KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni t.13

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni t.13

  • ISBN: 9788375453201
  • EAN: 9788375453201
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Aspra
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
  • Liczba stron: 250
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 31,50
     zł
    Cena detaliczna:  45,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 ? Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 ? Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 ? Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 ? Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 ? Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 ? Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 ? Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 ? Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 ? Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Tom 12 ? Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic Tom 13 ? Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj