Witch. Czarodziejki W.I.T.C.H. Tom 14
Czternasty album zbiorczy przygód kochanych przez czytelników czarodziejek! W Kondrakarze napięcie rośnie, a jego mieszkańcy oczekują zbliżającego się niebezpieczeństwa. Twierdza jest zamknięta, kontakt z czarodziejkami W.I.T.C.H. został utracony, co tylko potęguje atmosferę niepewności. Czarodziejki stoją przed koniecznością odnalezienia źródeł mocy. Muszą stawić czoła swoim słabościom i Mrocznej Matce, która w podziemiach miasta przygotowuje się do ataku. Codzienne życie dziewczyn jest pełne wyzwań, zdają egzaminy w szkole i akademii tańca. Ponadto często muszą wybierać między miłością a magią. Rodzina Will powiększa się o nowego członka, który okazuje się równie niezwykły jak Powierniczka Serca. Tymczasem w Kondrakarze szykują się zmiany na stanowisku Wyroczni. Kto tym razem stanie na czele Zgromadzenia? Czy czarodziejki ocalą Twierdzę przed zemstą Mrocznej Matki?
Elegancka edycja w twardej oprawie to idealny prezent dla każdego, kto uwielbia przygody, czary, humor oraz opowieści o przyjaźni i miłości, a także niezwykła gratka dla wszystkich dawnych, dorosłych już, fanów serii! Księga czternasta zawiera komiksy z numerów 162–173 magazynu „Czarodziejki W.I.T.C.H.” – to ponad trzysta stron przygód czarodziejek!
Najwybitniejsi Naukowcy. Mary Anning. Łowczyni smoków
Kolejna niezwykła komiksowa opowieść o naukowcu, którego odkrycia zmieniły nasze spojrzenie na jedną z dziedzin nauki. Tym razem jest to Mary Anning, Angielka, która w wyniku potrzeby życiowej zajęła się odnajdowaniem skamielin na wybrzeżach Wielkiej Brytanii. Anning nie miała formalnego wykształcenia. Ogromną wiedzę i naukową intuicję wypracowała sama, ucząc się od innych i prowadząc poszukiwania. A jednak dokonane przez nią dzięki pasji i nieustępliwości odkrycia stały krokami milowymi dla rodzącej się nowej dziedziny nauki – paleontologii.
Seria Najwybitniejsi Naukowcy przedstawia postaci świata nauki, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach – medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii. Komiksy przeznaczone są dla dzieci – do czytania samodzielnego lub wspólnie z rodzicami. W przystępny, ciekawy sposób przybliżają życie i najważniejsze odkrycia Najwybitniejszych Naukowców, zachęcając czytelników do odkrywania świata, eksperymentowania i zdobywania wiedzy.
Serię Najwybitniejsi Naukowcy rekomenduje dr Tomasz Rożek.
Las Czasu. Bez powrotu. Tom 2
Kontynuacja przygodowej opowieści fantasy dla młodych czytelników. Trwa pościg kilkorga pomysłowych dzieci za złodziejką, która ukradła część Kamienia chroniącego ich miasto przed upływem czasu. Z kolei sami śmiałkowie są tropieni przez bezwzględnego czarownika. Bohaterowie przeżywają mrożące krew w żyłach przygody, stają do walki po stronie słabszych oraz odkrywają tajemnice z dawnych wieków. Przekonują się też, że czas można naginać, co wiąże się z poważnymi konsekwencjami...
Scenarzystą opowieści jest Francuz Tristan Roulot, znany z postapokaliptycznego cyklu „Le convoyeur” czy publikowanych także w Polsce krótkich humorystycznych historyjek „Gobliny”. Rysunkami zajął się specjalista od fantasy, hiszpański grafik Mateo Guerrero, twórca autorskiej serii „Turo” i ilustrator cyklu „Dragonseed”.
Idefiks i Nieugięci. Idefiks i druid. Tom 5
Jest 52 rok p.n.e. Cała Lutecja jest podbita przez Rzymian… Cała? Nie! Grupa nieugiętych zwierząt dowodzona przez Idefiksa nadal opiera się najeźdźcy! Po pokonaniu galijskiego przywódcy Kamulogena przez generała Labienusa dzielny piesek Idefiks organizuje ruch oporu, żeby bronić galijskiego miasta przed rzymskim okupantem. Idefiks wraz ze swoją przyjaciółką Frygą, kocicą Przecherą i buldogiem Rygoriksem przychodzi z pomocą tym, którzy ponieśli konsekwencje rzymskiej okupacji… Na Teutatesa, tak im dadzą popalić, że Rzymianie zapomną od tego języka (łacińskiego) w gębach!
Co łączy tajemnicze porwania luteckich psów, kradzież torby z eliksirami druida Panoramiksa oraz nagły poryw serca generała Labienusa? Otóż odpowiedź jest jedna. To grupka Nieugiętych, która z wielkim zaangażowaniem i poświęceniem rzuca się w kolejny wir przygód, narażając swoje życie, aby rozwiązać pewną kryminalną zagadkę. Zwierzęta nawet nie przypuszczają, że dzięki niej odkryją niezwykłą moc przyjaźni, która pozwoli im pokonać własne ograniczenia!
Niniejszy, piąty już, album zawiera jedną długa opowieść.
Scenariusz napisał Matthieu Choquet, a rysunki stworzył Philippe Fenech („Kumpelki”).
Skrzaty z Zaczarowanego Lasu mają talent do pakowania się w kłopoty, ale na szczęście są odważne i pomysłowe. Osiłek i Ważniak znajdują dzban, z którego wychodzi... dżin. Jak wiadomo, każdy dżin musi spełniać życzenia osoby, która go uwolniła, jednak ta magiczna istota ma z tym duże problemy. Dlaczego tak się dzieje? Aby rozwiązać zagadkę i pomóc nieporadnemu dżinowi, Smerfy będą musiały rozpocząć sprytną grę ze swoim największym wrogiem - Gargamelem. Szykuje się niebezpieczna, a jednocześnie wesoła przygoda! Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992) używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Skorpion. Tom 4
To kolejna część serii przygodowej rozgrywającej się w alternatywnym XVIII wieku. Cykl był dwukrotnie nominowany do nagrody festiwalu w Angoulême. Czwarty album zbiorczy zawiera dwa tomy oryginalne: „Dziewiąty ród” i „Fałszywy wieszczek”.
Obalono papieża Trebaldiego, ale jego krewni nadal pozostają najpotężniejszym ugrupowaniem w gronie pradawnych dziewięciu rodów Rzymu. Skorpion usiłuje doprowadzić do ostatecznego upadku Trebaldich, szuka więc źródła ich odwiecznej potęgi. Trop wiedzie do ruin miasta Etrusków i owianego złą sławą klasztoru. Tymczasem pojawia się zabójca, który poluje na przedstawicieli rodu byłego papieża, w tym także na Skorpiona. Przed bohaterem mnóstwo wyzwań, a niestety coraz mniej może liczyć na dawnych sprzymierzeńców.
Serię o Skorpionie wymyślił belgijski scenarzysta Stephen Desberg, twórca takich opowieści jak „Billy The Cat”, „IR$” czy „Golden Dogs”. Rysownikiem i współscenarzystą większości tomów cyklu jest włoski grafik Enrico Marini, znany polskim czytelnikom z „Cygana”, „Drapieżców”, „Noir burlesque”, „Orłów Rzymu” i „Gwiazdy pustyni” – scenariusz do tej ostatniej historii też napisał Stephen Desberg.
Batman. Człowiek Nietoperz z Gotham. Tom 2
Scenarzysta Chip Zdarsky, a także nominowany do nagród Eisnera i Harveya Mike Hawthorne (rysunki) oraz Adriano Di Benedetto (tusz) łączą siły, aby zdefiniować nową erę Batmana w uznanej przez krytyków i fanów historii „Człowiek Nietoperz z Gotham”. Batman budzi się w nieznanym Gotham. Przemierza ulice świata, w którym nie istnieje ani Mroczny Rycerz, mogący go uratować, ani Joker, mogący mu zagrozić... A przynajmniej tak mu się wydaje.
Tajemnicza postać znana jako Red Mask rządzi tym miastem i chce śmierci Bruce’a Wayne’a! Gdy Tim Drake szuka Batmana w multiwersum, szaleństwo człowieka w czerwonej masce zaczyna zagrażać nie tylko Zamaskowanemu Krzyżowcowi, ale także celowi jego życia!
Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach „Batman” #131–136.
Superman. Powrót Kal-Ela
Po heroicznej rewolucji, której przewodził na Świecie Wojny, Człowiek ze Stali powraca na Ziemię silniejszy niż kiedykolwiek! Kiedy on i Steel łączą siły, by uczynić Metropolis prawdziwym Miastem Jutra, na horyzoncie pojawiają się dwaj dobrze znani Supermanowi łotrzy... i mają własne plany. Ponadto Kal-El spotyka się z Mrocznym Rycerzem, Jimmym Olsenem oraz Ligą Sprawiedliwości. Jon Kent cieszy się z powrotu ojca, jednak jego radość nie trwa zbyt długo, ponieważ chłopak staje się celem tajemniczego Red Sina, zdolnego do niemożliwego: zranienia obu Supermanów! Wszystkie te wydarzenia prowadzą do tajemniczego Projektu „Zamroczenie"", który odmieni życie Supermana na zawsze!
Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach „Son Of Kal-El” #16–18, „Action Comics” #1047–1050 Oraz „Superman: Kal-El Returns Special”.
Strażniczka Małych Ludzi. Smocze łzy. Tom 2
Drugi tom o strażniczce Małych Ludzi!
Kiedy Elina przyrządza kolejny dzbanuszek wróżkowego balsamu, z przerażeniem odkrywa, że brakuje najważniejszego składnika – smoczych łez. Bez niego już nigdy więcej nie zobaczy swoich małych przyjaciół, których powinna strzec! Babcia Adelajda ma dla niej tylko jedną radę: Elina musi wyruszyć na poszukiwania smoka do bretońskiego lasu Brocéliande, w którym aż roi się od czarów i fantastycznych stworzeń. Mityczny las, rozsławiony mrocznymi celtyckimi legendami, staje się areną przygód Eliny, której towarzyszą elf Lyam i wróżka Nelvina. Czy nowo poznani przyjaciele i zasłyszane od nich fantastyczne opowieści pomogą w odnalezieniu przerażającego smoka?
Druga część nowej superbohaterskiej opowieści o Marku Graysonie, znanym jako Invincible. Po wydarzeniach z poprzedniego tomu, które wywróciły jego świat do góry nogami, Mark stara się poukładać sobie wszystko na nowo. Ale nie jest to łatwe. Piętrzą się przed nim kolejne wyzwania: rzesze arcyłotrów, zagrożenia z innych światów… i ukończenie liceum. Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo, ale też nikt go nie uprzedził, jak trudny jest żywot superbohatera. Autorem scenariusza jest Robert Kirkman, twórca The walking dead, rysunki wykonał Ryan Ottley, nominowany do Nagrody Russa Manninga jako Najlepszy nowy talent, zaś kolorystą jest Bill Crabtree, nominowany do Nagrody Harveya w kategorii Najlepszy kolorysta.
Czy to ptak? Nie! Czy to samolot? Nie! To… Niezwyciężony! Oto nowy superbohater, który całkowicie zmieni Wasze dotychczasowe wyobrażenia o superbohaterach. Mark Grayson jest taki, jak większość jego rówieśników. Kończy zwyczajne amerykańskie liceum. Po szkole i w weekendy pracuje w barze z hamburgerami. Ogląda się za dziewczynami, ale trochę ich nie rozumie. Lubi spędzać czas z przyjaciółmi, a w niedziele spać do późna (chyba że w telewizji puszczają fajne kreskówki). Jedyne, co różni go od innych nastolatków, to fakt, że jego ojciec jest najpotężniejszym superbohaterem na Ziemi, a on sam prawdopodobnie odziedziczy po ojcu supermoce. A kiedy to się stanie, nic nie będzie już takie, jak kiedyś… Invincible to całkowicie nowe spojrzenie na komiks superbohaterski. Autor – Robert Kirkman – wykorzystuje ten popularny motyw, ale tworzy całkiem nową komiksową rzeczywistość. Historia Marka Greysona – teraz znanego jako Invincible – obfituje w zaskakujące zwroty akcji, a wśród jego nowych znajomych jest wiele postaci, które wykazują nieprzypadkowe podobieństwo do znanych, popularnych bohaterów komiksowych. Robert Kirkman jest autorem m.in. Marvel Zombies (wydawnictwo Marvel Comics) oraz The Walking Dead, komiksu wydanego w wydawnictwie Image, w którego zarządzie obecnie zasiada.
Kontynuacja niezwykłej opowieści o Marku Graysonie, znanym pod superbohaterskim pseudonimem Invincible. Mark doszedł już do siebie po wstrząsających wydarzeniach z udziałem jego ojca i stopniowo wyrasta na samodzielnego superbohatera, zdolnego ratować świat. Sprawy sercowe układają mu się dobrze. Ma ciepłą rządową posadkę, dzięki której stać go na opłacenie studiów. Parę razy dostał w zęby, ale zasadniczo z powodzeniem wykonuje swoją robotę.Tymczasem dzieją się rzeczy, które mogą doprowadzić do jego ponownego spotkania z ojcem. Invincible zupełnie nie spodziewa się tego, co szykuje mu los.Autorem scenariusza jest Robert Kirkman, twórca The walking dead, rysunki wykonał Ryan Ottley, nominowany do Nagrody Russa Manninga jako Najlepszy nowy talent.
Wielki pluski trzyma Kaczogród w szachu. Obrabował skarbiec Sknerusa McKwacza i nie zostawił śladów.Seria Extra powstała na polskim rynku w 2021 roku, żebyśmy mogli przedstawić jeszcze więcej historii z Kaczogrodu - z serii Agenci i Detektywi, Galaxy, wydania jubileuszowe oraz sezonowe.Do opracowania planów tej serii sięgamy w zakamarki Kaczogrodu, które wcześniej nie ujrzały światła dziennego w tym formacie na polskim rynku.Skierowana głównie do najmłodszych czytelników, ale każdy fan humoru i opowieści z Kaczogrodu nie będzie zawiedziony. Na ponad 300 stronach czytelnik zgłębi kryminalne zagadki, uda się w podróż w przyszłość, razem z Donaldem poświętuje jego 90 rocznicę pojawienia się na ekranie oraz zgłębi tajniki przetrwania niczym młody kaczy skaut.Komiks skierowany do dzieci w wieku od 7 lat oraz wszystkich kaczkofanów.
Wisienka ma jedenaście lat i pragnie zostać pisarką, zaczęła nawet pisać pamiętnik! Jej ulubiony temat to ludzie, zwłaszcza dorośli. Są tak skomplikowani, że chciałaby ich lepiej zrozumieć. Uwielbia ich obserwować, próbując odgadnąć, jakie tajemnice w sobie kryją. Taki na przykład Michał... W każdą niedzielę ten starszy człowiek znika w lesie z dużymi wiadrami farby w rękach. Co on tam robi przez cały dzień? Przemalowuje stary dom czy może ozdabia drzewa? I dlaczego wygląda tak smutno, kiedy wraca wieczorem? Dziewczynka koniecznie musi rozwiązać tę zagadkę, postanawia więc go śledzić, a efekty tego śledztwa są doprawdy zaskakujące!
Cesarz Magnus przybywa na ziemie ludów Północy na czele gigantycznej armii. Wikingowie sprzymierzeni pod wodzą Kriss de Valnor i jej poślubionego właśnie małżonka króla Taljara Sologhonna szykują się do odparcia najeźdźców. Stawka jest wysoka. Chodzi o wolność i wiarę, cesarz Magnus zamierza bowiem narzucić ludom Północy, czczącym starych bogów, wiarę w jedynego boga - Javhusa. Zbliża się rozstrzygająca bitwa. Już wiadomo, że dwie wielkie armie stoczą ją w dolinie rzeki Raheborg, której wody staną się wkrótce czerwone od przelanej krwi...
Thorgal - Kriss de Valnor to pierwsza z komiksowych opowieści rozgrywających się w świecie znanym z popularnej serii Thorgal. Jej bohaterką jest jedna z najbardziej fascynujących postaci sagi o dzielnym Wikingu - piękna i niebezpieczna Kriss de Valnor. Akcja komiksu zaczyna się wkrótce po dramatycznych wydarzeniach, opisanych w finale albumu Kriss de Valnor.Śmiertelnie ranna w bohaterskiej walce wojowniczka odzyskuje przytomność w pałacu Walkirii, gdzie stanie przed sądem bogini Freyji. W wyniku procesu rozstrzygnie się, czy czeka ją zaszczytna wieczność w Walhalli Odyna, czy wieczne potępienie...
Trzydziesta szósta część bestsellerowej serii fantasy ukazującej przygody Thorgala Aegirssona, bohatera wychowanego przez wikingów. Thorgal z towarzyszami i synem Anielem, którego opanowały dwa obce byty, płyną ku wybrzeżom odległego królestwa Zhar. Tam właśnie Aegirsson chce odnaleźć dawnych przyjaciół, a szczególnie mędrca Armenosa, gdyż tylko on może wyleczyć Aniela. Na miejscu okazuje się jednak, że Zhar zostało opanowane przez tajemnicze wojowniczki. Thorgala czeka długa walka, nim dotrze do siedziby Armenosa, ale czy mędrzec będzie znał sposób na uratowanie chłopca? I czy wiking kiedykolwiek zdoła wrócić z synem do swojej rodziny, która czeka na dalekiej Północy?
Osiemnasty tom kultowej serii fantasy rozgrywającej się w średniowiecznej Europie. Znów na arenie pojawia się podstępna Kriss de Valnor, która wcale nie umarła, jak wynikałoby to z zakończenia tomu Między ziemią a światłem. A wraz z nią powraca niezwykła broń Ogotaia tytułowy słoneczny miecz. Wpada w ręce żądnego władzy lokalnego władcy, który zaczyna terroryzować okolicę. Sprzeciwia mu się dzielny Thorgal. Ale czy sama odwaga wystarczy, by pokonać króla władającego bronią nie z tego świata?
Druga część serii fantasy Thorgal - Louve o córce ciemnowłosego wikinga rozmawiającej ze zwierzętami nosi tytuł Dłoń boga Tyra. Louve musi wyruszyć na niebezpieczną wyprawę, aby uwolnić się z niewidzialnych więzów Azzalepstna i odnaleźć swoje dzikie oblicze. Celem misji jest odzyskanie dłoni boga wojny - Tyra. Wykonanie zadania nie będzie łatwe, gdyż boskiej części ciała strzeże okrutny wilk Fenrir. W tym samym czasie Aaricii, rozpaczającej po zaginięciu córeczki, zaczyna grozić niebezpieczeństwo. Czy ukochana Thorgala ocali siebie i odzyska swoje zagubione dziecko? Czy Louve podoła niezwykle trudnej misji? Autorami serii rozgrywającej się w świecie wykreowanym przez Jeana Van Hammea i Grzegorza Rosińskiego są: francuski scenarzysta Yann (czyli Yann Le Pennetier) oraz rosyjski rysownik Roman Surżenko. Pracę nad tym spin-offem popularnej serii fantasy rozpoczęli w 2011 roku. Obaj twórcy pracują też wspólnie nad serią Thorgal - Młodzieńcze lata - prequelem głównego cyklu o dziecku gwiazd.
Królowa czarnych elfów to szósta część serii komiksowej o córce Thorgala Aegirssona i księżniczki Aaricii noszącej imię Louve - niezwykłej dziewczynce, która potrafi rozmawiać ze zwierzętami. W tym tomie postanawia odnaleźć ojca, porzuca więc matkę i dom rodzinny, i wyrusza do odległego Bag Dadhu. Ale już na początku podróży zmienia plany pod wpływem namów krasnala Thjaziego, którego spotkała po drodze. Podziemna kraina kowali, z której pochodzi Thjazi, została najechana przez okrutne czarne elfy, których władczyni zamierza wypowiedzieć wojnę bogom. Zmusza więc krasnoludy do wykucia takiego topora, który będzie w stanie przeciąć korzeń Yggdrasila - mitycznego drzewa dźwigającego dziewięć krain północnego świata. Louve decyduje się pomóc krasnoludom. Jeszcze nie wie, że w to gra, w którą zamieszani są bogowie, a także Strażniczka Kluczy i gigantyczny wąż Nidhogg. Już nie tylko kraina krasnoludów, ale wszystkie światy są zagrożone. Jaki będzie wynik walki między siłami chaosu i porządku?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?