(..)Nie powinno nikogo dziwić, że ktoś z jego pozycją zaczął zachowywać się jak rozkapryszony, myślący tylko o sobie, rozpuszczony bachor. Co innego mógł zrobić ze swoim życiem?
Było tak, zanim sabotażysta próbował wysadzić w powietrze jego statek. Potem jego statek zestrzeliły okręty najgorszego rywala Imperium Człowieka.
"...znakomicie napisane z dogłębną wiedzą o życiu w armii...
Psychologiczno-etyczny ekstrakt o godnym pozazdroszczenia skomplikowaniu i głębi..."
- Quantum
Minęły lata od wielkiego cudu na szczycie góry Aidy - cudu znanego jako przymierze Avelyna. Corona jest już innym miejscem. Avelyn ma zostać wyniesiony do świętości przez ten sam kościół, który kiedyś ogłosił go heretykiem. Król Danube zaś poprosił Jilseponie Wyndon - banitkę i bohaterkę Wojen Demona - aby została jego królową. Jilseponie jest wewnętrznie rozdarta. Nigdy nie pokocha żadnego mężczyzny tak bezgranicznie, jak strażnika Elbryana, ojca dziecka, które utraciła. Nie może jednak zaprzeczyć, iż darzy uczuciem mądrego i dobrotliwego króla. A u jego boku mogłaby zdziałać tak wiele dobrego...
Jednakże zagrożenie, którego Jilseponie nie mogła przewidzieć, czyha nadal. Bowiem dziecko, które utraciła, nie zginęło, jak sądziła, lecz zostało wykradzione przez królową elfów. Wychowane w tajemnicy stało się upartym chłopakiem, który wykazuje wszelkie zadatki na stanie się równie wprawnym w sztukach walki jak jego
ojciec i równie potężnym w posługiwaniu się magią klejnotów jak jego matka. Nazywają go Aydrian.
Aydrian: chłopak wychowywany, aby stać się bronią. Chłopak, który nigdy nie zaznał miłości ludzkiej matki. Chłopak tak spragniony sławy i dźwięku swego imienia na ludzkich językach, iż zapłaci każdą cenę, aby wyrwać obojętnemu światu nieśmiertelność.
Aydrian: chłopak na kursie kolizyjnym z przeznaczeniem.
Wielkie zło przebudziło się w świecie Corony - straszliwy demon zdecydowany szerzyć śmierć i cierpienie. Jego armie goblinów i groźnych olbrzymów pustoszą przygraniczne osady, a okrutny atak na małą wioskę Dundalis pozostawia po sobie dwie sieroty: Pony i jej wieloletniego przyjaciela, młodego Elbryana...
"Jeśli szukasz trochę innej militarnej SF, sięgnij po „Pieśń przed bitwą" Johna Ringo. Znajdziesz w niej tyle akcji, na ile masz nadzieję, i postacie z charakterem. I jeszcze do tego to kpiarskie poczucie humoru, jak żyła złota przenikające zgiełk bitewny" - Eric Flint
Za pomocą potężnej magii klejnotów stanowiących dziedzictwo Avelyna, Pony i Elbryan walczą z falą nienawidzących ludzi goblinów i innych potworów zła. Jednak każde zwycięstwo okupione jest ofiarami...
Finezja i wszechstronność to potężni sojusznicy
Bardowie i łotrzykowie polegają na swoich rozlicznych umiejętnościach – to właśnie one dają im przewagę nad przeciwnikiem. W książce tej znajdziesz tysiące opcji, dzięki którym stworzysz najniezwyklejszą nawet postać – w tym:
• Nowe atuty, klasy prestiżowe, broń, czary, przedmioty magiczne i ekwipunek.
• Kompletne zasady tworzenia pułapek i 90 przykładów ich zastosowania.
• Opisy wielu gildii złodziei i kolegiów bardów.
• Precyzyjne zasady atakowania z flanki.
Gracze i Mistrzowie Podziemi, którzy chcą urozmaicić postacie bardów i łotrzyków, znajdą w tej książce niewyczerpane morze inspiracji.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy Podręcznika Gracza.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?