Książka jest podręcznikiem do studiowania zarządzania strategicznego oraz materiałem dla praktyków, którzy uczestniczą w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa. Motywem przewodnim rozdziału pierwszego książki jest opis podstawowych podejść, metod i technik w zarządzaniu strategicznym, czyli wyjaśnienie co to jest zarządzanie strategiczne. Następnie opisano klasyczne metody i techniki zarządzania strategicznego, ze szczególnym uwzględnieniem metod wykreowanych w ramach tzw. harwardzkiej szkoły planowania–pozycjonowania.
Część trzecia książki poświęcona jest alternatywnym spojrzeniom na zarządzanie strategiczne: na restrukturyzację przedsiębiorstw. Opisano w niej różne spojrzenia na organizacyjne paradygmaty jako punkt wyjścia do rozważań o innych podstawowych podejściach do restrukturyzacji przedsiębiorstw lub wybranych zakresów funkcjonalnych działania. Przedstawiono różne „formuły restrukturyzacji” i reagowania na sytuacje kryzysowe.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?