie, paraliżujące wysiłki, które trzeba podjąć, żeby zamienić odwrót w natarcie.
Franklin Delano Roosevelt
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą się zdarzyć. W okresie pomyślności to nie problem - możemy pozwolić sobie na luksus zmartwień. Jednak gdy dopadają nas prawdziwe problemy, postawa lękowa bywa wyjątkowo niebezpieczna. W takich chwilach trzeba działać - stawić czoła rzeczywistości, rozwiązać problem i ruszać śmiało przed siebie!
To książka o filozofii życiowej, według której Twoje lęki to więzienie zamykające Cię w obrębie ograniczonych działań. Im mniej będziesz się bać, tym będziesz silniejszy i tym pełniejsze będzie Twoje życie. Książka Prawo odwagi. Wkrocz bez strachu na drogę sukcesu powstała po to, by zainspirować Cię do odnalezienia w sobie umiejętności przezwyciężenia strachu.
Jeśli pokonasz ograniczające Cię lęki i zaczniesz podchodzić do życia z odwagą, rozpadną się ściany Twojego wewnętrznego więzienia i zaczniesz kontrolować wydarzenia, porzucając rolę biernego ich uczestnika. Zdobądź się na skrajną odwagę, niekonwencjonalność, elastyczność. Niech prowadzi Cię niezaspokojony głód świata.
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!
Spraw, by ludzie:
w pełni Ci ufali
wierzyli Twoim opiniom i decyzjom
chcieli za Tobą podążać
Prawdziwy lider, czyli jaki?
Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ.
Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ? politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ? jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek.
Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić.
O autorze książki
Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Więcej na www.szkoleniaznegocjacji.com
Ty - brand klasy premium
Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.
Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.
W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.
O autorze książki
Ewa Wilmanowicz — mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d’Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
Porozmawiajmy...
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
O autorze
Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Więcej na www.szkoleniaznegocjacji.com
Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.
Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
O autorze
Martyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Odnoszenie imponujących sukcesów i zdobywanie wielkich pieniędzy wydaje się wyjątkowo skomplikowane. Zdecydowanej większości ludzi to się po prostu nie udaje! Trzeba mieć sporo szczęścia i dobre znajomości, a i tak nie gwarantuje to pomyślnego rezultatu. Owszem, czasami słyszy się o przeciętniakach, którzy mozolnie, krok po kroku pięli się w górę, aby w końcu dzięki nadludzkiemu wysiłkowi osiągnąć swój cel. Czy naprawdę nie ma jakiejś prostszej ścieżki do sukcesu?
Taka prostsza ścieżka istnieje i została dokładnie opisana w tej książce. Zaprezentowane tu reguły mają uniwersalny charakter i każdy może je z powodzeniem zastosować. Są rezultatem badań nad nawykami i cechami wybitnych ludzi. Dzięki analizie ich strategii życiowych można było wyodrębnić niewielkie, łatwe do wprowadzenia zmiany w nawykach, które mają moc odmieniania życia na lepsze. Jeśli sprawisz, by nawyki sprzyjające sukcesom były Twoją drugą naturą, droga do życia pełnego bogactwa i satysfakcji stanie przed Tobą otworem. W tym poradniku dokładnie pokazano, w jaki sposób, prostymi środkami, dzięki niewielkim zmianom codziennych nawyków osiągać cele. Przekonasz się, że niewielkim wysiłkiem i bez większego stresu możesz odmienić swoje życie!
Dzięki tej książce:
łatwiej określisz, jaki jest Twój rzeczywisty cel i dlaczego chcesz się rozwijać
odblokujesz swoją produktywność
zrozumiesz własne możliwości i zaczniesz je w pełni wykorzystać
podejmiesz 30-dniowe wyzwanie "Lepsze życie"
zaczniesz przemieniać swoje życie na takie, o jakim marzysz
Podejmij wyzwanie i zacznij żyć na własnych warunkach!
O autorze
Dean Graziosi wydobył się z biedy dzięki mądrym listom swojej babki Carmelli Fanizzi Post. Własnymi siłami doszedł do tego, kim jest dzisiaj — poważnym przedsiębiorcą w branży nieruchomości, autorem bestsellerów, trenerem osobistym i rozchwytywanym mówcą. Mieszka wraz z dziećmi w Phoenix w Arizonie i żyje pełnią życia, a równocześnie dzieli się swoją niezwykłą wiedzą z innymi.
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
O autorze
Paweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
Najpierw naucz się znaczenia tego, co chcesz powiedzieć, a dopiero potem mów Epiktet O życiu Epikteta wiemy stosunkowo niewiele. Wszystkie dzieła opatrzone imieniem tego greckiego filozofa zostały spisane przez jednego z jego uczniów, Flawiusza Arriana. Epiktet przyjął sokratejski sposób nauczania - dyskutował, spierał się i przemawiał do słuchaczy, którym starał się przekazać swoje przemyślenia o naturze człowieka, wolności i szczęściu. Jego nauki, mówiące o tym, że od zrozumienia tych kwestii zależy osobiste szczęście i spełnienie człowieka, czyli eudajmonia, wydają się dziś szczególnie aktualne i potrzebne. Nadeszły czasy ciągłych wyzwań i rozbudzania nierealistycznych pragnień, które nie mają szans na spełnienie mimo podejmowania najwyższych wysiłków. Równocześnie rzeczy ważne, fundamentalne dla człowieczeństwa, zdają się umykać uwadze wielu ludzi. Diatryby oraz podręcznik Encheiridion powstały, aby ułatwić czytelnikom zrozumienie prawdziwego znaczenia przyjemności, obowiązków i cnót, jakimi powinni się kierować. Wybitny myśliciel podkreśla, że filozofia ma moc nadawania życiu sensu i wzbudzania odczucia szczęścia. Istnieją rzeczy zależne od człowieka i niezależne od niego, a niepowodzenia, których doznaje on nie ze swojej winy, nie powinny wywoływać żalu. Ta niewielka książeczka, przygotowana na podstawie przekładu wybitnego znawcy kultury klasycznej George'a Longa, wymaga od czytelnika uważności. Konieczne jest zgłębienie słów Epikteta i zastanowienie się nad niektórymi kwestiami. Jest to jednak dzieło, które powinien przestudiować i przemyśleć każdy, kto chce uporządkować swoje życie i nadać znaczenie sprawom w nim najważniejszym. Jest tylko jedna droga do szczęścia ? przestać się martwić rzeczami, na które nie masz wpływu Epiktet Nic tak nie zadziwia ludzi, jak zdrowy rozsądek i proste działanie Epiktet
Negocjuj, dyskutuj, spieraj się z sukcesem Różnice zdań - w pracy, w domu, w życiu publicznym i prywatnym - są czymś najzupełniej normalnym. Mamy różne temperamenty, odmienne spojrzenia na świat, inne zdania na poszczególne tematy. A jednak żyjemy razem, w rodzinach, w firmach, w grupach towarzyskich i grupach interesów. Musimy być w stanie się ze sobą porozumieć, co nie znaczy, że mamy we wszystkim ustępować! Na pewno nie bez podjęcia starań, by przekonać rozmówców do swoich racji. Szczególnie jeśli są one... cóż, po prostu słuszne. Z umiejętnością prowadzenia skutecznych negocjacji można się oczywiście urodzić. Są pewnie na świecie ludzie, którzy posiadają taki dar. Można ich podziwiać, troszkę im zazdrościć i samemu się tego nauczyć. Jak? Na początek trzeba ustalić swoje słabe strony w dyskusji. Potem stopniowo, ćwiczenie po ćwiczeniu, wzmacniać mocne strony, a te słabsze wyciszać. Aż dojdzie się do takiego poziomu, w którym nikt nie będzie w stanie oprzeć się naszym - oczywiście słusznym! - racjom. To co, zaczynamy? Czy może najpierw chcesz o tym podyskutować?
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki, właścicielka prężnie działającej firmy z tej branży, tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy, w którym sukces zależy od umiejętnego podtrzymywania sieci kontaktów. Ludzi wzajemnie się wspierających, pracujących wspólnie na swoją rzecz, ale też... lubiących się nawzajem.
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.
O autorze
Katarzyna Trawińska — wrocławska bizneswoman, twórczyni i właścicielka marki Prouvé. Od ponad dekady obecna w segmencie beauty. Założona przez nią firma oferuje perfumy z francuskich olejków zapachowych, kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów i środki czystości do domu. Zgodnie z dewizą „biznes to rozwijanie pasji” marka Prouvé jest dostępna na ponad trzydziestu rynkach, ma pięć oddziałów międzynarodowych - i potencjał, by na tym nie poprzestać. Prywatnie pozytywna pragmatyczka, mama dwóch dorastających córek, zaangażowana w sprawy kobiet, ich dobrostanu i rozwoju zawodowego. W swoich działaniach opiera się na zasadzie „nie oceniam, tylko wspieram”.
Nie lada gnębi mnie troska, abym mógł odwiedzić dalekie źródła i czerpać wskazania szczęśliwego życia.
Horacy
Wśród wielu rzymskich cesarzy nie brak było ludzi o wybitnej osobowości, odwadze i zacięciu pisarskim. Niewielu jednak odznaczało się równie błyskotliwym umysłem, pracowitością, spostrzegawczością i skłonnością do rozważania zagadek i paradoksów tego świata, jak właśnie Marek Aureliusz, zwany przez swoich współczesnych filozofem na tronie. Refleksyjna natura cesarza, jasność i precyzyjność jego toku myślenia, a także świadomość istnienia ludzkich niedoskonałości i ograniczeń zaowocowały dziełem, które do dziś czyta się znakomicie, choć pierwotnie wcale nie było przeznaczone do publikacji. Na szczęście po śmierci autora ktoś - być może jego sekretarz, Grek Aleksander - zebrał w całość notatki pisarza i doprowadził do ich rozpowszechnienia.
Rozmyślania to traktat moralny w nurcie filozofii stoickiej, który można potraktować jako doskonałe źródło inspiracji oraz drogę powrotu do prawdziwych, ponadczasowych wartości w świecie przytłoczonym bezwartościowymi, krótkoterminowymi informacjami. Można znaleźć tu pocieszenie i odtrutkę na błahe codzienne problemy, a nade wszystko zastanowić się nad znaczeniem przesłania Marka Aureliusza, nad tym, co mówi do nas z głębi wieków i ile rozważnej racji jest w każdym jego słowie.
Myśl o tym, w jakim stanie ciała i duszy powinna cię zabrać z sobą śmierć i jak krótkie jest życie, jak przepastna wieczność, przeszłość i przyszłość, jak krucha wszelka materia!
Marek Aureliusz
Psychologia współczesnego menedżera. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia w służbie zarządzania Książka powstała z myślą o szefach, menedżerach, kierownikach zespołów osobach zarządzających aktywnością innych w firmach i organizacjach. Znajdziesz w niej niezbędną teorię, ale przede wszystkim praktykę: sprawdzone narzędzia służące usprawnieniu pracy z ludźmi i poprawie efektywności działań zespołów, czerpiące wprost z psychologii. Autor książki skupia się w niej głównie na zagadnienia związane ze sprawniejszą komunikacją w zespole, z motywacją i rozwojem potencjału pracowników. Zwraca także uwagę na takie kwestie jak doprowadzanie do zmian w postawach i nastawieniu do pracy poprzez metody stosowane w psychologii nurtów humanistycznego i poznawczo-behawioralnego. Odwołuje się przy tym do konkretnych przykładów z życia codziennego, opisując realne wyzwania, przed którymi stoją dziś menedżerowie.
Myśl jak inwestor
Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić?
* Po pierwsze — przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi.
* Po drugie — zrozum, że już masz dobrą strategię, a jedyne, co Cię blokuje, co nie pozwala Ci stać się częścią tych 5% efektywnych inwestorów, to Twój sposób myślenia podczas prowadzenia transakcji.
* Po trzecie — przeczytaj tę książkę i poznaj psychologiczne podłoże odnoszenia sukcesów w sferze inwestowania.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak przezwyciężyć głęboko zakorzenione przyzwyczajenia psychiczne, przez które podejmuje się najwięcej błędnych decyzji. Przekonasz się, że pogłębiona analiza rynku nie jest rozwiązaniem Twoich problemów z inwestowaniem. Odkryjesz szereg mitów związanych z inwestowaniem. Nauczysz się myśleć w kategoriach prawdopodobieństwa. Zrozumiesz rzeczywiste znaczenie ryzyka i zaczniesz prowadzić swoje działania w oparciu o właściwie rozumianą „zasadę niepewności”, na której opiera się cały system spekulacji giełdowej. Odważ się grać i wygrywać!
Podbij rynek dzięki pewności siebie, dyscyplinie i postawie zwycięzcy
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy
Być może wiele wiesz o rynkach. Może nawet znasz głównych graczy, wiesz kiedy kupować, kiedy sprzedawać i które instrumenty finansowe dysponują potencjałem do zmiany cen.
Jak dobrze jednak znasz samego siebie?
Nawet najbardziej wnikliwych, zmotywowanych i posiadających gruntowną wiedzę inwestorów często ogranicza destrukcyjny sposób myślenia, który prowadzi do złych decyzji i błędów w sferze inwestowania. Cierpią oni z powodu niezdolności do obiektywnego utrzymania koncentracji i braku pewności siebie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia transakcji. Pozwalają także głęboko zakorzenionym sprzecznościom psychicznym i błędnym przekonaniom o inwestowaniu lub naturze rynku decydować o doborze papierów wartościowych do swojego portfela inwestycyjnego.
Jaki jest rezultat? Wyjątkowo wysoki odsetek inwestorów traci wszystkie lub większość pieniędzy w ciągu pierwszego roku inwestowania.
W książce W transie inwestowania Douglas odsłania mechanizmy leżące u podstaw braku konsekwentnie zyskownych transakcji i pomaga inwestorom przezwyciężyć głęboko zakorzenione przyzwyczajenia psychiczne, które zwykle słono ich kosztują. Douglas rozprawia się po kolei z mitami związanymi z inwestowaniem, ucząc inwestorów, aby poszukiwali czegoś więcej niż losowych rezultatów, aby zrozumieli rzeczywiste znaczenie ryzyka i aby prowadzili swoje działania, kierując się właściwie rozumianą „zasadą niepewności”, na której opiera się cały system spekulacji giełdowej.
W transie inwestowania wprowadza całkowicie nowy wymiar psychiczny do zdobywania przewagi na rynku. Wykorzystaj to, aby zwiększyć moc „strefy” i osiągać dzięki niej bezprecedensowe zyski.
Mark Douglas, autor książki The Disciplined Trader: Developing Winning Attitudes, jest aktywnym inwestorem i prezesem firmy Trading Behavior Dynamics, Inc., która organizuje seminaria i programy szkoleniowe z zakresu psychologii inwestowania dla firm maklerskich, banków i menedżerów zarządzających aktywami w wielu profesjonalnych organizacjach. Mark często przemawia na seminariach Dow Jones w Europie i na Dalekim Wschodzie, jak również na wielu konferencjach dotyczących inwestowania, organizowanych w Stanach Zjednoczonych. Mieszka obecnie w Scottsdale (Arizona) i prowadzi stronę markdouglas.com, za pośrednictwem której można nawiązać z nim kontakt.
Thom Hartle jest wiceprezesem organizującej profesjonalne kursy dla inwestorów firmy Wizard on Wall Street, Inc., oraz redaktorem portalu eCharts.com, witryny edukacyjnej dla inwestorów zainteresowanych analizą techniczną. Przez dziewięć lat był redaktorem magazynu „Technical Analysis of Stocks and Commodities”.
„Ta książka to strzał w dziesiątkę. Jej tematem jest nastawienie psychiczne, absolutnie niezbędne, aby stać się kompetentnym i konsekwentnie skutecznym inwestorem. Wyjaśnia od podstaw, dlaczego robimy to, co robimy, definiuje problemy i wskazuje działania, które powinniśmy podjąć, aby móc podążać drogą do skutecznego inwestowania na poziomie psychicznym, dlatego rekomenduję ją bez zastrzeżeń.”
Robert Krausz, prezes Fibonacci Trader Corp.
„Czy kiedykolwiek dostałeś od kogoś prezent, który na pierwszy rzut oka wyglądał niepozornie, ale kiedy mu się przyjrzałeś, odkryłeś, że jest niezwykle cenny? Prezentem, który ja otrzymałem jest książka W transie inwestowania. Z pełnym przekonaniem polecam każdemu z was, aby także zrobił sobie prezent w postaci tej książki”.
Welles Wilder, prezes Trend Research
„Psychologiczny element inwestowania to zdecydowanie najbardziej istotny aspekt dążenia do stania się odnoszącym sukcesy inwestorem. Mark Douglas jest w tej materii doskonałym nauczycielem.”
John Hill, prezes Futures Truth
„Czytając nową pracę Marka, W transie inwestowania, nie mogłem powstrzymać się od słów, »Do licha — dokładnie o to chodzi!«. Ta książka zawiera bezcenne wskazówki, których po prostu nie znajdziemy nigdzie indziej, ponieważ Mark myśli w oryginalny sposób. A właściwie nie — on myśli w głęboki i oryginalny sposób”.
Eddie Kwong, redaktor naczelny TradingMarkets.com
„Mark Douglas posiada wyjątkową umiejętność, dzięki której jego prace są niezwykle klarowne, a koncepcje łatwe do przeniesienia w sferę inwestowania, relacji międzyludzkich, itd. Rynki oferują nam nieograniczoną ilość okazji. Podstawowe znaczenie ma właściwy stan umysłu, kiedy te okazje się pojawiają. Ta książka znacząco różni się od opowieści o odnoszących sukcesy inwestorach w rodzaju Czarodziejów rynku. To książka o Tobie, o Twoich problemach, »sprawach« i o tym, jak powinieneś wprowadzić się we właściwy stan umysłu, aby zostać konsekwentnie skutecznym inwestorem. Kup tę książkę i zabieraj ją ze sobą wszędzie, aż stanie się częścią Twojej osobowości”.
Joe Cowell, prezes Parthenon Futures Management, LLC
„Książka W transie inwestowania jest najlepszą jak dotąd pracą Marka. To jedna z tych książek, które powinny znaleźć się na biurku każdego inwestora”.
Jim Twentyman, główny trader, CQG, Inc.
Najpotężniejszym dostępnym nam narzędziem jest nasz umysł
* Zwalcz swoje słabości
* Zaplanuj swój sukces
* Zdobądź fortunę
Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się, zdobywając i pomnażając bogactwo i szczęście, podczas gdy inni stoją w miejscu? Co daje jednym ogromną energię, a innych czyni nieudolnymi? Co sprawia, że jeden radzi sobie ze wszystkimi problemami, znajdując własną drogę, która bezpiecznie pozwala mu przejść przez burzliwe momenty w życiu i spełnić najistotniejsze marzenia, podczas gdy inny walczy i ponosi klęskę? Odpowiedź jest pozornie prosta – tą tajemniczą siłą jest umiejętność myślenia i dążenia do sukcesu. Każdy z nas może zastosować ją w swoim życiu, jednak trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Teraz tajemnica tego, jak osiągnąć fortunę, leży w zasięgu Twojej ręki.Książka „Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces” to już klasyka literatury motywującej. Uważana jest za motor, który pchnął niezliczone rzesze ludzi w kierunku sławy i fortuny. Jej poprzednie edycje zmieniły życie milionów ludzi i zostawiły po sobie spuściznę sukcesu w osobach liderów w biznesie, rządzie i organizacjach obywatelskich oraz ogromnych majątkach stworzonych dzięki zawartym w niej radom. Przedstawia sprawdzoną i pewną metodę przezwyciężenia wszystkich przeszkód, zrealizowania każdej ambicji i osiągnięcia sukcesu. Pokazuje, jak ją stosować, i powoduje, że od razu zaczynasz działać.
* Potęga pragnienia i wiary w sukces
* Znaczenie wiedzy i wyobraźni
* Planowanie swojego rozwoju
* Sztuka wytrwałości
* Wykorzystywanie świadomości i podświadomości
* Pokonywanie przeszkód i obaw
Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego niektórzy ludzie zdobywają olbrzymie fortuny i szczęście, a potem staniesz się jednym z nich.
Historia zna wielu wybitnych ludzi, którzy po osiągnięciu sukcesu, zaślepieni sławą i bogactwem, popadali w obsesję na swoim punkcie, tracili swą świetność i ostatecznie upadali. Wiele fortun i wspaniałych firm utracono w spektakularny sposób. Równie wielu genialnych młodych ludzi nie osiągnęło pełni swoich możliwości, gdyż zaniechali zdobywania wiedzy i rozwoju. Każdy z nas łatwo może wpaść w pułapkę niedostrzegania własnych wad, ulegania złudzeniom i nieprzyjmowania krytyki. Przyczyna takich problemów jest znana od stuleci. Piszą o niej filozofowie i myśliciele, słusznie ostrzegając Cię przed najbliższym wrogiem: Twoim własnym ego. Trzymasz w ręku książkę, dzięki której łatwiej odpowiesz sobie na parę ważkich pytań. Niezależnie od tego, czy stoisz u progu sukcesu, czy znajdujesz się na szczycie kariery, czy też właśnie poniosłeś największą porażkę w życiu, Twoje ego może skutecznie doprowadzić Cię do samozniszczenia. Dzięki tej inspirującej książce umiejętniej pokierujesz swoim życiem. Nie przeoczysz ważnych ostrzeżeń, unikniesz błędów i łatwiej zrealizujesz swoje cele. Powstrzymasz ego, zanim rozwiną się złe nawyki, wykształcisz w sobie pokorę i dyscyplinę, aby posłużyły Ci w momencie sukcesu, a także nauczysz się pielęgnować siłę i wytrwałość, tak by żadna porażka Cię nie zniszczyła. Ujarzmij Twoje ego, zanim ono Cię pokona!
"To najlepsza książka kiedykolwiek napisana na temat osobistego sukcesu; sprawiła, że zostałem milionerem - zaczynając od zera".
Brian Tracy, autor Wzbogać się na swój własny sposób
Oto JEDYNA książka o rozwoju osobistym, którą MUSISZ mieć!
Poznaj to wyjątkowe, nowe wydanie, które:
* Jest jedyną w pełni opracowana wersją arcydzieła z 1937 roku
* Zawiera aż 52 strony unikalnych przypisów końcowych, będących owocem 10 lat badań nad Hillem i jego filozofią
* Wiernie odtwarza fragmenty oryginalnego tekstu, które zostały wycięte w wydaniach z lat 60. XX wieku
* Uwzględnia w treści jeden z najbardziej wszechstronnych indeksów do THINK AND GROW RICH oraz pierwszy aneks
* Zawiera nigdy wcześniej nie publikowane zdjęcia Napoleona Hilla i jego rodziny
Napoleon Hill poświęcił kilkanaście lat życia na stworzenie metody osiągania sukcesu. Uczył się od najlepszych, którzy stworzyli wielkie fortuny. Wnikliwie przeanalizował ścieżki, którymi podążali i odkrył, że dzięki kierowaniu się kilkoma prostymi zasadami każdy może zdobyć bogactwo. Hill udowodnił to własnym życiem, postępując zgodnie z doskonaloną latami metodą. Spełniając życzenie swojego mentora, Andrew Carnegiego, podzielił się swoim odkryciem z każdym, kto chce rozwinąć skrzydła, odnaleźć moc myślenia i wzbogacić się duchowo, fizycznie, finansowo i emocjonalnie!
Wczasach Wielkiego Kryzysu, Hill opublikował swoje dzieło po raz pierwszy. Późniejsze wydania książki nie zawierały wielu fragmentów, które dziś, w czasach chaosu i niepewności okazują się bardzo istotne. Równocześnie książka została zaktualizowana o świeże dane gospodarcze oraz wzbogacona o komentarze, przypisy i kilka dodatków. W ten sposób pełniej i ściślej zapoznasz się z niezwykłą metodą Napoleona Hilla. Głębiej zrozumiesz wszystkie konteksty i odkryjesz, że Hill świetnie znał koncepcje zarządzania korporacyjnego czy psychologii, które trafiły do kanonu ledwie kilka lat temu. Każde zdanie tej książki sprawi, że zaczniesz zbliżać się do tego, czego naprawdę pragniesz!
Nie czekaj! "Właściwa chwila" nigdy nie nastąpi!
* krystalizuj Pragnienia i nie ustawaj w Nieprzerwanym Wysiłku!
* rozwijaj w sobie Moc Superumysłu!
* pokonaj każdego z sześciu duchów lęku!
Cokolwiek umysł potrafi pomyśleć i w to uwierzyć, potrafi też osiągnąć!
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo skomplikowany - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia. Z roku na rok rośnie liczba instrumentów będących w zasięgu ręki każdego inwestora - można obracać nie tylko akcjami, ale także walutami, towarami i surowcami, można operować na zagranicznych indeksach giełdowych, wielkie emocje wzbudzają również kryptowaluty. Współczesny inwestor na co dzień musi radzić sobie nie tylko z analizą techniczną, ale też z nieprzerwanym strumieniem informacji na temat rynku, ekonomii, notowań, strat, zysków oraz... z własną psychiką. Niestety, inwestycyjne boje często kończą się niepowodzeniem. Czy tak musi być? Autor tej książki prezentuje nowatorskie podejście do tematu inwestowania i związanych z nim emocji. Kluczem do zrozumienia mechanizmów rządzących rynkiem inwestycji jest analiza techniczna, odpowiednia do rzeczywistości XXI wieku. Z poradnika Krzysztofa Kochana dowiesz się między innymi: kim jest inwestor offline jak uniknąć psychologizowania w inwestowaniu, na czym polega nowoczesne podejście do analizy technicznej oraz jakimi narzędziami analizy posługują się skuteczni inwestorzy co jeszcze wchodzi w skład warsztatu inwestora, czyli na czym polega łączenie narzędzi analizy technicznej w bardziej złożone systemy Książka przedstawia najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie, z którego w praktyce skorzystać może każdy inwestor. Przedstawione metody znajdą zastosowanie na każdym rynku - niezależnie od tego, czy analizie poddawane będą krajowe akcje, globalne rynki złota, ropy naftowej i energii, indeksy giełdowe, czy też kryptowaluty.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
* Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
* Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
* Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
* 10,5 przykazania sprzedaży
* 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
* Olśniewanie klienta
* Dobra prezentacja
* Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
* Głoszenie nowiny
* Nawiązywanie kontaktów
* Prorocy i zyski
* W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
Jeffrey Gitomer – światowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalności klientów. Organizuje publiczne i zamknięte seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalności klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafił do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?