O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Dialog jest nade wszystko procesem, który jest niezbędny w budowaniu silnych i zdrowych relacji pomiędzy poszczególnymi osobami. Jest procesem, w którym odbywa się dwukierunkowy przepływ informacji i przemyśleń między nimi. Każdy nadaje i odbiera wiadomości, przy czym stara się zrozumieć argumenty drugiego i znaleźć z nim wspólne zaakceptowane, autentyczne porozumienie. Dlatego dialog domaga się zaangażowania każdego z jego uczestników, zaangażowania w przekaz i odbiór informacji. Dialog rzeczywisty ma miejsce wtedy, gdy obie strony szczerze dzielą się swoimi przemyśleniami i opiniami, angażują się w słuchanie i nie próbują manipulować drugą osobą w celu uzyskania jakichś określonych korzyści. Natomiast dialog pozorny występuje wtedy, gdy w podejmowanej komunikacji brakuje miejsca na autentyczną wymianę myśli, gdy jedna strona dąży do zdominowania adwersarza.
Prezentowana publikacja włącza się w nieustanny dyskurs nad istotnymi kwestiami szeroko pojmowanej edukacji, postrzeganymi z perspektywy komunikowania społecznego. Redaktorzy mają nadzieję, że zawarte w niej teksty przyczynią się do zwrócenia uwagi Czytelników na nowe, niepodejmowane dotąd obszary – również interdyscyplinarnych – studiów, analiz, polemik oraz badań. Istnieją bowiem różnorodne, a wciąż niedostatecznie rozpoznane relacje pomiędzy takimi na przykład kategoriami, jak: edukacja (pojmowana najszerzej, według koncepcji tzw. dziesięciościanu Zbigniewa Kwiecińskiego), komunikowanie, perswazja, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, stereotyp kulturowy, opinia publiczna, relacje interpersonalne, kompetencje społeczne, kreatywność, myślenie krytyczne, planowanie rozwoju osobistego – by ograniczyć się do najważniejszych. Fragment Wprowadzenia
Właśnie teraz jest w twoim życiu ktoś, z kim musisz się porozumieć. Ale nie potrafisz się dogadać i doprowadza cię to do szału. Może jest to ktoś, z kim pracujesz: podwładny, członek zespołu, klient lub szef. A może ktoś z domowników: partner, rodzic, buntowniczy nastolatek lub wściekła eks? Nakłoń tę osobę, aby się uspokoiła i otworzyła, a wtedy uda się wam pokonać różnice, niezależnie od tego, czy dojdą one do głosu przy stole w sali posiedzeń, czy też podczas obiadu w domu.
Dzięki książce Po prostu słuchaj! Marka Goulstona poznasz skuteczne narzędzia i techniki, które możesz stosować zawsze, gdy praca, wyniki sprzedaży lub związek są zagrożone. Wskazówki, jak wzbudzić empatię, rozładować konflikt czy uzyskać czyjeś poparcie, będą skuteczne w każdej sytuacji. Zdobędziesz pewność siebie, dzięki której dotrzesz do osób nieosiągalnych, a sytuacje wywołujące frustracje przekształcisz w owocne wyniki oraz satysfakcjonujące relacje. Będziesz umieć przekonać rozmówcę do swoich pomysłów i celów. Dogadasz się z każdym!
Dzięki tej niezwykle ważnej a jednocześnie wciągającej książce nauczysz się, jak:
Zwrócić uwagę potencjalnego klienta, którego koniecznie musisz zdobyć.
Sprawić, aby podczas rozmowy osoba rozzłoszczona przestała zachowywać się instynktownie (irracjonalnie) i się otworzyła, a w końcu zaczęła zachowywać się racjonalnie – jest to umiejętność, dzięki której możesz ocalić swoją pracę, małżeństwo, a nawet życie.
Stosować Magiczny Paradoks – technikę, którą autor stworzył dla negocjatorów z porywaczami – po to, aby osoba, z którą nie możemy się porozumieć, stała się naszym sprzymierzeńcem.
Po mistrzowsku opanować kluczową sztukę zdobywania czyjegoś zaufania, co jest wstępem do negocjacji, przekonywania i rozmów handlowych, przeprowadzając rozmówcę przez tzw. Cykl Perswazji.
Mark Goulston jest znanym psychiatrą, konsultantem, trenerem biznesowym, autorem książek. Od trzydziestu lat pracuje jako szkoleniowiec dla największych firm międzynarodowych. Prowadzi szkolenia dla negocjatorów z porywaczami, zatrudnionych w policji i w FBI.
Coaching relacji
Miłość to najważniejsze uczucie w naszym życiu. Wielu psychologów twierdzi, że to ona decyduje o jakości życia. Nie trzeba ich nawet pytać. Każdy człowiek to wie. Najważniejsza jest miłość. Codzienne samopoczucie, sukcesy, energia do pracy, relacje z ludźmi - zależą od miłości. Miłość to źródło. Zatruta miłość zatruwa całe nasze życie. Skąd biorą się trucizny miłości? Jak znaleźć na nie antidotum? Kto i jak nas zatruwa? Jak stworzyć trwały i szczęśliwy związek? Czym różni się miłość od zakochania? Od czego zależy szczęście w relacji? Kiedy miłość staje się dojrzała? Kiedy partnerzy mogą sobie ufać? Odpowiedzi na te pytania stanowią tylko część rozwiązania, od którego zależy jakość twojego życia. Potrzebujesz rzetelnej wiedzy i praktycznych podpowiedzi. Potrzebujesz odnaleźć drogę do dojrzałej miłość . Potrzebny ci sposób na zbudowanie trwałej relacji. Potrzebujesz coachingu relacji. Potrzebujesz szczęścia. Pamiętaj! Jakość twojego życia to jakość twojej miłości. W tej książce znajdziesz potrzebne ci odpowiedzi.
SEX CODE kodeks uwodzenia nauczy jak poderwać kobietę, rozniecić w niej ogień i bezboleśnie porzucić.
Czy myślałeś kiedykolwiek, że będziesz trzymał w ręku coś podobnego?
SEX CODE jest najlepszym i najbardziej fachowym podręcznikiem uwodzenia, jaki się kiedykolwiek ukazał. SEX CODE jest inny, niż wszystko to, co miałeś okazję czytać do tej pory. Raz na zawsze zapomnij o czasach niepowodzeń i frustracji. SEX CODE pozwoli Ci przemienić się w mistrza sztuki podrywu, a wkrótce kobiety przestaną mieć przed Tobą jakiekolwiek sekrety.
Kitty Chappell nie miała szczęśliwego dzieciństwa. Ona, jej mama i rodzeństwo każdego dnia byli terroryzowani przez bestialskiego ojca. W dorastającym dziecku ciągle narastał ból, poczucie poniżenia, ale też wściekłość i nienawiść do swojego oprawcy. Gdy w domowej awanturze ojciec o mało nie zabił ich matki, Kitty poprzysięgła sobie, że nigdy nie wybaczy temu potworowi.
Kitty żyła z tą nienawiścią w sercu przez lata i nic nie potrafiło dać jej ukojenia. Wtedy zrozumiała, że nie będzie w stanie normalnie funkcjonować, jeśli prawdziwie nie wybaczy swemu ojcu. Nie chciała tego robić, broniła się przed tym. Jednak wbrew swoim emocjom i uczuciom zdecydowała się wybaczyć swemu byłemu oprawcy.
Moment w którym to zrobiła był pierwszym momentem w jej życiu, w którym poczuła się zupełnie wolna. Wolna od gniewu, nienawiści i wszystkiego, co do tej pory rządziło jej życiem.
Ta momentami drastyczna książka, opisująca dramat dziecka w miejscu, które każdemu powinno kojarzyć się ze spokojem i bezpieczeństwem, niesie ze sobą nadzieję dla każdego, kto potrzebuje wybaczyć niewybaczalne. Miliony osób na całym świecie przeszło przez piekło przemocy domowej, jednak niewielu z nich zwyciężyło. Kitty Chappel swoim życiem pokazuje jak nie tylko przeżyć rodzinny koszmar, ale jak z tego koszmaru wyjść zwycięsko.
Rozstanie. Czas ruszyć dalej, ale ty ani drgniesz. Jesteś całkowicie pogrążona w rozpaczy i rozpamiętywaniu przeszłości. Czy to twoja wina? Co mogłaś zrobić, aby było inaczej? Jak on mógł cię tak potraktować?! A przecież obiecywał! Już nigdy nie uda ci się znaleźć nikogo... Marina Pearson, opierając się na własnych doświadczeniach, stworzyła niezwykły poradnik, który pozwoli przemienić rozstanie w początek nowego, fascynującego życia.
Ta książka porusza najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem w skomplikowanym, wymagającym wielu psychologicznych umiejętności systemie wzajemnych zależności – czyli w rodzinie. Wszystko o tym, jak budować bliskość opartą na zaufaniu i wzajemnym wsparciu, jak pielęgnować związek, jednocześnie dbając o relacje rodzinne, czyli więzi z rodzicami, rodzeństwem, dziećmi, a także jak odnaleźć się w gąszczu rodzinnych problemów i układów. Książka autorek bestsellerowych poradników Język niemowląt i Język dwulatka.
Doskonały wybór dla tych, którzy chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie. Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym. Dzięki metodom zawartym w tej książce: • zrobisz dobre, pierwsze wrażenie • wzbudzisz szacunek u słuchaczy • zainteresujesz audytorium • zyskasz pewność siebie w trakcie mówienia • będziesz wyluzowany • pozbędziesz się stresu
Czy dawne mądrości ludowe i przysłowia mogą mieć coś wspólnego z psychologią? Okazuje się, że bardzo wiele, bo to właśnie w nich kryje się źródło wiedzy o społeczeństwie, uczuciach czy ludzkich nawykach. Profesor Wojciszke z humorem i szczyptą ironii przekłada tradycyjne porzekadła na współczesny język. Książka zabiera nas w wyjątkową, fascynującą podróż do krainy słów. Znane od zawsze prawdy nabiorą dzięki niej nowego znaczenia. Dowiemy się też między innymi, dlaczego: • apetyt rośnie w miarę jedzenia, • cierpienie uszlachetnia, • a Polak jest zawsze mądry po szkodzie. Przekonamy się również, że każdą sentencję należy traktować z dużym dystansem, bo „co za dużo, to niezdrowo”, chociaż czasem warto pamiętać, że „im więcej, tym lepiej”.
Książka z zakresu popularnej historii obyczajów przedstawia zjawisko kulturowe, jakim jest uwodzenie przez pryzmat najsłynniejszych uwodzicieli w dziejach: Don Juana, Casanovy, markiza de Sade i Valmonta, bohatera ""Niebezpiecznych związków"" Cloderlosa do Lacloisa. Publikacja opatrzona ilustracjami ze względu na erudycję przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników.
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.
Większość z nas nie za bardzo wie, czym jest małżeństwo, i zupełnie nie ma pojęcia, po co jest małżeństwo. Adam i Ewa nie zostali stworzeni po to, żeby siedzieć i gawędzić. Zostali stworzeni, żeby wspólnie przeżywać´ życie, pracować´, pocić się i poświęcać dla lepszego świata, żeby się kochać, kiedy tylko zechcą, i w końcu żeby "być´ płodnymi i rozmnażać´ się", aby ta przygoda trwała i trwała... Jakie jest twoje powołanie? Jaki jest twój plan na uprawianie ziemi? Warto znać odpowiedź na to pytanie, aby umocnić swoje relacje i nadać swemu życiu odpowiedni kierunek. Miłologia to książka opisująca logikę miłości dla singli, zaręczonych par i osób świeżo po ślubie. Dla tych, którzy mają dość hollywoodzkiej propagandy i milczenia Kościoła. I dla tych, których dręczą pytania i którzy chcą otrzymać inteligentną, wyważoną i rzetelną odpowiedź. John Mark Comer jest kaznodzieją we wspólnocie Bridgetown: A Jesus Church. Ma żonę Tammy i troje dzieci: Jude, Mosesa i Sunday.
Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak poruszać się w meandrach przekazów medialnych.
W komunikacji najważniejszy jest przekaz. Nierzadko jednak jest on niejasny i wieloznaczny, co wpływa na jego odbiór oraz na stosunek do nadawcy. Ta cecha najczęściej dotyczy komunikatów politycznych. Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina, Paweł Koniak i Robert Mackiewicz postanowili przyjrzeć się bliżej temu zjawisku. Ich książka stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnej komunikacji międzyludzkiej. Pokazuje sposoby interpretacji komunikatów oraz konsekwencje ich wieloznaczności. Prezentuje również typowe modele przekazów politycznych wykorzystywanych podczas kampanii wyborczej. To doskonałe źródło wiedzy dla wszystkich potencjalnych wyborców czy odbiorców mediów, jak również dla politologów, dziennikarzy i polityków.
Niniejsza książka uzmysławia nam, jak groźne mogą być konsekwencje wieloznaczności komunikatów, podając przykłady mocno zapadające w pamięć. Warto się z nią zapoznać, aby lepiej się komunikować, a także bardziej świadomie odbierać przekazy innych.
Josh i Dottie McDowell: „Jesteśmy rodzicami, którzy sami wychowali czworo dzieci. Pragniemy wyposażyć Cię w konkretną strategię zdolną przeciwstawić się temu, z czym się zetkną Twoje dzieci. Chcemy dać ci skuteczne narzędzia, dzięki którym będziesz mógł wychować swoje dzieci w zdrowym rozumieniu seksu, zgodnym z zamysłem Boga. Perwersyjna moralność czyha tuż obok naszego dziecka, wystarczy tylko kliknąć. Naciśnięciem jednego przycisku w smartfonie, iPadzie czy laptopie Twoje dziecko może otworzyć najgorsze graficzne prezentacje aktów seksualnych i pornografię, jaką tylko można sobie wyobrazić.
(… ) Jesteśmy uczestnikami rewolucji społeczno-medialnej, która daje bezpośredni dostęp skrzywionej i zafałszowanej moralności do umysłów i serc naszych dzieci. (…) Z badań wynika, że średni wiek pierwszego zetknięcia się z pornografią w Internecie wynosi 9 lat. Szacuje się, że w Internecie jest ponad 5 milionów dostępnych stron pornograficznych, i ponad 68 milionów osób dziennie poszukuje takich stron. Ponad 2,5 mln e-maili z pornografią jest wysyłanych każdego dnia”.
Kobiety są przyszłością amerykańskiego biznesu, stwierdził niedawno Warren Buffett i dodał, że to one dzierżą dziś klucz do finansowego sukcesu. Sharon Lechter napisała swą niezwykłą książkę, nawiązując w sposób w pełni świadomy i zamierzony do ponadczasowego, bestsellerowego dzieła Napoleona Hilla „Myśl i bogać się”. Przenosi ona metodę Hilla w czasy nam bliskie – analizuje kariery wielu kobiet, przytacza ich refleksje, „siostrzane” rady, zgrabne cytaty. To niewątpliwa zaleta książki – szeroka panorama karier, przypadków, myśli kobiet bardzo różnych – od Marilyn Monroe i Eleonor Roosevelt po Arianne Huffington, Condolezzę Rice, Oprah Winfrey czy Marię Szarapową. Są wśród nich kobiety odnoszące sukcesy w biznesie i w działalności społecznej. Książka jest daleka od motywacji feministycznych – słowo to zresztą chyba w ogóle w niej nie pada. Jest na swój sposób tradycyjna – poszerza model kobiety jako matki, żony i opiekunki domu o wymiary społeczne i biznesowe. Akcentuje właściwe kobietom wartości (empatia, nastawienia na współpracę, chęć wprowadzania na świecie pozytywnych zmian) w odróżnieniu od cechującego mężczyznę nastawienia na rywalizację, efektywność, awans i efekty doraźne. Lechter jest współautorką i wydawcą cyklu książek Rich Dad Poor Dad, uznanym autorytetem w dziedzinie edukacji finansowe, członkinią prezydenckiej rady ds. edukacji finansowej za kadencji prezydenta Busha i Obamy, kieruje organizacją Pay Your Family First.
O przyjaźni, narzeczeństwie, seksie i antykoncepcji, o kryzysach, dialogu, wojnie i pokoju w małżeństwie – o wszystkich sprawach ważnych dla budowania dobrego, trwałego i szczęśliwego małżeństwa pisze w swojej książce o. Mirosław Pilśniak. Jako duszpasterz, który od blisko dwudziestu lat pracuje z małżeństwami, ma on ogromne doświadczenie, mądrość i pokorę, potrzebne, by pomagać parom, które mają się dobrze, a jeszcze bardziej tym, które przeżywają różne trudności. „Krótka kołdra” jest zapisem tego doświadczenia. Z pewnością może ona być cennym poradnikiem dla wielu poszukujących małżonków.
Szanowny Czytelniku!
Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja.
Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.
Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.
Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.
Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:
masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;
denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;
potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;
wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;
chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.
Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany?
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.
Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji — zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.
Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne działanie, i pokazują, jak można pomagać innym bez mądrzenia się i oceniania.
Przeczytaj koniecznie, jeśli:
widzisz sens i korzyść w rozwijaniu umiejętności pracowników;
do Twoich obowiązków należy prowadzenie coachingu podwładnych;
wierzysz, że zarządzanie ludźmi nie polega na pouczaniu i kontrolowaniu;
decydujesz się zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
chcesz pomagać w dokonywaniu zmian ważnym dla Ciebie osobom, które proszą Cię o pomoc w trudnej sytuacji;
jesteś gotowy uczyć innych przez trening i doświadczenie, bez presji, ocen i pouczeń.
"Odrzuć lęk i kochaj to najmilsza i najsubtelniejsza melodia, balsam dla mego serca. Zasady w niej przedstawione miały na mnie ogromny wpływ. To książka, która zaważyła na tym, jak widzę siebie i czym kieruję się w życiu, jakie nawiązuję relacje z innymi i jak patrzę na świat. Dzięki niej odnalazłem wewnętrzny spokój, radość i szczęście, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyłem, a nawet nie wiedziałem, że jest w ogóle możliwe." Carlos Santana Odrzuć lęk i kochaj to książka, która od przeszło trzydziestu lat inspiruje miliony osób na całym świecie i pomaga im uzdrowić swoje życie. Gerald Jampolsky w dwunastu prostych krokach prowadzi czytelnika do odmiany duchowej i pokazuje jak osiągnąć spokój i harmonię. Autor uczy nas, jak uwolnić się od przeszłości, żyć w teraźniejszości i śmiało patrzeć w przyszłość. Odrzuć lęk i kochaj to pozycja, która pomaga rozprawić się z negatywnymi doświadczeniami i uświadomić sobie, że sami stawiamy bariery, które utrudniają nam realizację naszych pragnień. Dopiero, gdy zdamy sobie z tego sprawę, będziemy mogli szczerze cieszyć się każdym dniem. Dr Gerald Jampolsky jest psychiatrą i założycielem Centrum Terapii Duchowej. Wraz ze swoją żoną od ponad trzech dekad uczy jak uwolnić się od pułapek własnego umysłu i dzięki temu osiągnąć upragnione szczęście.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?