Markowe produkty turystyczne
-
Autor: Szczepanowski Adam Edward
- ISBN: 9788320819861
- EAN: 9788320819861
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.7cm
- Język: polski
- Liczba stron: 212
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,34złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
? istotę i cechy produktu turystycznego,
? korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
? cykl życia produktu turystycznego,
? turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
? koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
? proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.