KATEGORIE [rozwiń]

Sylburski Marek

Okładka książki JPDL czyli...

44,32 zł 27,25 zł


Ostrzeżenie ! A więc to było tak, że pisaliśmy poradnik a wyszedł prawie horror. Zatem kilka słów przestrogi (żebyś nie mówił, że nie ostrzegaliśmy). W treści znajdziesz Czytelniku galerię wypaczeń, okrutnych (w swej niby nieuchwytności) narzędzi i metod, jak zniewolić jednostkę i zrobić z niej zakładnika, jeszcze na dodatek uzależnionego od fake newsów. Z łatwością zauważysz, jak stosowana jest przemoc przez dezinformację i manipulację, w stosunku do bezbronnych, którzy nie znają jej metod. Może się zdarzyć, że czytając ten poradnik z Twoich ust będzie chciał się wyrwać niemy krzyk „JPDL”, to może być reakcja, gdy zauważysz bardzo cieniutką granicę między faktami a fikcją, gdzie dezinformacja pomaga ją przekroczyć. Ten poradnik opisuje jak dokonywane są przemiany społeczno – obyczajowe dzięki m.in. dezinformacji. Dezinformacja jest już tak totalna, że większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak głęboko w tym siedzi i właśnie takie poradniki jak ten dają nadzieję, że można jeszcze tą swoją wolność krytycznego i realistycznego spojrzenia uratować. Czytelniku, zwracaj w życiu uwagę na szczegóły, z nich bowiem głównie składa się życie. Szczegóły, detale, których znaczenie ten poradnik właśnie podkreśla jako ważnych w kontekście rozprawienia się z dezinformacją . Czasami będziesz musiał (w prawdziwym życiu, poza poradnikiem) wcielić się w rolę detektywa, aby odgadnąć, czy coś jest dezinformacją czy faktem. To zawsze się opłaca, choć dezinformatorzy zrobią wszystko, żeby Cię od tego odwieść. Poradnik może także wstrząsnąć, kiedy zaczniesz odkrywać, że prawda nie jest prawdą, ideał nie jest ideałem, wartość nie jest wartością, a twoja codzienność jest kreowana przez innych. I żeby nie straszyć dalej- kilka słów o tym, że toksyczna rzeczywistość serwowana przez dezinformację skutkuje zatracaniem więzi społecznych, wzajemnym atakowaniem, podziałami i już wiesz jak to dalej jest… Wykorzystanie dezinformacji skutkuje tworzeniem się nowego porządku, który bazuje na bezlitosnym wykorzystaniu społeczeństw. Ten poradnik jest w znacznej części o mrocznej stronie ludzkości. W treści znajdziesz także nową teorię ewolucji od homo sapiens do Mniemaniuszy. No i być może zechcesz kiedyś policzyć, ile razy w ciągu dnia jesteś okłamywany lub są to próby okłamania (miej pod ręką kalkulator). I coś budującego na koniec: ucieczka z niewoli fake newsów może być trudniejsza niż z prawdziwego więzienia, ale jest dzięki temu poradnikowi możliwa. Do zobaczenia w wolnym świecie.
Okładka książki Przekonania stereotypy nawyki

42,00 zł 31,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy człowiek posiada swoje przekonania. Każdy człowiek posiada stereotypy. Każdy człowiek posiada nawyki. Przekonania i stereotypy mogą być źródłem nawyków. Nawyki mogą sprzyjać powstawaniu przekonań i stereotypów. Komunikacja międzyludzka w dużej mierze polega na prezentowaniu i wymianie swoich poglądów. Wpływ poglądów na nawyki, które mogą stanowić większą część naszych zachowań, niesie ze sobą zarówno pozytywne jak i negatywne następstwa. Jeśli zachowanie nawykowe jest pochodną poglądów, może warto im się przyjrzeć. Książka jest zbiorem doświadczeń Autorów z 20 lat warsztatów i szkoleń, doradztwa i coachingu. W pierwszej części (umownie nazwanej CO?) zostały omówione zagadnienia przekonań, stereotypów i nawyków. Wypracowane i stosowane metody i modele sprawdzano i testowano przez lata pracy na setkach szkoleń i warsztatów. W części drugiej (umownie nazwanej JAK?) określono metody, które sprawdziły się w praktyce na warsztatach i szkoleniach. Są to autorskie metody i sposoby na zmianę tego, co ma wpływ na jakość naszego życia. W części trzeciej zaprezentowano w obszerniejszej formie przykłady nośników przekonań. Omówiono 70 przykładów (często bardzo do siebie zbliżonych) tego, co nazywamy nośnikami przekonań. Uważność w stosunku do tego co mówimy lub powtarzamy może być jednym z pierwszych kroków bardziej świadomej kontroli swoich przekonań i stereotypów. W nośnikach przekonań podajemy np. przysłowia, slogany, maksymy, powiedzenia itp., które zawierają w sobie przekonania lub stereotypy. Posługiwanie się nośnikami przekonań może służyć wzmacnianiu przekonań pozytywnych lub negatywnych. Które przekonania są dla czytelnika pozytywne lub negatywne? Odpowiedź znajduje się w tej publikacji.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj