SuperKumple wyłażą ze skóry, by pomóc DogManowi wyzbyć się złych nawyków. Gdy jego obsesje przeistaczają się w lęki, nagle pojawia się całkiem nowy straszliwy wróg! Tymczasem po wyjściu z więzienia Kot Pet za sprawą Małego Peta zaczyna nowe życie, jednak gdy z otchłani dziejów wyłania się ojciec Peta a dziadek Małego Peta, Pet musi stawić czoło zaszłościom, by zrozumieć, czym jest naprawdę dobra zmiana (i to na lepsze)!
Prolog Rafał Snarski dzwoni do swojej żony Weroniki zaniepokojony jej spóźnieniem. W słuchawce słyszy jednak tylko trzaski, krzyki i wycie syren. Kilka godzin później przychodzą do niego policjanci, aby poinformować o śmierci żony Weroniki i syna Kacperka. Snarski zajmuje się organizacją pogrzebu, wymienia kilka ostrych zdań z księdzem i postanawia wyjechać.Po kilku latach Rafał osiada w niedużej wiosce. Zgorzkniały, samotny mężczyzna trzyma się z daleka od świata i jego spraw. Pierwsze spotkanie z Luizą, młodą kobietą pełniącą funkcję pani sołtys, nie wypada pozytywnie i żadne z tych dwojga nie myśli o kontynuowaniu relacji.Ale Luiza nie może stale unikać Rafała ze względu na zajmowane stanowisko. Z czasem nawiązują nić porozumienia, dziewczyna oferuje nawet, że nauczy go hodować pszczoły. Spędzają razem sporo czasu, przez co narzeczony Luizy, Damian, staje się zazdrosny. Zabiera Luizę na weekend w góry, żeby odciągnąć narzeczoną od myśli o innym mężczyźnie i zaplanować ślub. Związek z Damianem coraz mniej interesuje Luizę, a gdy dowiaduje się, co takiego wymyślił, żeby odciągnąć ją od nowego mieszkańca wsi, podejmuje zdecydowane kroki.Sytuacja Rafała również zmienia się dość radykalnie, kiedy odzywa się ktoś z przeszłości, ktoś, dla kogo dawniej pracował, i składa mu propozycję nie do odrzucenia. Rafał nie może odmówić, jeśli drogie mu jest życie Luizy. Chociaż wie, że prawdopodobnie straci ją w ten sposób na zawsze.Nie docenia jednak determinacji i uporu młodej pani sołtys
Nowa trylogiia Holly Black, królowej elfów, autorki wielu megabestsellerów, w tym Okrutnego księcia!Miasteczko Fairfold to jedno z tych niewielu miejsc, w których magia nieznacznie przenika do naszej rzeczywistości. Od czasu do czasu ktoś znika bez śladu, ale takie wypadki zdarzają się najwyżej raz czy dwa razy w roku, no a poza tym dotyczą wyłącznie turystów.Jednak tego roku z serca okolicznej puszczy wyłania się ponura groza. Odkąd ktoś strzaskał szklaną trumnę, w której spoczywał śpiący królewicz, apokaliptyczna bestia imieniem Rozpacz zagraża wszystkim mieszkańcom miasteczka. Pewna dziewczyna, o imieniu Hazel, która znajduje niezwykły miecz, niezbyt dobrze pamięta, co robiła przez ostatnich pięć lat. Okazuje się, że musi czym prędzej przypomnieć sobie kilka istotnych faktów, dotyczących żelaza i marchewek Czy zdoła? Jeśli nie zdąży, miasteczko czeka zagłada smutniejsza niż śmierć Teraz jedyna nadzieja w Hazel, jej muzykalnym braciszku oraz w pewnym zabójczo przystojnym elfie.Czytelnicy Okrutnego księcia Holly Black, pamiętają z pewnością Króla Olszyn i Severina. W tej książce przedstawiona jest ich historia i dzieje miecza, który później odegrał istotną rolę w rozwiązaniu problemów Jude, Królowej niczego. Wartka, pełna przygód akcja nie pozwala się oderwać i każe z wypiekami na twarzy przewracać kolejne strony.
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań.Escape book ,,Przeklęta MEGAświątynia'' oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier Minecrafta a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru Billy'ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie.Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine'a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz!Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje!
Chcąc odmienić swój marny los, młody wieśniak Runt, wyrusza na spotkanie przygody. Pod osłoną nocy opuszcza mury rodzinnego miasta w poszukiwaniu endermana. Zdaniem Runta pokonanie potwora jest konieczne, aby wreszcie stać się prawdziwym wojownikiem i udać się prosto do Enderu! Wbrew swym najśmielszym oczekiwaniom, w czasie wyprawy zaprzyjaźnia się nie tylko z wilkiem, ale również z podejrzanie zielonym nieznajomym... Bohaterowie wspólnie stawiają czoła czyhającym na nich niebezpieczeństwom. I choć nie każde starcie kończy się sukcesem, niezłomna drużyna wytrwale dąży do celu. Sami przekonajcie się, czy uda się go osiągnąć!
Runt i Blurp tym razem wpakują się w niezłe tarapaty! Kiedy cała wioska zombie będzie deptała im po piętach, niespodziewanie do ich drużyny dołączy pewna nietuzinkowa postać... Za jej namową główni bohaterowie udadzą się w podróż do Netheru w poszukiwaniu jednego z tamtejszych latających mobów Płomyka. Zdobycie jego płomiennej różdżki ma umożliwić bohaterom wytworzenie Oka Endera, a co za tym idzie aktywowanie portalu do samego Enderu! Chaotyczna bijatyka kończy się desperacką ucieczką i tylko cudem bohaterskiej ekipie udaje się osiągnąć cel wyprawy - ubić ogniste monstrum. Jednak to dopiero początek przygód tej wyjątkowej trójki a właściwie czwórki, bo towarzyszyć im będzie wierny wilk!
Evah i jego przyjaciele znaleźli już siedzibę Szalonego Maga. Teraz pozostało wydobyć od niego informację, gdzie należy szukać siedziby Żelaznego Kruka. Tyle że od razu po wejściu do podziemi stało się dla chłopca jasne, iż nie będzie to łatwe.Lecz od czego ma się wypróbowanych przyjaciół? Wspólnymi siłami na pewno zdołają tego dokonać. Należy jednak pamiętać, że przekonanie Szalonego Maga do wyjawienia tajemnicy to dopiero początek, zaledwie część drogi do celu.Jak łatwo odgadnąć, wszyscy uczestnicy wyprawy okażą się niezmiernie ważni dla jej powodzenia - zaradny i sprytny Grzywa, kłótliwa, uparta, ale mądra Cellara, złośliwy lecz waleczny książę Mavaren, tajemniczy i mroczny kat Jakub, a przede wszystkim dzielny i zdecydowany na wszystko Evah.Czy odnajdą gniazdo potwora, aby go pokonać i uwolnić świat od grozy? I czy to w ogóle możliwe? Kogo jeszcze spotkają po drodze? Jakie czekają ich przygody i niespodzianki?Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w trzeciej części cyklu, zatytułowanej Żelazny Kruk. Gniazdo.
Dwudziestokilkuletnia Majka z małego miasteczka studiuje zarządzanie w Częstochowie. Mieszka w akademiku w pokoju z przyjaciółką Magdą, dorabiając do stypendium naukowego pracą w pubie. Przyjaźni się z kolegami z pracy – Piotrkiem i Adamem (ten ostatni skrycie się w niej kocha). Po złych doświadczeniach z pierwszym chłopakiem, który manipulował nią i starał się przejąć pełną kontrolę, a po rozstaniu usiłował zabić ich oboje – świadomie nie szuka związków.
Któregoś dnia spotyka Kubę – chłopaka, który po śmierci swojej dziewczyny rzucił studia i pracuje jako taksówkarz. Chłopak się jej podoba, zawiera więc z Kubą, który również nie szuka związków, umowę, że pójdą do łóżka po dziesięciu randkach, podczas których będą mogli trochę się poznać (on nie wie, że dziewczyna jest dziewicą), umowa przewiduje też relację bez zobowiązań, wierności, wyłączności itp.
Podczas kolejnych spotkań młodzi coraz bardziej zbliżają się do siebie, zaprzyjaźniają się, a ich relacja nabiera cech romantycznych. Kiedy po dziesięciu randkach, zgodnie z umową, dochodzi do zbliżenia, Kuba proponuje Majce zwyczajny związek – na wyłączność. Szczęście nie trwa jednak długo. Pewnego dnia chłopak zrywa z nią, mówiąc, że „potrzebuje przestrzeni”, choć wygląda na to, że nie mówi całej prawdy…
Lata trzydzieste, południe Stanów Zjednoczonych. Wojna secesyjna dawno się skończyła, czarnoskórzy w teorii są już pełnoprawnymi obywatelami, jednak ani takimi się nie czują, ani też biała większość ich za równych sobie nie uważa.
W małym miasteczku Maycomb sześcioletnia Scout i jej starszy braciszek Jem pod troskliwą opieką ojca oraz ciemnoskórej kucharki Calpurnii dorastają i poznają nieoczywiste prawa rządzące ich światem.
Atticus, ich ojciec, jest adwokatem. Podejmuje się obrony czarnoskórego oskarżonego o gwałt na białej dziewczynie; obwinionemu grozi kara śmierci. Mieszkańcy Maycomb już wydali wyrok, „czarnuch” z pewnością jest winny. Jego obrońca ma przeciwko sobie całe miasteczko.
Dramatyczny przebieg rozprawy sądowej prowadzi do jeszcze dramatyczniejszych wydarzeń i pozwala odkryć prawdziwe oblicze prowincjonalnej społeczności. Rozjuszony motłoch przywdziewa wstrętne maski tępego rasizmu, lecz niespodziewanie objawia się też zwykła ludzka życzliwość, uczciwość, współczucie. Nieustraszony Atticus ma bowiem nie tylko śmiertelnych wrogów, może również liczyć na ciche wsparcie współobywateli oraz pomoc ze strony nieoczekiwanych sojuszników. Dla Scout i Jema jest bohaterem i wzorcem moralnym – podobnie jak dla milionów czytelników, których Harper Lee zyskała sobie od pierwszego wydania książki w roku 1960.
Po niemal sześćdziesięciu latach opowieść jest równie aktualna i tak samo poruszająca. W Fred Fordham w komiksowej wersii Zabić drozda wzbogaca ją plastycznym przedstawieniem realiów z epoki, a przede wszystkim pozostaje wyjątkowo wierny oryginałowi Harper Lee. Komiksowe wydanie Zabić drozda to wyjątkowa okazja, by powrócić do tego niezwykłego świata w nowej odsłonie, a dla najmłodszych czytelników – by zawrzeć znajomość z być może najważniejszą powieścią w historii amerykańskiej literatury. Na podstawie książki Harper Lee w 1962 powstał film nakręcony roku przez Roberta Mulligana. W roli Atticusa wystąpił Gregory Peck, który odebrał za swoją kreację Oscara (łącznie film zdobył 3 statuetki).
Szkolne dzieje szóstoklasistki Sary – w tym wieku każdy stara się wyglądać i być perfekcyjnym. Najlepsza przyjaciółka Sary, Aśka, jest najpopularniejszą dziewczynką w szkole i przewodzi gromadzie dziewczyn znanych powszechnie jako „Grupa”.
Wszystko dookoła podlega nieustannym zmianom, zasady, jakimi kierują się dziewczynki też. A Sara nie pojmuje, dlaczego te a nie inne seriale w TV trzeba znać, jakich piosenek należy teraz słuchać, żeby być na czasie i z kim rozmawiać
a kogo lepiej unikać. Kto ustala te zasady?
I czy rzeczywiście trzeba się nimi przejmować?
Znakomita książka o cenie, jaką płaci się za bycie popularnym, o pierwszych rozczarowaniach i znajdowaniu swojej własnej ścieżki.
Szósty tom przygód Dogmana! Robota dla robota i kota, bo Dogmanowi jakiś prosiak podłożył świnię! Czy winni tego nadużycia uciekną się do użycia spreju życia? Tylko Super-Kumple mogą ocalić świat!
Po tym jak tajemnica Igora ujrzała światło dzienne, jego związek z Pauliną został wystawiony na ciężką próbę. Kobieta w poczuciu zdrady wyjeżdża, aby nabrać dystansu do sprawy oraz sił, żeby się z nią uporać. W urokliwym Karpaczu Paulina poznaje Adama mężczyznę, którego życie boleśnie doświadczyło.Czy pobyt z dala od Igora pozwoli Paulinie spojrzeć na świat z innej perspektywy?Czy może pozwoli jej na to nieoczekiwana przyjaźń z Adamem?
Trzeci tom serii o czwórce prawdopodobnie ostatnich dzieci na Ziemi. Prześmieszna seria, pełna błaznujących dzieciaków i zwariowanych gadżetów. Max Brallier to bestsellerowy autor New York Timesa, twórca ponad trzydziestu książek i gier. Seria trafiła na listę bestsellerów The New York Times i USA Today; wydrukowano ponad dwa miliony egzemplarzy!Rekomendacja Jeffa Kinney'a, autora Dziennika cwaniaczka: Przerażająco zabawna! Dostarcza dreszczyku emocji i jeszcze więcej śmiechu!Trzecia część cyklu zaczyna się od znalezienia radia. Jack i jego przyjaciele słyszą transmisję radiową i głosy innych ludzi ocalałych z Apokalipsy Potworów. Nabierają nadziei na znalezienie swoich rodzin wszyscy oprócz Jacka. Jest sierotą i nie ma rodziny, do której mógłby wrócić.Chłopiec postanawia udowodnić swoim przyjaciołom, że fajnie jest tak, jak jest ostatnie dzieciaki mają swobodę robienia tego, co chcą i kiedy chcą, mogą jeść niezdrowe jedzenie, chodzić późno spać i mają najfajniejszy na świecie domek na drzewie. Jack wpada na pomysł super atrakcji, która przekona przyjaciół, żeby się nie rozdzielali, żeby nie szukali innych ocalonych, tylko zostali z nim. Cała czwórka przedostaje się więc na grzbiecie olbrzymiego dobrego potwora do otoczonego przez zombie wspaniałego wesołego miasteczka, w którym świetnie się bawią.Pojawia się jednak Król Koszmarów, skrzydlaty potwór, który już wcześniej ścigał Jacka, i który ma zdolność wnikania do jego umysłu i pokazywania mu wizji na temat przyszłości a niektóre z nich są straszne. Potwór niszczy radio i porywa Jacka a to jeszcze nie są najgorsze wydarzenia, w których przyjdzie uczestniczyć ostatnim dzieciakom na Ziemi. Reżżóch, straszliwy Niszczyciel Światów, nie zrezygnował wcale z przedostania się z innego wymiaru do ich rzeczywistości
Czwarty tom serii o czwórce prawdopodobnie ostatnich dzieci na Ziemi. Prześmieszna seria, pełna błaznujących dzieciaków i zwariowanych gadżetów.Max Brallier to bestsellerowy autor New York Timesa, twórca ponad trzydziestu książek i gier. Seria trafiła na listę bestsellerów The New York Times i USA Today; wydrukowano ponad dwa miliony egzemplarzy!Rekomendacja Jeffa Kinney'a, autora ""Dziennika cwaniaczka"": Przerażająco zabawna! Dostarcza dreszczyku emocji i jeszcze więcej śmiechu!W czwartej części dzielny i zwariowany bohater Jack Sullivan i jego przyjaciele znów walczą ze złem. Nieoczekiwanie, ich przeciwnikiem staje się inny człowiek! Tym razem akcja rozgrywa się w środku zimy i wszędzie leży głęboki śnieg. Dobre potwory boją się śniegu i lodu, a dzieci nie mają najlepszych ubrań na zimę, ale pomimo tego starają się pokazać dobrym potworom, jak fajnie można się bawić na śniegu i jakie piękne jest Boże Narodzenie.Jednak zabawa w wielką wojnę na śnieżki zostaje brutalnie przerwana, kiedy ktoś kradnie broń Jacka, Tasak Louisvilski czyli rozłupany kij baseballowy. Złodziejką jest kobieta o imieniu Evie, która jeździ na jednorękim potworze o imieniu Meathook. Okazuje się, że Evie próbuje przywołać Ghazta, strasznego szczura-potwora, generała zombiaków.Kiedy dzieciaki prawie już znajdują Evie i Tasak, dowiadują się, że kradzież broni jest tylko częścią mrocznego planu przejęcia świata. I okazuje się, że jedynym sposobem, w jaki przyjaciele mogą pokonać Ghazta, jest zniszczenie Tasaka. Czy wydarzy się bożonarodzeniowy cud? Czy uda im się uratować świat?
Rekomendacja Rainy Telgemeier, autorki komiksów Smile i Sisters: Ten wzruszający i pełen nadziei komiks pozwoli rozwiać nawet najczarniejsze chmury.Sunny Lewin zostaje wysłana na lato do mieszkającego na Florydzie dziadka. Początkowo ma nadzieję, że będzie się dobrze bawić ostatecznie właśnie na Florydzie mieści się Disney World. Jednakże miejsce, w którym mieszka dziadek, nie przypomina wesołego miasteczka. Jest pełne starych ludzi. Ale takich naprawdę starych. Na szczęście Sunny nie jest jedynym dzieciakiem w okolicy. Poznaje Buzza, chłopca mającego bzika na punkcie komiksów, i wraz z nim zaczyna przeżywać przygody. Będzie miała do czynienia z piłkożernymi aligatorami, zbiegłymi kotami i tajemniczo znikającymi sąsiadami. Pozostaje jednak najważniejsze pytanie: dlaczego Sunny w ogóle przyjechała na Florydę? Odpowiedź kryje się w rodzinnej tajemnicy, która niebawem przestanie być dla Sunny tajemnicą.
Everly Penn nigdy nie chciała się zakochać, a już na pewno nie w wykładowcy. Ale Nolan Gates jest czarujący, inteligentny i seksowny i tylko przy nim Everly udaje się zapomnieć o mrocznych myślach, które od dzieciństwa nie dają jej spać w nocy. Im lepiej go poznaje, tym intensywniejsza staje się więź między nimi, tym bardziej Everly chce przekroczyć niewidzialną granicę, oddzielającą ją od Nolana. Nie wie jednak, że za jego optymizmem i miłością do literatury kryje się tajemnica. Tajemnica, która może zniszczyć ich miłość, zanim się na dobre zaczęła.
Jest rok 2018. Trzynastoletnia Sara, której ambicją jest zostać pisarką, i jej rówieśnik Daniel, miłośnik ciężkiego brzmienia muzyki metalowej, nieustannie wpadają w szkole w tarapaty. Sara z uwagi na nadmierną ciekawość i ponadprzeciętną inteligencję, Daniel głównie z powodu braku zainteresowania nauką, przede wszystkim historią. Kolejne starcie z profesorem historii owocuje najpierw wizytą u dyrektora, a następnie w podziemiach szkoły, gdzie ulokowana jest stołówka. Tam właśnie młodzi mają sobie posiedzieć i przemyśleć parę spraw. W pewnym momencie, w ścianie otwiera się tunel… Wydostaje się z niego kot, w każdym razie, w pewnym sensie kot, mówiący, myślący, a co najważniejsze, kot z przyszłości, z roku 2118. Z czasów zupełnie innych możliwości technicznych! Opowieści kota są tak fascynujące, że Sara, jak przystało na prawdziwą (przyszłą) pisarkę nie może się oprzeć namowom, aby na własne oczy zobaczyć to i owo z przeszłości, zaś Daniel, jak przystało na wiernego przyjaciela, ani myśli puścić przyjaciółkę samą, bez opieki. Tym sposobem para współczesnych nastolatków udaje się w pełną niebezpiecznych przygód podróż w czasie - do Bolonii końca XV wieku, gdzie spotkają Kopernika. Patrona swojej szkoły z roku 2018! Młody Mikołaj okaże się postacią znacznie bardziej interesującą niż to wynika ze szkolnych podręczników. Przede wszystkim, wpada w tarapaty, jak każdy student, któremu brakuje pieniędzy, żeby opłacić naukę. Ima się różnych sposobów zarobkowania, nawet tak poniżających dla astronoma, jak astrologiczne bajdy. Przyjaciele starają się mu pomóc tak gorliwie, że nawet trafiają w ręce inkwizycji, co jak wiadomo, zwykle nie kończy się dobrze… Jak będzie tym razem?
"Ratownicy czasu", nowy cykl autorki „Niepowszednich”, łączą typowe dla prozy Justyny Drzewickiej fabularny rozmach, interesująco narysowane postacie bohaterów z poczuciem humoru i ciekawie podaną historyczną wiedzą.
Niesforne kocie, który uwielbia się włóczyć po lesie, przechodząc przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether... Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika 8-bitowego wojownika) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? Chociaż może nie tak zupełnie małym... I co ważniejsze: czy niebieski futrzak zdoła ocalić trzy światy oraz swoich kocich kumpli?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?