O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Jak pokonać kryzys małżeński mądrze, a nie łatwo? Autor, znany rekolekcjonista i duszpasterz, opisuje w poradniku dwie podstawowe reguły miłości: wierność i stanowczość. Uczy, jak kochać naszych najbliższych bezwarunkowo, a jednocześnie bronić się przed skrzywdzeniem.
Autorki prezentują pięć podstawowych metod szkoleniowych wykorzystywanych w pracy z grupą dorosłych uczestników: wykład z prezentacją, dyskusję, analizę przypadku, odgrywanie ról i gry. Każdą z nich omawiają szczegółowo, pokazując na przykładach ich mocne i słabe strony, aby trener mógł wybrać metodę najbardziej efektywną i pasującą do jego stylu pracy. Książka zawiera również propozycje konkretnych ćwiczeń i podpowiedzi dotyczące komunikacji z uczestnikami szkolenia. To pomocne źródło wiedzy zarówno dla początkujących trenerów, jak i dla doświadczonych szkoleniowców. · Zainteresuj uczestników · Zachęć ich do aktywnego udziału w szkoleniu · Skorzystaj z nowoczesnych metod pracy · Przekazuj wiedzę skutecznie
Dzieci potrzebują miłości. Rodzice potrzebują szacunku.
Dr Eggerichs wierzy, że dobre funkcjonowanie każdej rodziny powinno opierać się na tych dwóch krótkich założeniach. W swoim bestsellerze Miłość i szacunek w rodzinie autor wyjaśnia, że zwykle konflikty rodzinne narastają z powodu „rodzinnego błędnego koła”, czyli wtedy, gdy dzieci nie respektują swoich matek i ojców, a rodzice nie okazują dzieciom wystarczająco dużo miłości.
Dzięki poradom dr Eggerichsa, psychologa i chrześcijańskiego doradcy rodzinnego, autora bestsellerów (Miłość i szacunek, Język miłości i szacunku), nauczysz się m.in.:
– jak zatrzymać „rodzinne błędne koło”
– jak nie krzyczeć na dzieci za to, że krzyczą
– jak odpowiadać mądrze na niemądre słowa dzieci oraz spokojnie reagować na ich złość i płacz
– jak okazywać dzieciom miłość, by czuły się naprawdę kochane
– jak zmotywować swoje pociechy do okazywania szacunku rodzicom
– jak unikać zachowań, które prowokują dzieci do agresji i oskarżeń.
Dr Eggerichs wierzy, że Bóg zawarł w Piśmie Świętym dokładną instrukcję dotyczącą tego, jak mądrze wychowywać dzieci. Dzieląc się swoimi osobistymi doświadczeniami, autor Miłości i szacunku w rodzinie przybliża nam te biblijne zasady i zachęca, byśmy nie wahali się wprowadzać we własnych domach nowych rozwiązań wychowawczych.
Mirosław Urban prezentuje w swojej książce nowatorskie metody pracy z grupą. Tłumaczy, jak efektywnie wykorzystać potencjał słuchaczy w trakcie szkoleń i jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa. W kolejnych rozdziałach opisuje różne techniki pracy z ciałem i głosem. Podpowiada również, jak wykorzystać ekspresję twórczą uczestników. Opis każdej metody uzupełnia przykładami konkretnych ćwiczeń. Dzięki wykorzystaniu przedstawionych przez autora technik szkolenia będą interesujące i niepowtarzalne, a przede wszystkim bardziej efektywne i pobudzające do działania. Książka zainteresuje nie tylko trenerów, konsultantów i coachów, ale również nauczycieli, liderów grup, wolontariuszy oraz osoby pracujące z grupami. · Uatrakcyjnij zajęcia · Stwórz inspirującą atmosferę wspólnej pracy · Skorzystaj z różnych metod szkoleniowych · Motywuj uczestników do działania
Mariola Łaguna i Paweł Fortuna w przystępny sposób wyjaśniają, czym jest szkolenie i jak je zorganizować w taki sposób, aby uczestnicy odnieśli jak najwięcej korzyści. Omawiają rodzaje szkoleń, analizę potrzeb szkoleniowych, działania rekrutacyjne, wybór miejsca szkoleń, dobór trenerów i najbardziej efektywne działania promocyjne oraz metody oceny zajęć. Opisują też najczęstsze błędy i problemy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Podkreślają, że sukces gwarantują odpowiednie przygotowanie i właściwe określenie głównych celów szkolenia. Ta książka to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z prowadzeniem szkoleń. · Przygotuj skuteczny plan szkolenia · Zainteresuj uczestników · Przekazuj wiedzę efektywnie · Osiągaj sukcesy jako trener
Treść niniejszej książki obejmuje opis sylwetki psychologiczno-zawodowej kandydata na przedstawiciela handlowego oraz zakres i sposób wykonywania przez niego obowiązków służbowych.
