Raz na dwanaście lat odbywa się Wielka Wojna Zodiaku. Dwanaścioro odważnych wojowników noszących imiona znaków chińskiego zodiaku staje do rytualnej walki, na szali kładąc swoje życia i dusze. Ten, kto zwycięży, będzie mógł spełnić jedno jedyne życzenie…
Po zaciekłej walce z bossem drugiego poziomu Kirito wraz ze swoją tymczasową partnerką Asuną dociera na kolejne piętro. Pośród porastających go gigantycznych drzew wędrowcy napotykają dwójkę elfów toczących ze sobą śmiertelny bój, a kiedy stają po stronie jednego z nich, rozpoczyna się pierwsza wielka kampania. Kirito pamięta, że za czasów beta testów żaden z NPC nie uchodził ze starcia z życiem, jednak tym razem dzięki staraniom Asuny udaje się ocalić elfiego sprzymierzeńca. Od tego momentu fabuła misji zaczyna nieco odbiegać od scenariusza, jaki znał Czarny Szermierz. W trakcie eksploracji trzeciego poziomu zostaje też zwołane „posiedzenie eksploracyjne”, podczas którego Kirito i Asuna stają przed trudnym wyborem…
Trening Niesia przynosi nieoczekiwane rezultaty. Uzbrojony w nowe umiejętności nieśmiertelny młodzieniec kieruje się do Renril, aby przygotować miasto do obrony przed atakiem kołatników. Tymczasem Bon wyrusza na poszukiwanie sojuszników, którzy wspomogą Niesia w nadchodzącej bitwie. Oto opowieść o zjednoczeniu we wspólnym celu.
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto zaczyna się legenda dowodzonej przez Momongę gildii, Ainz Ooal Gown.
Riko i jej towarzysze docierają na szóstą warstwę i znajdują schronienie w wiosce wypaczonych, gdzie największym skarbem jest „wartość”. Nanachi podejmuje brzemienną w skutkach decyzję, a Riko odkrywa tajemnicę, która może na zawsze zmienić jej wyobrażenie o Otchłani. Oto siódmy tom opowieści o niezwykłej, pełnej zaskakujących zwrotów akcji przygodzie.
Po wyczerpującej walce Riko, Reg i Nanachi pokonują Bondrewda i docierają do Ołtarza Ostatecznej Granicy – jedynego znanego przejścia na szóstą warstwę, z której nie ma już powrotu. Nieustraszeni przyjaciele trafiają do nowego, zupełnie nieznanego świata, a tam czeka ich kolejne nieoczekiwane spotkanie.
Oto szósty tom opowieści o niezwykłej przygodzie, gdzie intuicja gra równie ważną rolę co rozsądek.
Książę Bon zawsze widział więcej niż inni, przez co uważał się za wszechpotężnego. Lecz jego dar okazuje się przekleństwem, kiedy trafia w ręce wyznawców Kościoła Benetta. Zostaje przez nich zmuszony do podjęcia decyzji, która zaważy na losie zarówno jego samego, jak i najbliższych mu ludzi. Tymczasem Niesio nadal nie zdaje sobie sprawy ze swego potencjału. Ale czy świadomość własnych możliwości nie przyniesie więcej złego niż dobrego?
Oto opowieść o tworzeniu więzi.
Koko wraz z pozostałymi uczennicami Qifreya zmierza do Wężowej Groty, gdzie Agata ma podejść do drugiego testu kompetencji czarodziejskich. Młoda adeptka magii będzie zmuszona zmagać się nie tylko z wymyślnymi zadaniami testowymi, lecz również z czyhającym w mroku zagrożeniem.Co oznacza bycie czarodziejem? Czy w pogoni za marzeniami powinniśmy zatracać własną tożsamość?
Niesio i towarzyszący mu członkowie brygady ochronnej zostają schwytani przez ekscentrycznego księcia Bona, człowieka widzącego umarłych. Wkrótce Niesio i Bon wyruszają w podróż, której celem jest ochrona ludzkości przed zagrożeniem ze strony kołatników. Jednak nie wszędzie witani są z otwartymi ramionami. Oto opowieść o poznawaniu siebie samego.
Mija miesiąc, odkąd Kirito i Asuna wrócili z Podziemia. Zabrali ze sobą Alice, która w realnym świecie zyskała fizyczne ciało. Jednak ich spokój nagle zostaje zburzony.
– Poziom… pierwszy?
– Ja też mam poziom pierwszy!
Wszyscy troje zostają wciągnięci w świat tajemniczej gry, Unital Ring – survivalu MMO będącego połączeniem wszystkich VRMMO działających w oparciu o pakiet The Seed. Zaraz po rozpoczęciu rozgrywki Kirito traci wyposażenie i zostaje jedynie w… bokserkach. Jednak niezrażony rozpaczliwą sytuacją rzuca wyzwanie owianemu tajemnicą VRMMOSVG!
Misja niesienia pomocy ofiarom ulewy kończy się powodzeniem, lecz sprawy przyjmują nieoczekiwany obrót, gdy Koko zostaje schwytana przez Zakon Ładu Magicznego i oskarżona o paranie się zakazaną magią. Kara za zakłócenie naturalnego porządku magii może być tylko jedna – wymazanie pamięci.
Tymczasem Qifrey nie ustaje w próbach odnalezienia prześladujących dziewczynę czarodziejów. Jak daleko się posunie, aby ich odnaleźć?
Oto opowieść o pełnym tajemnic świecie, gdzie pośród magicznego blasku przemykają złowrogie cienie.
Dochodzi do zdarzenia, którego nie mógłby wywołać żaden związany Rejestrem Tabu czy prawem siły obywatel Podziemia: górski goblin morduje mieszkańca świata ludzi. Okazuje się, że jest to część intrygi mającej na celu doprowadzenie do wybuchu kolejnej wojny pomiędzy światem ludzi a Krainą Ciemności.
Chcąc odkryć prawdę o zajściu, Kirito zwraca się po pomoc do Iscarna, dowódcy generalnego Armii Ciemności. Obaj stają oko w oko z domniemanym sprawcą, odzianym na czarno tajemniczym mężczyzną, któremu jednak w ostatniej chwili udaje się uciec. Jako że śledztwo utknęło w martwym punkcie, Asuna postanawia wspomóc się Techniką Wejrzenia w Przeszłość, a wówczas jej oczom ukazuje się zaskakujący obraz… Niedługo potem adeptki Zakonu Rycerzy Integralności, Ronye i Tieze, wpadają w łapy intryganta.
Oto zakończenie cyklu „Księżycowa kołyska”.
Po trzystu latach niepokojów Podziemie wreszcie zostało zjednoczone. „Zagubione dziecko Vectora”, które pojawiło się nie wiadomo skąd, pokonało boga ciemności i doprowadziło do zawarcia pokoju. Lecz pewnego dnia w stojącej pośrodku świata ludzi kredowobiałej wieży adeptka Zakonu Rycerzy Integralności, Ronye Arabel, usłyszała od przewodniczącego Jednolitego Kongresu, Kirito, szokujące słowa: „Kiedyś znów wybuchnie wojna”.
Oto jedna z ostatnich części serii „Alicyzacja”, przedstawiająca wydarzenia po Wielkiej Wojnie Podziemia!
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni Zakonu Czarnych Zaklinaczy, planuje unicestwić obrońców za pomocą budzącej grozę potężnej techniki. Tymczasem do Podziemia loguje się… Asuna.
Pokonanie Najwyższego Kapłana zostało okupione śmiercią Eugeo i uszkodzeniem psychiki Kirito. Od zażartej walki minęło pół roku. Alice i przykuty do wózka Kirito schronili się w wiosce Ruild. Powinność Rycerza Integralności, czyli ochronę świata ludzi, Alice powierzyła Bercouliemu, a sama wybrała spokojne życie u boku pozbawionego duszy Czarnego Szermierza. Tymczasem Podziemie z każdą chwilą zbliża się do przepowiedzianego przez mędrczynię Cardinal ostatecznego eksperymentu obciążenia. Dark Territory szykuje się do inwazji, a budząca grozę Armia Ciemności tylko czeka na rozkaz wymarszu.
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zosta ją jednak rozdzieleni.
Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o zimnych, zielonych oczach – Eugeo. Gdy bez wahania dobywa miecza, Kirito musi podjąć wyzwanie. Czy przeczucie, że oto nadszedł czas rozstania, zamieni się w rzeczywistość? Czy desperackie wołanie Kirito dotrze do zapieczętowanej pamięci Eugeo?
Oto ostatni tom „serii świata ludzi” z cyklu Alicyzacja!
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży.
Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, że jego przyjaciel zginął. Postanawia samotnie kontynuować wspinaczkę. Drogę zastępuje mu najstarszy i zarazem najpotężniejszy Rycerz Integralności, Bercouli Synthesis One. W obliczu legendarnego wojownika Eugeo dobywa Miecza Błękitnej Róży, by stanąć do pojedynku, którego ostatnim aktem będą narodziny nowego szermierza.
Eugeo ponownie spotyka dziewczynę, za którą tęsknił od najmłodszych lat – Alice. Jednak w żadnym stopniu nie przypomina ona przyjaciółki z wioski Ruild. W dodatku zjawia się po to, by aresztować Eugeo i Kirito, oskarżonych o złamanie Rejestru Tabu. Przedstawia się jako Rycerz Integralności, a z czasów dzieciństwa nie pamięta absolutnie nic.
Chłopcy zostają wtrąceni do jednego z lochów Centralnej Katedry, symbolu Kościoła Aksjomatu. Na szczęście dzięki sprytowi Kirito udaje im się uciec. Niespodziewany ratunek przychodzi ze strony tajemniczej dziewczynki o imieniu Cardinal, która wie, że Kirito pochodzi „z zewnątrz”.
W końcu przyjaciele wyruszają schodami na szczyt Katedry, by przywrócić Alice do pierwotnej postaci. Lecz na ich drodze stają zrodzeni z Sekretnego Rytuału Syntezy potężni wojownicy…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?