Zadaniem tego podręcznika jest dostarczenie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat psychologii organizacji i pracy — studentom zarządzania, psychologii i socjologii oraz praktykom organizacji i zarządzania. Wyróżnia go uwzględnienie zagadnień na ogół nie podejmowanych w podręcznikach psychologii organizacji i pracy. Należą do nich reklama i marketing, bariery w karierze zawodowej kobiet–menedżerów, najnowsze metody zarządzania jakością w organizacji, zmiany w strukturze i właściwościach siły roboczej, radzenia sobie z przypadkami narkomanii, uwarunkowania i konsekwencje przynależności pracowników do związków zawodowych oraz wiele innych.
Książka kładzie nacisk na praktyczne stosowanie wiedzy. W przyswajaniu informacji pomaga struktura podręcznika: większość rozdziałów posiada odpowiednie do podejmowanej problematyki raporty sytuacyjne, które prezentują wyniki badań nad jakimś szczegółowym zagadnieniem. Przytaczane też są tzw. „ciekawostki” — przedruki różnych praktycznych informacji przydatnych w codziennej pracy.
Dzięki lekturze ósmego wydania podręcznika Duane i Sydney Ellen Schultz historia psychologii staje się fascynująca i nabiera wyjątkowego znaczenia. Autorzy dokonują personalizacji historii psychologii, nie tylko przez uwzględnienie biograficznych informacji na temat wpływowych teoretyków, ale także przez pokazanie, w jaki sposób ważne wydarzenia z ich życia oddziałały na poglądy i metody. Przyjmując współczesną perspektywę, książka koncentruje się na historii psychologii od 1879 roku do chwili obecnej i opisuje ją przez pryzmat szkół w ich społecznym, historycznym i intelektualnym kontekście.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?