Drugie wydanie niezwykle popularnej na całym świecie serii komiksowej. Premierowe odcinki przygód sześcioletniego Calvina, który wierzy, że jego pluszowa zabawka Hobbes to prawdziwy tygrys, ukazywały na łamach wielu gazet w latach 1986–1995. Do dziś, mimo że autor zakończył pracę nad serią, ukazują się wznowienia w prasie, albumy zbiorcze i edycje kolekcjonerskie. Kiedy Bill Watterson porzucił pracę agencji reklamowej, by poświęcić się tworzeniu komiksów, nie przypuszczał, że po niemal 30 latach jego humor będzie nadal tak znakomicie odbierany. Przygody Calvina i Hobbesa śmieszą, bawią i często zmuszają do refleksji. Każdy z albumów serii składa się z luźno powiązanych historyjek, które można czytać w dowolnej kolejności. Calvin na co dzień zmaga się z rodzicami i ich ambicjami wychowawczymi, panią Kornik, która usiłuje go okiełznać w szkole oraz koleżanką Zuzią – istotą z obcej planety. A kiedy marzy, staje się bohaterskim astronautą Spiffem – odkrywcą nowych planet i pogromcą potworów.
W tym tomie ""Fantasy komiks"": Przysięga, część 2 - Wciągająca, wielowątkowa opowieść polityczno-szpiegowska rozgrywająca się w świecie, w którym ludzie zajęli miejsce smoków i olbrzymów.Druga część cyklu przenosi akcję daleko na południe, do imperium Farkas. Tysiąc lat temu założył je król Bregor, który sprzymierzył się ze smokami i stanął na czele bitnego, okrutnego ludu Drekkarów. Teraz w Farkas rozgrywa się zacięta walka o władzę, a jednocześnie tajni wysłannicy imperium próbują wywołać wojnę domową w królestwie północnym, o czym opowiadała pierwsza część serii. Łowcy smoków, część 3 - W rożnych zakątkach świata co jakiś czas pojawiają się smoki. Niszczą całe krainy, zabijają ludzi, ale najstraszniejszy jest promieniujący od nich Złoczar, który przekształca żywe istoty w potwory. Z bestiami walczą wojowniczki z Zakonu Łowców Smoków, ale gdy nie mogą ich pokonać, wzywają Siostry Zemsty. Te potężne czarownice odprawiają rytuał zabijający smoki, lecz jednocześnie niszczący całe życie w promilu setek mil. Złoczar powoduje także, że niektóre skały w legowisku potwora zamieniają się w kamienie szlachetne i przedmioty magiczne, dlatego tuż po śmierci bestii do jej opuszczonego schronienia ruszają łowcy skarbów. W poszukiwaniu Graalaczęść 4 - Najważniejszą misją króla Artura i jego honorowych wojowników miało być odszukanie świętego Graala, który przywróciłby pokój w Brytanii. Ciągle jednak władca i jego bliscy nie mogą się zająć tym zadaniem, gdyż muszą toczyć walki z Sasami, Piktami i zbuntowanymi wodzami, zaś czarownik Merlin wciąż próbuje pokrzyżować niecne plany wiedźmy Morgany. Obecnie Artur wyruszył do Bretanii, aby uwolnić brata, królowa Ginewra została pochwycona przez Piktów, a Merlin próbuje w innych światach ratować młodego Galaada. W tej sytuacji ktoś inny musi się okazać godnym znalezienia cudownego kielicha. Stripy humorystyczne:Barbok i Blondella,Krasnoludy,Heroic Pizza.
W dziewiętnastym tomie Fantasy Komiks trzy historie znanych twórców zachodnioeuropejskich:
Przysięga, część 3 Scenariusz: Fabrice David, rysunki: Eric Bourgier. Trzecia część największego francuskiego bestsellera fantasy ostatnich lat. W królestwie Synów Ziemi trwa wojna domowa. Król Garantiel rusza przeciwko zbuntowanemu diukowi Omelu. Tymczasem wysłannik króla, wielki szermierz Kiriel, i tajemnicza wojowniczka Fl’ar chcą odkryć, kto tak naprawdę kieruje poczynaniami diuka Omelu.
Samuraj, część 7 Scenariusz: Jean-François Di Giorgio, rysunki: Frédéric Gen?t. Po latach poszukiwań samuraj Takeo odnajduje na Bezimiennej Wyspie swego starszego brata. Tylko razem zdołają wyjaśnić tajemnicę ich rodu. Kiedy kończą im się pieniądze, postanawiają wyzwać na płatny pojedynek mistrza szkoły szermierki. Niestety, szkoła okazuje się gniazdem yakuzy…
Zmierzch bogów, część 5. Scenariusz: Nicolas Jarry, rysunki: Djief. Wojownik Siegfried pomaga Burgundom w walce z Sasami i potworami. Równocześnie Bogowie Asgardu szukają sprzymierzeńców w walce z siłami ciemności demona Lokiego, a bóg Odyn wciąż szuka magicznego Pierścienia, którego moc może powstrzymać zastępy mroku.
Nieśmiały Wiktor poznaje szaloną i pełną energii Damrokę. Jego siostra Wika gubi się we własnych uczuciach. Diupa to pół roku z życia rodziny, w której wszyscy – od papugi po babcię – mają swoją rolę do odegrania.
Jest lipiec. Magda i Kuba są już zaręczeni, dla Wiktora i Damroki to nadal czas wzajemnego sprawdzania się. W czwórkę wyjeżdżają w podróż po Europie. Te wakacje będą czasem prawdziwej próby dla czwórki przyjaciół…
W drugim tomie Kleks zaangażuje się w konflikt pomiędzy producentem długopisów i flamastrów, bezwzględnym prezesem Jolskym z firmy Uniflamaster, a poczciwym panem Mastersem, szefem Interinkaustu produkującego znakomite pióra i atramenty.
Saga przyszłości ma swój początek dawno, dawno temu… Cinder mieszka w hałaśliwym Nowym Pekinie, zdziesiątkowanym przez zarazę. Jako dziewczyna cyborg o tajemniczej przeszłości jest obywatelką drugiej kategorii. Lecz kiedy na jej drodze staje przystojny książę Kai, Cinder nagle znajduje się w epicentrum międzygalaktycznej walki z bezlitosną królową Luny. Rozdarta między obowiązkiem a wolnością, wiernością a zdradą, musi wyjawić sekrety swojej przeszłości, aby ochronić przyszłość…
Basia to współczesna, zabawna i mądra przyjaciółka dla Twojego dziecka. Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat, pokazują, jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Swym humorem rozśmieszają dzieci i dorosłych. Basia i telefon. Kuzynka Lula dostała na urodziny prawdziwy telefon komórkowy. Basia jej zazdrości…
Wznowienie po 10 latach drugiego tomu kultowej serii wybitnego rysownika i scenarzysty Mike’a Mignoli. Cykl wydawany od 1994 roku szybko podbił rynki komiksowe całego świata, zdobywając wiele nagród, m.in. Nagrodę Eisnera w 1997 roku za Obudzić diabła. Niebanalne, często oparte na mitach z różnych części naszego globu, opowieści mają za głównego bohatera istotę z piekła rodem i badacza zjawisk paranormalnych w jednej osobie – Hellboya. Sprowadzony na Ziemię przez Rasputina Hellboy miał pomóc nazistowskim okultystom w zapewnieniu Hitlerowi zwycięstwa. Przez przypadek znalazł się w rękach aliantów. Wychowywał się w bazie wojskowej pod okiem Trevora Bruttenholma, agenta zajmującego się zjawiskami paranormalnymi. Gdy dorósł, został agentem Biura Badań Paranormalnych i Obrony (BBPO). Wykonując misje zlecane przez Biuro, Hellboy nieustannie stara się rozwiązać zagadkę swego pochodzenia i ustalić, w jakim celu on, demon z piekła rodem, znalazł się wśród ludzi. W drugim tomie serii znów pojawiają się Rasputin i hitlerowscy naukowcy, którzy postanawiają do końca przeprowadzić to, co nie udało im się pół wieku wcześniej. W 1944 roku Heinrich Himmler stworzył projekt Vampir Sturm, do którego zamierzał zwerbować Vladimira Giurescu z Transylwanii. Jednak Hitler, niezadowolony po spotkaniu z Giurescu, rozkazał zamordować go wraz z całą rodziną, a zwłoki spalić. Teraz, po latach, okazuje się, że ciało wampira mogło zostać wykradzione i ktoś próbuje przywrócić go do życia w jego zamku w Rumunii. Agenci B.B.P.O. muszą odnaleźć to miejsce.
