KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

37,58 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,58 zł
Okładka książki Jak doskonalić siebie i wywierać wpływ na życie...

29,00 zł 20,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,44 zł

Nasza postawa wobec życia jest ważniejsza od faktów, ważniejsza od czyjejś przeszłości, wykształcenia, posiadanych pieniędzy, życiowych okoliczności, poniesionych porażek, wyglądu, a nawet od talentów czy umiejętności. Każdego dnia mamy wybór dotyczący postawy, jaką przyjmujemy wobec wszystkiego, co nas w tym dniu spotyka. Nie zmienimy tego, co nieuniknione. Jedyne, co jesteśmy z stanie zrobić to wywierać wpływ na siebie samych. Dale Carnegie Dale Carnegie (1888?1955) mistrz słowa i nauczyciel życia, miłośnik i popularyzator wiedzy. Jego wykłady i publikacje od ponad 75 lat prowadzą miliony czytelników po szczeblach sukcesów w życiu zawodowym i osobistym. W gabinecie Warrena Buffetta wisi tylko jeden dyplom - ukończenia szkolenia Dale Carnegie Training. Kiedy zmarł, redakcja ?Washington Post? tak przedstawiła jego zasługi dla społeczeństwa: ?Dale Carnegie nie rozwiązał żadnej z odwiecznych zagadek wszechświata. Pomógł jednak ludziom, być może bardziej niż ktokolwiek inny, zrozumieć, jak należy nawiązywać wartościowe relacje z innymi ? a ta umiejętność wydaje się dziś nam najpotrzebniejsza.? Któż nie chciałby jak najlepiej wykorzystać czasu, jaki został mu tutaj dany? Jedną trzecią tego czasu przesypiamy, przynajmniej jedną trzecią pracujemy i zajmujemy się rodziną, a jeśli mamy szczęście, resztę poświęcamy na rekreację, kulturę, rozwój duchowy czy zwykłe leniuchowanie. Zbyt wielu ludzi wiedzie nudne, bezbarwne życie, oddając się pracy, która nie daje im żadnej satysfakcji, a czas wolny trwoniąc na bezsensowne, bezproduktywne zajęcia. Dzięki tej książce przyjrzysz się niektórym tego stanu rzeczy przyczynom i posiądziesz umiejętność omijania wymyślnych, codziennych pułapek, które przekreślają możliwość prowadzenia lepszego, bardziej produktywnego i bardziej satysfakcjonującego życia.
Okładka książki Tylko dla Kobiet

29,90 zł 19,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,37 zł

Hochsztapler, spirytysta, obleśnik, nudziarz, uwodziciel, dzieciorób i dowcipniś. Kalejdoskop męskich charakterów znany kobietom tak samo dobrze pół wieku temu, jak i dzisiaj. Tylko dla mężczyzn to źródło niewyczerpanych inspiracji dla obojga płci. Dla kobiet ? klucz do męskiego świata, dla panów ? drogowskaz do niewieścich serc, a dla wszystkich razem literacka uczta i świetna zabawa. Jednym słowem remedium na małżeńskie niesnaski w wykonaniu Magdaleny Samozwaniec. Małżeństwo doskonałe ? zgódźmy się przede wszystkim, że takie nie istnieje. Już jest dobrze, jeśli małżonkowie nie żyją z sobą jak pies z kotem, ale jak pies z psem, to znaczy, że czasem się ze sobą użerają, a czasem się sobie podlizują. Mężczyzna, żeniąc się, powinien uważać, ażeby nie musiał napisać na grobie swej żony tak , jak to zrobił pewien wdowiec: ?Tu spoczywa moja małżonka ? dla jej i mojego spokoju?. Dla żony: Zrób awanturę, a nie jęcz Nie mów, że najbrzydsze z dzieci jest do niego podobne Jeśli uważasz go za głowę rodziny- nie siadaj na niej Miej zawsze w pokoju dużą wodę kolońską i małe kieliszki do wódki Dla męża: Chcesz żeby za dużo nie mówiła - pozwól jej palić papierosy Młody mąż nie powinien nigdy zasypiać, zanim jego żona nie zaśnie W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką Magdalena Samozwaniec (1984-1972, właśc. Magdalena Kossak) ? satyryczka, autorka powieści, bajek i wierszy. Przyszła na świat w artystycznej rodzinie Kossaków. Wnuczka Juliusza, córka Wojciecha Kossaka, młodsza siostra poetki Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, stryjeczna siostra Zofii Kossak- Szczuckiej. Zadebiutowała powieścią Na ustach grzechu (1922), która jako parodia Trędowatej, zapoczątkowała jej ogromną popularność. Napisała ponad trzydzieści książek, m.in. Tylko dla Kobiet (1946), Tylko dla mężczyzn (1958), Krystyna i chłopy (1969) czy Zalotnica Niebieska (1973), portret Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej. Najbardziej znane są jej wspomnienia Maria i Magdalena (1956) ? barwny opis rzeczywistości dwudziestolecia międzywojennego. W 2009 roku w Wydawnictwie W.A.B ukazała się niepublikowana książka Z pamiętnika niemłodej mężatki, a w2011 roku zostały wznowione Kartki z pamiętnika młodej mężatki (wydane dotąd tylko raz, w 1926 roku).
Okładka książki Tylko dla mężczyzn

29,90 zł 19,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,37 zł

Hochsztapler, spirytysta, obleśnik, nudziarz, uwodziciel, dzieciorób i dowcipniś. Kalejdoskop męskich charakterów znany kobietom tak samo dobrze pół wieku temu, jak i dzisiaj. Tylko dla mężczyzn to źródło niewyczerpanych inspiracji dla obojga płci. Dla kobiet ? klucz do męskiego świata, dla panów ? drogowskaz do niewieścich serc, a dla wszystkich razem literacka uczta i świetna zabawa. Jednym słowem remedium na małżeńskie niesnaski w wykonaniu Magdaleny Samozwaniec. Małżeństwo doskonałe ? zgódźmy się przede wszystkim, że takie nie istnieje. Już jest dobrze, jeśli małżonkowie nie żyją z sobą jak pies z kotem, ale jak pies z psem, to znaczy, że czasem się ze sobą użerają, a czasem się sobie podlizują. Mężczyzna, żeniąc się, powinien uważać, ażeby nie musiał napisać na grobie swej żony tak , jak to zrobił pewien wdowiec: ?Tu spoczywa moja małżonka ? dla jej i mojego spokoju?. Dla żony: Zrób awanturę, a nie jęcz Nie mów, że najbrzydsze z dzieci jest do niego podobne Jeśli uważasz go za głowę rodziny - nie siadaj na niej Miej zawsze w pokoju dużą wodę kolońską i małe kieliszki do wódki Dla męża: Chcesz żeby za dużo nie mówiła - pozwól jej palić papierosy Młody mąż nie powinien nigdy zasypiać, zanim jego żona nie zaśnie W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką Magdalena Samozwaniec (1984-1972, właśc. Magdalena Kossak) ? satyryczka, autorka powieści, bajek i wierszy. Przyszła na świat w artystycznej rodzinie Kossaków. Wnuczka Juliusza, córka Wojciecha Kossaka, młodsza siostra poetki Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, stryjeczna siostra Zofii Kossak- Szczuckiej. Zadebiutowała powieścią Na ustach grzechu (1922), która jako parodia Trędowatej, zapoczątkowała jej ogromną popularność. Napisała ponad trzydzieści książek, m.in. Tylko dla Kobiet (1946), Tylko dla mężczyzn (1958), Krystyna i chłopy (1969) czy Zalotnica Niebieska (1973), portret Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej. Najbardziej znane są jej wspomnienia Maria i Magdalena (1956) ? barwny opis rzeczywistości dwudziestolecia międzywojennego. W 2009 roku w Wydawnictwie W.A.B ukazała się niepublikowana książka Z pamiętnika niemłodej mężatki, a w2011 roku zostały wznowione Kartki z pamiętnika młodej mężatki (wydane dotąd tylko raz, w 1926 roku).
Okładka książki Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

59,90 zł 31,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,15 zł

Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze dacyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
Okładka książki W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyl.

59,00 zł 46,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,20 zł

Światowy bestseller przetłumaczony na kilkadziesiąt języków! Książka znanego psychiatry amerykańskiego o wielkich walorach dydaktycznych. Przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kategoriach tzw. analizy transakcyjnej. Omawia typowe sytuacje społeczne, ujmując je w konwencji "gier". Uczy sposobów poprawy wzajemnych kontaktów między ludźmi, pozwalając czytelnikowi lepiej zrozumieć zarówno siebie, jak i drugiego człowieka. W książce przedstawiono 30 typowych sytuacji społecznych, analizując je w konwencji tzw. "gier". Pozycja składa się z 3 części: * część 1 zawiera teorię potrzebną do analizy i jasnego zrozumienia gier, * część 2 prezentuje opisy poszczególnych gier, * część 3 mieści w sobie materiał kliniczny i teoretyczny, który pozwala zrozumieć, co znaczy być wolnym od gry. Obecne, piąte wydanie pracy, zawiera zmiany w terminologii i ujęciu tematu, oparte na głębszych przemyśleniach autora, dalszych lekturach oraz nowym materiale klinicznym. Pozycja stanowi interesującą lekturę przede wszystkim dla psychologów, terapeutów i pedagogów.
Okładka książki Emocjonalne wampiry

39,90 zł 23,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,99 zł

Czy w naszym najbliższym otoczeniu znajdują się ludzie, którzy w tajemniczy sposób pozbawiają nas energii, poczucia własnej wartości i bezlitośnie nas wykorzystują? Jeśli tak, to wpadliśmy w szpony emocjonalnych wampirów! Czyhają one wszędzie ? w naszych rodzinach, miejscach pracy, a być może nawet z jednym z nich dzielimy łóżko. Błyskotliwe, utalentowane lub też epatujące bezradnością, pozyskują nasze zaufanie i uczucia, po to by wyssać z nas siły i pozostawić wydmuszkę. Albert J. Bernstein przystępnie i dowcipnie opisuje rozmaite typy osobowości i odmian emocjonalnych wampirów ? bezwzględnych tyranów, aspołecznych hedonistów, samolubnych narcyzów, męczących paranoików. Uczy, jak ich rozpoznawać, i przedstawia strategie obronne, przydatne gdy zostaniemy zaatakowani. Książka oparta na wiedzy psychologicznej, zawiera cenne rady i sporą dawkę humoru, tak potrzebnego w trudnych i wyczerpujących relacjach. dr Albert J. Bernstein to uznany psycholog kliniczny, a także felietonista i doradca biznesowy. Jest współautorem dwóch wydanych w Polsce książek ? Trudni współpracownicy i Dinozaury są wśród nas. Jak sobie radzić z nimi w pracy.
Okładka książki Jak oczarować klientów w sklepie, czyli...

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce? Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak ?robią to? najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!
Okładka książki 5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie...

