KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kreacja wizerunku osobowego

Kreacja wizerunku osobowego

Podstawy psychosemiotyki image'u

  • ISBN: 9788376542225
  • EAN: 9788376542225
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 200
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 22,43
     zł
    Cena detaliczna:  27,70 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,43
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Znaczenie imageu w życiu człowieka jest ogromne, a zainteresowanie badaczy właściwościami jego kształtowania i prawami funkcjonowania wciąż wzrasta. Autorka monografii przeprowadza rozgraniczenie między imagologią pragmatyczną, skierowaną realizację zadań zdobywania władzy i pomnażania bogactwa, a imagologią humanistyczną, której celem stają się rozumienie mechanizmów autoekspresji człowieka oraz pomoc w modelowaniu procesów adekwatnej prezentacji człowieka otoczeniu. Paradygmat humanistyczny stał się treściowo nośnym kontekstem książki.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj