O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Zanim dziecko nauczy się mówić, komunikuje się za pomocą „sekretnego języka”, złożonego z gestów, uśmiechów, różnych min, gaworzenia i płaczu. Książka Sekretny język małych dzieci interpretuje te istotne niuanse komunikacji niewerbalnej. Dzięki niej dowiesz się, co dziecko chce powiedzieć i jak należy zareagować na te sygnały. To gwarantuje zadowolenie malucha oraz buduje pewność siebie jego rodziców czy opiekunów.
Istnieje filozofia prowadzenia działalności gospodarczej, która wykracza poza wymianę produktów i usług, nawołując do wymiany pozytywnych wartości, zwanych małymi gestami przyzwoitości.
Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wszystkich pracowników firmy, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wielką korporacją? To właśnie ułatwiają małe akty przyzwoitości. W książce tej autor opisuje dziesiątki takich zachowań, sprawdzonych w praktyce w najlepszych firmach świata. Wszystkie te działania wiążą się z małymi zmianami, które przynoszą wspaniałe rezultaty. Przyzwoite zachowania - "ludzkie gesty" - usprawniają komunikację w firmie, poprawiają jakość pracy w grupie oraz wzmcniają lojalność pracowników i dążenie do wypełniania misji firmy we wszystkich aspektach jej działalności.
Przyzwoitość w zarządzaniu przedstawia przykład podejścia pozwalającego na stworzenie pozytywnej kultury korporacyjnej, która - jak wielokrotnie udowodniono - zwiększa efektywność firmy, pozwala pozyskać i zatrzymać w firmie najbardziej utalentowanych pracowników, sprzyja właściwym zachowaniom i praworządności w przedsiębiorstwie oraz wzmacnia wizję wspólnych wartości. To lektura obowiązkowa dla każdego menedżera!
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak:
* zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów,
* schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
* procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
* reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.
Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
- Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników?
- Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię?
- Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii?
- Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić?
- Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników?
Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a o jej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów.
Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
Podręcznik zawiera treści dotyczące komunikowania się z innymi ludźmi w pracy zawodowej o charakterze usługowym. Kompetencje personalno-społeczne zostały uznane wśród pracodawców za najważniejsze spośród innych ważnych predyspozycji w zawodach usługowych. Podstawa programowa kształcenia w zawodach określa kompetencje personalno-społeczne (KPS) jako wymaganie wspólne dla wszystkich zawodów, dlatego zdobyta przez ucznia wiedza oraz umiejętności za pomocą tego podręcznika, mogą być wykorzystywane w każdym zawodzie. Książka jest innowacyjna, posiada bardzo dynamiczny charakter. Dzięki temu proces uczenia się nie będzie nudny. Metody pracy oraz wykorzystywane technologie są nowoczesne, dostosowane do najnowszych form i technik kształcenia. Podręcznik znajdzie zastosowanie zarówno w modułowym, jak i przedmiotowym programie nauczania, a także można go wykorzystać w takich lekcjach, jak przedsiębiorczość, jakość, czy marketing, może być przydatny podczas realizacji zajęć z wychowawcą, w procesie kształtowania oczekiwanych postaw indywidualnych, społecznych oraz zawodowych wśród uczniów. Ta propozycja wydawnicza to również ciekawa oferta dla pracodawców branży turystycznej, którzy pragną szkolić nie tylko swój personel, aby zwiększyć jakość świadczonych usług w swoich firmach, ale także, którzy przyjmują uczniów na praktyki i staże zawodowe. Treść podręcznika jest zgodna z podstawą programową kształcenia w zawodach: technik hotelarstwa (422402), technik żywienia i usług gastronomicznych (343404) oraz technik obsługi turystycznej (422103).