Książka w zamyśle autorki ma być pomocą wszystkim tym, którzy przygotowują się do podjęcia zawodu handlowca, a także już pracującym, pragnącym dowiedzieć się, jak efektywnie działać, aby osiągnąć sukces zawodowy.
Co powiedzieć, żeby odnieść sukces! Czy zdarzyło ci się kiedyś zgubić wątek w trakcie publicznego wystąpienia? Zrezygnowałeś z możliwości awansu lub podwyżki, bo nie wiedziałeś, jak się ich domagać? Przegapiłeś okazję nawiązania ciekawej znajomości, ponieważ nie miałeś pomysłu, jak zacząć rozmowę? Książka ta zawiera mnóstwo skutecznych technik, strategii, a także gotowych zwrotów i wypowiedzi, przydatnych nie tylko w takich, ale i wielu innych życiowych sytuacjach. „Słowa, które pomagają wygrać“ sprawią, że łatwiej i skuteczniej będziesz się komunikować z otoczeniem i osiągniesz swoje cele. Don Gabor to specjalista w zakresie komunikacji interpersonalnej, autor bestsellerów „Jak zacząć rozmowę i zdobyć przyjaciół“ oraz „Marzeń w zasięgu ręki“ (REBIS, 2007). Uczy prowadzenia rozmów biznesowych i doskonalenia współpracy z klientami
Kinga potrzebowała psychoterapeuty, ale o tym nie wiedziała. Do momentu, gdy poznała Małgosię. Po ich pierwszej rozmowie przyszły kolejne – o mężczyznach, miłości, kobiecej przyjaźni, dzieciach, karierze, życiowych wyborach, zwycięstwach i porażkach...
Przez telefon, w samochodzie, na mieście, w nocy, w chwilach trudnych i przy lampce wina, w nerwach i na spokojnie, czasem przez zaciśnięte zęby...
Dlaczego się kochamy, a potem tak łatwo nienawidzimy? Dlaczego boimy się wyjść z niechcianych związków? Dlaczego tak trudno jest zacząć życie od nowa? Co z tym życiem?
SPRAWNA, PEWNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA Czy zdarzyło ci się żałować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?”, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód? W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie – często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich: Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza. Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać. Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie. Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy. Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.
Prezentowana monografia koncentruje się wokół istoty wszelkich działań poradniczych i terapeutycznych, jaką stanowi komunikowanie się. [...] Książka jest wynikiem owocnej współpracy szesnastu autorów reprezentujących uczelnie z Polski, Republiki Słowackiej i Republiki Czeskiej. Fragment Wprowadzenia
Wszyscy codziennie zadajemy sobie pytania ? od "W co mam się ubrać?" do "Co powinnam zrobić ze swoim życiem?". Marilee Adams dowodzi, że rodzaj zadawanych pytań może mieć przemożny wpływ na szacunek do samego siebie, stosunki z ludźmi oraz karierę. Wprowadza pojęcie "Myślenie Pytaniami" (QuestionThinking, QT), łatwy do stosowania system służący do zmieniania sposobu myślenia, działania oraz osiąganych wyników.
Marilee uświadamia nam, jak za pomocą pytań możemy kontrolować swoje myśli. Bo oto możemy świadomie wpływać na przyszłość, obmyślając takie pytania, które najskuteczniej doprowadzą do celu. Na tym właśnie zasadza się znakomity coaching. Podobnie działają wielcy przywódcy, którzy otwierają przed nami wizje przyszłości.
Książka doskonali umiejętność słuchania bez wydawania sądów oraz umiejętność dziękowania za sugestie. Marilee Adams nazwałaby to słuchaniem uczącego się. Są to umiejętności bezcenne dla wszystkich coachów, liderów i menedżerów.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy - doświadczeni zawodowi konsultanci do spraw mediacji - przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy, omawiając:
- przyczyny powstawania konfliktów w miejscu pracy,
- zalety mediacji, zasady jej funkcjonowania, przebieg procesu
- umiejętności komunikacyjne przydatne przy rozwiązywaniu konfliktów
- skuteczne sposoby rozstrzygania sporów między pracownikami, z klientami itp. dla osób na stanowiskach kierowniczych
- techniki służące doskonaleniu komunikacji i negocjacji na wszystkich poziomach zarządzania, a także poprawie jakości relacji z kontrahentami
- przykłady typowych mediacji w zakładzie pracy wśród pracowników, kierowników, zespołów i kadry zarządzającej oraz własne doświadczenia z prowadzenia mediacji w sporach międzyludzkich i w wypadku skarg.
Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie. Przydatny będzie zarówno specjalistom w dziedzinie mediacji, jak i pracownikom działów personalnych i osobom odpowiedzialnym za politykę i strategię organizacyjną.
Znaczenie imageu w życiu człowieka jest ogromne, a zainteresowanie badaczy właściwościami jego kształtowania i prawami funkcjonowania wciąż wzrasta. Autorka monografii przeprowadza rozgraniczenie między imagologią pragmatyczną, skierowaną realizację zadań zdobywania władzy i pomnażania bogactwa, a imagologią humanistyczną, której celem stają się rozumienie mechanizmów autoekspresji człowieka oraz pomoc w modelowaniu procesów adekwatnej prezentacji człowieka otoczeniu. Paradygmat humanistyczny stał się treściowo nośnym kontekstem książki.
* Przygotowanie do negocjacji. Co warto wiedzieć o oponencie? Jak dobrać zespół negocjacyjny?
* Typy negocjatorów. Jak dopasować sposób rozmowy do osobistych cech przeciwnika?
* Różnice kulturowe. Jak pertraktować z obcokrajowcami?
Jak mógłbym rozegrać to lepiej?
Niejeden raz zadręczałeś się tym pytaniem, wracając myślami do nieudanej transakcji. Czy byłeś dobrze przygotowany i miałeś pewność, że wiesz, co mówisz? Czy zbudowałeś kapitał dobrych relacji, który później dał się częściowo spieniężyć? Czy wybadałeś zawczasu, na ile Twój rozmówca może spuścić z tonu? A może za bardzo Ci zależało i dałeś przeciwnikowi sygnał, że może żądać, czego zechce? Może popełniłeś błąd tu, a może jeszcze gdzie indziej?
Przeczytaj tę książkę, a ze zdziwieniem odkryjesz, że strzeliłeś w życiu więcej gaf, niż potrafisz to sobie wyobrazić. Przyjmujesz zakład?
Vera Belohlávková, ekspert od negocjacji na usługach firm takich, jak Kaufland, Siemens, Skoda Auto i Volkswagen Slovakia, poszerzy Twoją świadomość negocjacyjną. Podpowie Ci, jak:
* budować zaufanie w pierwszej fazie negocjacji,
* ustalać cenę,
* dobierać akcesoria -- ubiór, stół i miejsce,
* stosować skuteczne techniki nacisku,
* dobierać odpowiednie słowa i zwroty,
* wykorzystać siłę milczenia,
* rozpoznawać sygnały ostrzegawcze podczas rozmowy.
Znana psychoterapeutka Małgorzata Liszyk-Kozłowska zabierze cię w niezwykłą podróż w świat kobiecy i w świat męski! Związek dwojga ludzi to nie ring, na który wchodzi się, by oszukać czy przechytrzyć przeciwnika. W dobrym i szczęśliwym związku nie ma miejsca na zwycięzców i pokonanych, a nokaut jest zawsze klęską obu stron. "Życie we dwoje" to dwanaście rozmów o miłości, związkach i rodzicielstwie. Małgorzata Liszyk-Kozłowska i Katarzyna Jurkowska omawiają relacje między kobietą i mężczyzną. Dowiedz się, co służy bliskości dwojga ludzi, a co ich od siebie oddala. Przekonaj się, że nie tylko namiętność jest gwarancją dobrego związku. Naucz się unikać pułapek codzienności i postępować tak, by wasza miłość dawała szczęście wam obojgu.
W książce tej autorka ujawnia sekrety, które pomogą ci opanować sztukę emanowania seksapilem, podkreślania urody oraz wypracowywania interesującej osobowości. Dowiesz się m.in., jak:
- nabrać pewności siebie i stworzyć seksowny wizerunek;
- flirtować i oczarowywać ciekawą rozmową oraz błyskotliwym poczuciem humoru;
- eksponować atuty urody, żeby wyglądać oszałamiająco;
- wzmocnić swój seksapil z pomocą muzyki, filmu i literatury.
Wykorzystaj rady zawarte w Bądź sexy, a wkrótce to ty będziesz przyciągać pełne podziwu spojrzenia.
Wykorzystaj jeden z naszych pomysłów...
Pamiętaj: jeden dobry pomysł może odmienić twoje życie.
...bądź błyskotliwy!
Porozmawiajmy o tobie. Przeczytałaś mnóstwo fachowych poradników i czasopism na ten temat, a jednak wciąż brakuje ci sprawdzonych pomysłów. Znajdziesz je właśnie tutaj. Wskazówki zawarte w tej książce łączą praktykę z teorią, tworząc idealny zestaw, dzięki któremu nauczysz się być sexy w każdej sytuacji.
"Brewiarz dyplomatyczny" -to zbiór przepisów ujętych w 300 rozdziałków, z których każdy nosi w nagłówku maksymę, rozwijana następnie i uzupełniana szeregiem krótkich lapidarnych zdań, przeważnie również w kształt maksym ujętych. Książka dla ludzi światłych, zwłaszcza dla polityków, czy może raczej - dyplomatów w nowoczesnym, szerokim znaczeniu tego słowa.
Znakomita, obszerna książka o zazdrości, ilustrowana przemawiającymi do wyobraźni przykładami z życia i z praktyki klinicznej Autorki. Opisuje różne przejawy zazdrości, od spotykanej w relacjach między znajomymi, do zazdrości w związkach damsko-męskich. Wskazuje na różne źródła chorobliwej zazdrości w związkach, takie jak np. zaborczość, nierealistyczne oczekiwanie, że jeden człowiek zaspokoi wszystkie nasze potrzeby, niskie poczucie własnej wartości i obawa przed porzuceniem, zachwiana równorzędność pozycji partnerów, czy też zdrady rodziców. Ostatnia część książki zawiera praktyczne wskazówki, jak poradzić sobie z własną zazdrością.
Jak zwykle u Zuzanny Celmer, rzecz napisana dla ludzi i ludzkim językiem. Czyta się łatwo i z zainteresowaniem. Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą lepiej zrozumieć świat trudnych emocji i niekiedy ukryte motywy ludzkiego postępowania.
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów.
W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz nauczyć się, jak:
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji,
- użyć siły emocji do osiągnięcia porozumienia,
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi,
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły,
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań,
- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje
- oraz jak opanować wiele innych technik negocjacji.
Pełna typowej dla Briana Tracy mądrości, ta mała książeczka daje ci do ręki umiejętności zawodowego negocjatora.
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie „Winning”. Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu – od absolwentów college’ów po dyrektorów generalnych. Bo „Winning” to swoista mapa drogowa nie tylko dla prezesów wielkich firm. W znacznej mierze adresowana jest do ludzi walczących na linii ognia w pierwszym szeregu. Jej celem jest niesienie pomocy ambitnym ludziom przepełnionym pasją, bez względu na stanowisko, jakie zajmują. To biblia ludzi biznesu. A biznes jest grą. Zwyciężać w tej grze to czysta przyjemność. Oto rzecze Jack Welch.
Czyta: Michał Maciejewski.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?