Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi
Długo oczekiwane zakończenie bestsellerowego cyklu!Chcieliście kiedyś znaleźć się w świecie ze swoich snów? Albo mieć moc zamieniania ich w rzeczywistość? Co jednak, gdyby to kto inny kradł wasze sny i powoływał je do życia?Dzięki imponującemu arsenałowi magicznych cukierków Nate, Summer, Trevor i Gołąb pokonali już Belindę, złowieszczą właścicielkę sklepu ze słodyczami, oraz jej brata Jonasa, obłąkanego zarządcę salonu gier, który chciał przejąć kontrolę nad światem. Teraz przypuszczają, że przyjdzie im się zmierzyć z Camilą White, która do ich miasteczka sprowadziła niezwykły lunapark. Odwiedzających ciągnie, żeby tam wrócić. Goście nieraz znikają na wiele dni, a w środku nie działa żadna magia z zewnątrz.Gdy wszystkich, którzy odwiedzili lunapark, zaczynają dręczyć dziwne sny, świat magii zderza się z rzeczywistością. Z pomocą nowego sojusznika przyjaciele muszą nauczyć się wykorzystywania magii lunaparku przeciw niemu samemu, w tym wielu nowych zaczarowanych cukierków, a także czerpania siły z własnych snów do walki z wrogiem prężnym jak nigdy dotąd.
Seth Sorenson został pozbawiony wszelkich wspomnień. Nie wie, kim jest i komu może zaufać. Zmanipulowany doprowadza do zniszczenia tego, co przysiągł chronić. Przed jego siostrą Kendrą niełatwe zadanie - szukając brata, toczy walkę z ciemnymi mocami.Czy zgodnie z życzeniem smoczego króla Celebranta nastąpi nowa, wieczna era smoków? Czy Seth i Kendra zdołają się odnaleźć i wspólnie pokonać mroczne siły?To nie będzie trudne. Wasza teleportacja do świata magii uda się natychmiast. Wiecie dlaczego? Ponieważ macie najwspanialszą wyobraźnię, jaką znam. Podobną ma On, Brandon, który czeka na Was za plecami Smoczej Straży. To właśnie tam, na styku światów, rozegra się interesująca historia, której ważną częścią staniesz się Ty. Odwagi!Pamiętaj, byś nie musiał poświęcić własnej tożsamości. Tak jak Seth. Polubisz go na pewno. Bo to on pierwszy odnalazł odpowiedź na pytanie:Dlaczego ktoś, kto niesie światło, zaczyna szukać cienia?Katarzyna Stoparczyk
Bogato ilustrowany dodatek do serii Smocza Straż, kontynuacji bestsellerowego Baśnioboru.Ta książka opowiada legendę starszą niż magiczny rezerwat w Baśnioborze. Zanim satyrowie i wróżki zaczęli baraszkować w Nowym Świecie - zanim zebrała się Smocza Straż, aby stawić czoło smokom - w odległym królestwie nieoczekiwany bohater rozpoczął niezwykłą misję. Oto ilustrowana historia pierwszego zabójcy smoków.W pradawnych czasach smoki śmiertelnie zagrażały reszcie magicznego świata. Podczas smoczej wojny grupa specjalnie wyszkolonych zabójców smoków zwarła szyki, aby wspólnie stawić czoło napaści. Nazwali się Smoczą Strażą i zdołali zamknąć większość smoków w azylach. Legenda Zabójcy Smoków to ilustrowana historia pierwszego zabójcy smoków, który stanął do walki. Jak mówi podanie, potężne potwory terroryzowały królestwo Selony ze wszystkich stron. Na wezwanie króla do pokonania tych bestii - groźnego yeti, bezlitosnego wampira, ohydnej gorgony i zabójczego feniksa - odpowiedział niespodziewany bohater imieniem Konrad, syn szewca. Największym zagrożeniem dla Selony okazał się jednak Smok, a zmierzenie się z tak straszliwym przeciwnikiem wymagało od Konrada pełni sprytu i doświadczenia.Legenda Zabójcy Smoków zawiera niepublikowaną dotąd listę zabójców smoków, szczegółową mapę królestwa Selony i piękne kolorowe ilustracje. Wielbiciele fantasy pokochają tę historię o odwadze, przeznaczeniu i magii.Brandon Mull to uznany na całym świecie autor powieści dla młodzieży. Mieszka w amerykańskim stanie Utah z czwórką dzieci i psem o imieniu Buffy Postrach Wampirów. Uwielbia spotkania ze swoimi czytelnikami - lubi słuchać o doświadczeniach, jakie mają oni z jego książkami.
Cole Randolph wcale nie chciał trafić na Obrzeża. Ale gdy w Halloween porwano jego przyjaciół, ruszył im na ratunek, co dało początek fascynującej, ale też niebezpiecznej przygodzie! W podróży towarzyszą mu nowi znajomi: Mira, Drgawa i Jace, a każde z nich ma do zrealizowania własną ważną misję. Ruszają tropem siostry Miry, której może grozić niebezpieczeństwo, a na swej drodze spotykają tajemniczego człowieka znanego w Elloweer jako Błędny Rycerz. Czy okaże się on ich sprzymierzeńcem, czy raczej śmiertelnym wrogiem? Czy Cole odnajdzie przyjaciół ze swojego świata? I czy uda mu się przechytrzyć najwyższego króla, który nie cofnie się przed niczym, żeby odzyskać to, co stracił?Druga część pięciotomowej serii, o której sam autor mówi, że najbardziej przypomina bestsellerowy Baśniobór. I jest co najmniej tak samo genialna!
Cole chciał się tylko popisać przed kolegami w Halloween. Wycieczka do nawiedzonego domu okazała się jednak początkiem szalonej, niespodziewanej przygodyChłopiec wraz z przyjaciółmi trafia na tajemnicze Obrzeża - miejsce, które leży między jawą i snem, rzeczywistością i wyobraźnią, i rządzi się swoimi magicznymi prawami. Cole chciałby oczywiście jak najszybciej wrócić do domu, wygląda jednak na to, że nie będzie to łatwe. Bo na Obrzeżach dzieje się źle! Magia traci na sile, a pięciu królestwom grozi niebezpieczeństwo. To właśnie Cole, wraz z nowymi przyjaciółmi, będzie musiał wszystko naprawić i spróbować przeżyć na tyle długo, żeby odnaleźć drogę do domu
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi
Dramatyczne zakończenie bestsellerowej trylogii fantasy Pozaświatowcy.Jason i Rachel uzbrojeni w proroctwo wygłoszone przez umierającą wyrocznię, wyruszają w dwie oddzielne misje, każde w towarzystwie odważnych i potężnych sojuszników. Wiedzą, że szanse na sukces są niewielkie. Są jednak wreszcie gotowi stać się bohaterami, których Lyrian potrzebuje. Bez względu na cenę.
Jason Walker musi znaleźć drogę powrotną do Lyrianu. Rachel została tam sama, a Jason zdobył cenną informację, którą musi przekazać porzuconym przyjaciołom z Lyrianu, jeśli mają mieć jakąkolwiek szansę przetrwania i pokonania złego cesarza Maldora.Kiedy wreszcie udaje mu się powrócić do dziwnego i zagrożonego świata, od razu pakuje się w tak poważne kłopoty, jak jeszcze nigdy dotąd, ponieważ jest najbardziej poszukiwanym zbiegiem na kontynencie. W tym czasie Rachel zaczyna odkrywać nowe umiejętności, które mogą okazać się kluczowe w walce przeciwko tyranii Maldora.Po misji, która się nie powiodła, pojawia się nowy cel zebrać wszystkich pozostałych przy życiu bohaterów Lyrianu. Czy uda się przekonać niezbędnych sprzymierzeńców, zanim cesarz zdławi raczkującą rebelię? Jason, Rachel i ich grupa bohaterów-weteranów stawi czoło nowym wrogom i ogromnym trudnościom, próbując zapoczątkować rozpaczliwe powstanie. Nie przegap drugiego tomu bestsellerowej sagi Brandona Mulla.
Czwarty tom serii "Smocza Straż". Dalszy ciąg bestsellerowego cyklu "Baśniobór"! Brandon Mull nie ustaje w wysiłkach, aby ponownie zachwycać dzieci i ich rodziców epickimi historiami!Wojna ze smokami się nasila. Aby je pokonać, konieczne będzie wsparcie ze strony Doliny Tytanów. To smoczy azyl inny niż wszystkie, w którym smoki żyją w niewoli. Mieści się tam również arena Igrzysk Tytanów, walk gladiatorskich nadzorowanych przez samego Humbugla demona, który skradł Sethowi wspomnienia! Doliną włada potężna Królowa Olbrzymów, jedna z pięciorga monarchów magicznego świata. Podczas gdy Seth próbuje odzyskać wspomnienia, a Kendra szuka Setha, wszyscy próbują znaleźć sposób na powstrzymanie smoków przed opanowaniem całego świata. Wyjątkiem jest Ronodin - mroczny jednorożec, który ma własne przebiegłe plany...Kto zwycięży w straszliwym starciu olbrzymów ze smokami? Czy w wyścigu po magiczny talizman, który może zaważyć na losach wojny, Kendra może zaufać Sethowi? Czy w krainie trolli i tytanów znajdą odpowiedzi na pytania, których tak bardzo potrzebują? A może czeka ich kolejna zdrada?
Brandon Mull powraca z kolejną oszałamiającą przygodą!Kontynuacja bestsellerowego cyklu "Baśniobór"!Kendra i Seth Sorensonowie nie mogą zaznać spokoju. Celebrant, Król Smoków, planuje odwet i zemstę. Wadzą mu smocze azyle, które nie są już przez niego postrzegane jako bezpieczne przystanie, a jako ograniczające wolność więzienia.Pora się wydostać i przejąć kontrolę nad światem! Czy rodzeństwu Sorensonów uda się stawić czoła nowemu niebezpieczeństwu? Jakich mocy będą musieli użyć, jaką siłą się wykazać i z czyjej pomocy skorzystać, by przeciwstawić się złym siłom? Jaką rolę w tej historii odegra Czarkamień?(...) rozpocznie się otwarta wojna, która będzie trwała aż do czasu wyłonienia zwycięzcy. Nie miejcie złudzeń. Smoki zatriumfują.
Długo oczekiwana kontynuacja bestsellerowego Baśnioboru.Po pokonaniu demonów następuje pozorny pokój. Tymczasem król smoków ma dość zamknięcia w azylu, podburza do walki swoich poddanych i chce przejąć władzę nad światem. Najpierw jednak musi zdobyć władzę we własnym więzieniu, w czym konsekwentnie będzie próbować mu przeszkodzić Kendra i Seth.Czy smokom uda się przejąć władzę nad światem?
W poprzednim tomie przygód Kendrze i Sethowi udało się uratować Baśniobór przed Stowarzyszeniem Gwiazdy Wieczornej, które zamierzało zniszczyć zaczarowany rezerwat i przejąć władzę nad światem. Jednak Stowarzyszenie nie daje za wygraną. W Baśnioborze ukryto jeden z potężnych artefaktów pozwalających uwolnić najpotężniejsze demony z zaklętego więzienia. Dzieci, ich dziadkowie oraz trójka specjalistów od magii muszą temu zapobiec za wszelką cenę. Przed rokiem wróżki podzieliły się z Kendrą magiczną mocą - dlatego ona także staje się celem sił zła. Czy w porę nauczy się wykorzystywać niezwykły dar? I czy jej brat uwolni się od klątwy demona, który chce go pożreć? Stawką są losy całego świata
Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie ustaje w poszukiwaniu talizmanów. Kendra, pragnąca ze wszystkich sił powstrzymać Stowarzyszenie, dowiaduje się, gdzie jest klucz do skarbca, w którym ukryto jeden z nich. Aby go zdobyć, Rycerze Świtu muszą narazić się na śmiertelne niebezpieczeństwo - przekroczyć próg smoczej świątyni. Misja się nie powiedzie, jeśli nikt nie zdobędzie się na kradzież świętego przedmiotu, zazdrośnie strzeżonego przez centaury. Chwileczkę, ale czy ktoś widział Setha?
W Baśnioborze dzieją się dziwne rzeczy. Spadła nań plaga, która zmienia byty świetlne w stworzenia ciemności. Kraina magii znalazła się w wielkim niebezpieczeństwie! Seth musi ją ratować. Do tej pory to Sfinks dawał chłopcu cenne wskazówki, ale czy przypadkiem nie jest on zdrajcą? Również Vanessa może wiedzieć, jak walczyć z zagrożeniem, tylko czy tej dziewczynie na pewno można zaufać? Tymczasem przed Kendrą i członkami bractwa Rycerzy Świtu stoi inne - równie ważne - zadanie: muszą odnaleźć kolejny artefakt, zanim zrobi to Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej.
Nominacja: najlepsza książka młodzieżowa w plebiscycie Fantastyka 2011
Pierwsze miejsce na liście książkowych bestsellerów dla dzieci „The New York Timesa"!
Ponad 2 miliony egzemplarzy sprzedanych w Stanach Zjednoczonych!
Przez wiele wieków czarodziejskie istoty ukrywały się w tajemnym miejscu zwanym Baśnioborem, który jest dziś jedną z ostatnich przystani prawdziwej magii. Czarodziejską? Oczywiście. Ekscytującą? Jasne. Bezpieczną? Cóż, właściwie wręcz przeciwnie.
Kendra i jej brat Seth nie mają pojęcia, że ich dziadek jest obecnym opiekunem Baśnioboru. W otoczonym murami lesie pradawne reguły wprowadzają porządek między chciwymi trollami, złośliwymi satyrami, kłótliwymi wiedźmami, psotnymi chochlikami i zazdrosnymi wróżkami. Gdy jednak zasady te zostają złamane, ujawniają się potężne moce zła, a Kendra i jej brat muszą zmierzyć się z największym w swym życiu wyzwaniem, by uratować rodzinę, Baśniobór, a może i cały świat..
Dzięki Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone hordy najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci był bezpieczny. Teraz jednak Sfinks, przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest od krok od zebrania wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli wiezienie zostanie otwarte, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują ostatnią, desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą podróżować po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to warunek oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata?
Miliony fanów Baśnioboru na pewno ucieszy wieść o wydaniu ilustrowanego przewodnika, dzięki któremu poznają odwieczne tajemnice strzeżone przez pogromców smoków i innych członków Smoczej Straży. Wielu poszukiwaczy przygód ryzykowało życie, żeby zebrać informacje do tej książki. To kompendium najniebezpieczniejszych mitycznych i magicznych stworzeń, zawierające bezcenne ilustracje, które pokażą, jak te stworzenia wyglądają. Dzięki tej publikacji poznasz sekrety magicznych królestw, w tym historię pięciorga najpotężniejszych władców: Podkróla, Królowej Wróżek, Króla Demonów, Królowej Olbrzymów i Króla Smoków. Przeczytasz także o bezcennym kamieniu zwanym Ethergemem, który zasilał pięć koron monarchów.
Niezwykła przygoda Cole'a, uwięzionego w świecie, w którym magia jest potężna, a sny - prawdziwe, dobiega końca w piątym tomie fantastycznego i pełnego akcji bestsellerowego cyklu autora serii "Baśniobór", "Smocza straż" i "Wojna cukierkowa".W finałowej odsłonie "Pięciu królestw" granice wytrzymałości Cole'a i jego towarzyszy zostają wystawione na próbę. Czy przyjaciołom uda się przywrócić magię na Obrzeżach i znaleźć drogę powrotną do domu?
Cole Randolph wcale nie chciał trafić na Obrzeża. Ale gdy w Halloween porwano jego przyjaciół, ruszył im na ratunek, co dało początek fascynującej, ale też niebezpiecznej przygodzie!W podróży towarzyszą mu nowi znajomi: Mira, Drgawa i Jace, a każde z nich ma do zrealizowania własną ważną misję. Ruszają tropem siostry Miry, której może grozić niebezpieczeństwo, a na swej drodze spotykają tajemniczego człowieka znanego w Elloweer jako Błędny Rycerz. Czy okaże się on ich sprzymierzeńcem, czy raczej śmiertelnym wrogiem? Czy Cole odnajdzie przyjaciół ze swojego świata? I czy uda mu się przechytrzyć najwyższego króla, który nie cofnie się przed niczym, żeby odzyskać to, co stracił?Druga część pięciotomowej serii, o której sam autor mówi, że najbardziej przypomina bestsellerowy "Baśniobór". I jest co najmniej tak samo genialna!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?