Niesio zauważa, że jego towarzysze z dawnych lat nie w pełni przystosowali się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Niektórzy wyrażają nawet chęć opuszczenia wspólnego domu i wyruszenia w świat. Podczas gdy on boryka się z niezrozumiałymi dla siebie problemami, Mizuha wprowadza w życie nikczemny plan. Oto opowieść o tym, jak trudno czasem urzeczywistnić swoje marzenia.
W stosunkach międzynarodowych dochodzi do poważnego kryzysu, gdy porywczy prezydent Stanów Zjednoczonych żąda, aby Japonia podzieliła się ze światem swoimi odkryciami dotyczącymi technologii obcych. Stare sojusze przestają mieć znaczenie, a wybuch globalnego konfliktu zbrojnego jest coraz bardziej realny. Tymczasem kółko okultystyczne wybiera się nad morze, aby odpocząć od trudów studenckiego życia. Złoty piasek, przejrzyście czysta woda, polowanie na kosmitów oraz odkrycie niezwykłej tajemnicy z przeszłości Onci – zapowiadają się nie lada wakacje!
Czas podjąć się wyznaczonej przez boginię próby, a potem wyruszyć w świat. Aby ochronić ukochanych opiekunów, William staje do walki z bóstwem nieumarłych, z którym jego najbliżsi dawno temu zawarli umowę. Udaje mu się zyskać przewagę, lecz w ostatniej chwili Stagnate przypuszcza kontratak. Gdy ciężko ranny chłopak balansuje na granicy życia i śmierci, pojawia się przy nim Gracefeel, bogini światła i cyklu reinkarnacji, która niegdyś sprowadziła go na świat. Nadszedł czas, by Will potwierdził swoją determinację i złożył przysięgę.
Po wielu przygodach oraz niebezpiecznym spotkaniu z mężczyzną w czarnym ponczo Kirito i Asuna przechodzą na szósty poziom, by zmierzyć się z pełną łamigłówek lokacją. Choć sprawia Flagi Męstwa nada zaprząta ich myśli, a zagrożenie ze strony zabójców z każdą chwilą staje się coraz bardziej realne, postanawiają wykonać serię misji zebranych pod wspólną nazwą – Klątwa Stachionu. Nie wiedzą jednak, że w ich trakcie wpadną w poważne tarapaty…
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto zaczyna się legenda dowodzonej przez Momongę gildii, Ainz Ooal Gown.
Minęły prawie dwa miesiące od czasu rozpoczęcia gry śmierci. Kirito i Asuna docierają na piąty poziom zamku. Wśród przypominających labirynt ruin miasta czeka na nich mnóstwo artefaktów do zdobycia. Kirito proponuje Asunie wzięcie udziału w misjach dostępnych w grobowcu pod miastem. Dziewczyna nie wie, że zgadzając się na nie, ściąga na siebie pasmo nieszczęść. Tak się bowiem składa, że zadania są związane z najmniej tolerowanym przez nią rodzajem potworów.
Sewa ma wyznaczoną wizytę w szpitalu. Świeżo zszyta rana na jej dłoni wymaga nadzoru lekarskiego. Mimo profesjonalnej opieki nie goi się najlepiej. Tymczasem Sejoon odczuwa coraz większy niepokój. Czyżby siostra przestała się nim interesować?
Sewa nie wraca na noc do domu. Dzwoni do matki z informacją, że przenocuje u przyjaciółki. Sejoon wpada w panikę, bo doskonale wie, że siostra nie ma przyjaciół. Jedyną osobą, z którą w tej chwili może być Sewa, jest Sungchan, kolega z dzieciństwa. Tymczasem Sewa znajduje w pamiętniku Sungchana zdjęcia, których nigdy by się tam nie spodziewała...
Po wypadku Sejoona Sewa składa obietnicę, że pozwoli bratu żyć własnym życiem. Coraz więcej czasu spędza też z Koohonem. Dzięki niemu staje się bardziej otwarta i szczera. Jednak pojawia się ktoś, kto za wszelką cenę stara się zdyskredytować Kohoona w oczach Sewy.
Sejoon próbuje wyznaczyć wyraźne granice, których Sewa, jego siostra, nie powinna przekraczać. Rozmowa nie idzie jednak po jego myśli, a jej skutki wywołują prawdziwą lawinę nieoczekiwanych zdarzeń...
Trauma wywołana świadomością, że to z jego winy zginął ojciec, sprawia, że Ichirou nie pamięta zdarzeń z tamtej tragicznej nocy. Lecz w końcu przypomina sobie twarz wampira, który zabił Yuuseia, i z zaskoczeniem odkrywa, że wygląda zupełnie jak Mary. Aby poznać prawdę, Ichirou musi odnaleźć Isaaca Rosario di Marię i porwanego przez niego wampira.
Tymczasem z torturowanym Marym dzieje się cos dziwnego. Przeszłość i teraźniejszość zaczynają mieszać się ze sobą, tworząc plątaninę wątków, obrazów i zdarzeń.
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto zaczyna się legenda dowodzonej przez Momongę gildii, Ainz Ooal Gown.
Akcja Edenu osadzona jest w niedalekiej przyszłości (przełom XXI i XXII wieku), w świecie spustoszonym przez tajemniczy wirus (Closure Virus). Epidemia, która zmniejszyła populację Ziemi o co najmniej 15%, zmieniła polityczną i ekonomiczną mapę świata. Historia opowiadana przez Hirokiego Endo rozciąga się na wiele lat i obraca się wokół postaci dorastającego chłopca Eliaha Ballarda. W tle rozgrywa się walka o światową dominację, podkreślona ciągłą groźbą następnego ataku śmiertelnego wirusa. Większość wydarzeń rozgrywa się w Ameryce Południowej.
Po rozstaniu z Kizmel Kirito i Asuna udają się na czwarty poziom Aincrad. Kiedy po przebyciu pełnej przygód drogi docierają wreszcie do strefy bezpieczeństwa, witają ich jasne budynki wodnego miasta, po którego kanałach pływają niezliczone łodzie. Okazuje się, że aby móc swobodnie poruszać się po czwartym poziomie, należy zbudować własną gondolę. By zgromadzić surowce potrzebne do jej budowy, Kirito i Asuna stają do walki z ziejącą ogniem bestią - Magnatherium! Potem zaś czeka ich zaskakujące spotkanie...
Mija kilkaset lat od oblężenia Renril. Świat zapomniał o zagrożeniu ze strony kołatników. Nastały czasy pokoju, a heroiczna walka Niesia i jego przyjaciół obrosła w legendę. Pewnego dnia Niesio budzi się w nowym świecie, gdzie wszystko jest inne od tego, co pamiętał: ulice pełne pędzących samochodów, niebo poprzecinane setkami kabli, neony jaśniejące na budynkach. Co go czeka w tak odmiennej rzeczywistości?
Oto opowieść o zmieniających się czasach i niezmiennym sercu.
Poznajcie Punpuna – dziesięcioletniego chłopca wychowywanego przez niestabilną emocjonalnie matkę i skorego do przemocy ojca – oraz jego przyjaciół, równie ciężko doświadczonych przez los. Oto opowieść o radzeniu sobie z trudną rzeczywistością w otoczeniu dysfunkcyjnej rodziny i zwichniętych psychicznie rówieśników. O poszukiwaniu samego siebie w bezdusznym, niezrozumiałym świecie. O pytaniach, na które każdy z nas szukał kiedyś odpowiedzi. I o tym, jak pod wpływem traumatycznych przeżyć ginie w człowieku niewinność i ufność.
Dzień wcześniej: W trakcie gry w SAO Kirito oświadcza się Asunie. Postanawiają spędzić razem trochę czasu jako nowożeńcy. Kiedy jednak przybywają do swojego nowego domu, ich oczom ukazuje się niespodziewany widok…
Dzień później: Asuna, która loguje się do ALO za pośrednictwem nowego awatara, doświadcza tajemniczego „zjawiska odcięcia”. Jego przyczyną okazuje się być pewna tragedia, która rozegrała się w czasach SAO.
Tęczowy most: Kirito i spółka kończą misję w podwodnej świątyni. Jednak tajemnicza rozmowa między Panem Morza Lewiatanem a Panem Otchłani Krakenem popycha ich ku kolejnej przygodzie.
Siostrzana modlitwa: W SAO wciąż uwięzieni są ludzie. Tymczasem w realnym świecie pewna dziewczyna przystępuje do testowania prototypu medicuboidu – przeznaczonego
do celów medycznych urządzenia wykorzystującego technologię pełnego zanurzenia. Tak zaczyna się historia Yuki znanej później jako „Zekken”.
Haruto postanawia odrzucić targające nim uczucia i wcielić się w rolę bezwzględnego Żniwiarza Dusz, by jak najszybciej schwytać wszystkich wyklętych. Pokrzepiony myślą, że po wszystkim Shiro i Kuro przeniosą go do czasów sprzed pożaru, niestrudzenie poluje na kolejne grzeszne dusze ukrywające się w ludzkich ciałach. Lecz wkrótce na jego drodze pojawia się ktoś, kogo zupełnie się nie spodziewał...
Nanachi oddaje się w niewolę jednemu z trzech mędrców, aby móc przebywać z kopią zmarłej Mitty. Tymczasem Reg powraca do wioski z Faputą – księżniczką wypaczonych i wcieleniem wartości – w nadziei, że pomoże mu ona wyzwolić przyjaciół. Lecz ostatnia córka Irumyuui ma co do mieszkańców wioski własne plany. Oto dziewiąty tom opowieści o niezwykłej przygodzie, pełnej rodzinnej miłości i szacunku.
W Ikebukuro dzieje się coraz gorzej. Shinra został raniony Saiką i uprowadzony. Bezgłowy Jeździec w pogoni za ukochanym przemienił się w bezmyślnego potwora. Izumii okrutnie obszedł się z Masaomim. W domu Anri pojawiła się Saki. Kadota przebudził się ze śpiączki. Głowa Celty przechodzi z rąk do rąk. A Mikado wchodzi w posiadanie czegoś, dzięki czemu może zmienić los Dolarów. Tymczasem gdzieś pod gwieździstym letnim niebem Shizuo i Izaya stają do ostatniego pojedynku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?