Marketing we współczesnej gospodarce
Wybrane zagadnienia
- ISBN: 9788380856899
- EAN: 9788380856899
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.5x23.2
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,86złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,86 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.