KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

  • ISBN: 978-83-832-2728-3
  • EAN: 9788383227283
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: One Press
  • Format: 235x165mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 304
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 39,23
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,23
x
x

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy idąc tropem marketingu 5.0 zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj