Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
? istotę i cechy produktu turystycznego,
? korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
? cykl życia produktu turystycznego,
? turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
? koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
? proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Przyjęcie darów Ducha Świętego przynosi w życiu chrześcijanina konkretne efekty. Święty Paweł nazywa je owocami Ducha Świętego.
Niniejsze rozważania, uzupełnione świadectwem autora, zainspirują do refleksji, modlitwy i życiowych zmian.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?