Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
-
Autor: Andrzejczyk Adrian
- ISBN: 978-83-832-2728-3
- EAN: 9788383227283
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press
- Format: 235x165mm
- Język: polski
- Liczba stron: 304
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
39,23złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,23 zł
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy idąc tropem marketingu 5.0 zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google