Ostatni tom serii. Wejdź do świata legend, mitów i przepowiedni, dzielnych bohaterów, wielkich przygód, dalekich wypraw, starożytnych artefaktów, magów, królów, wojowników, smoków... a także znakomitego humoru! Odkryj nowe przygody znanych disnejowskich bohaterów w świecie fantasy! Drużyna Miki i Magowie wyrusza na nową misję. Musi podążać za kometą z aurabastru w mrok i nieznane, żeby poznać tajniki magii i odkryć sens przepowiedni Nibiru, która mówi o tajemniczym niszczycielu światów. Kto jest siewcą zniszczenia? Podejrzenia padają na Mikiego! Dzielny czarodziej zostaje uwięziony na Wyspie Wygnańców. Czy przyjaciołom uda się dowieść jego niewinności i przekonać surowych prawniczych mędrców, żeby go uwolnili? Tymczasem zagrożenie może pojawić się z każdej strony i coraz trudniej określić, kto jest wrogiem, a kto sprzymierzeńcem. Jaką rolę odegrają w tej historii Donald, Grandalf i Jaga? Co knuje Czarny Piotruś? Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w "Legendary Collection Wizards of Mickey": 1. "New Misadventures"; 2. "Forbidden Kingdom".
Pierwsza część przygodowej opowieści o Wyjątkowych, niesamowitych istotach z dawnych czasów, które dzisiaj żyją w ukryciu. Muzea archeologiczne nie są miejscami, po których nocą krążą nastolatki, jednak Alemina nie jest zwykłą dziewczyną... To przebudzona mumia egipskiej księżniczki! Opuszcza sarkofag tylko po zmroku, dlatego jest ciekawa, jak wygląda współczesny świat. Nie przypuszcza, że już wkrótce będzie mogła się o tym przekonać, bo okoliczności zmuszą ją do wyruszenia w daleką wędrówkę. Rozpoczyna się opowieść o ucieczce Aleminy przed bezwzględnymi agentami tajnej organizacji, która poluje na takie jak ona niezwykłe istoty! Autorką scenariusza jest francuska historyczka, pisarka i autorka filmów dokumentalnych Carole Trbor, która została obsypana nagrodami literackimi za cykl powieści o Ninie Volkovitch. Jako scenarzystka komiksowa jest znana z albumu kryminalnego "Rouges estampes" i serii dla dzieci "Paloma". Gabriele Bagnoli to włoski rysownik i kolorysta pracujący przede wszystkim dla wydawców włoskich, a na rynku francuskim znany z serii fantastycznej "La Bulle".
Ósmy tom uwielbianej przez francuskie nastolatki serii o chłopaku chcącym zostać dobrym piłkarzem i o jego przyjacielu nie z tej ziemi. Przed Loucą, Julią i Adelem trudne wyzwanie: aby zdobyć dwóch świetnych piłkarzy do klubu Feniksów, muszą zajść bardzo wysoko w mistrzowskim turnieju e-sportowym. Nawet nie przypuszczają, na jak trudnych przeciwników natrafią na poszczególnych szczeblach rozgrywek! Rywalizacja w grach komputerowych okaże się równie wymagająca, co w normalnym sporcie. Czy bohaterom uda się osiągnąć cel, mimo że Louca jest urodzonym fajtłapą? Autorem opowieści jest Bruno Dequier, który pracował przy takich filmach jak "Przygoda w Paryżu" czy "Lorax". Potem stworzył komiksowy cykl "Louca", który szybko stał się przebojem rynku frankofońskiego. Trzeci tom serii został w 2014 roku wyróżniony belgijską Nagrodą Saint-Michel w kategorii komiksu dla młodych odbiorców.
Manga czytana od prawej do lewej. Tom drugi mangi na podstawie serialu "Mandalorianin". Samotny łowca nagród, Mando, otrzymuje od przedstawiciela działających w ukryciu niedobitków sił Imperium, które niegdyś żelazną ręką rządziło całą galaktyką, zlecenie pojmania tajemniczego pięćdziesięcioletniego osobnika. Celem misji okazuje się Dziecko. Co więcej, ma ono niezwykłą moc, która ujawnia się w pełnej zasadzek drodze powrotnej Mandalorianina do zleceniodawcy. Ocalenie z opresji przychodzi z najmniej oczekiwanej strony. Kiedy łowca nagród dowiaduje się o grożącym maleństwu niebezpieczeństwie, udaje się do kryjówki wojsk imperialnych...
Bohaterowie stopniowo odkrywają machinacje Pariasa, ale Wielka Ciemność nadal rzuca cień na multiwersum - chce sobie podporządkować i przedefiniować wszystkie rzeczywistości. Deathstroke wprowadza w życie plan na Ziemi-0. Zamierza raz na zawsze zlikwidować nowe pokolenie bohaterów, podczas gdy młodzi herosi pod przywództwem Jona Kenta i Nightwinga jednoczą się, próbując dorównać osiągnięciom największych bohaterów, jakich kiedykolwiek znał świat. W drugim tomie "Mrocznego Kryzysu na Nieskończonych Ziemiach" następuje kulminacja wydarzeń, które rozpoczęły się w "Nieskończonej Granicy" i "Międzywymiarowej Lidze Sprawiedliwości". Scenarzysta Joshua Williamson kontynuuje swoje wielkie dzieło, a towarzyszy mu niezwykle utalentowany rysownik Daniel Sampere. Na stronach tego albumu odsłaniają nowy Wielki Kryzys, który zgodnie z tradycją tak przełomowych historii jak "Kryzys Na Nieskończonych Ziemiach" i "Flashpoint. Punkt Krytyczny" wstrząśnie uniwersum DC. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: "Crisis on Infinite Earths" #4-7, "The Flash #786", "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Wonder Woman" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Green Arrow" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Batman" #1, "Dark Crisis: The Deadly Green" #1, "Dark Crisis: The Dark Army" #1, "Dark Crisis: War Zone" #1, "Dark Crisis: Big Bang" #1.
Drugi tom sagi o mitycznej krainie Jotundale, gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Pochodząca z naszego świata dziewczynka Sonja wciąż przebywa w Jotundale. Wraz z dowodzonymi przez odważnego Espena młodymi trollami odkrywa kolejne uroki i niebezpieczeństwa tego niezwykłego miejsca. Wkrótce jednak naszym bohaterom po raz kolejny przyjdzie się zmierzyć z żądnym zemsty wodzem wikingów, któremu tym razem towarzyszyć będzie potężna wiedźma i jej tajemnicza uczennica... Co gorsza, śladem Sonji wciąż podąża straszliwy olbrzym Trym! Czy dziewczynka zdoła się wymknąć wszystkim wrogom? Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka seria. Pierwszy tom cyklu został wyróżniony dwiema ważnymi norweskimi nagrodami: Pondus i ARKs barnebokpris.
Drugi tom serii komiksów opartej na bestsellerowej grze komputerowej.Yharnam pada ofiarą potwornej choroby. Po ulicach miasta krążą krwiożercze bestie, które muszą zostać zabite przez łowców. Eileen Wrona poluje z kolei na łowców, których również dotknęła klątwa starej krwi. Jednak nawet jej nie udaje się uniknąć obłęduTymczasem świat starych bogów zaczyna przenikać do rzeczywistości. Pewien podróżnik szuka sensu w tym szaleństwie, liczy bowiem na to, że odkryje tajemnice wszechświataAutorem scenariusza komiksu jest Ale Kot, a rysunki stworzył polski grafik Piotr Kowalski ("Gail")
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
Dwudziesty czwarty tom jednej z najpopularniejszych europejskich serii fantasy. Potworna burza odcięła Thorgala wraz z córeczką od reszty rodziny. Trafiają na przepiękną i tajemniczą wyspę, szczelnie otoczoną Mgłami Niebytu, którą włada nieśmiertelna Arachnea. W zamian za przeróżne dobrodziejstwa świadczone mieszkańcom wyspy, dwa razy w roku, w równonoc wiosenną i jesienną, okrutna królowa żąda od nich młodego, silnego mężczyzny. To daje jej energię niezbędną do wiecznego życia. Jednak żaden z kochanków Arachnei nigdy nie wrócił do żywych. Czy Thorgal będzie miał odwagę podjąć takie ryzyko, by ratować córkę porwaną przez spragnioną jego osoby królową?
Wznowienie w twardej oprawie kolejnego tomu klasycznej podserii fantasy o Thorgalu, rozgrywającej się w Nowym Świecie we wczesnym średniowieczu. Jolan, syn Thorgala, i Drewniana Noga próbują uciec z miasta Xinjinów, ale nie są w stanie przebrnąć przez pustynię. Z kolei Thorgal, jego żona Aaricia, Tjall i podstępna Kriss przedzierają się przez dżunglę, by dostać się do wielkiego miasta Czaamów, którym rządzi demoniczny król-bóg - Ogotai. Ich zadaniem jest kradzież magicznego hełmu władcy miasta, nie przypuszczają jednak, że zarówno po drodze, jak i w samej stolicy napotkają tak liczne przeszkody Władca Xinjinów z kolei odkrywa, kim tak naprawdę jest Thorgal, i uświadamia sobie, że musi zająć się "magiczną" edukacją jego syna. Kontynuacja znakomitej podserii o Thorgalu, która do dziś jest uważana za jedną z najlepszych komiksowych opowieści fantastycznych.
Thorgal powraca na rodzinną wysepkę. W drodze powrotnej zaskakuje go sztorm. Wzburzone fale powodują, że jego łódź zderza się z łodzią młodzieńca Tjalla i tonie. Tjall chce pomóc Thorgalowi i zawozi go do swego wuja, który jest znanym w całej okolicy wytwórcą broni i dlatego też zaopatrują się u niego najemnicy, chcący wystąpić na mających się niedługo odbyć zawodach łuczniczych. Nagroda jest na tyle duża, że Thorgal mógłby za nią kupić nową łódź i wrócić do rodziny, dlatego też decyduje się przystąpić do turnieju. Właśnie w tym albumie główny bohater poznaje młodą, piękną i krwiożerczą wojowniczkę Kriss de Valnor, która jeszcze nie raz pojawi się w jego życiu…
Jak powszechnie wiadomo, a czołowi kosmolodzy dawno potwierdzili, bez kaczek jest w kosmosie dośc nudno. Na szczęście dla nas wszystkich, ich międzygwiezdna energia jest niewyczerpana! Tym razem Sknerus McKwacz sprawdza unikalną technologię, która zakłada możliwość posiadania skarbca... w przestrzeni kosmicznej. Kolejny tom Galaxy to szalona galaktyka 10 śmiesznych i błyskotliwych historii!
Znana na całym świecie "Księga dżungli" Rudyarda Kiplinga to zbiór opowiadań dotyczących Indii - ich mieszkańców, wierzeń i folkloru. Trzy z nich opowiadają dzieje Mowgliego, hinduskiego chłopca wychowywanego przez dzikie zwierzęta. Jako dziecko Mowgli zgubił się w dżungli i został przygarnięty przez parę wilków oraz przyjęty do wilczej gromady - wbrew protestowi tygrysa Shere Khana, który uważał chłopca za swoją zdobycz. Dzięki naukom niedźwiedzia Baloo i czarnej pantery Bagheery Mowgli dowiedział się, jak żyć w zgodzie z prawami dżungli, i poznał język różnych zwierząt. Jednak tygrys nigdy nie zrezygnował ze swoich roszczeń i ostatecznie musiało dojść do konfrontacji między człowiekiem a dzikim zwierzęciem. Autor "Księgi dżungli", angielski pisarz i noblista Rudyard Kipling, urodził się i wychował w Indiach. W swoich opowiadaniach wykorzystywał doświadczenia i obserwacje poczynione w tym kraju.
Niniejszy album zawiera komiksy Carla Barksa z lat 1962-1963. W tytułowej "Walce o status" Sknerus chce wejść w posiadanie przedmiotu, który podniesie jego pozycję społeczną i sprawi, że kaczogrodzka śmietanka towarzyska zacznie go zapraszać na swoje przyjęcia. Tym przedmiotem jest pasiasty rubin. Ten niezwykły kamień później pojawiał się wielokrotnie w innych komiksach (m. in. Dona Rosy) czy w serialu "Kacze opowieści". Miliarder musi stawić czoło swoim dawnym wrogom, Braciom Be. Banda daje mu się we znaki także w komiksie "Twarde jak szkło". W tej samej historii powraca również Magika de Czar, która zadebiutowała w poprzednim tomie. Czarownica odgrywa główną rolę w trzecim z czterech dłuższych komiksów w zbiorze - "Odysei miliardera". Czwarty, "Przyprawa z wyprawy", opowiada o podróży Sknerusa, Donalda i siostrzeńców do Ameryki Południowej. Nie brak tu oczywiście także charakterystycznych dla Barksa dziesięciostronicowych historii o Donaldzie. Występuje on w rozmaitych rolach, między innymi: kierowcy wyścigowego, operatora promu, fotografa przyrody, eksperta od rozbiórek, flisaka, zarządcy motelu i strażnika leśnego, a raz ma nawet do czynienia ze wspomnianą już Magiką. "Kaczogród" to kolekcja uwielbianych klasycznych komiksów, napisanych i narysowanych przez Carla Barksa w latach 1943-1972. Komiksy są prezentowane w kolejności chronologicznej. To prawdziwy skarb dla fanów!
Piąty album z krótkimi historyjkami o dzieciństwie najsławniejszej z komiksowych legend Dzikiego Zachodu. Lucky Luke już jako parolatek rozumiał, że prawo nie równa się sprawiedliwości, dzięki czemu ocalił życie pewnemu sympatycznemu koniokradowi. Czy jako parolatek zajmował się tylko tak poważnymi sprawami? Na szczęście nie! W Nothing Gulch nie brakowało dzieci, więc nasz bohater się nie nudził. A że jego rówieśnicy mieli tak samo postrzelone pomysły jak mały Luke, nie było mowy, aby w miasteczku panował spokój. Przed nami kolejne wyczyny Kida Lucky'ego i jego szurniętej paczki! Cykl o Lucky Luke'u był przez wiele lat tworzony przez mistrzów komiksu Morrisa i Goscinnego, a po ich śmierci jest kontynuowany przez uznanych francuskich autorów. Achd, pomysłodawca serii przygód małego Luke'a, jest współtwórcą kilkunastu opowieści humorystycznych takich jak "Big Twin" czy "Esmeralda".
Następny zbiór humorystycznych opowieści zarówno dla dzieci, jak i dorosłych o chłopcu Ptysiu i jego szalonym psie Billu. Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: "Ptyś i Bill rozrabiają", "Kumple są najważniejsi" oraz "Kłopoty z Billem". Rodzice kochają swojego syna Ptysia, psa Billa i święty spokój. Ptyś kocha rodziców, Billa i wygłupy. A kogo i co kocha Bill? Oczywiście Ptysia i jego rodziców, ale oprócz nich... kości! Bez smacznych kości życie psa jest smutne. Bez zakopywania kości pies nie ma celu w życiu! Dla zdobycia świeżych kości pies jest zdolny do wszystkiego! Do wszystkiego zdolny jest też Ptyś, byle wymigać się od nauki i mieć czas na zabawę. Poza tym szalony duet nie potrafi usiedzieć na miejscu i ciągle szuka przygód. A nieszczęśni rodzice nie mają nawet chwili upragnionego spokoju... Twórcą serii jest legendarny belgijski scenarzysta i rysownik Jean Roba (1930-2006; m. in. "Sprycjan i Fantazjusz"), który wymyślił przygody chłopca i jego psa. Od 2003 roku cykl jest kontynuowany przez innych autorów.
Przeznaczona dla małych i dużych czytelników komiksowa adaptacja wspaniałej filmowej opowieści "Księga dżungli"! Mowgli to dziesięciolatek wychowywany przez rodzinę wilków w samym sercu indyjskiej dżungli. Chłopiec potrafi znaleźć wspólny język z różnymi zwierzętami, od których się uczy, jak przetrwać w dziczy i cieszyć się życiem. Co się stanie, gdy o jego istnieniu dowie się groźny Shere Khan - tygrys, który pojawił się w okolicy? Mowgli wraz z panterą Bagheerą i niedźwiedziem Baloo wyruszy w niezwykłą podróż, pełną przygód, niebezpieczeństw i swingu! Komiks o tym, że przyjaciół można znaleźć wszędzie, niezależnie od okoliczności, a ich troska i wsparcie dają odwagę i siłę do stawiania czoła niebezpieczeństwom oraz pokonywania wszelkich przeciwności.
To trzeci tomik humorystycznej serii dla najmłodszych czytelników. Poznajemy wesołe przygody chłopca Ptysia i jego ukochanego spaniela Billa, kiedy jeszcze byli bardzo mali. Wędkowanie jest przyjemne, ale nie w czasie deszczu... Na szczęście Ptyś wpada na pewien pomysł, dzięki któremu razem z tatą i Billem będą się świetnie bawić nad rzeką! Twórcami cyklu są francuska pisarka Laurence Gillot (np. książka dla dzieci "Prawdziwa historia Kota w Butach") i hiszpański rysownik Jos Luis Munuera ("Merlin", "Navis"), którzy stworzyli nowe przygody bohaterów znanych z serii "Ptyś i Bill" legendarnego belgijskiego autora Jeana Roby (1930-2006; m.in. "Sprycjan i Fantazjusz").
Bitwa o koronę, arystokratyczne potyczki rodów i królewskie maskarady w Kaczogrodzie Ten tom to całe mnóstwo dworskich przygód z Donaldem i spółką w rolach głównych!
Nieopodal Mirmiłowa własną warownię zbudowali niegodni miana rycerzy okrutni Zbójcerze, których wodza, Krwawego Hegemona, najbardziej złościło, kiedy słyszał, że nie ma poczucia humoru. Pewnego dnia postanowił zdobyć gród kasztelana Mirmiła, a atak rozpocząć od opanowania Klubo-Gospody, aby tym posunięciem szybko złamać ducha obrońców. Dzięki Kajkowi i Kokoszowi szturm zostaje odparty, dlatego Hegemon wymyśla sposób na pozbycie się obu wojów z grodu. Namawia kasztelana, aby ten spełnił swe największe marzenie i wraz z przybocznymi wyruszył na Łysą Górę znajdującą się w kraju Omsów, gdzie czarownice nauczą go latać.Komiks znajduje się na liście lektur szkolnych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?