Z zestawem kart edukacyjnych MATEMATYKA JEST SUPER żadna klasówka nie będzie zbyt trudna! Graj, baw się i ucz przeglądając karty z działaniami matematycznymi i ciekawymi zagadkami. Dołączony superpisak pozwoli Ci łatwo wytrzeć błędną odpowiedź i spróbować jeszcze raz. Prawidłowy wynik pierwszego działania szybko sprawdzisz wsuwając kartę do czytnika wyników na pudełku. Powodzenia!
Karty edukacyjne Matematyka Jest Super: Uczą odejmować, Ćwiczą pamięć, Uczą logicznego myślenia, Pomagają przygotować się do klasówek, Rozwijają wyobraźnię. Sprawdź swoją wiedzę matematyczną! Wykonaj działanie, włóż kartę do czytnika na pudełku, a zobaczysz prawidłową odpowiedź. Potem odwróć kartę i rozwiąż pozostałe działania. Wynik wpisz dołączonym pisakiem. Poprawną odpowiedź znajdziesz na karcie wskazanej pod działaniem. Pomyliłeś się? Nie szkodzi. Zetrzyj błędny wynik i spróbuj raz jeszcze.
Oprócz działań na karcie znajdują się też różne gry i zabawy. Odszukaj różnice, znajdź drogę w labiryncie, policz przedmioty. Ćwicz spostrzegawczość!
W zestawie znajdziesz: 101 kart edukacyjnych do gry samemu, we dwójkę albo w drużynach, 101 zagadek i łamigłówek, 404 działania matematyczne, superpisak i naklejki!
Zestaw dla dzieci z klas 1-3.
Z zestawem kart edukacyjnych MATEMATYKA JEST SUPER żadna klasówka nie będzie zbyt trudna! Graj, baw się i ucz przeglądając karty z działaniami matematycznymi i ciekawymi faktami. Dołączony superpisak pozwoli Ci łatwo wytrzeć błędną odpowiedź i spróbować jeszcze raz. Prawidłowy wynik pierwszego działania szybko sprawdzisz wsuwając kartę do czytnika wyników na pudełku. Powodzenia!
Karty edukacyjne Matematyka Jest Super: Uczą dzielić, Ćwiczą pamięć, Uczą logicznego myślenia, Pomagają przygotować się do klasówek, Poszerzają wiedzę.
Sprawdź swoją wiedzę matematyczną! Wykonaj działanie, włóż kartę do czytnika na pudełku, a zobaczysz prawidłową odpowiedź. Potem odwróć kartę i rozwiąż pozostałe działania. Wynik wpisz dołączonym pisakiem. Poprawną odpowiedź znajdziesz na karcie wskazanej pod działaniem. Pomyliłeś się? Nie szkodzi. Zetrzyj błędny wynik i spróbuj raz jeszcze.
Poznaj też fakty i ciekawostki z różnych dziedzin, które znajdują się na każdej karcie.
W zestawie znajdziesz: 101 kart edukacyjnych do gry samemu, we dwójkę albo w drużynach, 101 faktów z różnych dziedzin, 404 działania matematyczne, superpisak i naklejki!
Zestaw dla dzieci z klas 4-6.
Puchatnik to bogato ilustrowany album, w którym można zapisywać ważne wydarzenia z przedszkolnego życia. Wesołe historyjki i kreatywne ćwiczenia pozwolą i dzieciom i rodzicom przetrwać czas pierwszych samodzielnych kroków dziecka. Miejsce na rysunki i wklejanie zdjęć umożliwi utrwalenie przyjemnych chwil, do których z radością będzie się wracać po latach.
W tym numerze FK dwie nowości oraz długo oczekiwany hit: Tuż po francuskiej premierze prezentujemy najnowszy komiks sławnego Swolfsa - zakończenie pierwszej podserii bestselleru Legenda. Szafranowa Noc: Duchu rodu, część 1 - jak zwykle w opowieściach ze świata Troy, przygody i czary mieszają się z humorem. Zmierz bogów przenosi nas w świat pogańskich wierzeń dawnych Germanów. A jako przerywnik między długimi historiami - stripy o goblinach i ich zaciętych wrogach, krasnoludach.
Ponad sto lat upłynęło od wydarzeń z POWROTU JEDI i dni Nowego Zakonu Jedi. Pojawiło się nowe zło, które trzyma w żelaznym uścisku galaktykę. Ta siła rozbija odrodzone Imperium i dąży do zniszczenia ostatnich spośród Jedi. Choć ich moc słabnie, Jedi trzymają się jednej, ostatecznej nadziei...ostatniego spadkobiercy dziedzictwa Skywalkerów.
Czy wiecie, co to jest strach? Dawni wikingowie nie wiedzieli. Postanowili zatem wyprawić się na południe, by mieszkające tam ludy nauczyły ich trząść się ze strachu jak osiki. Cóż, bitni Normanowie trafili akurat na Galów, którzy też nie wiedzieli, czym jest strach. Na szczęście w wiosce pojawił się młodziutki krewny wodza Asparanoiksa - Skandaliks, który okazał się straszliwym tchórzem. Tylko od niego wikingowie mogą się dowiedzieć, co oznacza wyrażenie ""bać się"", a jedynym sposobem na zdobycie tej wiedzy jest porwanie młodego Gala.
Rzymianie wpadają na doskonały pomysł pokonania niezwyciężonych Galów. Postanawiają wybudować wokół wioski palisadę odcinającą jej mieszkańców od świata zewnętrznego i w ten sposób zmusić ich do kapitulacji. Asteriks zakłada się z Rzymianami, że mimo przeszkody uda mu się zwiedzić całą Galię i z każdego miejsca przywieźć jakiś specjał. I rzeczywiście bez wielkich przeszkód Asteriks razem z Obeliksem wyruszają w niezwykłą podróż. Jedynym utrudnieniem w czasie drogi są rzymskie patrole, które próbują pokrzyżować im plany.
Książka bogato ilustrowana uroczymi scenkami z Kubusiem Puchatkiem i jego przyjaciółmi, która zawiera zabawne wierszyki o pierwszych przygodach i osiągnięciach małego dziecka, które właśnie pojawiło się w rodzinie.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Mimo że plotki o śmierci Dartha Krayta zataczają coraz szersze kręgi, jego zwolennicy dalej wykonują polecenia swojego imperatora - prowadzą między innymi eksterminację Kalamarian na ich ojczystej planecie Dac. Tymczasem, wskutek okrucieństwa Sithów, dwaj dawni wrogowie - admirał Gar Stazi z Sojuszu Galaktycznego i obalony imperator Roan Fel - zawarli niepewny sojusz.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Album małej córeczki" to przepięknie ilustrowana, kolorowa księga z ukochaną bohaterką dzieci w roli głównej. Album to przemiła okazja na doskonałą dokumentację zdjęciową pierwszego roku życia dziecka, ale także możliwość spisania wrażeń i wspomnień towarzyszących tym ważnym chwilom.
Kroniki Armady to zbiór krótkich opowieści dotyczących nieznanych epizodów z życia Navis - pięknej agentki wywiadu o przygodach której opowiada seria Armada. Historie zostały stworzone przez artystów znanych i cenionych na komiksowym rynku frankofońskim. Przewodnikiem i narratorem w albumie jest Bobo - wieloletni przyjaciel Navis - przedstawiciel sztucznie stworzonej rasy Prolsów. Ponieważ nie został zaprogramowany na starzenie się miał okazję spotkać na swej drodze wiele niezwykłych istot. Jednak jak sam twierdzi największe wrażenie zrobiła na nim Navis o której przygodach krążyły w Armadzie legendy. W jej oficjalnej historii są liczne luki które tylko Bobo może zapełnić... Wyjawi swoje tajemnice by nie zniknęły na zawsze gdyby spotkało go jakieś nieszczęście...
Źli magowie odrażające potwory dzielni rycerze niezwykłe krainy - literatura i kino fantasy zawładnęły wyobraźnią czytelników i widzów. Doświadcz świata fantasy W każdym tomie antologii FANTASY KOMIKS przedstawiamy dwie trzy dłuższe opowieści komiksowe z serii należących do różnych odmian fantasy a do tego humorystyczne stripy i interesujące artykuły
Spokojne życie mieszkańców galijskiej wioski zakłóciło niecodzienne wydarzenie. Panoramiks złamał złoty sierp, którego używał do ścinania jemioły - najważniejszego składnika magicznego wywaru. A bez wywaru Galowie stracą swą nadludzką siłę. Asteriks i Obeliks postanawiają pomóc druidowi i udają się w podróż do odległej Lutecji, w której wyrobem najlepszych złotych sierpów zajmuje się Ameriks - daleki kuzyn Obeliksa. Kiedy wreszcie po długiej wędrówce docierają na miejsce, okazuje się, że Ameriksa porwali barbarzyńcy. Dzielni Galowie muszą go odnaleźć.
Juliusz Cezar zdecydował się poszerzyć granice swego imperium i postanowił podbić Brytanię. Wykorzystując zwyczaje Brytów i atakując ich podczas weekendowego wypoczynku, udało mu się to bez przeszkód. Jednak pewna wioska w Cantium wciąż stawia opór najeźdźcom... Tam Brytowie pod wodzą Zebigbossa niezłomnie odpierają ataki, ale przychodzi taki dzień, kiedy i oni stwierdzają, że przed Rzymianami nie zdołają już dłużej bronić się sami. A do kogóż mają się zwrócić o pomoc, jak nie do mieszkańców małej galijskiej wioski. Jedynym ratunkiem jest słynny magiczny wywar, który Asteriks i Obeliks, mimo licznych przeciwności losu, próbują przetransportować w beczce do Brytanii...
Jak co roku Panoramiks udaje się na zjazd druidów odbywający się w Puszczy Karnutyjskiej. Jest to spotkanie wszystkich galijskich druidów połączone z konkursem na najlepszego Druida Roku. Łatwo się domyślić, że dzięki wynalezieniu magicznego wywaru Panoramiks wygrywa konkurs i otrzymuje złoty menhir. Na kogoś takiego właśnie czekali zaczajeni w lesie Goci, którzy porywają zwycięzcę, by jego magiczne zdolności wykorzystać do podbicia imperium rzymskiego i Galii. Śladami porywaczy wyruszają Asteriks i Obeliks
Cykl Sandman to mroczna, przepełniona horrorem historia ludzkich kontaktów z Sandmanem, Władcą Snów, nieziemską istotą, która wprawdzie nie jest bogiem, ale posiada władzę, o jakiej inni bogowie mogą tylko marzyć - rządzi ludzkimi snami i pragnieniami... A jest to potężna władza, gdyż sny często kierują naszym życiem... a czasem nawet je zastępują. Liczne nawiązania kulturowe i religioznawcze zawarte w komiksie spowodowały, że Sandman został uznany przez krytykę za dzieło wybitne. Zebrał wiele nagród, m.in. Will Eisner Comic Industry Award, Harrey Award oraz World Fantasy Award, nagrodę zarezerwowaną dla literatury, którą po raz pierwszy w historii otrzymał komiks.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?