KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem

49,90 zł 29,22 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

Mistyczna nauka Ho"oponopono w Twojej codzienności: - Uzdrawianie własnego życia i otaczającego świata- Oczyszczanie umysłu z toksyn i traum- Akceptacja pełnej odpowiedzialności- Wypełnianie całej istoty Miłością i Wybaczaniem Jesteś przyczyną, skutkiem i celem wszystkiego. Uzdrawiając siebie, naprawiasz całą rzeczywistość. A im jesteś doskonalszy, tym doskonalszy jest świat. Ho"oponopono jest starożytną wiedzą pochodzącą wprost z Hawajów -- tajemniczych rajskich wysp. Słowo to oznacza "poprawiać", "naprawiać błąd", "postępować słusznie". Podstawą Ho"oponopono jest akceptacja faktu, że stanowimy sumę przeszłych myśli, czynów i decyzji, które ukształtowały nasze obecne życie. Cały ten egzotyczny proces polega na oczyszczeniu negatywnych myśli i wspomnień poprzez miłość i przebaczanie. To Ty tworzysz swoją rzeczywistość. Twój umysł i reakcja wszechświata na wysyłaną energię są odpowiedzialne za to, kim teraz jesteś, co robisz, ile zarabiasz i z kim dzielisz życie. Wykreowałeś to wszystko zupełnie nieświadomie. Sprawdź, jak bardzo zmieni się świat, kiedy zaczniesz kontrolować swoje myśli i wprowadzać je na właściwy tor! Starasz się ze wszystkich sił, a mimo to wciąż nie możesz osiągnąć sukcesu zawodowego, a Twoje życie osobiste wypełnia pustka? Być może problem tkwi w Tobie? Ograniczenia, które hamują realizację Twoich celów, pochodzą od Ciebie, a nie z zewnątrz. Zaktualizowana na potrzeby dzisiejszych czasów metoda Ho"oponopono pomaga usunąć mentalne przeszkody i wyswobodzić umysł, otwierając w ten sposób drogę do nowych, zaskakujących pomysłów. Powiedzieć, że działa, to za mało -- ta metoda czyni cuda. Wyobraź sobie, że zupełnie oczyszczasz swój umysł i zaczynasz wszystko od nowa, bez uprzedzeń i przyjętych z góry założeń. Każdy Twój dzień staje się cudem. Wyobraź sobie, że wszystko jest możliwe. Prawda jest taka, że rzeczywiście wszystko jest możliwe, jeśli tylko pozbędziesz się blokad ograniczających Twój umysł. Ta książka to klucz, który otwiera drzwi do nowego wszechświata możliwości i spełnienia -- do strefy zerowych ograniczeń.
Okładka książki Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami wyd. 2

59,00 zł 42,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,72 zł

Inżynieria społeczna określa sposoby wpływania na drugiego człowieka w celu nakłonienia go do działania, które może być niezgodne z jego osobistym interesem. Koszt użycia socjotechnik jest bardzo niski, ryzyko - akceptowalne, a korzyści bywają ogromne. Uważa się, że socjotechniki są nieodzownym narzędziem hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Oczywiście, nie zawsze intencje towarzyszące stosowaniu inżynierii społecznej zasługują na potępienie: tego rodzaju działanie przy kampaniach edukacyjnych, akcjach charytatywnych czy w marketingu trudno jednoznacznie nazywać nieetycznym. Niemniej wiedza o socjotechnikach staje się obecnie bardzo ważna, choćby po to, aby skutecznie bronić się przed atakami tego typu. To drugie, przejrzane i gruntownie zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika po różnych technikach inżynierii społecznej, od klasycznych po najnowocześniejsze. Przedstawiono tu naukowe podwaliny socjotechnik, a poszczególne metody, takie jak tworzenie pretekstu, modelowanie komunikacji, tailgating czy phishing, opisano z przywołaniem rzeczywistych zdarzeń. Książka pozwala zrozumieć, jak łatwo jest skłonić ludzi do podjęcia szkodliwych decyzji, a równocześnie podpowiada, jak można skutecznie bronić się przed socjotechnikami. Są one coraz powszechniejsze: w ciągu ostatnich kilku lat ich zastosowanie bardzo się rozpowszechniło - i dotyczy to zarówno przestępców, jak i najzupełniej legalnie działających profesjonalistów. W tej książce między innymi: najnowsze osiągnięcia zawodowej socjotechniki stosowanie białego wywiadu, manipulacja relacjami, praca na emocjach testy penetracyjne, phishing, vishing, podszywanie się budowanie systemu obrony przed atakami socjotechnicznymi wykorzystanie umiejętności miękkich w inżynierii społecznej Inżynieria społeczna: najważniejsze narzędzie hakerów, polityków i... aktywistów! O autorze książki Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwem. Pracuje również jako szkoleniowiec i główny socjotechnik w grupie penetracyjnej Offensive Security.
Okładka książki Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

59,00 zł 42,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,72 zł

Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem. To jubileuszowa edycja bestsellerowego poradnika, docenionego przez miliony efektywnych ludzi z całego świata. Z okazji dwudziestej rocznicy pierwszego wydania książka została poprawiona i uzupełniona o cztery nowe rozdziały omawiające czerpanie korzyści z rosnącej popularności sieci, sterowanie własnym życiem dzięki łączności ze swoją podświadomością oraz pięć fundamentalnych zasad sukcesu. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak wykorzystać zasadę 80/20 we wszystkich aspektach życia. Nauczysz się koncentracji na najważniejszych 20% przyczyn i zaczniesz osiągać dużo więcej: szybciej przy mniejszym wysiłku. W efekcie będziesz żyć szczęśliwiej, radośniej, poczujesz się wolny i spełniony. Tak właśnie działa słynna zasada 80/20! W tej książce znajdziesz : kluczowe koncepcje powiązane z zasadą 80/20 wprowadzenie do myślenia w kategoriach 80/20 zastosowanie zasady 80/20 w biznesie wdrażanie zasady 80/20 w życiu osobistym i w relacjach z innymi strategie osiągania szczęścia i praca z podświadomością wizje przyszłości w proporcji 80/20 Zasada Pareta: odmień swoje życie minimalnym wysiłkiem! O autorze książki Richard Koch jest brytyjskim konsultantem do spraw zarządzania, inwestorem i autorem rozchwytywanych książek o zarządzaniu, marketingu i stylu życia. Ukończył studia na Uniwersytecie Oksfordzkim. Zaczął od pracy dla Boston Consulting Group, później odnosił duże sukcesy biznesowe. Wśród jego przedsięwzięć można wymienić takie inicjatywy jak Filofax, Plymouth Gin, Belgo i Betfair. Do 1983 roku był partnerem w Bain & Company, natomiast później — jednym z założycieli LEK Consulting.
Okładka książki Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę

54,90 zł 32,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł

W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji. W tej książce między innymi: przedsiębiorczość: mity i fakty jak wybrać rodzaj działalności i zapewnić jej finansowanie jak zacząć myśleć w sposób typowy dla przedsiębiorcy realistyczny biznesplan tajniki skutecznej rekrutacji sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem firmy Tajemnica sukcesu zawodowego: rób to, co sprawia Ci przyjemność ! O autorze książki Brian Tracy to fenomen na skalę światową. Świetnie wykształcony, odnoszący spektakularne sukcesy, charyzmatyczny mówca i motywujący trener. Jest autorem inspirujących książek, które raz po raz podbijają rankingi bestsellerów księgarni Amazon.com, Merlin.pl czy EMPiK. W Polsce znany m.in. dzięki takim tytułom, jak: Zjedz tę żabę, Punkt zwrotny czy Sposób na sukces. Teraz nareszcie szykuje szturm na listę przebojów w onepress.pl. Brian Tracy to ekspert w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego, charyzmatyczny mówca, przemawiający co roku do ponad 450 tysięcy osób. Ma rzadką umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który pobudza słuchaczy do bezzwłocznego wdrażania w praktyce poznawanych technik i wartości. „Nieważne kim się urodziłeś, ważne kim chcesz zostać” Brian Tracy
Okładka książki SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji wyd. 2

49,00 zł 28,69 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,69 zł

Słowa mogą być BRONIĄ, przynieść BOGACTWO, zapewnić WŁADZĘ i działać jak AFRODYZJAK Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie. Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki. Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji! Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz… hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami. Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca? Z kolejnej odsłony tej bestsellerowej książki dowiesz się: w jaki sposób szybko opanować techniki perswazji i z powodzeniem je stosować; czy każdy jest tak samo podatny na hipnozę; jak kotwiczyć stany emocjonalne; kiedy manipulacja staje się nieetyczna; czy techniki perswazji sprawdzają się także w zarządzaniu samym sobą. O autorze książki Andrzej Batko - psycholog, doradca i trener NLP -- znany jest w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert, który uczy najnowszych technik wywierania wpływu na ludzi. Jest współautorem "tajnego" podręcznika dla polityków na temat języka perswazji. Z jego usług korzystają ci, którzy już uświadomili sobie, jak ważna w biznesie jest umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych. Jest jednym z nielicznych psychologów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe w psychologii do generowania zysków w biznesie.
Okładka książki Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji

69,00 zł 49,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,61 zł

Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować - przysłowie chińskieMasz dość harowania na czyjś rachunek Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca To świetnie!Bez względu na to, ile masz pieniędzy - masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania, rozpoczynanie działalności gospodarczej na własną rękę lepiej wychodzi tym, którzy nie mają zbyt wiele. Będziesz bowiem zmuszony do improwizowania, wdrażania kreatywnych rozwiązań i twardego stąpania po ziemi. To Twoja prawdziwa wartość i pierwszy krok do sukcesu. Ta książka stanie się Twoim najlepszym kumplem, doradcą i mistrzem w ciągu nadchodzących miesięcy. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wskazówek na temat samodzielnego zapewniania sobie środków do życia, dokładne dane finansowe dotyczące kapitału początkowego i inne cenne informacje od przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces na swoim. Dowiedz się, w jaki sposób można prowadzić życie pełne przygód i jednocześnie mieć poczucie spełnienia, a także zapewnić sobie przyzwoite zarobki. Ten poradnik Cię do tego zainspiruje. Po lekturze tej książki będziesz gotów na założenie własnego biznesu. Stwórz własny biznesplan i zacznij działać!O autorzeChris Guillebeau - przedsiębiorca, podróżnik i autor bestsellerów, który odwiedził wszystkie kraje świata. Jego pierwsza książka, The Art of Non-Conformity, została przetłumaczona na ponad dwadzieścia języków, a druga, Niskobudżetowy startup, osiągnęła status bestsellera New York Timesa oraz Wall Street Journal i sprzedała się w setkach tysięcy egzemplarzy na całym świecie. Obserwuj autora na Twitterze (@chrisguillebeau), napisz do niego za pośrednictwem strony internetowej (Chris Guillebeau.com) lub przywitaj się z nim w wybranej przez siebie poczekalni międzynarodowego lotniska.
Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

54,90 zł 39,41 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedzaMarka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku -- właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR -- powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób -- bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studiesMarketing to inwestycja -- udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3

69,00 zł 40,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,61 zł

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,radzenia sobie z grami kupieckimi,budowania profesjonalnej podstawy handlowej.Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.Na płycie VCD znajduje się film Debiuty handlowe, który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Okładka książki Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

69,00 zł 40,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,14 zł

Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. ""turkusowym"" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność. Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo ""dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś"". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój.Andrzej Jeznach, inżynier, doktor nauk ekonomicznych. Pracował na odpowiedzialnych stanowiskach w międzynarodowych korporacjach, był dyrektorem przedstawicielstwa BMW w Rosji. Od trzech dekad przedsiębiorca i prezes kilku firm z siedzibami w Hamburgu i Moskwie. W 2019 roku przekazał stery swojej firmy młodszym kolegom. Jest autorem książek Sztuka życia, Szef, który ma czas i Szef, który myśli. Dwie ostatnie były w latach 2017 i 2019 nominowane przez Dziennik Gazetę Prawną do nagrody Economicus dla najlepszej książki biznesowo-ekonomicznej.
Okładka książki Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji

49,90 zł 29,22 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,37 zł

By poczuć radość w poniedziałkowy poranek...Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktó,w, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksó,w, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokó,ł macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, wspó,łpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w któ,rym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności.Twó,rcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposó,b komunikacji, w któ,rym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji!
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

79,00 zł 54,23 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,25 zł

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań "Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!" A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Okładka książki Guru kultu. . Ry

49,90 zł 29,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,03 zł

Dla kogo jest ta książka? Jest ważne, aby to wiedzieć zanim ją kupisz, zanim polecisz innym, zanim się zdecydujesz dać w prezencie swojej rodzinie, pracownikom czy też klientom i partnerom biznesowym. Książka opowiada historię pełnego wątpliwości człowieka, który stojąc przed decyzjami w życiu, wybierał różnie. Raz ponosząc ciężkie konsekwencje, innym razem spijając śmietankę sukcesu i kariery. Gdzieś po drodze zaczął powstawać nowy kręgosłup moralny, podtrzymujący coraz większą charyzmę, wewnętrzną siłę oraz stanowiący dobry punkt podparcia dla egoizmu. Tego zdrowego, wartego ochrony oraz tego kwaśnego, odbijającego się czkawką.Pomaga zrozumieć, że każdy z nas, ma prawo do bycia sobą. Prawo do własnych myśli i marzeń, a także do ich ochrony przed zimnym światem opinii innych. Pokazuje drogę do stworzenia całkowicie indywidualnego, dopasowanego do Ciebie miejsca w życiu. Uczy, jak połączyć to miejsce z biznesem, tworząc silną markę dookoła siebie i swoich idei.Możemy śmiało powiedzieć, że książka jest skierowana do ludzi chcących zrobić karierę, pokazać się. Udowodnić sobie i innym, że znaczą o wiele więcej, niż na pierwszy rzut oka można zobaczyć. Jest manifestem budzącym emocje u kogoś, kto nie zgadza się na bycie zwykłym, szarym człowiekiem. Człowieka niewidzącego nic złego w takim stylu życia, ale nie chcącego jednak należeć do tego świata, pełnego stękaczy, narzekaczy i szukających winy u innych.Książka pomaga dokonać wewnętrznej transformacji, ale w sposób delikatny, krok po kroku, etap po etapie. Zostawiając wiele furtek i dając cierpliwe wyjaśnienia, że nie każdy z elementów musi być zrealizowany natychmiast.
Okładka książki Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika

39,90 zł 23,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,47 zł

W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie - będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki; wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych. Niestety, w wielu przypadkach rekrutacja oparta na kompetencjach ogranicza się do zadania kandydatowi kilku standardowych pytań, bazujących na informacjach, jakie wymienił on w swoim CV. Jednak pytania w stylu "Dlaczego chce pan/pani u nas pracować?" albo "Gdzie pan/pani widzi się za pięć lat?" to zdecydowanie za mało, by mówić o skutecznej rekrutacji opartej na kompetencjach. Prawda jest taka, że odpowiedzi na tego typu pytania niczego do procesu rekrutowania nie wnoszą. Może poza wzbudzeniem u pytającego sympatii lub antypatii do kandydata. A przecież prywatne odczucia rekrutera nie powinny mieć tu nic do rzeczy. Co zatem powinno stanowić czynniki warunkujące wytypowanie kandydata do pracy? Jak realnie sprawdza się kompetencje i cechy charakteru w trakcie procesu rekrutacyjnego? Czy już podczas rozmowy o pracę można przewidzieć, jak dany kandydat będzie się zachowywał w obliczu trudności, które spotkają go na danym stanowisku? Okazuje się, że tak! Tego wszystkiego dowiesz się z książki Agnieszki Ciećwierz. O autorze Agnieszka Ciećwierz - współzałożycielka firmy Sigmund Polska. Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesach rekrutacji, bilansu kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak również w opracowywaniu procesów HR-owych, w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniu satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu kompetencji miękkich oraz takich tematów jak: rekrutacja oparta na kompetencjach, constant feedback, zarządzanie pokoleniami w organizacji, sprzedaż i obsługa klienta. Prelegentka i panelistka podczas wydarzeń branżowych. Autorka licznych artykułów w czasopismach branżowych. Prowadzi bloga na temat rozwoju zawodowego i osobistego — www.aciecwierz.pl.
Okładka książki Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku

59,00 zł 34,54 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,72 zł

VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej – pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli – ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym „stare, dobre czasy” przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć należy między historyczne bajki. Dziś rządzi niepewność i nieprzewidywalność, a kolejne tzw. „czarne łabędzie”, czyli zdarzenia nieprawdopodobne, jak pojawienie się pandemii wywołanej wirusem COVID, wydają się być już tylko kwestią czasu... Jak w tej sytuacji funkcjonować jako lider, osoba odpowiedzialna za dobrostan i rozwój firmy oraz ludzi w owej firmie zatrudnionych? W książce znajdziesz m.in.: 10 sposobów na sprawne przywództwo w świecie VUCA 15 wskazówek dotyczących zarządzania wirtualnymi zespołami 25 zachowań zwycięskich zespołów 60 narzędzi i modeli przydatnych przy podejmowaniu decyzji, kreowaniu wizji przywództwa, samoocenie lidera, rekrutacji, we współpracy w zespole, w zarządzaniu zmianą i budowaniu zwinności w organizacji Moja książka jest efektem wielu poszukiwań w literaturze przedmiotu, przeglądów badań, rozmów z ekspertami i przedstawicielami świata biznesu oraz doświadczeń własnych. Najistotniejszymi czynnikami osiągnięcia długotrwałego sukcesu organizacji w świecie VUCA jest nowoczesne przywództwo, sprzyjająca uczeniu się kultura organizacyjna oraz zwinne zarządzanie zmianą i na tych elementach oparta jest książka. Mam nadzieję, że pomoże ona w lepszym podejmowaniu decyzji oraz przyniesie otuchę w niepewnych czasach. Książka stanowi zbiór wskazówek, ale nie gotowych recept sprawdzających się zawsze i we wszystkich warunkach, gdyż w świecie VUCA nic nie jest „na pewno” i na zawsze. ze wstępu O autorze Agnieszka Piątkowska - międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji, partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej oraz wysokospecjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, współpracownik Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki. Ekspert Polskiego Forum HR z zakresu rekrutacji permanentnej, trener, Dyplomowany Asesor. Aktywna jako doradca kariery i coach wyższej kadry menedżerskiej. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, Bradford University oraz SGH.
Okładka książki Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes

69,00 zł 49,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,61 zł

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes Druk na żądanie Lubisz ludzi, a najbardziej zdalnie? Praca zdalna to przyszłość wielu z nas. Przyszłość - albo już teraźniejszość, co unaoczniła pandemia koronawirusa. Zamknięci we własnych czterech ścianach, w home office, uświadomiliśmy sobie, jak dużo zadań możemy sprawnie realizować bez wstawania z łóżka. Podpięci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliśmy się świadomi faktu, że wiele zadań nie wymaga fizycznej obecności w biurze. Zdali sobie z tego sprawę także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chętniej będą pozwalać nam na pracę w domu. Kto wie, czy nie pójdą dalej i zamiast zatrudniać kolejną osobę do firmy, nie zechcą powierzyć nadmiarowych zadań wirtualnym asystentkom? Wirtualna asystentka to osoba będąca odrębnym podmiotem gospodarczym, świadcząca firmom zewnętrznym konkretne usługi biurowe. W zależności od własnych preferencji i umiejętności może na przykład zajmować się organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz działania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coś innego - dokładnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje więc niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy będzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostępem do internetu! Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!
Okładka książki OD CZERWIENI DO TURKUSU JAK LEPIEJ POROZUMIEWAĆ SIĘ W PRACY

37,00 zł 26,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,77 zł

Od czerwieni do turkusu jak lepiej porozumiewa
Okładka książki PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ

39,90 zł 28,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,47 zł

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz. Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej! Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej! Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats – przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, że bierzesz konkretne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.
Okładka książki FAST LANGUAGES SZYBKA NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH

39,90 zł 21,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł

Czy to możliwe? Oczywiście, ale pod warunkiem że wiesz, czego i jak się uczyć. I o tym właśnie jest ta książka, opisująca autorski model nauki języków obcych Fast Languages. Jego twórca, dr Mateusz Grzesiak, jest multilingwistą. Wykładał w siedmiu językach, sukcesywnie uczy się kolejnych. Większości z nich nauczył się sam, korzystając z autorskich rozwiązań przedstawionych w tej książce. Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury. A może autor i inni podobni mu poligloci mają wyjątkowe talenty, geny albo każdą wolną chwilę spędzają na nauce języka? Nic z tych rzeczy. Dr Mateusz Grzesiak odkrył pewne schematy i na ich podstawie opracował metodologię superszybkiego i skutecznego uczenia się języków obcych. Nazwał ją Fast Languages, ponieważ każdy, kto zastosuje się do jej wytycznych, jest w stanie w niecały miesiąc opanować angielski czy hiszpański w stopniu komunikatywnym. A potem - niemiecki, portugalski, włoski, francuski... Kuszące? Pewnie! A przy tym absolutnie realne. Sprawdź na sobie i zacznij wreszcie mówić w języku obcym! O autorze Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 16 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Poznaj Mateusza Grzesiaka: https://mateuszgrzesiak.com/
Okładka książki TECHNICAL LEADERSHIP OD EKSPERTA DO LIDERA WYD. 2

49,00 zł 35,17 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł

„Dotąd nie było takiej książki na rynku” (z recenzji pierwszego wydania) Wybitne umiejętności techniczne i naturalny talent do zarządzania ludźmi nie zawsze idą w parze. A szkoda, bo losem świetnego programisty zatrudnionego na etacie jest, prędzej czy później, awans: z juniora na seniora, z seniora na lidera... I tu zaczyna się problem. Człowieka, który doskonale zna swój koderski fach, stawia się nagle przed koniecznością częściowego bądź całkowitego porzucenia go na rzecz zarządzania zespołem innych koderów — do tej pory kolegów z pracy, a teraz nagle podwładnych. Skąd czerpać wiedzę i inspiracje? W jaki sposób twarde umiejętności, które ma programista, uzupełnić o niezbędne na nowym stanowisku umiejętności miękkie? Czy każdy musi sam i w bólach przejść tę trudną drogę „od eksperta do menedżera”, czy też można liczyć na wsparcie i podpowiedzi bardziej doświadczonych technicznych liderów? Otóż można, a nawet należy, tyle tylko, że trzeba dobrze wybrać mentora. Proponujemy, by Twoim „mistrzem” stał się ten podręcznik. Jego autor od kilkunastu lat współpracuje z zespołami programistycznymi jako trener i konsultant, zna więc specyfikę branży, z którą związałeś się zawodowo, i jest świadom tego, jakie problemy stoją przed nowo mianowanym liderem technicznym. Co więcej, wie, co zrobić, by te problemy szybko i skutecznie rozwiązać. W tym podręczniku mówi o roli, jaką odgrywa lider techniczny, o różnicach między ekspertem a liderem, o tym, jak skutecznie pracować ze swoim zespołem oraz jak budować relacje z biznesem. Wskazuje, skąd czerpać motywację — dla siebie i powierzonych sobie ludzi, jak z nimi rozmawiać, by chcieli słuchać, i jak ich słuchać, by wyciągać budujące wnioski. Drugie wydanie książki wzbogacone zostało o rozdział poświęcony wdrażaniu zmian, czyli temu, co jest chlebem powszednim każdego lidera. O autorze Mariusz Sieraczkiewicz — od kilkunastu lat profesjonalnie zajmuje się tworzeniem oprogramowania. Jako trener i konsultant współpracuje także z najlepszymi polskimi zespołami programistycznymi. Jego obszary specjalizacji to: zwinne procesy, czysty kod, architektura, efektywne praktyki inżynierii oprogramowania. Prowadzenie szkoleń, liczne publikacje w obszarze IT, badania czynników sukcesów projektów programistycznych są pasją, w której, podobnie jak w życiu, kieruje się zasadą, że człowiek jest najważniejszy.
Okładka książki Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

59,01 zł 42,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,79 zł

Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa — i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi. Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych. Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w: sprzedaży, promowaniu marki, produktu lub firmy, relacjach towarzyskich, relacjach rodzinnych, coachingu, doradztwie czy terapii, wychowywaniu oraz socjalizacji.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,91 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,68 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj