KATEGORIE [rozwiń]

Staszewska Jolanta

Okładka książki Współczesne trendy rozwoju w regionie - problemy wybrane

23,10 zł 20,22 zł


Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy klastrowanie i marketing terytorialny.Wybór przedstawionych opcji rozwoju regionalnego został dokonany celowo ze względu na ich ważność i aktualność. Autorki, kierując się zainteresowaniami naukowymi oraz doświadczeniami wynikającymi ze współpracy z sektorem gospodarczym, dokonały prezentacji stymulantów rozwoju regionalnego w kontekście marketingu terytorialnego i klastrów. Interesującym elementem książki jest odniesienie się do wzorów międzynarodowych, konkretnie Ukrainy i Polski. Swoista analiza komparatywna dokonana między dwoma krajami, w świetle wybranej tematyki, skłania do wniosku, że niezależnie od różnic wynikających z funkcjonowania na poszczególnych rynkach krajowych i w poszczególnych układach terytorialnych można, a nawet należy, wyszukiwać te aspekty, które pomagają regionowi rozwijać się i niezależnie od innych uwarunkowań wykazują tendencje wspierające region.Książka składa się z osiemnastu rozdziałów, z czego pierwszych pięć poświęcono rozwojowi regionalnemu na Ukrainie, w kontekście marketingu terytorialnego, a pozostałe części odnoszą się do teorii i praktyki klastrów w Polsce, z uwzględnieniem Opolszczyzny jako przykładowego regionu rozwijającego się dzięki klastrowaniu. Książka bazuje na źródłach pierwotnych odnoszących się do badań własnych i na źródłach wtórnych, częściowo związanych z wcześniejszymi publikacjami autorek.Przeznaczona jest ona dla tych czytelników, którym bliska jest problematyka regionu, polecana jest więc przedstawicielom administracji terenowej, przedstawicielom biznesu, studentom uczelni ekonomicznych i wszystkim, którzy poszukują sposobów stymulacji dla rozwoju regionu.
Okładka książki Klaster i outsourcing narzędziami rozwoju..

21,00 zł 15,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autorzy zajmują się dwiema nowymi formami współpracy przedsiębiorstw klastrem i outsourcingiem jako narzędziami rozwoju przedsiębiorstwa. Rozwijanie znaczenia i pozycji klastrów w polityce regionalnej, krajowej i europejskiej , świadczy o tym, że to utrwalający się proces polegający na kształtowaniu się nowego typu współpracy przedsiębiorstw. Zastosowanie outsourcingu obejmuje w zasadzie wszystkie rodzaje organizacji funkcjonujące zarówno w środowisku realnym jak i wirtualnym.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj