KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Helion

Okładka książki Trening intelektu wyd.3 rozszerzone

49,00 zł 35,20 zł


Codzienna dawka ćwiczeń stymulujących intelekt Intelekt to coś więcej niż inteligencja. To całokształt wiedzy i zdolności umysłowych człowieka. Potężne narzędzie kształtujące nasze życie we wszystkich jego aspektach. Jednak i my sami każdego dnia wpływamy na działanie własnego intelektu. Między stylem życia i jego jakością a pracą mózgu zachodzi swoiste sprzężenie zwrotne. Możemy więc śmiało pokusić się o twierdzenie, że za pomocą odpowiedniego zestawu ćwiczeń możemy stymulować i pobudzać intelekt tak, by lepiej wykorzystywać jego możliwości. A te, jako się rzekło, są potężne. Paulina Mechło i Jolanta Grzelka od wielu lat zajmują się możliwościami ludzkiego mózgu w ujęciu psychologicznym i neurokognitywistycznym. W książce proponują zestaw ćwiczeń, które już po miesiącu systematycznego wykonywania w zauważalny sposób wzmacniają potencjał intelektu. Autorki wyodrębniły jego pięć kluczowych sfer i dla każdej z nich opracowały specjalny trening. Dzięki niemu nauczymy się, jak wzmocnić i sprawniej wykorzystywać: Pamięć, czyli spiżarnię informacji Uwagę, czyli reflektor oświetlający rzeczywistość Kreatywność, czyli zdolność do tworzenia nowej jakości Język, czyli zwierciadło intelektu Wiedzę, czyli cały zasób posiadanych informacji A wszystko to w ciągu zaledwie 31 dni. Oczywiście, jak przy każdym treningu, gwarancją sukcesu jest systematyczność, jednak ćwiczenia są tak ciekawe i atrakcyjne, że ich wykonywanie bez problemu wchodzi w nawyk. A zatem - zaczynajmy! O autorach Paulina Mechło — psycholog, neurokognitywista. Jest laureatką nagrody Teofrasta za książkę Trening intelektu — wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Prowadzi autorskie treningi grupowe oraz indywidualne usprawniające intelekt i funkcje poznawcze dla osób w różnym wieku zarówno w języku polskim jak i angielskim. Jolanta Grzelka — psycholog, neurokognitywista. Laureatka Nagrody Teofrasta. Specjalizuje się w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Okładka książki Analiza danych w zarządzaniu projektami

59,00 zł 34,78 zł


Analiza danych w zarządzaniu projektami
Okładka książki Manipulacja odczarowana

49,00 zł 30,31 zł


Słowo „manipulacja” wywodzi się z łaciny: „mani” to „ręka”, „pulus” to „pełny”, „kontrolowany”. W efekcie „manipulacja” to działanie, w którym świadomie „trzymamy w ręce” jakiś proces. Wpływamy na kogoś lub na sytuację w sposób świadomy, a nie przypadkiem. Przygotowujemy się do tego wpływania. I nie ma w tym nic złego. I nie dajmy się oszukać, że techniki wywierania wpływu są dobre, a techniki manipulacji złe. To dokładnie te same narzędzia. Rok 2020 to czas pandemii, która zatrzymała świat. Od marca 2020 r. żyjemy w innym świecie. Od pierwszego wydania Manipulacji odczarowanej pojawiły się też trzy poważne zjawiska społeczne. Jedno to #BLM; drugie to #MeToo. I świadomość zmian klimatycznych. W rozszerzeniu, w kontekście „manipulacji odczarowanej” o tym właśnie piszę. Przestroga:Słowo „manipulacja” nie nadaje się na termin. Nie może być precyzyjne. Manipulacja to taka perswazja, co nam się nie podoba, co jest według nas nieuczciwa. Kiedy oceniamy, powinniśmy wiedzieć, że oceniamy, a nie stosujemy termin. I powinniśmy to pokazywać. Inaczej manipulujemy. Tak to oceniam. prof. Jerzy Bralczyk To praktyczny podręcznik dla tych, którzy chcą mocno trzymać ster swojego życia, a tym samym żyć mądrze, świadomie i godnie. Szczerze polecam każdemu, kto chce osiągnąć wyższe poziomy skuteczności i radości życia. Ewa Foley, autorka Zakochaj się w życiu, nauczycielka sensownego życia O Marku Skale z Krakowa słyszałem ciągle od 1994 roku, gdy przyjechałem do Polski. Dobrze, że 8 lat później go poznałem osobiście. Od tej pory wiem, że zapraszanie guru mówiących na głos po angielsku straciło sens. Sens ma zaproszenie Marka. Z tą książką szczególnie! Robert Krool, mentor, diagnostyk rozwojowy, autor Nic tak nie odczarowuje złego PR-u manipulacji jak rozłożone na czynniki pierwsze mechanizmy, techniki i przykłady. I dobrze, że Odczarowana! Anna Łowińska, konsultant HR i Personal Branding
Okładka książki Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja

59,00 zł 32,44 zł


Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Miała pozwolić każdemu, kto chciał, dotknąć Świętego Graala współczesnej technologii - przenieść się do wygenerowanego przez komputer świata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji. Stworzone w Oculusie gogle zachwyciły Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupił start-up za niewiarygodną kwotę trzech miliardów dolarów. Wydawać by się mogło, że to happy end fantastycznej opowieści o młodych wizjonerach, z żelazną konsekwencją dążących do spełnienia marzeń o wirtualnej rzeczywistości. Okazało się jednak, że najciekawsza historia dopiero się zacznie. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi. Tę książkę można czytać jak pasjonującą powieść o amerykańskim śnie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim stały się gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjątkowy sposób: autor dołożył wszelkich starań, aby trzymać się faktów. Dzięki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykła - zawarta w niej historia jest prawdziwa! Thriller. Niesamowita historia. Emocje. Intrygi. Fakty! O autorze Blake J. Harris — amerykański pisarz, dziennikarz i twórca podcastów, autor bestsellerowej książki Wojny konsolowe. Interesuje się tym, jak technologia odmienia rzeczywistość i wpływa na historię. Współpracuje z licznymi mediami, przeprowadza wywiady z największymi gwiazdami zaangażowanymi w tworzenie najgorszych filmów. Mieszka w Nowym Jorku.
Okładka książki Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

39,90 zł 29,13 zł


Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm! Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować. Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy. O autorze Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów. Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

59,00 zł 42,38 zł


Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjoneraZnajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki GooglePrzeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEOZoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów GooglePozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisuOpublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w GooglePrzeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkownikówPrzygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEONa koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
Okładka książki Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie

39,90 zł 29,13 zł


Oto przewodnik po zarządzaniu w XXI wiekuOto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej.Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on lub ona marzy.Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, profesjonalnego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, budować skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, kreować zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, by podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszystkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, lecz także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność.Oto książka, która pokazuje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian.
Okładka książki Zrozumieć social media

49,00 zł 35,79 zł


Facebook na kozetceKażdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowychCo powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronićJak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celówW jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowychO autorzeArtur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Okładka książki Trening Jaguara Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele

34,90 zł 20,58 zł


Z odwagą, w podróż do wnętrza siebie Rdzenni mieszkańcy Amazonii mają wielki szacunek do przyrody, wśród której żyją. Przyglądają się jej uważnie, uczą się od niej i szanują jej przedstawicieli. Jednym z najważniejszych z nich jest Jaguar. Dla Indian symbol wewnętrznej mocy, odwagi, pewności siebie i prawości. To właśnie on jest przewodnikiem tej książki. Jeśli aktywujesz w sobie moc Jaguara, łatwiej Ci będzie realizować swoje cele, kierując się intuicją i używając pełni swojego potencjału. Stań oko w oko z Jaguarem: Odważ się zatrzymać w życiowym biegu i spojrzeć w głąb siebie Nazwij swoje cele i stwórz jasną wizję życia Przekształć swoje lęki w moc Wzmocnij poczucie własnej wartości Wyćwicz pewność siebie Działaj w odpowiednim momencie Jaguar jest samotnikiem i lubi kontakt ze sobą. Właśnie dlatego może być wspaniałym nauczycielem samoakceptacji, pokazuje bowiem, jak się zaprzyjaźnić z samym sobą i docenić atuty swojej osobowości. Daje lekcje poczucia własnej wartości i godności. Uczy, jak pozostać wolnym w relacjach z innym, jak utrzymać swoją wewnętrzną moc, mając otwarte serce. Jaguar symbolizuje również nasze połączenie z planetą - Matką Ziemią. Uczy szacunku dla tajemnicy życia. Warto korzystać z jego przewodnictwa. Dagmara Gmitrzak w wywiadzie dla Zwierciadło, Agnieszka Passendorfer O autorze Dagmara Gmitrzak - trenerka rozwoju osobistego, socjolog, terapeutka holistyczna, dziennikarka. Ukończyła Instytut Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim i trzyletnią specjalizację z zakresu pomocy społeczno-terapeutycznej. Jest absolwentką podyplomowego dziennikarstwa na UW oraz trzyletniego szkolenia z muzykoterapii i psychodramy. Od 2001 roku prowadzi warsztaty rozwoju osobistego, sesje indywidualne oraz szkolenia dla firm w Polsce i za granicą. Autorka ośmiu książek, m.in. Obudź swoją kreatywność i Treningu jagura. Zapraszamy na stronę Autorki: www.rozwojosobisty.waw.pl
Okładka książki Mediolan i Lombardia #Travel&Style

69,90 zł 41,20 zł


Lombardia to kraina gór i jezior, wspaniałych zabytków oraz najlepszej kawy. Region kontrastów, w którym wszystko do siebie pasuje. Obok wyznaczającego trendy i tętniącego życiem Mediolanu, ulokowały się urokliwe i spokojne miasteczka. Współczesna architektura idealnie współgra tu ze starożytną tkanką miejską. Nad nizinnymi krajobrazami wyrastają majestatyczne Alpy, u podnóża których można podziwiać wspaniałe jeziora. Lombardia to koło napędowe włoskiej gospodarki, ojczyzna skrzypiec i autostrad. Zachwyca miłośników wielkiej sztuki i światowej mody, a także pasjonatów historii. Spełnia marzenia o typowo włoskim dolce vita, jak i aktywnym wypoczynku. Smakuje wybornym risotto i kremową gorgonzolą. Pachnie espresso. Na długo nie pozwala o sobie zapomnieć. Sprawdź, czy i Tobie zapadnie w pamięć! O autorze Beata i Paweł Pomykalscy - Para w życiu i w pracy, która zarazem jest ich pasją. Często są w drodze, o czym później skrupulatnie piszą. Z urodzenia i wyboru zwiazani z ukochanym Górnym Śląskiem, któremu poświęcają szczególnie dużo uwagi, starając się odrzeć go ze wszystkich złych stereotypów. Ich drugą wielką miłoscia jest obszar byłej Jugosławii. Ciągnie ich tam do ciekawych i niejednoznacznych historii, zabytków, krajobrazów, książek, lmów i muzyki. Oraz do idei, zgodnie z która ludzie — niezależnie od narodowości i religii — mogą żyć obok siebie. Choć nieraz nie jest to wcale takie proste. Oboje skonczyli studia politologiczne, w czasie których znaleźli swoją drogę zawodową. Paweł kształcił się w fotografi, co zaowocowało licznymi publikacjami i wystawami, a Beata poświęciła się językom i kulturze Słowian, co zaprowadziło ją do uzyskania stopnia doktora w zakresie nauk o polityce. W 2008 roku rozpoczęli przygodę z (własnymi) książkami.
Okładka książki Korfu i Wyspy Jońskie #Travel&Style

57,90 zł 31,84 zł


Wyspy Jońskie to najbardziej zielone spośród wszystkich greckich archipelagów. Gaje oliwne, sady cytrusowe i winnice są warte odwiedzenia, a pachnąca oliwa i wyśmienite trunki - posmakowania. Wyspy urzekają pięknymi plażami i cudownymi widokami. Są rajem dla miłośników serfowania i snorkelingu. Na Korfu i Zakintos są podobno najpiękniejsze i najlepsze plaże. Cudownie czysta woda o niezwykłym odcieniu błękitu wydrążyła w przybrzeżnych skałach liczne groty i jaskinie. Wycieczki do nich to niezwykłe przeżycie i okazja do zrobienia wyjątkowych, wręcz pocztówkowych zdjęć.
Okładka książki Work- life balance. Jak znaleźć równowagę w duchu kaizen

39,90 zł 29,13 zł


Małymi krokami prosto do szczęścia Kaizen, co na polski moglibyśmy przetłumaczyć jako dobrą zmianę, jest wywodzącą się z Japonii praktyką ciągłego doskonalenia. Jej założenia można streścić w jednym zdaniu - regularnie, konsekwentnie wprowadzane małe zmiany prowadzą do dużych rezultatów. W biznesie na całym świecie praktykę tę zaczęto wdrażać w latach osiemdziesiątych XX wieku - i osiągnięto znaczne sukcesy. Okazuje się jednak, że w efekcie zastosowania zasad kaizen można nie tylko poprawić wyniki produkcyjne fabryki czy usprawnić pracę biura, lecz także całkowicie przekonstruować własne życie i uczynić je dokładnie takim, jakie być powinno. Masz dosyć tego, że dni mijają, a Ty wciąż stoisz w miejscu? W takim razie przestań mieć dosyć, a zacznij działać! Pytasz: jak? Oczywiście - nic na siłę, nic na hurra, raczej z rozsądkiem, po trochu, ale konsekwentnie w stronę równowagi, balansu, sukcesu i szczęścia. W końcu przecież o nie każdemu i każdej z nas chodzi. Życie szczęśliwe to życie spełnione. Efektywne. I o tym właśnie jest ten poradnik: o życiowej efektywności, która wymaga opracowania dla siebie celu, wytyczenia drogi prowadzącej do jego osiągnięcia, opanowania pewnych konkretnych umiejętności. Chcesz zacząć zmieniać się w duchu kaizen? W takim razie rusz się! Otwórz tę książkę i zacznij czytać. Małymi krokami, rozdział po rozdziale... O autorze Aneta Wątor — praktyk kaizen i work-life balance, autorka książek i kursów online poświęconych osobistej efektywności. Zawodowo związana z branżą nieruchomości, prezes Fundacji Motiwator. www.anetawator.pl
Okładka książki Weganizm na start. Przewodnik po diecie roślinnej w sporcie

39,90 zł 21,94 zł


Weganizm na start. Przewodnik po diecie roślin
Okładka książki Austria Travelbook

32,90 zł 18,09 zł


Austria kojarzy się polskim turystom przede wszystkim z zimowym wypoczynkiem na stokach narciarskich, wiedeńskimi klasykami, tortem Sachera lub... jodłowaniem. Tymczasem ten niewielki kraj ma do zaproponowania znacznie więcej niespodziewanych atrakcji. Alpy oferują tysiące kilometrów szlaków pieszych i rowerowych. Krajobraz współtworzą tu potężne góry, sielskie łąki, bajkowe zamki, surowe twierdze i strzeliste wieże kościołów, miasta zaś przyciągają świetnie zachowaną zabytkową architekturą i bogatą ofertą kulturalną. Warto odkryć Austrię! Secesyjny Wiedeń i modry Dunaj Zabytki epoki Habsbugów Alpejskie trasy krajobrazowe Jeziora, wodospady i jaskinie Zjawiskowe parki narodowe Kuchnia wielu narodów Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami, i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży.
Okładka książki Wyspy Kanaryjskie

59,90 zł 32,94 zł


Bogactwo przyrodnicze archipelagu i wyjątkowo przyjazny klimat Wysp Kanaryjskich zachwycają każdego, kto zawita w te strony. Znajdziemy tu wulkaniczne krajobrazy niczym z Księżyca, pospacerujemy w chmurach, zanurzymy się w bujne gaje palmowe lub wybierzemy się na poszukiwanie największych morskich ssaków. Kto zapragnie bardziej konwencjonalnej rozrywki, znajdzie ją w jednym z kilkunastu parków tematycznych lub w tętniących życiem kurortach. Stęsknieni za słońcem będą musieli zdecydować, na której z rajskich plaż wypocząć, a smakosze - od jakiego przysmaku zacząć. Każda z siedmiu wysp tworzących archipelag ma swój własny, niepowtarzalny charakter - warto poznać je wszystkie! O autorze Berenika Wilczyńska (ur. 1984 r.) – pracuje jako tłumacz języka włoskiego, redaktor i grafik. Miłość do krajów południowych zwabiła ją do Włoch i Hiszpanii; mieszkała krócej lub dłużej w Udine, Bolonii, Florencji, Perugii, Rzymie i Alcala de Henares. Uwielbia wyspy i wysepki, zwłaszcza takie, które zaskakują różnorodnością. Będąc w drodze, myśli już o kolejnej podróży. Pierwsze promienie wiosennego słońca zawsze przypominają jej o tym, że trzeba odkryć jakiś nowy zakątek, ducha nowego miejsca… A potem opisać ulotne wrażenia słowem i fotografią, opowiedzieć innym o tym, o czym wcale nie jest łatwo dobrze pisać.
Okładka książki Opór Niegodziwe Rozrywki

