KATEGORIE [rozwiń]

Socjologia

Socjologia to nauka systematycznie zajmująca się badaniem całego życia społecznego człowieka. Badane są chociażby społeczne reguły, procesy i kultury, które łączą​ lub dzielą ludzi. W tym dziale zatem proponujemy wszelkie fachowe podręczniki, poradniki i publikacje właśnie z dziedziny socjologii. Czytając nasze lektury zapoznasz się z podstawami psychologii, dzięki którym zrozumiesz istotę kształtowania konkretnych postaw, emocji i cech osobowości ludzkich, zgłębisz podstawy takich nauk jak: filozofia czy logika. Poza tym bedziesz mógł udoskonalić posiadane kompetencje interpersonalne, które przydadzą ci się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

 
 
Okładka książki Irańskie drogi do nowoczesności

39,90 zł 30,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przedstawiamy polskiemu Czytelnikowi wybór perskich tekstów będących głosami w dyskusji nad modernizacją kraju, prowadzonej przez Irańczyków od drugiej połowy XIX wieku po tak zwaną rewolucję islamską i czasy współczesne. Debata światopoglądowa wywołana przez konfrontację Persji z zachodnią cywilizacją zmusiła Irańczyków do zajęcia stanowiska wobec osiągnięć myśli oświeceniowej, a także do postawienia pytania o własną tożsamość. Niniejszy tom pozwala uchwycić bogactwo i złożoność kultury irańskiej, jej manichejskie rozdarcie, a zarazem oryginalną próbę syntezy Wschodu z Zachodem, religii z myślą lewicową, tradycji z potrzebą postępu, ducha z materią. Niestety, w irańskiej polityce dotychczas zwyciężały skrajności, radykalne wizje mające na celu całkowite oddzielenie światła od ciemności. Chociaż mieszanka idei lewicowych i islamskich, tłumionych jako wywrotowe i wsteczne w duchu wielkomocarstwowej propagandy sukcesu, na moment zatriumfowała podczas rewolucji w 1978 roku, to wkrótce jednak rewolucja została nazwana islamską, a oficjalny dyskurs Islamskiej Republiki Iranu odrzucił wszelkie alternatywne wizje świata. Na jak długo? Czas pokaże, bowiem dziś debata nad irańską tożsamością nadal się toczy - nie tylko wśród intelektualistów, ale także w zatłoczonych teherańskich taksówkach i w perskojęzycznej cyberprzestrzeni, a doświadczeni przez historię Irańczycy lubią powtarzać: in ham begzarad, ,,to też przeminie`.
Okładka książki Zachowania matrymonialne i prokreacyjne w Polsce

37,80 zł 30,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest opracowaniem, którego głównym celem jest określenie tendencji zmian dotyczących zawierania małżeństw i posiadania dzieci w Polsce. Autorka, przedstawiając nowy model formowania się i rozpadu małżeństw i idące z nimi w parze przeobrażenia w sferze zachowań prokreacyjnych, podejmuje próbę wskazania uwarunkowań zmian oraz wyjaśnienia ich przestrzennego zróżnicowania w naszym kraju.
Opakowanie Kalejdoskop genderowy

57,75 zł 46,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka, którą polecamy Państwa życzliwej uwadze , to kolejna publikacja powstała w ramach istniejącego już blisko dekadę programu studiów genderowych w Instytucie Socjologii UJ. Jest ona odbiciem dynamicznie rozwijających się studiów nad kulturową tożsamością płci nie tylko w środowisku krakowskim, ale również w innych ośrodkach w Polsce. Jak pisze prof. Barbara Gąciarz w przedstawionym wyborze tak wielu opracowań, płeć została potraktowana jako zjawisko wielowymiarowe: biologiczne, psychologiczne, socjologiczne, kulturowe i historyczne. Pozwoli to odbiorcom uświadomić sobie właściwą wagę zajmowania się problematyką genderową dla lepszego funkcjonowania społeczeństwa i kultury, a także zrozumienia uwarunkowań kształtujących postrzeganie rol społecznych kobiety i mężczyzny jako składowych szerszych procesów rozwojowych
Okładka książki Przestrzeń pisma

37,00 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przestrzeń pisma Jaya Davida Boltera traktuje o tym wszystkim, co zapowiada jej podtytuł: o przemianach druku, książce, literaturze, nowych mediach i ich kulturowych zastosowaniach. To oczywiście prawda, ale przede wszystkim zajmuje się ona naszą kulturą, w której wzorem istnienia myśli była do niedawna jeszcze drukowana książka, w momencie wielkiej przemiany: zmiana medium z drukowanego na elektroniczne pociąga bowiem za sobą zmianę o wiele istotniejszą – cywilizacyjną. Książka Boltera, mimo że wydana pierwotnie w roku 1991 (zmienione drugie wydanie ukazało się po dziesięciu latach i jest podstawą tego przekładu), nie straciła nic na aktualności – nadal żyjemy w „późnej epoce druku” i nadal dotyczą nas jej problemy. Nawet jednak tam, gdzie fakty dogoniły śmiałe wizje Boltera, jest Przestrzeń pisma nadal odkrywcza i zachowuje walor książek wybitnych. Jej wybitność polega na tym, że daje nam doskonale funkcjonalny słownik do opisu obecnego stanu kultury i jej technologicznych umocowań, słownik, który zachowa ważność nawet w obliczu kolejnych przemian, następnych – trudnych na razie do przewidzenia – remediacji.
Okładka książki Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

99,00 zł 68,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei. Wykłady z komunikacji społecznej Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
Okładka książki Niepewność epoki demokracji

34,90 zł 22,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W jakim punkcie historii jesteśmy? Co wynika z doświadczeń minionego stulecia? Co czekanas w przyszłości? Oto pytania, wokół których krążą teksty Leszka Kołakowskiego zebranew tomie ,,Niepewność epoki demokracji"".Jak zauważa autor wyboru Zbigniew Mentzel, po 1989 roku Kołakowski wielokrotnie wyrażałprzekonanie, że upadek komunizmu nie tylko nie rozjaśnił krajobrazu naszej cywilizacji,ale na odwrót - krajobraz ów zaciemnił i zagmatwał, pozbawiając go sensu określanegoprzez wyrazistą opozycję totalitaryzm-demokracja. Czy potrafimy zadbać o to, costanowi fundament naszej cywilizacji? Czy nie korzystamy z owoców demokracji, zapominając,że trzeba też troszczyć się o jej podglebie?Znakomita większość zebranych tekstów nie była dotąd publikowana w wydaniach książkowych.Wiele z nich - na przykład eseje ,,Ta diabelska wolność. Rozmyślania o złu"" czy,,Zabijanie upośledzonych dzieci jako fundamentalny problem filozofii"" - możemy przeczytaćpo polsku, po raz pierwszy.Mówi się, że filozofia nie stwarza gorączki świata, ale nieźle ją mierzy. Kołakowski jest filozofem,który w sposób niezwykle sugestywny wyraża niepokoje naszego świata.
Okładka książki Komunikacja i komunikowanie w dawnej Polsce

45,15 zł 34,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Problematyka komunikacji społecznej od dawna stanowi przedmiot zainteresowania socjologów kultury, psychologów społecznych, badaczy opinii publicznej i prasoznawców. Również we współczesnej nauce historycznej ukształtował się odrębny nurt badań dotyczących dziejów komunikacji społecznej. O ile badania te rozwnęły się dynamicznie w zachodnioeuropejskiej nauce historycznej (Niemcy, Francja, Anglia), o tyle stan polskich badań nad dziejami komunikacji społecznej w Rzeczypospolitej szlacheckiej (XVI--XVIII w.) rysuje się dość skromnie na ich tle. Dlatego z wielkim uznaniem należy powitać prezentowany zbiór studiów.
Okładka książki Zarządzanie usługami społecznymi. Studium part..

65,00 zł 52,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora publicznego. W szczególności uwaga skoncentrowana jest na zdolności do nawiązywania współpracy między podmiotami oraz zasadach ją umacniających. Podręcznikowo rzecz biorąc rozważania dotyczą organizacji niezorientowanych na zysk lecz zdefiniowanych strukturą dochodów. W szczególności w polu widzenia znajdują się organizacje formalne, a szczegółowo projekty organizacji, których logiką jest współdziałanie między podmiotami z sektora publicznego i społecznego, posiadające zasoby nierynkowe, kontrolowane poza mechanizmami rynkowymi i finansowane ze strumienia środków publicznych. Autorka poszukuję warunków dla zaprojektowania organizacji, gdzie uczestnicy działają dobrowolnie mając na uwadze wartości społeczne i kierują się aspiracjami jako moralnością organizacyjną. Moralnością, wokół której jest sformułowane zamierzenie strategiczne i zbudowane poczucie kompetencji wraz z towarzyszącą mu tożsamością, jest współpraca w ramach partnerstwa publiczno-społecznego. Ożywianie tak pojmowanej organizacji, to aktywność realizowana w warunkach sprzeczności pomiędzy realiami i możliwościami, planami i wizjami, bieżącymi działaniami i powinnościami, realizacjami i aspiracjami.
Okładka książki Zbawić się na ziemi O soteriologii immanentnej

44,10 zł 24,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Recenzowana praca nie poddaje się łatwym ocenom. (...) Autor porusza problematykę socjologiczną, filozoficzną, psychologiczną - podporządkowaną politologii (...). Tytułowe "zbawienie" oznacza dla niego spełnienie jednostek i grup społecznych w trzech wymiarach, czyli materialnym, emocjonalnym i intelektualnym (...). Z recenzji dr hab. prof. UJK Patrycji Jakóbczyk-Adamczyk
Okładka książki Przestrzenie domu

38,00 zł 26,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dom jako terytorium wspólnoty, ale także jedna z naczelnych idei kultury. To w nim negocjuje się sprawy życiowej wagi i dokonuje nieustannych wyborów – wśród rodziny, sąsiadów, swoich i obcych, w otoczeniu przedmiotów codziennego użytku. Ostoja prywatności, ale również przestrzeń konfrontacji zachowań i kultur. Meta dla tułacza i przystań dla obcego źródło energii życiowej, ale i siedlisko nieuchronnych konfliktów. A dziś terminal czyniący z miejsca zamieszkania węzeł komunikacyjny, w którym jak nigdy wcześniej globalne spotyka się z lokalnym. O tym i o wielu innych jeszcze sprawach jest książka Davida Morleya, jednego z najbardziej twórczych kontynuatorów brytyjskich studiów kulturowych. „Przestrzenie domu” stanowią istne kompendium wiedzy o domu jako miejscu, które pozostaje niezbywalne, ale zarazem jak rzadko które ulega destabilizacji. Geografia i architektura, sztuka i media, topografie domu i domy w przestrzeni geograficznej, wizerunek domu w sztuce i mediach – wszystko to splata się w fascynujący i wszechstronny obraz domu jako świata zwyczajnego, ale jedynego w swoim rodzaju. prof. Andrzej Gwóźdź, Uniwersytet Śląski w Katowicach
Okładka książki Analiza dyskursu. W poszukiwaniu tożsamości ...

44,00 zł 31,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Główny problem naukowy pracy został wybrany bardzo celnie. Nie mieliśmy dotąd w polskim językoznawstwie i szerzej - w polskiej humanistyce takich badań, które ukazywałyby dyskurs tożsamościowy współczesnej młodzieży. Jest to fascynująca tematyka, zważywszy na dynamikę różnych przemian, dokonujących się po roku 1989 w Polsce, które na to poczucie tożsamości oddziałują. Autorka precyzyjnie określiła rozumienie tożsamości przez młodzież według istotnych dla tej grupy wartości.
Okładka książki Granice europejskości

45,30 zł 34,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Opracowanie dr. Ryszarda Stefańskiego jest niewątpliwie bardzo potrzebne nie tylko politologom, ale także antropologom czy socjologom. W obszernym wywodzie Autor wskazuje zarówno na podstawy europejskości, historię kontynentu, jak i na te wartości, które konstytuują Europejczyków. Towarzyszą temu własne przemyślenia dr. Stefańskiego, a wszystko to napisane jest językiem komunikatywnym, dzięki czemu czytelnik na ochotę przeczytać kolejną stronę. Z recenzji wydawniczej dr hab. Danuty Plecka
Okładka książki Kapitał społeczny a jakość życia

48,30 zł 36,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pytania o dobre życie, o szczęście mają z założenia charakter egzystencjalny, nurtujący, a także retoryczny. Jednakże są na tyle istotne i ważkie dla człowieka, że nieustannie mu towarzyszą. Problem ten nabiera szczególnego znaczenia we współczesnych czasach. Poszukiwanie odpowiedzi o sens i kształt życia człowieka w ponowoczesnym świecie znajduje odzwierciedlenie we wzrastającym zainteresowaniu problematyką jakości życia. Można zaryzykować konstatację, iż kategoria jakości życia jest przejawem ducha epoki czy też ideą, której czas właśnie nadszedł. Stała się przecież w ostatnich dekadach przedmiotem zainteresowania nie tylko przedstawicieli świata nauki (filozofów, psychologów, socjologów, ekonomistów, lekarzy), ale także opinii publicznej i reprezentantów wielu instytucji. Ze względu na zakres analizowanych zjawisk uzyskane wyniki mogą okazać się inspirujące zarówno dla przedstawicieli świata nauki, jak i kreatorów życia społecznego, a także dla tych, którzy pragną osiągać więcej w kwestiach materialnych i niematerialnych. Innymi słowy, publikacja zainteresować może nie tylko badaczy zajmujących się omawianą tematyką, ale również tych, którzy podejmują inicjatywy na rzecz budowania kapitału społecznego i poprawy jakości życia. Może okazać się też przydatna w poszukiwaniu odpowiedzi na egzystencjalne i nurtujące pytania o jakość życia ludzkiego.
Okładka książki Bioetyka w epoce nowych mediów

28,00 zł 22,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pośród burzliwych debat nad takimi kwestiami jak testy genetyczne, aborcja czy obowiązkowe szczepienia, Joanna Żylińska proponuje odmienne spojrzenie na istotę bioetyki. Stwierdza ona, że w epoce technologii cyfrowych i nowych mediów głównym zadaniem, z którym musi zmierzyć się bioetyka, jest nie tyle rozwiązanie konkretnych sporów z dziedziny medycyny i zdrowia co przedefiniowanie samego pojęcia życia. W swych analizach, obejmujących zarówno klasyczne koncepcje bioetyki jak i „bioetykę w akcji”, autorka uwypukla dynamiczne relacje pomiędzy życiem a człowiekiem, a szczególnie współistnienie i współzależność tego, co ludzkie i tego, co nie-ludzkie. Takie ujęcie problemu wymaga interdyscyplinarnego podejścia, które autorka konstruuje korzystając z założeń i metod medioznawstwa i studiów kulturowych. Posiłkuje się przy tym teoriami takich myślicieli jak Giorgio Agamben, Michel Foucault, Donna Haraway i Katherine Hayles. Szczególnym źródłem inspiracji jest zaś filozofia odmienności rozwijana przez Jacquesa Derridę, Emmanuela Levinasa i Bernarda Stieglera. Czerpiąc z ich refleksji, Żylińska postuluje „etykę życia”, niesystemową, niehierarchiczną bioetykę uwzględniającą pokrewieństwo ludzi, zwierząt i maszyn. Bioetyka w epoce nowych mediów to książka, która splatając filozoficzny namysł z wyczuleniem na aktualne zjawiska w sztuce, nauce i kulturze popularnej, pobudza do ponownego namysłu nad życiem jako problemem zarówno filozoficznym jak i biologiczno-technicznym.
Okładka książki Status prawny dziennikarza

99,00 zł 72,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi wyjątkowe w polskim piśmiennictwie kompendium wiedzy na temat statusu prawnego dziennikarza. Jest to pierwsza na rynku wydawniczym pozycja odnosząca się do różnych aspektów pracy dziennikarza w kontekście jego praw i obowiązków, wynikających z prawa prasowego, karnego, cywilnego, administracyjnego, a także kodeksów etycznych i dokumentów międzynarodowych. Autorami publikacji są specjaliści z zakresu prawa prasowego, a wśród nich autorytety w dziedzinie omawianej problematyki. W monografii przedstawiono aktualne stanowisko doktryny i orzecznictwo dotyczące w szczególności: - granic wolności dziennikarskiej, m.in. w perspektywie zjawiska mowy nienawiści, - praw i obowiązków dziennikarza, w tym obowiązku zachowania tajemnicy wynikającej z prawa autorskiego, - zasad zatrudniania i wykonywania zawodu, - odpowiedzialności cywilnej i karnej dziennikarza. Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do dziennikarzy, pracowników organów wymiaru sprawiedliwości, nauczycieli akademickich i studentów dziennikarstwa.
Okładka książki Socjologia prawa

49,00 zł 39,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia o charakterze teoretycznym z zakresu socjologii prawa. W książce omówiono m.in.: - dorobek naukowy prekursorów socjologii prawa i ich następców, - metody w badaniach socjologiczno-prawnych, - kwestię społecznego działania prawa i świadomości prawnej, - politykę prawa, jego tworzenie i stosowanie, - funkcje prawa, - pojęcie prestiżu prawa i zawodów prawniczych. W publikacji zaprezentowano wyniki badań empirycznych, w tym badań opinii publicznej, będące ilustracją dla opisywanych zagadnień. Dodatkowo na końcu każdego rozdziału zamieszczono szczegółowy i obszerny wykaz najważniejszej literatury przedmiotu.
Okładka książki Starość w języku młodzieży współczesnej

33,60 zł 25,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Cywilizacja ludzi młodych, pięknych, liczących ciągle na sukces boi się mówić, pisać, rozprawiać o starości, która ciągle jest dychotomicznie ukazywana; raz jako wartość, bo niesie ze sobą takie kategorie, jak pełnię życia, doświadczenie, mądrość, spokój, ale chyba częściej pokazuje się jako antywartość, bo związana jest z chorobami, ograniczeniem, wreszcie kończy się śmiercią. Tym większe uznanie dla Małgorzaty Potent-Ambroziewicz, która wybrała starość za przedmiot swoich badań językowych i kulturowych. Cóż językoznawca może powiedzieć o starości? Właśnie może, tak jak uczyniła to autorka, zanalizować funkcjonowanie tego słowa (pojęcia) w społeczności językowej, może odtworzyć językowy i kulturowy obraz starości. Jest to zamierzenie ważne z różnych powodów, nie tylko językoznawczych, ale zwłaszcza społecznych. Publikacja mieści się w obszarze badań semantycznych, socjologicznych, aksjologicznych i kognitywnych.
Okładka książki Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

99,00 zł 68,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.
Okładka książki Tęczowa rewolucja

34,90 zł 23,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zbiór wywiadów z ludźmi, dla których seksualność - również ich własna - nie jest tematem tabu. Geje i lesbijki - znane postacie z życia publicznego opowiadają o tym, co znaczy być "odmiennej" orientacji seksualnej w Polsce początku XXI wieku. Jest też miejsce dla osób biseksualnych i transpłciowych. Wtórują im przyjaźni idei równości heterycy i heteryczki, bez których tęczowa rewolucja nie byłaby możliwa.
Okładka książki Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej

139,00 zł 95,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie. Boss Leksykon Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zatem hasła z zakresu organizacji i zarządzania. Finansów i bankowości. Obrotu giełdowego papierami wartościowymi. Prawa międzynarodowego i podatków. Ubezpieczeń i transportu kolejowego, morskiego i lotniczego. Leksykon komunikacji medialnej Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł. Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon obejmuje 1000 haseł i słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych terminów i ma być - w zamierzeniu autora - kompendium niezbędnej wiedzy, która może być przydatna wszystkim, którzy maja na codzień do czynienia z ludzkimi zbiorowościami zarówno w pracy zawodowej jak i w karierze społecznej, politycznej czy ekonomicznej. Jest zatem adresowany do zarządzających innymi, do menedżerów, polityków, biznesmenów a nawet ludzi nauki, sztuki i kultury. Leksykon daje pogłębione pojecie o złożoności i stopniu komplikacji materii międzyludzkich stosunków, wzajemnych wpływów i relacji. Jest to książka, która może być przydatna każdemu, kogo interesują pogłębione kontakty z innymi ludźmi.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj