W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 ? Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 ? Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 ? Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 ? Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 ? Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 ? Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 ? Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 ? Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 ? Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 ? Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Tom 13 ? Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?