"Drugi tom pełnej gagów serii familijnej o perypetiach dwóch sióstr, nastoletniej Wendy i o kilka lat młodszej Marine. Choć dziewczynki kochają się na zabój, ciągle rywalizują. Kiedy jednej na czymś bardzo zależy, potrafi nawet wykorzystać drugą, byle tylko osiągnąć cel. Jednak zaraz potem zgodnie współpracują, stawiając czoło rodzicom albo kłopotom. Trudno być na co dzień wspaniałą siostrą, jeśli 'ta druga' ciągle cię wkurza. A gdy jeszcze dochodzą sprawy miłosne i marzenia o wspaniałym dorosłym życiu, okazuje się, że codzienność dziewczynek wcale nie jest usłana różami... Jednostronicowe historie o dwóch siostrach są tworzone przez scenarzystę Christophe’a Cazenove’a (autora tekstów do niemal 40 serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz scenarzystę i rysownika Williama Maury’ego, który oprócz Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz do kilku innych cykli. "
"Trzecia część historii fantasy o wojowniczce Yamie, która – szukając zemsty – może się mimowolnie przyczynić do ocalenia świata. Posiadająca cudowny szklany miecz Yama i jej opiekun Miklos wpadają w tarapaty w mieście Karelane. Odnajdują tam wodza najemników Orlanda, który zabił ojca Yamy i uprowadził jej matkę. Tyle że Orland jest wszechwładnym generałem, więc dokonanie na nim zemsty jest bardzo trudne... W opowieści pojawiają się nowi bohaterowie – posiadacze drugiego szklanego miecza, okazuje się bowiem, że z nieba spadło aż kilka sztuk tej magicznej broni. Czy prawdą jest przepowiednia, że miecze mogą ocalić ludzkość przed zbliżającą się katastrofą całego świata? Szklane miecze są tetralogią stworzoną przez duet autorek: piszącą opowieści fantastyczne, historyczne i przygodowe francuską scenarzystkę Sylviane Corgiat oraz włoską rysowniczkę Laurę Zuccheri. "
Szósta część umieszczonej w świecie Thorgala serii poświęconej losom pięknej Kriss de Valnor.
Po krwawej bitwie w dolinie rzeki Raheborg znika królowa Północy – Kriss. Szukają jej zarówno ludzie jej męża Jolana, jak i wrogowie. Cesarz Magnus wysyła wiele statków wypełnionych żołnierzami, aby odnalazły władczynię, gdyż spodziewa się, że mając ją w swoich rękach, łatwiej zawładnie krainami wikingów. Tymczasem czarnowłosa wojowniczka zostaje znaleziona przez pewnego wioskowego uzdrowiciela, a potem wraz z nim i jego uczennicą musi uciekać na morze przed siepaczami Magnusa. I tak cała trójka trafia na tajemnicze Jezioromorze, na które nikt nie ośmiela się zapuszczać w obawie przed potworami... Jak przekona się Kriss, prawda o tym miejscu jest nieco inna, ale nie mniej zaskakująca i straszna. Królowa na długo zapamięta nauki, które wyniesie z przygód przeżytych na wyspie zaginionych dzieci...
Od tego tomu seria Thorhal – Kriss de Valnor jest tworzona przez nowych autorów: francuskiego scenarzystę Xaviera Dorisona (współautora słynnego cyklu z gatunku historycznej fantasy Trzeci Testament) oraz rosyjskiego grafika Romana Surżenkę, który rysuje także dwie inne serie z tego samego uniwersum – Thorgal – Młodzieńcze lata i Thorgal – Louve.
Troje najbardziej znanych superbohaterów wiele razy przeżywało wspólne przygody i wspierało się w trudnych chwilach. Jednak wbrew pozorom nie zawsze ich plany, metody i życiowe filozofie zbiegały się w jednym punkcie. Trójca to ich pierwsze spotkanie w reinterpretacji Matta Wagnera. Miliarder i ekoterrorysta Ra’s Al-Ghul opracowuje szalony plan stworzenia świata według swoich wyobrażeń. Wraz z potężnym klonem Supermana zwanym Bizarro i śmiertelnie niebezpieczną Amazonką u boku ta straszliwa trójca staje się zagrożeniem dla przyszłości rodzaju ludzkiego! Batman, Superman i Wonder Woman zawiązują sojusz, by uchronić Ziemię przed apokalipsą. Matt Wagner jest amerykańskim autorem znanym z serii Mage i Grendel. Był wielokrotnie nominowany do różnych nagród branżowych, a Nagrodę Eisnera otrzymał w 1999 roku.
Szósta część umieszczonej w świecie Thorgala serii poświęconej losom pięknej Kriss de Valnor.
Po krwawej bitwie w dolinie rzeki Raheborg znika królowa Północy – Kriss. Szukają jej zarówno ludzie jej męża Jolana, jak i wrogowie. Cesarz Magnus wysyła wiele statków wypełnionych żołnierzami, aby odnalazły władczynię, gdyż spodziewa się, że mając ją w swoich rękach, łatwiej zawładnie krainami wikingów. Tymczasem czarnowłosa wojowniczka zostaje znaleziona przez pewnego wioskowego uzdrowiciela, a potem wraz z nim i jego uczennicą musi uciekać na morze przed siepaczami Magnusa. I tak cała trójka trafia na tajemnicze Jezioromorze, na które nikt nie ośmiela się zapuszczać w obawie przed potworami... Jak przekona się Kriss, prawda o tym miejscu jest nieco inna, ale nie mniej zaskakująca i straszna. Królowa na długo zapamięta nauki, które wyniesie z przygód przeżytych na wyspie zaginionych dzieci...
Od tego tomu seria Thorhal – Kriss de Valnor jest tworzona przez nowych autorów: francuskiego scenarzystę Xaviera Dorisona (współautora słynnego cyklu z gatunku historycznej fantasy Trzeci Testament) oraz rosyjskiego grafika Romana Surżenkę, który rysuje także dwie inne serie z tego samego uniwersum – Thorgal – Młodzieńcze lata i Thorgal – Louve.
Ostatni tom bestsellerowej sagi fantastyczno-obyczajowej o Władcy Snów Sandmanie. 'Gaiman w Sandmanie chciał osiągnąć coś więcej: wykorzystać swój komiksowy mit do rozbudowania, modyfikowania i pogłębiania klasycznych legend mitologicznych i historycznych. Z jednej strony podejście to może wydawać się kolejną zgrabną, postmodernistyczną sztuczką, sięganiem po stare mity greckie i skandynawskie, europejskie, azjatyckie i islamskie ludowe opowieści oraz scenariusze wzięte z Dantego, Blake’a, Miltona i Dorego i łączenie ich z elementami dwudziestowiecznych komiksów i horrorów. Jednak Gaimanowi manewr ten się udał – i to na jego własnych warunkach. Historie o Nieskończonych – Śmierci, Rozpaczy, Malignie, Pożądaniu, Zniszczeniu i Losie, tworzących rodzinę Snu – trafiały do czytelników zarówno jako fantazje, jak i cudowne apokryfy. Jasne, widać w nich podejście nowoczesne – humor wynikający z umieszczenia w jednym świecie bóstw i postaci komiksowych, które łączą podobne dylematy. Jednocześnie jednak czytelnik czuł się, jakby odkrył ponadczasową skarbnicę fascynujących, zapomnianych legend i tajemnic: zaginione woluminy wyjaśniające, czemu tak wielu różnych ludzi zawarło w najróżniejszych historiach podobne elementy i konstrukcje. W swych (częstych) najlepszych momentach Sandman był jak tajemna historia podświadomości: panorama ujawniająca wiele ukrytych więzi, łączących bogów i diabły, potworów i ludzi, żywych i zmarłych, a także zwiewne sny i mroczne lęki, z których powstają i którymi żywią się istoty mityczne' – napisał we wstępie do albumu Mikal Gilmore, pisarz i publicysta magazynu 'Rolling Stone'.
"Nad Akbarem zawisło widmo zagłady. Bóg Ramor, przed wiekami zamknięty w muszli, wkrótce może się wydostać ze swego więzienia i zniszczyć całą magiczną krainę. Piękna Pelissa, stary rycerz Bragon i tajemniczy Nieznajomy zbliżają się do miejsca, gdzie przebywa Ptak Czasu. Muszą go odnaleźć, aby uratować ich świat. Tego terenu strzeże Łowca, który postanawia wyzwać Bragona na pojedynek. Kto zwycięży śmiertelne starcie?... Łowca to trzeci tom klasycznego już dziś czteroczęściowego cyklu fantasy, stworzonego w latach osiemdziesiątych XX wieku przez znakomitych francuskich autorów – rysownika Régisa Loisela i scenarzystę Serge’a Le Tendre’a. Opowieść o wyprawie Bragona stała się prawdziwym przebojem rynku komiksowego i do dziś święci triumfy. Po wielu latach powstał – dotychczas czterotomowy – prequel ukazujący lata młodości Bragona i Mary (Przyjaciel Javin, Księga Bogów, Droga Łowcy, Rycerz Bragon). W 2014 roku cykl został wydany w Polsce w ramach Klubu Świata Komiksu. "
"Członkowie Avengers – najsłynniejszej grupy superbohaterów w historii – stają przed kolejnym wielkim wyzwaniem. Muszą poradzić sobie z kosmicznym zagrożeniem... Na Ziemi pojawia się nowy superbohater o niespotykanej mocy. Ponadto kanadyjska supergrupa Omega Flight ma poważne kłopoty, a podczas tajnej misji Avengers mistrz sztuk walki Shang-Chi robi porządek w kasynie w Hongkongu. Tymczasem zagłada świata zbliża się coraz większymi krokami. Jonathan Hickman (Fantastic Four, New Avengers, Infinity) opowiedział fascynujące historie, a równocześnie wykonał kolejny krok przygotowujący całe uniwersum Marvela do największego wydarzenia w historii. Autorami ilustracji do tego tomu są: Dustin Weaver (Star Wars: Rycerze Starej Republiki, Infinity) i Mike Deodato (Amazing Spider-Man, Elektra, Incredible Hulk). "
Trzeci tom bestsellerowej serii Batman – Mroczny Rycerz. Bruce Wayne zastanawia się, czy wyjawić ukochanej kobiecie swoją tajną tożsamość. Kiedy jest już na to gotowy, na scenę wkracza Szalony Kapelusznik, który porywa mieszkańców Gotham i próbuje odtworzyć zaprzepaszczone wspomnienia. Czy Mroczny Rycerz zdoła ocalić miasto i swoją ukochaną, zanim Kapelusznik zniszczy ich świat? Autorami albumu są pisarz Gregg Hurwitz (twórca popularnych thrillerów), Ethan van Sciver (Green Lantern: Rebirth) i Szymon Kudrański (Spawn, Detective Comics)..
"Akcja komiksu W cieniu Yavina rozgrywa się w czasach ukazanych w klasycznej trylogii filmowej, niebawem po zniszczeniu pierwszej Gwiazdy Śmierci, i przywołuje klimat pierwszych filmów. W opowieści występują ich główni bohaterowie. Rządzona przez Imperium galaktyka to bardzo niebezpieczne miejsce, a rebelianci wciąż muszą uciekać i szukać kryjówek. Działania Sojuszu Rebeliantów utrudnia fakt, że Imperium zdołało najwyraźniej umieścić szpiega w jego szeregach... W kolekcji Star Wars Legendy prezentujemy najciekawsze pozycje z dorobku wydawnictwa Dark Horse Comics, które przez ćwierć wieku publikowało komiksy osadzone w uniwersum Gwiezdnych Wojen. "
Najpotężniejsi bohaterowie świata nie zdołali przewidzieć, co im się przytrafi! Podczas gdy obrońcy naszej planety sprzeczali się między sobą, istoty z mroczniejszego wymiaru spokojnie się temu przyglądały. Czekały i planowały doskonały atak. Nagle uderzyły. A bohaterowie polegli. Liga Sprawiedliwości rozpadła się. W jej miejsce powstał Syndykat Zbrodni – bezwzględna klika zabójców, których moce i osobowości są negatywnymi odbiciami Supermana, Batmana, Wonder Woman i innych. Ich cel jest jasny: zapanować nad światem. Na czele tajnego stowarzyszenia największych złoczyńców przeszli przez świat niczym armia, krusząc wszelki opór. Żaden bohater nie mógł im sprostać. Lex Luthor nie jest jednak bohaterem. Przeoczony przez Ultramana i resztę Syndykatu, największy wróg Supermana jest teraz jedyną nadzieją naszego świata. By odeprzeć najeźdźców, stworzy sojusz ze zbieraniny rozmaitych kryminalistów – i jednego legendarnego stróża prawa. Zbliża się wojna, walka geniuszu zła i brutalnej siły, rozumu przeciwko okrucieństwu. I nieważne kto przegra, zło zawsze wygra. Komiks przyjęty z entuzjazmem w USA łączy wątki z wydanych już przez Egmont albumów: Shazam!, Amerykańska Liga Sprawiedliwości, tom 1, Najbardziej niebezpieczni i Liga Sprawiedliwości, tom 4, Trójka.
Fascynujące informacje, nieznane fakty i zabawne ciekawostki dotyczące wszechświata Gwiezdnych Wojen. Tylko z tego kompendium można się dowiedzieć, kto jest odpowiedzialny za mycie podłóg na Gwieździe Śmierci oraz który z galaktycznych stworów trawi swoje ofiary przez 1000 lat. Znajdziesz tu wszystko: od szczegółów związanych z powstawaniem filmów po osobliwe informacje, których nikt z fanów nie spodziewał się poznać.
W tej opowieści, której akcja rozgrywa się między Nową nadzieją a Imperium kontratakuje, Luke trafia na tajemniczą planetę, gdzie musi użyć Mocy, żeby ocalić młodą dziewczynę i wyjść cało z niebezpiecznego pojedynku z potężnym nieznanym wrogiem. W powieści ukryte są tropy i wskazówki dotyczące wyczekiwanego z niecierpliwością nowego filmu Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy.
W tej opowieści, której akcja rozgrywa się między Imperium kontratakuje a Powrotem Jedi, księżniczka Leia musi poprowadzić barwną grupę rebeliantów na trudną tajną misję przeciwko złowrogiemu Imperium Galaktycznemu. W powieści ukryte są tropy i wskazówki dotyczące wyczekiwanego z niecierpliwością nowego filmu Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy.
W tej opowieści, której akcja rozgrywa się między Nową nadzieją a Imperium kontratakuje, Han i Chewie lecą Sokołem Millennium z tajną misją dla Sojuszu Rebeliantów. Zadanie jest tym niebezpieczniejsze, że śladem przemytników podążają łowcy nagród oraz bezlitosna agentka Imperium. W powieści ukryte są tropy i wskazówki dotyczące wyczekiwanego z niecierpliwością nowego filmu Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy.
Oto obszerny przewodnik po serii Gwiezdne Wojny. Dzięki tej książce znowu spotkasz swoich ulubionych bohaterów oraz poznasz mnóstwo nowych informacji dotyczących Imperium Galaktycznego. Zagraj w gry, rozwiąż zadania i quizy sprawdzające twoją znajomość filmów George’a Lucasa. Wykorzystaj do zabawy kolekcję naklejek.
Niezwykła książka, której piękne, pełne szczegółów ilustracje wprost zapierają dech. Propozycja dla wszystkich którzy cenią sobie dobrą zabawę i chcą sprawdzić, czy mają wystarczająco bystre oko, żeby w gąszczu detali na obrazkach odnaleźć Wookiego. Piękna grafika zachwyca zarówno w przypadku biało-czarnych, jak i wielokolorowych ilustracji.To wyjątkowa książka, której nie może zabraknąć w bibliotece żadnego wielbiciela Gwiezdnych Wojen. Z pewnością podbije serca nie tylko najmłodszych, lecz także wieloletnich fanów galaktycznego uniwersum.
Część porusza się na kołach, inne chodzą na nogach, a niektóre latają! Droidy to niewątpliwie jedne z najważniejszych postaci Gwiezdnych Wojen, a często również najbardziej lubiani bohaterowie. Dzięki tej książce poznasz mnóstwo ciekawostek dotyczących różnych typów skomplikowanych robotów z gwiezdnej epopei Georga Lucasa oraz zbudujesz modele najsłynniejszych z nich. Z pewnością staną się one początkiem wspaniałej kolekcji!
Kto choć raz nie marzył o tym, by być Jedi. Lewitować. Przesuwać za pomoc ą myśli nawet najcięższe przedmioty. Wpływać na umysły innych, na przykład móc sprawić, że zapomną o czymś, o czym nie chcesz, żeby pamiętali. I miecze świetlne. Walka za pomocą takiej broni musi być wspaniałą rzeczą. Wydaje się, że bycie Jedi to czysta przyjemność. I tak jest. Ale nie tylko. Bo ścieżka Jedi to nie wyłącznie efektowne pojedynki i władza, jaką daje Moc... Żeby zostać Jedi, trzeba wielu lat ciężkiej pracy, codziennych treningów, ćwiczeń mentalnych
Imperium pracuje nad stworzeniem drugiej Gwiazdy Śmierci, dzięki której będzie mógł ostatecznie pokonać Sojusz Rebeliantów. Ale Luke Skywalker ma już plan, jak powstrzymać złego Imperatora raz na zawsze! Na jego drodze stoi jednak trudny do pokonania przeciwnik własny ojciec.W tej książce znajdziecie wszystko, co kojarzy się z Gwiezdnymi Wojnami:Jabbę, Bobę, Wicketa, Maxa Rebo, Salacjusza Crumba, Niena Numba, okrzyk To pułapka!, Luke'a wykonującego salto w tył i łapiącego swój miecz świetlny, ścigacze, Yodę, ducha Yody, rancora, Sokoła Millennium, Wedge'a, Landa, Luke'a, Leię, Hana, Chewiego, C-3PO, R2-D2 i oczywiście Gwiazdę Śmierci, paskudny uśmiech Imperatora, a przede wszystkim ostatni pojedynek Luke'a z Darthem Vaderem.Nie wahaj się otwórz tę książkę i przytrzymaj się czegoś.Zaraz skoczysz w nadprzestrzeń!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?