Były padawan Zayne Carrick przed kilkoma miesiącami pomógł pojmać Demagola, obłąkanego mandaloriańskiego biologa. Teraz Demagol obudził się ze śpiączki, a Zayne i jego towarzysz, hochsztapler Gryph, zostali wezwani do stolicy Republiki, by zeznawać w pokazowym procesie stulecia. Wezwanie przychodzi w chwili, gdy Zayne rozstaje się z innym Mandalorianinem, tajemniczym Rohlanem, oraz swoją wojowniczą sojuszniczką Jarael. Jego wiara w Jarael zachwiała się po spotkaniu z Chantique – mściwą, używającą Mocy przywódczynią organizacji handlarzy niewolników zwanej Tyglem – i Zayne przepędził przyjaciółkę. Grupa jest w rozsypce i wydaje się, że przygody Zayne’a wreszcie dobiegają końca. Ale w życiu bohatera szykuje się kolejny przełom. Niespodzianki i zagrożenia czają się tam, gdzie nigdy by się ich nie spodziewał...
Kiedy mimo wielokrotnych prób legionom Juliusza Cezara nie udało się podbić Galów z jednej jedynej armorykańskiej osady, władca Rzymu postanowił zmienić taktykę. Doszedł do wniosku, że skoro Galów nie można pokonać, należy ich ucywilizować, czyli „odgalizować”. Temu celowi ma służyć wspaniałe, nowe osiedle wybudowane w bezpośrednim sąsiedztwie osady Asteriksa i Obeliksa. Stąd rzymskie obyczaje, prawo i kultura będą się udzielać Galom, stopniowo zmieniając ich w obywateli Rzymu i dobrowolnych poddanych Cezara. Pewnej nocy rozpoczyna się wyrąb lasu pod plac budowy… Czy plan Juliusza Cezara ma szansę powodzenia, skoro nawet pies Obeliksa, Idefiks, nie znosi, kiedy ktoś „krzywdzi” drzewa w puszczy?
Składam słowa, pierwszy poziom serii Czytam sobie, to wspaniały początek nauki czytania. Proste, acz zabawne historie są dziełem wybitnych polskich autorów. Opowiadania napisane są krótkimi zdaniami i przy użyciu 23 podstawowych głosek. Bardzo duża czcionka ułatwia czytanie, a zamieszczone po bokach stron ramki służą do ćwiczenia głoskowania. Wysokiej klasy kolorowe ilustracje są harmonijnym uzupełnieniem czytanego tekstu. Forma książek zgodna jest z zaleceniami metodyków.
Składam zdania, drugi poziom serii Czytam sobie, to dobry pomysł na kontynuację nauki czytania. Świetne, zabawne historie są dziełem wybitnych polskich autorów. Opowiadania napisane są dłuższymi zdaniami oraz zawierają elementy dialogu. Bardzo duża czcionka ułatwia czytanie, a zamieszczone po bokach stron ramki służą do ćwiczenia sylabowania. Wysokiej klasy kolorowe i zabawne ilustracje są harmonijnym uzupełnieniem czytanego tekstu. Forma książek zgodna jest z zaleceniami metodyków.
Składam zdania, drugi poziom serii Czytam sobie, to dobry pomysł na kontynuację nauki czytania. Świetne, zabawne historie są dziełem wybitnych polskich autorów. Opowiadania napisane są dłuższymi zdaniami oraz zawierają elementy dialogu. Bardzo duża czcionka ułatwia czytanie, a zamieszczone po bokach stron ramki służą do ćwiczenia sylabowania. Wysokiej klasy kolorowe i zabawne ilustracje są harmonijnym uzupełnieniem czytanego tekstu. Forma książek zgodna jest z zaleceniami metodyków.
Zły Władca Mroku wie już, że Lief, Barda i Jasmine szukają siedmiu zaginionych klejnotów z magicznego Pasa Deltory. Zdaje sobie sprawę, że jeśli kamienie wrócą na swoje dawne miejsce, moc pasa zagrozi jego tyranii. Pięć klejnotów już znaleziono. Następny ukryto w podwodnym legowisku ohydnego drapieżnego Glusa. Trójka przyjaciół - już bardzo zmęczonych i ściganych przez sługi Władcy Mroku - będzie potrzebować wszystkich sił i całej odwagi, by wejść do Labiryntu Bestii.
Bezwzględność Imperium Sithów prowadzi do zniszczenia wszelkiego życia na planecie Dac. Galaktyka - mimo osłabiających ją podziałów - jednoczy się, by dać odpór Imperium i ocalić tyle istnień, ile się tylko da. Gdy Sithowie szykują się do kontrataku, ujawniają się w ich gronie podziały, które zmienią przebieg nadciągającej wojny. Cade Skywalker tymczasem zbliży się ku swemu przeznaczeniu, które tak bardzo chciał odrzucić! Ta historia, rozgrywająca się niemal 138 lat po wydarzeniach znanych z filmu Powrót Jedi, opowiada o odrodzonych Sithach i najmniej znanym ze spadkobierców dziedzictwa Luke'a Skywalkera!
Drugi z serii komiksów opartych na popularnej na całym świecie grze sieciowej pod tym samym tytułem. Autorzy, z najwyższą dbałością o zgodność fabularną ze światem gry, podejmują niedokończone wątki i opowiadają nieznane losy bohaterów. Album o wyjątkowo atrakcyjnej szacie graficznej, pełen ulubionych motywów: śmierci, zdrady, seksu i fantastycznych walk, zainteresuje zarówno graczy, jak i fanów komiksu. Morze wyrzuca na brzeg Kalimdoru człowieka dotkniętego amnezją. Tak zaczynają się przygody wojownika LoGosha oraz jego niespodziewanych sprzymierzeńców - Brolla Bearmantlea i Valeery Sanguinar. Cała trójka, przezwyciężając trudne relacje zarówno z innymi rasami, jak i między sobą, musi walczyć o przetrwanie. Jednocześnie każde z nich odkrywa tajemnice przeszłości i własną tożsamość.
"Kajko i Kokosz" Janusza Christy to jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojowników - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza- służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
"Kajko i Kokosz" Janusza Christy to jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojowników - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza- służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Nowe wydanie albumu Kajtek i Koko: Profesor Kosmosik . Komiks ma nową okładkę i został uzupełniony o niepublikowane wcześniej paski komiksowe. Kajtek i Koko: Profesor Kosmosik to piąty tom przygód Kajtka i Koka autorstwa znakomitego scenarzysty i rysownika, Janusza Christy, ukazujący się w kolekcji Klasyka Polskiego komiksu. Artysta, nim powołał do życia niezapomniane postaci Kajka i Kokosza, przez wiele lat publikował w różnych czasopismach serie o innych bohaterach. Wśród nich znaczące miejsce zajmowali uwielbiający przygody marynarze Kajtek i Koko oraz szalony wynalazca, profesor Kosmosik. Niniejszy tom zawiera opowieść, która ukazywała się na łamach ""Wieczoru Wybrzeża"" w latach 19591960. W albumie Kajtek wraz z profesorem Kosmosikiem udają się w podróż w czasie. Bohaterowie postanawiają poznać życie ludzi w epoce średniowiecza. I rzeczywiście, trafiają do tamtych czasów, ale nie przypuszczają, że przyjdzie im stawić czoło nie tylko problemom historycznym, ale także czarom, działającym w epoce zamków i książąt! Opowieść tę można uznać nie tylko za klasykę polskiego komiksu, stała się również wzorem dla kolejnych pokoleń pisarzy fantasy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?