Długo oczekiwane zakończenie bestsellerowego cyklu!Chcieliście kiedyś znaleźć się w świecie ze swoich snów? Albo mieć moc zamieniania ich w rzeczywistość? Co jednak, gdyby to kto inny kradł wasze sny i powoływał je do życia?Dzięki imponującemu arsenałowi magicznych cukierków Nate, Summer, Trevor i Gołąb pokonali już Belindę, złowieszczą właścicielkę sklepu ze słodyczami, oraz jej brata Jonasa, obłąkanego zarządcę salonu gier, który chciał przejąć kontrolę nad światem. Teraz przypuszczają, że przyjdzie im się zmierzyć z Camilą White, która do ich miasteczka sprowadziła niezwykły lunapark. Odwiedzających ciągnie, żeby tam wrócić. Goście nieraz znikają na wiele dni, a w środku nie działa żadna magia z zewnątrz.Gdy wszystkich, którzy odwiedzili lunapark, zaczynają dręczyć dziwne sny, świat magii zderza się z rzeczywistością. Z pomocą nowego sojusznika przyjaciele muszą nauczyć się wykorzystywania magii lunaparku przeciw niemu samemu, w tym wielu nowych zaczarowanych cukierków, a także czerpania siły z własnych snów do walki z wrogiem prężnym jak nigdy dotąd.
Seth Sorenson został pozbawiony wszelkich wspomnień. Nie wie, kim jest i komu może zaufać. Zmanipulowany doprowadza do zniszczenia tego, co przysiągł chronić. Przed jego siostrą Kendrą niełatwe zadanie - szukając brata, toczy walkę z ciemnymi mocami.Czy zgodnie z życzeniem smoczego króla Celebranta nastąpi nowa, wieczna era smoków? Czy Seth i Kendra zdołają się odnaleźć i wspólnie pokonać mroczne siły?To nie będzie trudne. Wasza teleportacja do świata magii uda się natychmiast. Wiecie dlaczego? Ponieważ macie najwspanialszą wyobraźnię, jaką znam. Podobną ma On, Brandon, który czeka na Was za plecami Smoczej Straży. To właśnie tam, na styku światów, rozegra się interesująca historia, której ważną częścią staniesz się Ty. Odwagi!Pamiętaj, byś nie musiał poświęcić własnej tożsamości. Tak jak Seth. Polubisz go na pewno. Bo to on pierwszy odnalazł odpowiedź na pytanie:Dlaczego ktoś, kto niesie światło, zaczyna szukać cienia?Katarzyna Stoparczyk
Bogato ilustrowany dodatek do serii Smocza Straż, kontynuacji bestsellerowego Baśnioboru.Ta książka opowiada legendę starszą niż magiczny rezerwat w Baśnioborze. Zanim satyrowie i wróżki zaczęli baraszkować w Nowym Świecie - zanim zebrała się Smocza Straż, aby stawić czoło smokom - w odległym królestwie nieoczekiwany bohater rozpoczął niezwykłą misję. Oto ilustrowana historia pierwszego zabójcy smoków.W pradawnych czasach smoki śmiertelnie zagrażały reszcie magicznego świata. Podczas smoczej wojny grupa specjalnie wyszkolonych zabójców smoków zwarła szyki, aby wspólnie stawić czoło napaści. Nazwali się Smoczą Strażą i zdołali zamknąć większość smoków w azylach. Legenda Zabójcy Smoków to ilustrowana historia pierwszego zabójcy smoków, który stanął do walki. Jak mówi podanie, potężne potwory terroryzowały królestwo Selony ze wszystkich stron. Na wezwanie króla do pokonania tych bestii - groźnego yeti, bezlitosnego wampira, ohydnej gorgony i zabójczego feniksa - odpowiedział niespodziewany bohater imieniem Konrad, syn szewca. Największym zagrożeniem dla Selony okazał się jednak Smok, a zmierzenie się z tak straszliwym przeciwnikiem wymagało od Konrada pełni sprytu i doświadczenia.Legenda Zabójcy Smoków zawiera niepublikowaną dotąd listę zabójców smoków, szczegółową mapę królestwa Selony i piękne kolorowe ilustracje. Wielbiciele fantasy pokochają tę historię o odwadze, przeznaczeniu i magii.Brandon Mull to uznany na całym świecie autor powieści dla młodzieży. Mieszka w amerykańskim stanie Utah z czwórką dzieci i psem o imieniu Buffy Postrach Wampirów. Uwielbia spotkania ze swoimi czytelnikami - lubi słuchać o doświadczeniach, jakie mają oni z jego książkami.
Dramatyczne zakończenie bestsellerowej trylogii fantasy Pozaświatowcy.Jason i Rachel uzbrojeni w proroctwo wygłoszone przez umierającą wyrocznię, wyruszają w dwie oddzielne misje, każde w towarzystwie odważnych i potężnych sojuszników. Wiedzą, że szanse na sukces są niewielkie. Są jednak wreszcie gotowi stać się bohaterami, których Lyrian potrzebuje. Bez względu na cenę.
Jason Walker musi znaleźć drogę powrotną do Lyrianu. Rachel została tam sama, a Jason zdobył cenną informację, którą musi przekazać porzuconym przyjaciołom z Lyrianu, jeśli mają mieć jakąkolwiek szansę przetrwania i pokonania złego cesarza Maldora.Kiedy wreszcie udaje mu się powrócić do dziwnego i zagrożonego świata, od razu pakuje się w tak poważne kłopoty, jak jeszcze nigdy dotąd, ponieważ jest najbardziej poszukiwanym zbiegiem na kontynencie. W tym czasie Rachel zaczyna odkrywać nowe umiejętności, które mogą okazać się kluczowe w walce przeciwko tyranii Maldora.Po misji, która się nie powiodła, pojawia się nowy cel zebrać wszystkich pozostałych przy życiu bohaterów Lyrianu. Czy uda się przekonać niezbędnych sprzymierzeńców, zanim cesarz zdławi raczkującą rebelię? Jason, Rachel i ich grupa bohaterów-weteranów stawi czoło nowym wrogom i ogromnym trudnościom, próbując zapoczątkować rozpaczliwe powstanie. Nie przegap drugiego tomu bestsellerowej sagi Brandona Mulla.
W poprzednim tomie przygód Kendrze i Sethowi udało się uratować Baśniobór przed Stowarzyszeniem Gwiazdy Wieczornej, które zamierzało zniszczyć zaczarowany rezerwat i przejąć władzę nad światem. Jednak Stowarzyszenie nie daje za wygraną. W Baśnioborze ukryto jeden z potężnych artefaktów pozwalających uwolnić najpotężniejsze demony z zaklętego więzienia. Dzieci, ich dziadkowie oraz trójka specjalistów od magii muszą temu zapobiec za wszelką cenę. Przed rokiem wróżki podzieliły się z Kendrą magiczną mocą - dlatego ona także staje się celem sił zła. Czy w porę nauczy się wykorzystywać niezwykły dar? I czy jej brat uwolni się od klątwy demona, który chce go pożreć? Stawką są losy całego świata
Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie ustaje w poszukiwaniu talizmanów. Kendra, pragnąca ze wszystkich sił powstrzymać Stowarzyszenie, dowiaduje się, gdzie jest klucz do skarbca, w którym ukryto jeden z nich. Aby go zdobyć, Rycerze Świtu muszą narazić się na śmiertelne niebezpieczeństwo - przekroczyć próg smoczej świątyni. Misja się nie powiedzie, jeśli nikt nie zdobędzie się na kradzież świętego przedmiotu, zazdrośnie strzeżonego przez centaury. Chwileczkę, ale czy ktoś widział Setha?
W Baśnioborze dzieją się dziwne rzeczy. Spadła nań plaga, która zmienia byty świetlne w stworzenia ciemności. Kraina magii znalazła się w wielkim niebezpieczeństwie! Seth musi ją ratować. Do tej pory to Sfinks dawał chłopcu cenne wskazówki, ale czy przypadkiem nie jest on zdrajcą? Również Vanessa może wiedzieć, jak walczyć z zagrożeniem, tylko czy tej dziewczynie na pewno można zaufać? Tymczasem przed Kendrą i członkami bractwa Rycerzy Świtu stoi inne - równie ważne - zadanie: muszą odnaleźć kolejny artefakt, zanim zrobi to Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej.
Nominacja: najlepsza książka młodzieżowa w plebiscycie Fantastyka 2011
Pierwsze miejsce na liście książkowych bestsellerów dla dzieci „The New York Timesa"!
Ponad 2 miliony egzemplarzy sprzedanych w Stanach Zjednoczonych!
Przez wiele wieków czarodziejskie istoty ukrywały się w tajemnym miejscu zwanym Baśnioborem, który jest dziś jedną z ostatnich przystani prawdziwej magii. Czarodziejską? Oczywiście. Ekscytującą? Jasne. Bezpieczną? Cóż, właściwie wręcz przeciwnie.
Kendra i jej brat Seth nie mają pojęcia, że ich dziadek jest obecnym opiekunem Baśnioboru. W otoczonym murami lesie pradawne reguły wprowadzają porządek między chciwymi trollami, złośliwymi satyrami, kłótliwymi wiedźmami, psotnymi chochlikami i zazdrosnymi wróżkami. Gdy jednak zasady te zostają złamane, ujawniają się potężne moce zła, a Kendra i jej brat muszą zmierzyć się z największym w swym życiu wyzwaniem, by uratować rodzinę, Baśniobór, a może i cały świat..
Dzięki Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone hordy najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci był bezpieczny. Teraz jednak Sfinks, przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest od krok od zebrania wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli wiezienie zostanie otwarte, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują ostatnią, desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą podróżować po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to warunek oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata?
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi…
Niezwykła przygoda Cole’a, uwięzionego w świecie, w którym magia jest potężna, a sny – prawdziwe, dobiega końca w piątym tomie fantastycznego i pełnego akcji bestsellerowego cyklu autora serii „Baśniobór”, „Smocza straż” i „Wojna cukierkowa”. W finałowej odsłonie „Pięciu królestw” granice wytrzymałości Cole’a i jego towarzyszy zostają wystawione na próbę. Czy przyjaciołom uda się przywrócić magię na Obrzeżach i znaleźć drogę powrotną do domu?
Cole Randolph wcale nie chciał trafić na Obrzeża. Ale gdy w Halloween porwano jego przyjaciół, ruszył im na ratunek, co dało początek fascynującej, ale też niebezpiecznej przygodzie!W podróży towarzyszą mu nowi znajomi: Mira, Drgawa i Jace, a każde z nich ma do zrealizowania własną ważną misję. Ruszają tropem siostry Miry, której może grozić niebezpieczeństwo, a na swej drodze spotykają tajemniczego człowieka znanego w Elloweer jako Błędny Rycerz. Czy okaże się on ich sprzymierzeńcem, czy raczej śmiertelnym wrogiem? Czy Cole odnajdzie przyjaciół ze swojego świata? I czy uda mu się przechytrzyć najwyższego króla, który nie cofnie się przed niczym, żeby odzyskać to, co stracił?Druga część pięciotomowej serii, o której sam autor mówi, że najbardziej przypomina bestsellerowy "Baśniobór". I jest co najmniej tak samo genialna!
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi
Jason Walker często marzy, żeby życie stało się odrobinę mniej przewidywalne aż do dnia, kiedy codzienne obowiązki w zoo sprawiają, że chłopiec przenosi się z basenu hipopotama do dziwnego świata, któremu grozi niebezpieczeństwo.Lyrian to miejsce pełne niebezpieczeństw i wyzwań nie przypomina niczego, z czym Jason zetknął się do tej pory. Ludzie żyją tu w strachu przed nikczemnym czarnoksiężnikiem i cesarzem w jednej osobie, Maldorem. Dzielni ludzie, którzy kiedyś przeciwstawiali się Maldorowi, zostali przekupieni lub złamani, zostawiając po sobie królestwo, w którym górę wziął strach i podejrzliwość.W poszukiwaniu drogi do domu Jason spotyka Rachel, która także została w tajemniczy sposób ściągnięta z naszego świata do Lyrianu. Jason i Rachel wplątują się w misję, mającą na celu złożenie w całość słowa mocy, które może zniszczyć cesarza i dowiadują się, że muszą uratować ten świat pozbawiony bohaterów, jeżeli chcą mieć jakąś szansę powrotu do domu.
Nate ma dziesięć lat. Przed początkiem nowego roku szkolnego wraz z rodzicami przeprowadza się do miasteczka Colson. Zaprzyjaźnia się tam z trójką rówieśników Trevorem, Gołębiem i Summer i wstępuje do ich klubu poszukiwaczy przygód. W tym samym czasie przy głównej ulicy zostaje otwarty Słodki Ząbek, nowy sklep ze niezwykłymi słodyczami. Jego właścicielka, pani White, urocza staruszka, chętnie wynagradza dzieci cukierkami w zamian za drobne przysługi. Cukierki okazują się magiczne: pozwalają unosić się w powietrzu, zmieniać wygląd, porażać prądem, przechodzić przez lustra albo wmawiać ludziom dowolne bzdury. Kłopot w tym, że zlecenia pani White stają się coraz bardziej podejrzane. Tymczasem w miasteczku pojawia się stary lodziarz, pan Stott. Słodkości z jego sklepu także mają niezwykłą moc. Dlaczego ci tajemniczy cukiernicy tak nagle pojawili się w Colson? Jakiego skarbu poszukują? Kim jest mężczyzna w płaszczu i fedorze, który śledzi naszych bohaterów? I przede wszystkim: komu można zaufać, a kto ma bardzo niecne zamiary?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?