39,90 zł 21,94 zł


Ryker Lockhart to bez wątpienia bardzo przystojny i bogaty mężczyzna. Jednak jego profesja powinna wzbudzać w kobietach nieufność: Ryker jest znanym i wziętym prawnikiem, specjalizującym się w sprawach rozwodowych. Zawodowe wywlekanie brudów nie byłoby może problemem dla bardziej osobistej relacji, gdyby nie to, że po bliższym poznaniu mężczyzna okazywał się zimnym draniem. Przystojnym i inteligentnym, ale wciąż aroganckim i paskudnym typem. Wiązanie się z kimś takim to nigdy nie jest dobry pomysł. Vaughn z całą pewnością wykluczała jakąkolwiek relację z kimś takim jak Ryker. Była zbyt niezależna i odważna, do tego miała wybujały temperament. A dodatkowo na głowie bardzo konkretne zobowiązania. Zdrowy rozsądek podpowiadał jej, że jeśli pozwoli temu facetowi wkroczyć w swoje życie, w krótkim czasie może stracić wszystko, co z takim wysiłkiem zbudowała. Niestety, dziewczyna nie zawsze słuchała zdrowego rozsądku. Spotkała się z Rykerem, który dla osiągnięcia swoich celów posunął się do szantażu. Ona jednak dostrzegła w nim coś, co sprawiło, że zamiast się wycofać, postanowiła podjąć ryzykowną grę. Łamanie własnych zasad i uleganie takim typom rzadko kiedy prowadzi do szczęśliwego finału. Vaughn i Ryker nie mogli przecież pozostać obojętni wobec siebie. Oboje mieli silne charaktery i żelazną wolę. Żadne nie zamierzało cofnąć się ani o krok. Tylko jak długo można stawiać opór rosnącej namiętności? I jak grać zgodnie z zasadami, gdy na horyzoncie pojawia się widmo katastrofy, a sytuacja wymyka się spod kontroli? To przecież tylko gra, nieprawdaż? O autorze K. Bromberg to ta powściągliwa kobieta siedząca w kącie, o której żartowało się, że ma w sobie dzikie dziecko. Dziecko, które uwalnia za każdym razem, gdy dotyka palcami klawiatury komputera. Jest żoną, matką, poskramiaczką dzieci, podnosicielką zabawek, szoferem i domowym Spider-Manem. Lubi dietetyczną colę z rumem, głośną muzykę i zapasy czekolady w spiżarni. K. mieszka w południowej Kalifornii z mężem i trójką dzieci. Gdy potrzebuje ucieczki od codziennego chaosu, prawdopodobnie spotkasz ją na bieżni lub z czytnikiem Kindle w dłoni, zatopioną w jakiejś pikantnej lekturze.
Okładka książki Rób swoje! 10 sposobów na kreatywność w każdym czasie

39,90 zł 28,65 zł


Czy nie odnosisz wrażenia, że świat z dnia na dzień staje się coraz głupszy i gorszy? Widać to w mediach i na ulicach. Tak, masz rację, nigdy nie będzie łatwiej i spokojniej. Świat jest nieprzewidywalny, zmiany zachodzą w najbardziej nieoczekiwanych kierunkach i w zawrotnym tempie, a stabilne wydają się tylko dwie sprawy: kreatywna praca jest ciężka, a życie trwa zbyt krótko. Brzmi to jak prosty przepis na wypalenie twórcze, prawda? Jeśli jednak nie masz zamiaru się poddać i chcesz prowadzić wartościowe i owocne życie, przyda Ci się garść pomocnych wskazówek. To książka dla pisarzy, artystów, a także dla nauczycieli, przedsiębiorców, studentów czy działaczy społecznych. Przedstawia 10 prostych zasad, które ułatwiają pozostanie kreatywnym niezależnie od okoliczności, i wyjaśnia, na czym polega ich wartość oraz w jakich sytuacjach okazują się szczególnie przydatne. Reguły te pomogły wielu wspaniałym ludziom w zachowaniu spokoju i pozostaniu twórczym pomimo zmian, jakie zachodzą w otaczającym świecie. Książka będzie cenna zwłaszcza dla osób, które muszą pozostać twórcze i pełne energii mimo narastającej frustracji i zmęczenia. Zawarte w niej ponadczasowe, praktyczne i etyczne wskazówki pomogą w pozostaniu twórczym, skoncentrowanym i uczciwym wobec siebie. Podążaj ścieżką własnej kreatywności: przeżywaj jeden dzień na raz znajdź w pracy zabawę i rób prezenty czasami zmieniaj zdanie i nie bój się posprzątać spaceruj i pozbywaj się demonów znajdź źródło kreatywności we własnym ogródku Zwróć uwagę, na co zwracasz uwagę! O autorze Austin Kleon jest rysującym pisarzem, autorem kilku bestsellerów, napisał również tomik poezji Newspaper Blackout. Jego książki przetłumaczono na kilkanaście języków. Koncentruje się na zagadnieniach związanych z kreatywnością we współczesnym świecie. Często prowadzi wykłady i szkolenia w tym zakresie, współpracował między innymi z wytwórnią Pixar, Google, SXSW, TEDx i The Economist. Publikuje online na austinkleon.com. Mieszka z rodziną w Austin w stanie Teksas.
Okładka książki Jak być fit i nie zwariować?

37,00 zł 20,35 zł


Pamiętaj - to Ty ustalasz reguły!W XXI wieku bycie fit to niemal obowiązek. Żyjemy w kulturze obrazkowej, propagującej określony kanon urody, bezustannie jesteśmy atakowani hasłami motywacyjnymi, reklamami sprzyjających ciału produktów. Błyskawiczne plany treningowe, szamańskie suplementy, diety cud ? co chwila napotykamy wezwania do bycia fit, na każdym kroku natykamy się na niezawodne recepty na sukces. Zewsząd słychać: wystarczy tylko wstać z kanapy, żeby po kilku dniach wyglądać jak gwiazda filmowa. Łatwo zgubić się w gąszczu informacji, łatwo poddać się frustracji, kiedy wychodzi na jaw, że kilka dni nie wystarczy, by mieć ciało modelkiz Instagrama, łatwo zmienić przyjemne ćwiczenia i sprzyjającą zdrowiu dietęw przykrą konieczność przez poddawanie się nieustannemu reżimowi i restrykcyjnej kontroli.Stop!To nie tak.Być fit to znaczy mieć dobre samopoczucie. Podobać się sobie. Dysponować takim zapasem energii, by móc bez przeszkód cieszyć się życiem. Bez popadania w skrajności. Bo o naszym zdrowiu decyduje nie tylko zdrowe ciało, ale i zdrowy umysł. Taki, który nie pogubił się na krętej drodze do ideału.Żeby tak się nie stało, przyda się przewodnik. Ten, który właśnie trzymasz w ręce.Pamiętaj o najważniejszym zaleceniu autorki:Dystans, dystans i jeszcze raz dystans, bo inaczej umrzemy!
Okładka książki Prezentacje Po prostu!

59,00 zł 43,08 zł


Ciekawie i na temat Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką. Niestety, nader często wystąpienia wyglądają zgoła odmiennie: na środku sali stoi nieszczęsny mówca, który albo duka coś pod nosem, albo owszem, przemawia głośno, za to nudno, do tego przydługo i nie do końca na temat. Jego podstawową bronią jest pilot, dzięki któremu zmienia kolejne źle przygotowane, niewiele mówiące slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczność, myślącą o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu. Wszyscy razem ? prelegent i słuchający ? marzą o tym, żeby ten koszmar się już skończył... Znasz to? Autor tego poradnika także. A ponieważ zmęczyło go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, którzy co prawda wiedzą, o czym mówią, ale swoją wiedzą nie potrafią się podzielić, napisał książkę. Udowadnia w niej, że każdy może tworzyć dobre, ciekawe prezentacje i wygłaszać porywające mowy. TO JEST PROSTE! Wystarczy trzymać się kilku zasad. Znajdziesz je w tej książce. O autorze Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie „Skąd wiem to, co wiem?”. Od 17 lat uczy sztuki komunikacji. Pracował z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Polsce i we Włoszech. Napisał książki: Porozmawiajmy o komunikacji, Złap równowagę oraz Viral. Współpracował z „Malemenem”, „Charakterami”, „Dolce Vita” i „The Mother Mag”. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad ośmiu lat jest związany z WSB, gdzie projektuje kierunki oraz uczy brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada także na USWPS, w SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. Szkoli pracowników Allegro, Dynatrace, Santandera, Nordea IT. W ramach współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA współtworzy programy szkoleniowe dla start-upów i konsultantów.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj