Klasyczna historia akcji rozgrywająca się w świecie Gwiezdnych wojen. Jahan Cross jest asem wywiadu imperialnego – świetnie wyszkolonym, przystojnym, inteligentnym, wyposażonym w gadżety niespotykane nawet w odległej galaktyce, a przy tym niezłomnie lojalnym. Kolejna misja wiedzie go do Sektora Korporacyjnego, gdzie nie sięga jurysdykcja Imperium, a później na prywatną stację kosmiczną. Cross nie może liczyć na wsparcie przełożonych, ale za odpowiednią opłatą pomoże mu dawny znajomy – Han Solo. Stawka misji okazuje się wyższa niż ktokolwiek przypuszczał – gra toczy się o przyszłość całej galaktyki.
Nowe wydanie trzeciego tomu znakomitej serii Franka Millera.
Stare Miasto to jedna z dzielnic Sin City. Dzielnica rozpusty, którą rządzą kobiety. Teraz mafia postanawia odzyskać kontrolę nad tym terenem. Ale Stare Miasto rządzi się swoimi prawami i ma swoich ochroniarzy. Dwight zamierza pomóc przyjaciółkom, które zamierzają bronić swojego terytorium. Oznacza to jedno – wojnę z mafią i policją. Wojnę, w której trup ściele się gęsto…
Nauka i Zabawa to program, który pozwoli maluchom zrobić pierwszy krok w kierunku zdobywania umiejętności niezbędnych na wstępnym etapie edukacji, a przy okazji – miło spędzić czas w towarzystwie bohaterów znanych z kreskówek. Tytuł poświęcony cyfrom to znakomity punkt wyjścia do rozpoczęcia przygody z matematyką na poziomie kilkulatka. Dzięki tej książeczce młody człowiek ma okazję oswoić się z koncepcją liczenia w zakresie od 1 do 10 i poznać graficzne wizerunki cyfr, a wszystko to na bliskich maluchom i zabawnych przykładach. Niezniszczalna, bo wykonana z grubej tektury książka przetrwa nawet najbardziej szalone dziecięce eksperymenty, a przy tym jest w 100 procentach bezpieczna!
W serii ukazały się również książki poświęcone poznawaniu kolorów, przeciwieństw i kształtów
Mark Grayson, Invincible, nie jest już tylko synem Omnimana, który próbował przejąć władzę nad światem. Pnie się po szczeblach kariery, żeby stać się najznakomitszym superbohaterem na świecie. Teraz zmierzy się z arcyłotrami, technologicznie podrasowanymi trupami-cyborgami i inwazją z kosmosu – a to tylko część wyzwań, którym stawi czoła na trzymających w nieustannym napięciu stronach tego tomu.
Piąty tom serii Batman – Detective Comics pt. Życie w samotności.
Od wielu miesięcy Batman zadręcza się z powodu śmierci Tima Drake’a, młodego bohatera, który walczył u jego boku jako Red Robin. Tim pomógł Batmanowi zebrać zespół bohaterów i wyrzutków, żeby zapewnić bezpieczeństwo w Gotham. Niestety zginął podczas jednej z misji. A przynajmniej tak się wszystkim wydawało.
W rzeczywistości Tima porwał i uwięził tajemniczy pan Oz.
Teraz młody bohater ucieka z więzienia poza czasem, ale nie wraca sam. Tim musi polegać na pomocy kogoś o bardzo znajomej twarzy. Ma wszelkie powody, by ufać swemu współwięźniowi, ale kiedy jego nowy sojusznik pokaże, że nie stroni od zabijania, Tim zaczyna wątpić we wszystko, co o nim sądził! Kiedy obaj wracają do Gotham City, nowy partner Tima zamierza zamordować jednego z sojuszników Batmana. Czy członkowie rodziny Nietoperza zdołają ochronić się przed zabójcą, który zna ich lepiej niż oni sami?
Scenarzysta James Tynion IV (Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles) i rysownicy Eddy Barrows, Alvaro Martinez i Carmen Carnero kontynuują przygody Mrocznego Rycerza i jego sojuszników!
Następna komiksowa opowieść o słynnych Smerfach! Mieszkańcy wioski w środku wielkiego lasu znów są w opałach! Prawdziwe jest powiedzenie, że kiedy Papy Smerfa nie ma, Smerfy harcują. Podczas kolejnej nieobecności przywódcy wioski Ważniak znajduje w jego biblioteczce niezwykłą księgę, która zna odpowiedzi na wszystkie pytania... Całą wioskę opanowuje gorączka: każdy Smerf chce jak najszybciej poznać sposób na rozwiązanie swoich problemów. A że księgą opiekuje się Ważniak, po raz pierwszy ma szansę stać się kimś naprawdę ważnym wśród Smerfów. Co więcej, zaczyna mu się marzyć zajęcie miejsca Papy... Wkrótce zaczynają się prawdziwe kłopoty! Jak zakończy się szalona przygoda z magiczną – a przez to bardzo niebezpieczną – księgą? Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928–1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Książki z serii Bobas Odkrywa Naukę przedstawiają skomplikowane zagadnienia naukowe oczami dziecka. Dziecko przez zabawę, codzienne czynności poznaje prawa fizyki czy matematyki. Książki wpisują się w modny nurt edukacji STEM, która składa się takich dyscyplin jak: nauki przyrodnicze (Science), technologia (Technology), inżynieria (Engineering) i matematyka (Math). STEM ma rozwijać od najmłodszych lat zainteresowanie przedmiotami ścisłymi.
Dzięki tej książce stworzysz niezwykłe awatary do wybranych gier na popularnej platformie gamingowej Roblox. Do wykorzystania fantastyczne scenerie wprost z Roblox High School, Speed Run 4, Neverland Lagoon i wiele, wiele innych, a także kilkaset naklejek, dzięki którym wyposażysz swojego awatara w niezbędny sprzęt i ubranie. Do dzieła wybierz strój na pierwszy dzień szkoły, użyj naklejek z ubraniami sportowymi do parkour, wybierz akcesoria pirata A może wolisz, aby twój awatar nurkował w morzu z syrenami? Wszystko zależy od twojej wyobraźni!
„Akademia Mądrego Dziecka. Literkowe przedszkole" to wspaniała seria, dzięki której najmłodsi poznają litery i nowe słowa. Zabawne historie z życia przedszkola, kolorowanki, zagadki i rebusy pomogą dzieciom w łatwy sposób zapamiętać alfabet i przygotować się do nauki czytania i pisania.
"Akademia Mądrego Dziecka" sprzyja poszerzaniu wiedzy o sobie samym, o świecie – tym najbliższym i tym dalszym, oraz rozwijaniu podstawowych umiejętności i wartości społecznych. Wszystko po to, by przygotować dzieci do codziennych wyzwań w świecie XXI wieku.
„Akademia Mądrego Dziecka. Literkowe przedszkole" to wspaniała seria, dzięki której najmłodsi poznają litery i nowe słowa. Zabawne historie z życia przedszkola, kolorowanki, zagadki i rebusy pomogą dzieciom w łatwy sposób zapamiętać alfabet i przygotować się do nauki czytania i pisania.
"Akademia Mądrego Dziecka" sprzyja poszerzaniu wiedzy o sobie samym, o świecie – tym najbliższym i tym dalszym, oraz rozwijaniu podstawowych umiejętności i wartości społecznych. Wszystko po to, by przygotować dzieci do codziennych wyzwań w świecie XXI wieku.
Naklejanie to wyzwanie! Podejmij je i stwórz własne sceny z udziałem ulubionych bohaterów ze świata pociągów-robotów. Na każdej stronie tej książki znajdziesz imponujące tła, które możesz zapełnić naklejkami przedstawiającymi postacie. Przyklejaj je, odtwarzając sceny z kreskówki lub wymyśl własne, alternatywne i szalone wersje historii znanej z serialu. Jeśli coś pójdzie nie tak lub jeśli znudzi ci się zaprojektowana scena, naklejki możesz bez trudu odkleić i przenieść w inne miejsce, rozpoczynając zabawę od nowa.
Książki z serii Bobas Odkrywa Naukę przedstawiają skomplikowane zagadnienia naukowe oczami dziecka. Dziecko przez zabawę, codzienne czynności poznaje prawa fizyki czy matematyki. Książki wpisują się w modny nurt edukacji STEM, która składa się takich dyscyplin jak: nauki przyrodnicze (Science), technologia (Technology), inżynieria (Engineering) i matematyka (Math). STEM ma rozwijać od najmłodszych lat zainteresowanie przedmiotami ścisłymi.
Książki z serii Bobas Odkrywa Naukę przedstawiają skomplikowane zagadnienia naukowe oczami dziecka. Dziecko przez zabawę, codzienne czynności poznaje prawa fizyki czy matematyki. Książki wpisują się w modny nurt edukacji STEM, która składa się takich dyscyplin jak: nauki przyrodnicze (Science), technologia (Technology), inżynieria (Engineering) i matematyka (Math). STEM ma rozwijać od najmłodszych lat zainteresowanie przedmiotami ścisłymi.
Książki z serii Nauka i Zabawa to świetny pomysł na wprowadzenie dziecka w świat liczenia! Zawarte tu zadania i łamigłówki o zróżnicowanym poziomie trudności pozwalają maluchom oswoić się z cyframi, rozwinąć umiejętność liczenia oraz wykonywania działań matematycznych na podstawowym poziomie i wykształcić zdolność koncentracji niezbędną do dalszej nauki. Łamigłówki zostały dobrane tak, by każdy znalazł wśród nich coś dla siebie. Samodzielne wykonywanie prostszych zadań pozwoli dziecku uwierzyć we własne możliwości, a dzięki trudniejszym ćwiczeniom, przy których może pomóc osoba dorosła, dziecko uczy się tego, co już niebawem przyda mu się w szkole. Nauka to jednak nie wszystko mnóstwo naklejek, zabawne polecenia i towarzystwo ulubionych bohaterów znanych z kreskówki gwarantują świetną zabawę!
Książki z serii Nauka i Zabawa to świetny pomysł na wprowadzenie dziecka w świat liczenia! Zawarte tu zadania i łamigłówki o zróżnicowanym poziomie trudności pozwalają maluchom oswoić się z cyframi, rozwinąć umiejętność liczenia oraz wykonywania działań matematycznych na podstawowym poziomie i wykształcić zdolność koncentracji niezbędną do dalszej nauki. Łamigłówki zostały dobrane tak, by każdy znalazł wśród nich coś dla siebie. Samodzielne wykonywanie prostszych zadań pozwoli dziecku uwierzyć we własne możliwości, a dzięki trudniejszym ćwiczeniom, przy których może pomóc osoba dorosła, dziecko uczy się tego, co już niebawem przyda mu się w szkole. Mnóstwo naklejek, zabawne polecenia i towarzystwo ulubionych bohaterów znanych z kreskówki to gwarancja doskonałej rozrywki!
Książki z serii Bobas Odkrywa Naukę przedstawiają skomplikowane zagadnienia naukowe oczami dziecka. Dziecko przez zabawę, codzienne czynności poznaje prawa fizyki czy matematyki. Książki wpisują się w modny nurt edukacji STEM, która składa się takich dyscyplin jak: nauki przyrodnicze (Science), technologia (Technology), inżynieria (Engineering) i matematyka (Math). STEM ma rozwijać od najmłodszych lat zainteresowanie przedmiotami ścisłymi.
Przez ponad pół wieku legendarny sowiecki zabójca, znany jedynie jako Zimowy Żołnierz, siał postrach wśród politycznych elit Zachodu. Niedawno powrócił i zaczął pracować dla bezwzględnego generała Łukina, który zdobył Kosmiczną Kostkę – artefakt o nieograniczonej mocy, pozwalający dowolnie kształtować rzeczywistość. Kapitan Ameryka musi ją odzyskać, ale prędzej czy później natknie się na Zimowego Żołnierza – a to, czego się o nim dowie, na zawsze odmieni jego życie.
Oto pierwszy tom mrocznego thrillera szpiegowskiego ze scenariuszem Eda Brubakera – laureata Nagrody Eisnera i twórcy serii Daredevil: Nieustraszony!, Gotham Central czy Nieśmiertelny Iron Fist. Autorami rysunków są: Steve Epting (Avengers, Velvet), Michael Lark (Daredevil: Nieustraszony!, Gotham Central), John Paul Leon (Earth X, Skalp) i Mike Perkins (Avengers).
Pierwsza oficjalna powieść na licencji Minecrafta z serii: "Kroniki Woodsword". Pozycja obowiązkowa dla wszystkich czytelników w wieku 7+ Czwórka uczniów ze szkoły Woodsword Middle zostaje poproszona przez jednego z nauczycieli o przetestowanie na Minecrafcie specjalnych, ulepszonych gogli do gry w wirtualnej rzeczywistości. Kto by nie chciał grać w Minecrafta we własnej szkole! Gracze są wytrawni, lecz gdy okazuje się, że nowe gogle przenoszą wprost do świata gry, zaczyna się walka o przetrwanie… Z opresji uratować ich może tylko nowa koleżanka, która niedawno pojawiła się w ich szkole…
Liga Sprawiedliwości kontra Mroczni Rycerze. Multiwersum kontra mroczne multiwersum. Gdy Batman i Superman zostają schwytani i uwięzieni w jednej z wież Barbatosa, ostatni pozostający na wolności superbohaterowie próbują zebrać metale o potężnych właściwościach. Czy dzięki ich mocy odniosą wreszcie decydujące zwycięstwo i ocalą przed zagładą liczne, równoległe rzeczywistości?
Opowiedziana w trzech tomach Batman Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz – Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza – Ostatnia Krucjata), Doug Mahnke (Superman), Bryan Hitch (The Authority) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).
Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach: Dark Nights: Metal #4–6, The Flash #33, Justice League #32–33, Hal Jordan And The Green Lantern Corps #32, Hawkman: Found #1, Dark Knights Rising: The Wild Hunt #1.
Druga oficjalna powieść na licencji Minecrafta z serii: „Kroniki Woodsword”. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich czytelników w wieku 7+.
Szkołę Woodsword Middle nawiedza rój nietoperzy. Ale to nie koniec kłopotów dla Morgan, Ash, Harper, Po i Jodi. Ta piątka przyjaciół i wytrawnych graczy ma jeszcze jeden poważny problem – ich osadę w świecie Minecrafta atakuje horda zombie. Muszą więc zadać sobie pytanie: kto stoi za tymi koszmarnymi wypadkami… oraz znaleźć sposób na uporanie się z nimi!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?