Szósty tom przygód Dogmana! Robota dla robota... i kota, bo Dogmanowi jakiś prosiak podłożył świnię! Czy winni tego nadużycia uciekną się do użycia spreju życia? Tylko Super-Kumple mogą ocalić świat!
Graficzna adaptacja jednej z najważniejszych powieści XX w., która przyniosła Orwellowi literacką nieśmiertelnośćLondyn w powieści jest ponurym miastem w totalitarnym stanie Oceanii, gdzie Wielki Brat zawsze patrzy, a Policja Myśli praktycznie potrafi czytać w myślach. Winston Smith znalazł się w poważnym niebezpieczeństwie z tego prostego powodu, że jego pamięć wciąż funkcjonuje. Wciągnięty w zakazany romans, znajduje odwagę, by dołączyć do tajnej organizacji rewolucyjnej zwanej Bractwem, której celem jest zniszczenie Partii. Wraz ze swoją ukochaną Julią ryzykuje życiem w śmiertelnym pojedynku z obecnymi mocami. Dzięki sugestywnej, wciągającej adaptacji Fido Nestiego, wizja dystopijnego arcydzieła George'a Orwella zyskała nowy wygląd i dodatkową siłę przekazu. Trafi zarówno do młodych czytelników, jak i dorosłych, którzy jeszcze nie odkryli tej kultowej historii, nadal wstrząsająco aktualnej.
Oto początek historii Willa - sieroty bez nazwiska, wychowanego na zamku Redmont."Ruiny Gorlanu", księga pierwsza serii "Zwiadowcy", to niezwykła powieść, która pochłonie Cię swoimi przygodami, tajemnicami i pozwoli oderwać się od rzeczywistości.Dzień Wyboru jest jednym z najważniejszych dni w historii podrzutków w sierocińcu zamku Redmont. To wtedy ma zapaść decyzja o przyszłych losach podopiecznych barona Aralda. Czy w przyszłości zostaną potężnymi rycerzami lub sprytnymi dyplomatami? A może zostaną przydzieleni do pomocy rodzinom wiejskim? To jest sytuacja, której młody Will boi się najbardziej. Jego marzeniem jest zostać wielkim, znanym w całym królestwie rycerzem, lecz ponury mistrz tajemniczego fachu zdaje się myśleć inaczej.Czym kierował się Halt, wybierając Willa na ucznia elitarnego zakonu? W końcu nie przyjmują tam byle kogo. Młody zwiadowca bardzo szybko będzie musiał udowodnić swoją wartość i dowieść czy będzie godzien swojego fachu i pokładanych w nim nadziei starego mistrza. A czeka ich najwyższa próba, wraz z narastającym dawnym mrokiem i niebezpiecznym przeciwnikiem. Jaką część skrywają tytułowe Ruiny Gorlanu w pierwszej części bestsellerowej serii "Zwiadowcy"?Nie czekaj dłużej, tylko sięgnij po książkę i daj się wciągnąć w wir niezwykłych przygód.
Pierwszy tom jednej z najpoczytniejszych serii fantasy na świecie. Will, piętnastoletni sierota, którego ojciec, odważny wojownik, zginął bohaterską śmiercią w starciu z wojskami lorda Morgaratha, marzy o wstąpieniu do Szkoły Rycerskiej. Ale chłopak nie grzeszy tężyzną fizyczną, konieczną przy władaniu mieczem. Za to szybko ucieka, potrafi też wykazać się sprytem i determinacją. Te cechy sprawiają, że zwraca na siebie uwagę tajemniczego Halta z Korpusu Zwiadowców. O zwiadowcach od dawna krążą legendy: podobno potrafią być niewidzialni i posługują się mroczną magią... W rzeczywistości Korpus Zwiadowców to najbardziej elitarna formacja w Królestwie Araluenu. Zwiadowcy, poza wypełnianiem misji wywiadowczej, są wyśmienitymi strategami i najlepszymi łucznikami. To im król ufa najbardziej, powierzając im zadania, w których muszą się wykazać nie tylko męstwem i inteligencją, ale też lojalnością wobec władcy oraz dyskrecją. Początek nauki Willa u mistrza Halta to jednocześnie początek wielkiej przygody i prawdziwej męskiej przyjaźni.
W szkolnym turnieju wynalazców mogą wziąć udział wszyscy uczniowie z wyjątkiem George’a i Harolda. KOTEK 2000 czyli kopiarka oscylografometrycznych trójwymiarowych efektów kryptowirtualnych wpada niestety w powołane ręce!!! Z bocznej klapy KOTKA 2000 wyskakują lśniące klozety naturalnej wielkości! Mają wyłupiaste oczy i ostre kły. Ich ulubione powiedzonko to: Mniam, mniam, zjeść ich! Tylko szybszy od strzelającej gumki od majtek i silniejszy od bokserek przewspaniały Kapitan Majtas może uratować świat. I to właśnie robi. Pokonuje z łatwością nawet TURBOKLOZET 2000!
George i Harold znów wpakowali się w kłopoty. Melvin Sneedly - szkolny superprymus - postanawia się na nich zemścić za wszystkie ich głupie dowcipy. Pracując nad swoim kolejnym wynalazkiem, zamiast superchłopaka konstruuje Zasmarkanego Cyborga! Czy majtasowa moc obezwładni oślizłego potwora, czy też gigantyczny gil zaleje cały świat?
Patrick prosi Susan o rękę. Nareszcie! Świeżo upieczona narzeczona byłaby całkiem szczęśliwa, gdyby nie pewien problem… Kontrakt przedślubny, obowiązkowy w rodzinie Pratchettów, swoim zapisami budzi sprzeciw dziewczyny. Mimo wewnętrznego oporu Susan postanawia zaufać Patrickowi i dopełnia tradycyjnej w jego rodzinie przedślubnej formalności...Młodzi pobierają się i można oczekiwać, że ich wspólne życie będzie już tylko sielanką. Niestety Patrick szybko zawodzi zaufanie Susan, a dziewczyna podejmuje radykalne kroki... To jednak nie koniec zawirowań w jej życiu! Patrick nie odpuszcza i zaciekle walczy o żonę, tymczasem na horyzoncie pojawia się biologiczny ojciec dziecka Susan. Jakby tego było mało, zaczyna się nią interesować także pewien bardzo wpływowy polityk…
Po wielu latach trudnej nauki u Halta, Will jest teraz samodzielnym zwiadowcą. Jego pierwsze doświadczenia w charakterze strażnika Araluenu nie zapowiadają wielkich sukcesów. Na północnych rubieżach Królestwa sytuacja staje się coraz bardziej niebezpieczna. Keren, rycerz renegat, pozbawiony skrupułów i sumienia wojownik, który porwał przyjaciółkę Willa - Alyss, przejmuje kontrolę nad Zamkiem Macindaw. Usytuowana w miejscu o wielkim znaczeniu strategicznym twierdza, jest wrotami na ziemie północy i to od jej załogi zależy w dużej mierze bezpieczeństwo Araluenu. Młody zwiadowca odkrywa, że zdradziecki Keren zawarł sojusz ze Skottami i chce oddać im zamek w zamian za tytuły i ziemie Czasu jest niewiele - wróg zbliża się w szybkim tempie. Przetrzymywana w murach Macindaw Alyss niestrudzenie zbiera informacje o planach najazdu, jednak grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo. Will musi zebrać ludzi, by przejąć twierdzę, nim Keren odda ją w ręce Skottów. Znakomicie obwarowany zamek stanowiłby wyzwanie nawet dla regularnej armii, a młody zwiadowca ma u swego boku jedynie garstkę przyjaciół
Hal poradził sobie z próbą i udowodnił, że mimo mikrej postury zasługuje na miano prawdziwego wojownika... Cóż jednak z tego, skoro niedługo później chłopak podpadł oberjarlowi i całemu rogatemu towarzystwu. Dopiero teraz Czaple znajdują się w prawdziwych opałach! Hal ma tylko jedną, naprawdę niewielką szansę, by oczyścić imię swoje i swej drużyny – musi dopaść i schwytać człowieka odpowiedzialnego za całe nieszczęście, złodzieja Zavaca...
Czaple dopną swego lub zginą, próbując – niestety, wzburzone morza i grasujący po nich piraci sprawiają, że to drugie wydaje się bardziej prawdopodobne.
George i Harold to dwaj zwyczajni przyjaciele! Chodzą do czwartej klasy szkoły podstawowej im. Jeromea Horwitza. Są to bardzo dobrzy i mili chłopcy. Są też bardzo odpowiedzialni. Kiedy w szkole dzieje się coś złego, zazwyczaj to oni ponoszą za to odpowiedzialność. To przecież nie ich wina, że w szkole zawsze panuje nuda i w związku z tym ogarnia ich mega głupawka. Chłopcy są też bardzo kreatywni i przedsiębiorczy. Ich komiksy o niepokonanym, wielkim, przewspaniałym Kapitanie Majtasie cieszą się wśród kolegów dużym powodzeniem. (Cena komiksu: 0,50 $). Dyrektor Krupp nie darzy ich szacunkiem
Piąty tom przygód policjanta z głową psa! Czas, by Dogman obnażył kły! W mieście lęgną się i zaczynają kicać pasożyty, jakich świat nie widział, a na swoje usługi mają straszliwego proto-bronto-robota!
Arcydzieło Aldousa Huxleya Nowy wspaniały świat, „jedno z najistotniejszych proroczych dzieł dystopijnych XX wieku” (Wall Street Journal), ukazuje się po raz pierwszy jako powieść graficzna.
Opublikowany w 1932 roku Nowy wspaniały świat zaliczany jest do najbardziej cenionych i przenikliwych dzieł literatury XX wieku. Głęboko poruszające tematy wszechobecnej kontroli czy wzajemnego oddziaływania człowieka i technologii sprawiły, że klasyk Aldousa Huxleya stał się idealnym odbiciem czasów, w których został stworzony i wciąż pozostaje przerażająco aktualny.
Nowy wspaniały świat doskonale wpasowuje się w formę powieści graficznej. Niezwykły artystyczny talent Freda Fordhama oraz jego dbałość o szczegóły i kolory pozwalają przedstawić nowemu pokoleniu tę zmuszającą do refleksji powieść w świeży i przekonujący sposób.
Fred Fordham - urodził się w 1985 roku, mieszka w północnym Londynie. Utrzymywał się z malowania portretów, studiując jednocześnie politykę i filozofię.
Komiks jako dziedzinę swojej twórczości odkrył po przeczytaniu Persepolis Marjane Satrapi. Ilustrował różne publikacje oraz pracował nad kilkoma powieściami graficznymi. W 2018 roku zaadaptował i zilustrował Zabić drozda Harper Lee (Wydawnictwo Jaguar, 2020), ostatnio stworzył warstwę tekstową na podstawie powieści Francisa Scotta Fitzgeralda do Wielkiego Gatsby’ego z ilustracjami Ayi Morton (Wydawnictwo Jaguar, 2021).
Dogman to #1 na listach bestsellerów New York Timesa wśród książek dla dzieci.
Książki z serii o Dogmanie są jednymi z najlepiej sprzedających się książek wśród wszystkich kategorii na Amazon.com.
DOBRY PIES! i uwaga, ZŁY PIES! w jednym psie. Gdy przyszedł czas inwencji oraz nagłych zwrotów akcji, nastał zmierzch megarozpaczy i zajaśniał brzask nadziei!
Dogman nie od dziś waruje na straży porządku, nie od dziś SZEF wariuje na straży Dogmana! To on, którego kły szczerze się szczerzą na złoczyńców, lecz co wyliże, to obślini!
W tym odcinku: Kot Pet znów narobił kłop(k)otów – a właściwie stworzył jednego supersłodkiego kotka-kłopotka. Dogman będzie musiał zdwoić siły, by z wywieszonym jęzorem zmóc moc tych futrzaków!
Książki z serii o Dogmanie są jednymi z najlepiej sprzedających się książek wśród wszystkich kategorii na Amazon.com.
W bebechy zbrodni wgryza się glina idealny: pół pies, pół człek i CAŁY BOHATER!
George i Harold wykreowali nowego herosa, który wygrzebuje spod ziemi ścierwo korupcji, chwyta za portki zmykających złoczyńców, rabusiom pokazuje kły wymiaru sprawiedliwości. Gdy policyjny pies Buras i aspirant Nać ulegli wypadkowi podczas pełnienia służby, epokowy zabieg chirurgiczny zmienił bieg dziejów: tak oto narodził się Dogman. Ten niestrudzony tropiciel występku ma prawdziwego nosa do trudnych śledztw! Tylko czy jego psi instynkt zdoła podkulić ogon wobec powołania, jakim jest służba prawu?
Rekomendacje:
Najlepsza książka o gliniarzu z psią głową, jaką kiedykolwiek napisano! – Prababcia George'a
Psiakość, jakie to śmieszne! – Dziadek Harolda
Nienawidziłem każdej strony! - Mr. Krupp
Książki z serii o Dogmanie są jednymi z najlepiej sprzedających się książek wśród wszystkich kategorii na Amazon.com.
W bebechy zbrodni wgryza się glina idealny: pół pies, pół człek i CAŁY BOHATER!
George i Harold wykreowali nowego herosa, który wygrzebuje spod ziemi ścierwo korupcji, chwyta za portki zmykających złoczyńców, rabusiom pokazuje kły wymiaru sprawiedliwości. Gdy policyjny pies Buras i aspirant Nać ulegli wypadkowi podczas pełnienia służby, epokowy zabieg chirurgiczny zmienił bieg dziejów: tak oto narodził się Dogman. Ten niestrudzony tropiciel występku ma prawdziwego nosa do trudnych śledztw! Tylko czy jego psi instynkt zdoła podkulić ogon wobec powołania, jakim jest służba prawu?
Witajcie na Centennialu… Co sto lat z wody wyłania się wyspa Lightlark, by stać się miejscem rozgrywek na śmierć i życie. W morderczej grze Centennial biorą udział władcy sześciu krain. Przed pięciuset laty wszystkie sześć królestw – Dzikich, Gwiezdnych, Księżycowych, Niebiańskich, Słonecznych i Mrocznych – zostało przeklętych, a ich moce zwróciły się przeciwko nim jak trucizna. Władcy rywalizująo zdobycie największej nagrody, którąjest złamanie klątw rzuconych na poszczególne krainy. Każdy władca ma coś do ukrycia, a każda klątwa jest niezwykle okrutna. Aby dokonało się zdjęcie klątwy, jedenz władców musi ponieść śmierć. Isla Crown jest młodą przywódczynią Dzikich. W tym królestwie każdy, kto kogoś pokocha – zginie. Dzicy budzą strach i pogardę u swoich sąsiadów. Ich jedyną szansą na normalne życie jest zwycięstwo Isli w Centennial. Żeby przeżyć, Isla musi kłamać, oszukiwać i zdradzać. A gdy w grę wchodzi miłość, wszystko się komplikuje…
Do pałacu przybyło trzydzieści pięć dziewcząt. Teraz zostało ich tylko sześć. Ami książę Maxon stają się sobie coraz bliżsi, jednak dziewczyna wciąż pamięta o Aspenie, chłopaku, którego darzyła szczerą miłością jeszcze zanim trafiła do pałacu. Aspen jest jednym z żołnierzy strzegących bezpieczeństwa kandydatek, a to wcale nie ułatwia Ami zrozumienia własnych pragnień.
Wspaniały wynalazca, Profesor Pofajdanek, wynalazł wiele wspaniałych wynalazków! Nikt jednak nie chciał słuchać o jego cudownej ŚWINCE MAŁOŚCI 2000 oraz GĄSCE WIELKOŚCI 4000, ponieważ wszyscy, dosłownie wszyscy, we wszystkich instytutach naukowych całej Ameryki naśmiewali się z jego nazwiska. No i kiedy był już całkowicie załamany, znalazł w kawiarni gazetę, a w niej ogłoszenie, że pewna szkoła podstawowa poszukuje nauczyciela geografii… Pomyślał sobie, że dzieci są przecież takie słodkie i niewinne i na pewno nie będą się z niego śmiać. Jakże wielkie było jego rozczarowanie i jak potężną zaplanował zemstę!!! (Cała nadzieja w bawełnie i powiewającej pelerynie – Tra-la-laaa!).
InwestyGatory wracają z porcją nowych przygód! Tym razem czeka ich "pełne zanurzenie"!
Mango i Brasz ponownie podróżują kanałami, starając się uratować miasto przed powodzią wywołaną knowaniami Krakerdyla, byłego agenta T.R.O.P.-u., ale w wyniku niefortunnej pomyłki sami zostają obarczeni winą za wybijające toalety.
W czasie, kiedy krokodyl o formie krakersa z drugiego wypieku szuka zemsty, spod kontroli wymyka się zaawansowany technologicznie robot i zaczyna siać spustoszenie w laboratoriach Świata Nauki. Zdegradowani detektywi zmuszeni są działać pod przykrywką w przebraniach hydraulików, by odzyskać swoje dobre imię, powstrzymać robota i schwytać prawdziwych winowajców, zanim całe miasto zniknie pod wodą, a oni sami zostaną zastąpieni przez Drużynę-B(orsuków).
Druga część InwestyGatorów to jeszcze więcej śmiechu, jeszcze więcej akcji i jeszcze więcej słownych gagów w wykonaniu dynamicznego duetu detektywów!
Turniej w Gorlanie. Prequel z udziałem jednego z naszych ulubionych Zwiadowców - Halta! Halt i Crowley odkrywają, że ambitny Morgarath infiltrował zwiadowców aby znieprawić Korpus. Młodzi Zwiadowcy wyruszają więc na północ, by znaleźć Księcia Duncana i zdobyć królewski nakaz, dzięki któremu zatrzymają Morgaratha zanim będzie za późno. Osłabiając Zwiadowców, najpotężniejszą siłę wspierającą króla, Morgarath planuje zagarnąć tron. Gdy Halt i Crowley docierają do Gorlanu, odkrywają, jak bliski sukcesu jest Morgarath. Ma on plan by skompromitować księcia i oddalić go od ojca. W tym samym czasie Baron Gorlanu knuł, aby zdobyć zaufanie i podziw Rady Baronów i wspomóc realizację swego planu. Jeśli młodzi zwiadowcy mają zapobiec dalszym nadużyciom, będą musieli wstąpić na niebezpieczną ścieżkę, której kres spotka ich na corocznym turnieju w Gorlanie. Tam musi zostać stoczona i zwyciężona seria zajadłych pojedynków. Ta oryginalna opowieść przenosi czytelnika do czasów zanim Will był uczniem i kładzie podwaliny dla epickich bitew, które skumulują się w "Ruinach Gorlanu" i "Płonącym moście".
Drugi tom cyklu Zwiadowcy: Wczesne lata. Pozbawiony tytułu barona Morgarath uciekł z Zamku Gorlan, by uniknąć kary za zdradę stanu. W Araluenie zapanował względny pokój. Jednakże ukrywający się Czarny Lord planuje już swój kolejny ruch i gromadzi armię złożoną z tajemniczych bestii, zwanych wargalami. Duncan, który niedawno zasiadł na królewskim tronie, musi się szykować na wojnę, lecz nie zna dokładnie siły przeciwnika. Halt podejmuje się trudnej misji. Zamierza wspiąć się na groźne, nieujarzmione dotychczas urwiska Gór Deszczu i Nocy, by zapuścić się na terytorium wroga i poznać jego plany. W tej wojnie każdy fałszywy ruch może zadecydować o zwycięstwie lub porażce. Stawką w bitwie na wrzosowiskach Hackham są losy całego królestwa.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?