Włącz swój wewnętrzny wykrywacz kitu i zobacz prawdę! Genialna ekspertka mowy ciała i rozpoznawania kłamstw, szkoleniowiec kadr CIA, FBI oraz ATF, udziela wskazówek, jak wykryć nieprawdę i rozpoznać kłamstwo polityka, biznesmena, urzędnika oraz członka rodziny. Uzbraja czytelnika w narzędzia przeciw oszustom. Dzięki prostym ćwiczeniom oraz obserwacji mimiki i gestykulacji innych będziemy w stanie samodzielnie zrozumieć intencje naszego rozmówcy. Zaprezentowane techniki ułatwią wychowywanie dzieci, dodadzą pewności siebie i poszerzą wiedzę o nas samych. Janine Driver jest jedną z najlepszych ekspertek od psychologii kłamstwa. Pracuje obecnie w ATF, amerykańskiej agencji rządowej zajmującej się tropieniem przestępstw i uczy agentów, jak rozgryźć przestępców i skłonić ich do zeznań. Autorka bestselera NYT "You Say More Than You Think" (2011).
Książka wskazuje jak istotne jest zrozumienie otaczającego świata dla wyboru odpowiednich narzędzi, do świadomego wywierania wpływu czy budowania relacji. Obejmuje zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne dotyczące m.in. negocjacji, kierowania zespołem i in. Ilustrowana pracami znakomitego grafika Przemysława Tyszkiewicza.
Wyobraź sobie, że czeka cię ważne wystąpienie albo wyjście na przyjęcie, na którym nie znasz żywej duszy. W takiej sytuacji każdy z nas marzy o tym, aby ktoś dodał mu otuchy. Poradnik, który trzymasz w ręku, analizuje przejawy nieśmiałości, dzieląc je na trzy przejrzyste kategorie: dyskomfort fizyczny, niepokój wewnętrzny oraz krępujące zachowania. Następnie proponuje 10 prostych i łatwych do zapamiętania sposobów, aby zwalczyć każdy z tych przejawów. Przyswajając sobie proponowane tutaj techniki, sprawisz, że staną się one nieodłączną częścią twojego życia i dadzą ci odwagę, ufność we własne siły oraz opanowanie wtedy, kiedy najbardziej będziesz tego potrzebować. Noś tę książkę zawsze przy sobie, w kieszeni albo w torebce. Ani się obejrzysz, a zaczniesz udzielać się towarzysko i występować publicznie ze swadą oraz pewnością siebie.
Autorka bestselleru "Urzekająca" proponuje przewodnik pomocny przy ponownym odkryciu romansu i piękna w "twoim urzekającym sercu". Jest przekonana, że każda kobieta w głębi swego serca tęskni za trzema rzeczami: za przeżyciem romansu, za odsłonięciem swojego piękna, za odegraniem niezastąpionej roli we wspaniałej przygodzie.To Bóg umieścił w sercu kobiety te pragnienia, aby skłonić ją do odkrycia w sobie kobiety jaką stworzył.
Zamiast pracować w pojedynkę, przyłącz się do zespołu. Oto, co może dać ci zespół: - Stajesz się lepszy niż jesteś. - Twoje wartości przenoszą się na innych ludzi. - Możesz robić to, w czym jesteś najlepszy. - Możesz pomagać innym robić to, co umieją najlepiej. - Zyskujesz więcej czasu. - Zyskujesz towarzystwo. - Zespół pomaga realizować pragnienia twojego serca. - Każdy w zespole jest na zwycięskiej pozycji. Zespół to niesłychana rzecz. Dla niego żadne zadanie nie jest za ciężkie, żaden cel nieosiągalny, żadne marzenie niedoścignione. Dzięki zespołowi spełniają się marzenia!
To jest moje dziecko?
Wcześniej lub później zdarza się to każdemu rodzicowi. Może się zdarzyć w zaciszu własnego domu albo w sklepie spożywczym, gdy już ci się wydaje, że wiesz jak sobie radzić i postępować z własnym dzieckiem... niespodzianka! Dlaczego nie zachowuje się tak, jak tego oczekujesz? Dlaczego tak bardzo różni się od swojej siostry?
Autorka bestsellerów Florence Littauer wykorzystuje wypróbowane zasady z jej popularnej książki "Osobowość Plus" (ponad milion sprzedanych egzemplarzy), by ci pomóc określić i zrozumieć typ osobowości twojego dziecka, żebyś mógł je lepiej wychowywać, dyscyplinować i motywować.
Warunkiem bycia dobrym rodzicem jest rozumienie i szanowanie osobowości każdego dziecka. Będzie to miało miejsce tylko wówczas, gdy zrozumiesz cztery podstawowe typy osobowości charakteryzujące wszystkich - dorosłych i dzieci.
Ten kompletny przewodnik daje ci wszystko, czego potrzebujesz - kwestionariusze osobowości i profile, zasady wzajemnego oddziaływania dla każdej kombinacji osobowości rodzic/dziecko, przejrzyste tabele referencyjne i inne pomoce.
Osobowość Plus dla Rodziców przedstawia w jaki sposób:
- określić typ osobowości - twojej własnej i twojej rodziny. - natychmiast zastosować praktyczne spostrzeżenia. - zrozumieć jak najskuteczniej wychowywać każde dziecko. - zyskać radość i pewność siebie w rodzicielskich obowiązkach. - wnieść spokój i harmonię do swojego domu.
Wkrótce będziesz mógł powiedzieć z pewnością siebie (i z uśmiechem) "Tak, to jest moje dziecko!"
8 - tygodniowa przygoda, która pomoże ci stworzyć związek, o jakim zawsze marzyłeś.
Osobiste i intymne rozmyślania dla mężów i żon, dające głębszy wgląd w myśli zawarte w książce.
Niniejsza książka zawiera porady i propozycje ćwiczeń pomocne w budowaniu w pełni satysfakcjonującego związku.
Dlaczego twoja osobowość może ułatwić, lub utrudnić ci pracę?Odkryj w jaki sposób twoja osobowość wpływa na efekty pracy.Sprawdź czy praca, którą wykonujesz, odpowiada głównym rysom twojej osobowości.Dokonaj oceny swojego zdrowia emocjonalnego w miejscu pracy.Zobacz jak układa się twoja współpraca z szefem.Oto niektóre zagadnienia poruszone w książce Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy. Znajdziesz w niej wskazówki i rady, które pomogą ci w ustaleniu najważniejszych rysów twojej osobowości oraz zdolności porozumiewania się z innymi. Dzięki niej lepiej zrozumiesz samego siebie i poprawisz ważne relacje, nawet z ""trudnym"" szefem czy współpracownikiem. Niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz, książka ta dostarczy ci praktycznych wskazówek, które pozwolą ci skuteczniej współpracować z innymi i czerpać większe zadowolenie z pracy.Dr Kevin Narramore jest doktorem psychologii przemysłowej i szefem The Narramore Group - firmy konsultingowej w Pasadenie (Kalifornia), specjalizującej się w pomiarach i maksymalizacji motywacji pracowników, analizie pracy zespołowej i wydajności.""(...) książka Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy stanowi cenną pomoc w ułożeniu sobie relacji z ludźmi o różnych typach osobowości, oraz w lepszym zrozumieniu siebie i swojego zachowania w miejscu pracy.""Sylvia Nash, CAE dyrektor organizacji Christian Management Association""Z całego serca polecam tę książkę wszystkim, którzy pragną zrozumieć związek między tym, kim są i jak wykonują swoją pracę.""Archibald Hart - autor książki pt. Crazy-Making Workplace
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.
Zależy Ci na tym, żeby pierwsza randka się udała? A w następstwie i na tym, by rozpalić i utrzymać w partnerze pożądanie? Jeśli z Twoim doświadczeniem lub jego brakiem nie wiesz, jak zbudować i utrzymać trwały i szczęśliwy związek, koniecznie zajrzyj do tej książki!
Inspirujący zapis rozmów o różnicach w pragnieniach kobiet i mężczyzn pozwoli Ci zapoznać się ze wszelkimi sekretami ich psychiki. Profesor Zbigniew Lew-Starowicz oprowadzi Cię po świecie namiętności i uwodzenia, poda na tacy przepis na bezcenne szczęście.
Książka Odrzucenie rówieśnicze w klasie szkolnej to pierwsza w polskiej literaturze naukowej pozycja traktująca o odrzuceniu rówieśniczym w klasie szkolnej w ujęciu całościowym, a więc obejmująca następujące zagadnienia: środowisko odrzucenia rówieśniczego, pojęcie i rodzaje odrzucenia rówieśniczego, status odrzucenia w grupie, podtypy dzieci odrzuconych rówieśniczo, zjawisko odrzucenia ucznia przez rówieśników i czynniki z tym związane, determinanty i konsekwencje odrzucenia rówieśniczego. Ponadto publikacja zawiera wskazania do badań naukowych i działań dla dobra uczniów odrzuconych przez rówieśników. Książka oparta jest w przeważającej części na literaturze zagranicznej, a więc na wynikach badań zachodnich naukowców, spośród których wielu jest czołowymi, znakomitymi i doświadczonymi badaczami problemu odrzucenia rówieśniczego oraz pracownikami prestiżowych uczelni zagranicznych.
Celem publikacji jest także uwrażliwienie wszystkich, którzy pracują z uczniami czy wychowują dzieci i młodzież, na zjawisko odrzucenia przez rówieśników i na pomoc jednostkom odrzuconym, tak aby żaden młody człowiek zmagający się z problemem odrzucenia przez rówieśników nie został sam.
Nowoczesne społeczeństwo stawia współczesnej szkole określone poziomem cywilizacji i charakterem kultury wymagania w zakresie kształcenia i rozwoju uczniów. Jednym z takich wymagań jest uczenie tolerancji wobec osób niepełnosprawnych, które wyraża postawę szacunku wobec osoby. Potrzeby i problemy osób niepełnosprawnych winny stanowić istotny element w organizacji i funkcjonowaniu całego społeczeństwa. Z tego powodu kształtowanie tolerancji należy rozpoczynać możliwie najwcześniej – doskonałe środowisko do podejmowania tego typu działań stanowi szkoła.
Przedstawiona problematyka jest obrazem zdiagnozowania tolerancji dzieci przejawianej wobec niepełnosprawnych rówieśników oraz nastawienia, działań i samooceny nauczycieli w zakresie rozwijania i uczenia takiej postawy. Poznanie wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy uczniami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi w klasie może okazać się przydatne dla ich poprawy. Może też stanowić przesłankę dla podejmowania właściwych relacji w tej sferze pracy wychowawczej. Rezultaty przeprowadzanych badań pozwoliły zgłębić problematykę. Ukazały konieczność działań w tym obszarze społecznych kontaktów.
Książka pozwoli Czytelnikowi uzyskać odpowiedzi na następujące pytania: Co jest istotą przywództwa? Czym różni się lider od zwykłego szefa? Jakie cechy charakteru, predyspozycje i umiejętności powinien mieć lider? Czy człowiek rodzi się liderem? Jaki tym przywództwa jest pożądany w danej fazie rozwojowej placówki oświatowej? W jaki sposób przywództwo edukacyjne może pomóc w doskonaleniu szkoły? Autorzy udowadniają, że nie ma prostych rozwiązań służących doskonaleniu szkoły. Wskazują, że skuteczni liderzy to ci, którzy potrafią być odpowiedzialni, budować pozytywne relacje i oferować nauczycielom, rodzicom, uczniom możliwości wspólnej pracy na rzecz doskonalenia ich szkół.
Problematyka przywództwa w szkole wymaga podjęcia dalszych studiów oraz przeprowadzenia szkoleń wśród pracowników oświaty. Wierzę, że zebrane tu teksty zainspirują do takich działań i dostarczą cennego materiału badaczom, pracownikom naukowym i studentom pedagogiki, a dyrektorom szkół i nauczycielom pomogą w trudnym zadaniu wprowadzania zmian w szkole.
Próbowałyście zmienić własną matkę? Nie ma szans. Ale relacje z nią można uzdrowić. Autorka przeciwstawia się powszechnej w naszej kulturze tendencji do obwiniania matek i proponuje, by zacząć zmianę od siebie. Podpowiada, jak wziąć odpowiedzialność za własne uczucia i reakcje. Dzieli się swoim osobistym i zawodowym doświadczeniem, z którego jasno wynika: moja relacja z matką zależy ode mnie. Z córką też. Lektura obowiązkowa dla matek i córek, które chcą się wydostać z kręgu wzajemnych pretensji , żalu, poczucia winy. I wyjść na wolność. Hanna Samson
Ta książka to bajka dla dorosłych, albo raczej tych, którzy szukają stale swej dojrzałości. Równie wartościowa dla doświadczonych biznesmenów, jak też dorastającej młodzieży i miłośników ciekawej i niebanalnej lektury.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?