W części teoretycznej pracowni skrótowo przypomniano wiadomości dotyczące marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych. Omówiono tu metody sprzedaży usług i imprez turystycznych oraz towarzyszące im umowy. Pokazano także najważniejsze zasady prowadzenia rozliczeń i ich ewidencjonowania. W części praktycznej są liczne zadania, których rozwiązywanie uczy twórczego wykorzystania wiedzy, skłania do aktywnego poszukiwania informacji w dostępnych źródłach oraz pomaga szlifować umiejętności praktyczne. Dzięki rozmaitym ćwiczeniom uczeń nauczy się rozwiązywać zadania, z którymi może się zetknąć na egzaminie praktycznym z kwalifikacji T.14.
Podręcznik niezbędny w zdobywaniu umiejętności stanowiących podstawę kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej. Charakteryzuje rodzaje turystyki. Omawia różne typy produktów turystycznych. Wprowadza w zagadnienia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej. Opisuje powiązania i zależności między instytucjami branży turystycznej.
Zbiór zawiera przykładowe testy egzaminacyjne etapu teoretycznego oraz zadania egzaminacyjne etapu praktycznego dla uczniów przygotowujących się do egzaminu zawodowego na nowych zasadach z kwalifikacji T.8. Prowadzenie gospodarstwa agroturystycznego.
Zbiór zawiera przykładowe testy egzaminacyjne etapu teoretycznego oraz zadania egzaminacyjne etapu praktycznego dla uczniów przygotowujących się do egzaminu zawodowego na nowych zasadach z kwalifikacji T.7. Prowadzenie działalności turystycznej na obszarach wiejskich.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?