KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Markowe produkty turystyczne

Markowe produkty turystyczne

  • ISBN: 9788320819861
  • EAN: 9788320819861
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 212
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 45,16
     zł
    Cena detaliczna:  59,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: ? istotę i cechy produktu turystycznego, ? korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, ? cykl życia produktu turystycznego, ? turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, ? koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, ? proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj