W porządnej szkole wszystko jest pod kontrolą. Uczą się w niej tylko ładni, grzeczni i wzorowi. Nie ma tam miejsca na myślenie, a czarne zawsze jest białe. W porządnej szkole bycie innym jest karane. Śmiercią.
Po co ceramikowi gęsie pióro? Dlaczego farmerowi lepiej myśli się w polu? Co robią rybacy, kiedy czekają na wyciągnięcie sieci? Nie wiecie? No właśnie. My też nie wiedzieliśmy, dlatego zapytaliśmy. O swojej pracy opowiedzieli nam przedstawiciele 12 naprawdę ciekawych profesji.
Felicity ma coraz wiecej proroczych wizji i snów. Napięcie między zwaśnionymi królestwami smoków i elfów rośnie bezustannie. Czy zagubione królewskie insygnia wreszcie się odnajdą? Komu można będzie zaufać, a kogo należy się wystrzegać i bać? Czy Felicity i Lee będą razem?
Zawsze drugi. Wiecznie w cieniu brata. Nieśmiały chłopiec, który nawet nie wie, jak obchodzić się z bronią, musi stanąć do walki.Przezwycięży strach, który nie pozwala mu uwierzyć w siebie? Wystarczy mu sił, by wziąć odpowiedzialność za najbliższych? Będzie na tyle odważny albo szalony, żeby zmierzyć się ze Śnieżycą?
Take your family to Gdansk for a tour of the city and its surroundings. Follow seves routes, all packed with quaint corners to explore, famous landsmarks to visit, and entertaining trivia hunts to enjoy.
Read!
Gdansk: A Guidebook for Young Explorers combines intriguing comik strip illustrations, gripping stories, and plenty of fun-facts - it's the perfect starter pack fir all adventurous discoverers.
Listen!
Downland your Adamada czyta dzieciom mobile app for free, find the cover of your guidebook and learn even more about the history and sights of Gdansk.
Felicity jest główną i jedyną podejrzaną w sprawie morderstwa strażnika króla Oberona. Tymczasem Lee, który miał oczyścić ją z zarzutu zabójstwa, znika bez śladu. Czy za zniknięciem Lee stoją smoki? Kim naprawdę jest Ciaran, nowy nauczyciel historii w szkole Felicity? Czy uda jej się opanować trudną sztukę podróżowania w czasie i czytania w myślach?
Dzieci ze zwykłego podwórka są świadkami zupełnie niezwykłych wydarzeń. Ktoś zamienia się w żabę, w skarpetkach rosną dziury, tajemniczy pan przechadza się z burzową chmura na sznurku, huśtawka ożywa, a z pudełka Dory ucieka nuda.
Czy za tym wszystkim mogą stać pewna pani i jej kot?
W książeczce tej kolorów jest gromada:
Żółta cytryna, zielony wąż, brązowa czekolada.
Przy każdym kolorze – dwie rączki podpowiedzą,
Ile jest jednakowych rzeczy, co w obrazku siedzą.
Licz od jednego do dziesięciu na ostatniej stronie,
I nie zapomnij na każdej znaleźć po balonie!
Książka pomaga opanować umiejętność liczenia od 1 do 10, uczy rozpoznawać kolory, ćwiczy spostrzegawczość i cierpliwość.
Czy Śnieżynce uda się odnaleźć szczęście i nie sprawić przykrości rodzicom? Jak dwa gadające koty pomogły złotym bucikom wrócić do właściciela? Co znalazła Kasia za starym regałem i czego panicznie boi się królowa? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w baśniach.
Jak za pomocą sznurka narysować kwadrat, wyznaczyć granice ogródka (tak żeby nie zdenerwować sąsiada) i zbudować piramidę? Niezwykła historia o krokodylach, skarabeuszu i narodzinach geometrii.
Skąd wiadomo, ile owiec wyszło z zagrody i czy wszystkie wróciły, jeśli żyje się w czasach, kiedy nikt jeszcze nie potrafi liczyć? Poznajcie Bubal, małą pasterkę, która wynalazła pierwsze liczby, pasąc owce.
Kto ma nos jak wąż?
Kto jest tysiąc razy większy od rybki?
Kto ma więcej pasków niż pszczoła?
Książka z zagadkami, na które najlepsze odpowiedzi podsuwa dziecięca wyobraźnia.
W sam raz dla ciekawskich smyków, szkrabów i bobasów.
Guido van Genechten w 1988 roku otrzymał międzynarodową Nagrodę Miasta Hasselt jako najlepszy ilustrator za swoją autorską książkę ""Rikki"". Ta nagroda zapoczątkowała jego światową karierę, a Guido stworzył wiele bestsellerowych książek. Został wyróżniony licznymi nagrodami, między innymi w roku 2007 Nagrodą Reader’s Digest dla najlepszego ilustratora książek dla dzieci (za książkę ""Nie chcę być duży"").
Co wygląda jak pędzel?
Co przypomina muchomora?
Co ma tukan do banana?
Książka z zagadkami, na które najlepsze odpowiedzi podsuwa dziecięca wyobraźnia.
W sam raz dla ciekawskich smyków, szkrabów i bobasów.
Guido van Genechten w 1988 roku otrzymał międzynarodową Nagrodę Miasta Hasselt jako najlepszy ilustrator za swoją autorską książkę ""Rikki"". Ta nagroda zapoczątkowała jego światową karierę, a Guido stworzył wiele bestsellerowych książek. Został wyróżniony licznymi nagrodami, między innymi w roku 2007 Nagrodą Reader’s Digest dla najlepszego ilustratora książek dla dzieci (za książkę ""Nie chcę być duży"").
Gdzie kotek smacznie śpi?
Gdzie dżdżownica ma głowę?
Gdzie wiewiórka chowa orzeszki?
Książka z zagadkami, na które najlepsze odpowiedzi podsuwa dziecięca wyobraźnia.
W sam raz dla ciekawskich smyków, szkrabów i bobasów.
Guido van Genechten w 1988 roku otrzymał międzynarodową Nagrodę Miasta Hasselt jako najlepszy ilustrator za swoją autorską książkę ""Rikki"". Ta nagroda zapoczątkowała jego światową karierę, a Guido stworzył wiele bestsellerowych książek. Został wyróżniony licznymi nagrodami, między innymi w roku 2007 Nagrodą Reader’s Digest dla najlepszego ilustratora książek dla dzieci (za książkę ""Nie chcę być duży"").
Prezentowane egzemplarze mogą posiadać pewne uszkodzenia, takie jak porysowane lub nieco uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięcia, zbite narożniki itp.
Pewnego dnia w głowach trzech przyjaciółek rodzi się szalony plan. Mają już serdecznie dość nudnego życia i złego traktowania. Postanawiają wynająć kajaki z pobliskiej wypożyczalni i popłynąć w siną dal, by zwiedzić świat i poczuć smak wolności. Jest tylko jeden problem: Gryzelda, Mućka i Fela są… KROWMI. Ale jak powszechnie wiadomo, dla chcącego nic trudnego! Dlatego pomimo wszelkich przeciwności ruszają w pełną przygód drogę, w trakcie której poznają nowych przyjaciół… Ta niezwykła opowieść jest inspirowana rzeczywistą historią krów, które uciekły z pastwiska i po długiej wędrówce dołączyły do stada żubrów. Żyły wśród nich szczęśliwie i doczekały nawet potomstwa! Trudno sobie wyobrazić, aby te prawdziwe uciekinierki korzystały z kajaków albo innych środków lokomocji – ale… kto wie, jak było naprawdę?
Prezentowane egzemplarze mogą posiadać pewne uszkodzenia, takie jak porysowane lub nieco uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięcia, zbite narożniki itp.
Zewsząd otaczają nas zjawiska elektryczne i magnetyczne. Wykorzystujemy je, aby oświetlać domy i ulice, gotować obiady, grać w gry komputerowe, surfować po internecie czy słuchać muzyki. Trudno byłoby znaleźć zajęcie, podczas którego ich nie używamy. Czym w rzeczywistości jest elektryczność? Co ma wspólnego z magnesami? Czym jest magnetyzm? I przede wszystkim co łączy go ze światłem? Odkrywaj z nami wspaniały świat elektromagnetyzmu!
Prezentowane egzemplarze mogą posiadać pewne uszkodzenia, takie jak porysowane lub nieco uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięcia, zbite narożniki itp.
Ramono zjada pistolet,
Petula tańczy w ramionach Ariola,
a Dyzio prawie robi dziurę w dmuchanym basenie.
Kolejna część przygód Ariola i jego zwariowanych kumpli.
Prezentowane egzemplarze mogą posiadać pewne uszkodzenia, takie jak porysowane lub nieco uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięcia, zbite narożniki itp.
Sposób rozumowania właściwy logice został w tej książce prosto, ciekawie i dowcipnie
przedstawiony za pomocą historii o kotach.
Zaczyna się ona od tego, że dumna z koloru futerka kocia społeczność sporządziła tablicę z napisem: Wszystkie koty w tej dzielnicy są czarne! Jednak po pewnym czasie ktoś potajemnie dodaje stwierdzenie: To nieprada! Zaczynają się poszukiwania winowajcy (a może winowajców?). A potem następują burzliwe obrady, jak sformułować informację o umaszczeniu kotów, by odpowiadała prawdzie co wbrew pozorom wcale nie jest łatwe, ale wreszcie się udaje dzięki
myśleniu zgodnemu z zasadami logiki który to tryb dzieci niepostrzeżenie przyswajają.
Dorosły czytelnik, czytając książkę z dzieckiem, może później z łatwością sprawdzić, czy
dokładnie zrozumiało ono tekst, szukając wspólnie wyrażeń o tym samym znaczeniu.
Można też po prostu cieszyć się dowcipną fabułą okraszoną niebanalnymi ilustracjami.
Prezentowane egzemplarze mogą posiadać pewne uszkodzenia, takie jak porysowane lub nieco uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięcia, zbite narożniki itp.
Ping nudzi się na zbyt ciasnym podwórku i marzy o wielkim świecie za płotem. Pong nie nudzi się wcale. Trudno się nudzić w lesie, kiedy cały czas próbujesz nie zostać czyimś obiadem. Obaj już mają po dziurki w ryjkach takiego życia i postanawiają zamienić się rolami. Co z tego wyjdzie?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?