34,90 zł 24,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł

Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem? Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim oraz Twojego klienta podczas Waszego pierwszego spotkania. Dzięki temu z łatwością zrozumiesz mechanizmy skutecznej komunikacji oraz nauczysz się kierować rozmowę na właściwe tory. Poznasz etyczne techniki wywierania wpływu, które będziesz mógł stosować w biznesie. Zacznij zatem od podstaw. Dowiedz się, jak pracuje ludzki umysł i w jaki sposób wpływa to na proces efektywnych negocjacji. Naucz się nawiązywać pierwszy kontakt z klientem i dowiedz się, co zrobić, aby go nie stracić. Poznaj silnie działające struktury lingwistyczne i zacznij je stosować w rozmowach z klientem. Naucz się panować nad emocjami. Odkryj podstawowe style negocjacyjne oraz komunikacyjne swojego rozmówcy. Upewnij się, jakie wartości są ważne dla klienta, ponieważ to one w dużej mierze stanowią o sukcesie prowadzonych negocjacji. Rozwiewaj zawczasu wszelkie wątpliwości. Wreszcie opanuj 5 kroków do porozumienia zgodnie z systemem AZURI i dołącz do grona najlepszych negocjatorów!
Okładka książki Coaching

249,00 zł 188,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 188,72 zł

Kompleksowy zestaw 71 narzędzi coachingowych z materiałami online do wykorzystania w coachingu biznesowym oraz życiowym, w pracy z klientem indywidualnym i zespołowym. Zawiera wersje elektroniczne materiałów zarówno dla coacha, jak i dla klienta, umożliwiające szybki wydruk gotowych formularzy i arkuszy, a także - w razie potrzeby - ich dowolną edycję i modyfikację w celu dopasowania poszczególnych narzędzi do indywidualnych potrzeb konkretnych klientów. Są one dostępne na stronie www.coaching.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w segregatorze kodu aktywacyjnego. Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji - wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu. W zbiorze można znaleźć materiały: • służące badaniu potrzeb, • wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem, • pomagające w budowaniu relacji, • wspierające tworzenie i obieranie celów, • ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta, • rozwijające kreatywność, • wzbudzające pogłębioną refleksję, • pomagające w przełamaniu impasu, • służące monitorowaniu i ewaluacji procesu. Publikacja jest przeznaczona dla coachów jako źródło konkretnych narzędzi, wiedzy, inspiracji, a także wskazówek dotyczących możliwych innowacji lub udoskonaleń w pracy. "To wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autorzy przekazują Czytelnikowi wypracowany przez lata praktyki zestaw narzędzi wspierających prowadzenie sesji coachingowych. Prezentowane narzędzia pochodzą z różnych nurtów coachingu. W praktyce realizowana jest tu zasada, iż punktem wyjścia powinna być konkretna osoba i jej potrzeby rozwojowe, a nie dogmatyczne traktowane podstawy teoretyczne szkoły, z której wywodzi się coach. Najważniejsze narzędzie coacha stanowi jego osobowość - to prawda, której nie sposób zakwestionować. Ważna jest jednak także znajomość innych narzędzi - przedstawiona książka może stać się nieocenioną pomocą w tej dziedzinie" dr Małgorzata Sidor-Rządkowska
Okładka książki Dialog zamiast kar

29,90 zł 15,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,55 zł

Ta książka to podsumowanie wieloletniej pracy z dorosłymi i dziećmi – efekt praktycznego zgłębiania zasad Porozumienia bez Przemocy (NVC) Marshalla B. Rosenberga. Autorka dzieli się w niej swoim bogatym doświadczeniem w kształtowaniu relacji z dzieckiem, opartych na obustronnym dostrzeganiu i poszanowaniu uczuć i potrzeb. „Książkę Zofii Żuczkowskiej polecam wszystkim, którzy chcą poprawić swoje relacje z bliskimi, a szczególnie gorąco rodzicom. Tym, którzy szukają sposobu na kłótnie w piaskownicy, i tym, którzy obawiają się buntu nastolatka.” Joanna SZULC, redaktor naczelna miesięcznika „Dziecko” „Autorka podważa wiele staromodnych, ale i nowomodnych stereotypów wychowawczych. Jej książka jest ciekawa i mądra!” Jan WRÓBEL, nauczyciel, dziennikarz, dyrektor I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego „Bednarska” w Warszawie.
Okładka książki Historia uwodzenia. Od antyku do dziś

48,50 zł 31,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,91 zł

Profil zainteresowań autora dobrze oddaje wyraźną we współczesnych naukach społecznych i humanistyce orientację polegającą na zwróceniu się ku codzienności, ku klimatowi relacji międzyludzkich w życiu codziennym. Książka dotyczy mikroperspektywy kulturowo zdefiniowanych i społecznie uwarunkowanych doświadczeń jednostek oraz emocjonalnego wymiaru życia społecznego, ujętego w perspektywie kulturowej i cywilizacyjnej. Jej przedmiotem jest pewien aspekt miłości rozumianej jako fenomen społeczny i kulturowy, czyli pewien rodzaj relacji międzyludzkich, określanych jako tytułowe uwodzenie. Autor rekonstruuje charakterystyczne cechy tego kompleksu zjawisk, porównuje i śledzi ich zmienne formy w różnych epokach, kulturach, w odmiennych uwarunkowaniach społecznych. Przeprowadzona rekonstrukcja wzorów i zachowań związanych z pierwszą fazą kontaktów miłosnych pokazuje ich ścisłe powiązanie z daną kulturą, z obyczajowością klas i warstw społecznych, z religią i jej nakazami/zakazami, z rolami przypisywanymi kobietom i mężczyznom w danej kulturze i z ich miejscem w społeczeństwie. Najwięcej uwagi autor poświęca przemianom, jakie dokonały się i dokonują w XIX i XX w., bezpośrednio wkraczając w ten sposób na teren badań socjologicznych. Przemiany te opisuje w kategoriach prawdziwych rewolucji, zachodzących w dziedzinie samych rytuałów miłosnych, w relacjach międzyludzkich i w rolach uwodzonych i uwodzących.  
Okładka książki Skuteczny wpływ. Przekonuj bez nacisku...

31,90 zł 20,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,99 zł

POZNAJ NOWY MODEL AUTENTYCZNEGO WPŁYWU! Przełomowa książka mistrza porozumiewania się oraz autora bestsellerów Marka Goulstona i uznanego trenera kadry zarządzającej Johna Ullmena Prawdziwy wpływ opiera się na słuchaniu, autentycznym zaangażowaniu i chęci uzyskania rezultatu korzystnego dla obu stron. Dzięki niemu osiągniesz porozumienie z każdym i zapewnisz sobie jego poparcie i trwałą lojalność. Skuteczny wpływ to jedyny w swoim rodzaju poradnik, który zawiera także przykłady działań i wskazówki osób posiadających rzeczywiste wpływy. Wybitni specjaliści porozumiewania się pokażą ci, jak niezwykłą moc ma rzeczywisty wpływ, i jak go zyskać. Uświadomią ci, że uczciwość wobec innych oznacza wygraną dla wszystkich. Poznaj czterostopniową metodę, dzięki której: ? Ustalisz swoje rzeczywiste priorytety ? Dowiesz się więcej o kluczowych osobach i ich potrzebach ? Zwrócisz na siebie uwagę tych ludzi i zachęcisz ich do dalszego słuchania ? Za pomocą swoich pytań i działań pozwolisz innym zyskać jeszcze więcej ?Skuteczny wpływ dosłownie zmieni twoje życie. Znacząco poprawi wszystkie twoje kontakty i relacje, zarówno zawodowe, jak i osobiste. Lektura obowiązkowa?. ? David T. Feinberg, dr nauk med. ?Ten poradnik jest właśnie tym, czego ci potrzeba, niezależnie od tego, czy chcesz wpłynąć na szefa, czy na kolegę, podwładnego, współmałżonka, rodzica lub dziecko?. ? Marshall Goldsmith, trener kadry menedżerskiej ?Dale Carnegie uśmiechnąłby się i pokiwał głową, zgadzając się, że niniejsza książka przedstawia jeden z absolutnie najlepszych sposobów na to, by zyskać przyjaciół i zjednać sobie ludzi?. ? Ivan Misner, autorytet w dziedzinie rekomendacji biznesowych MARK GOULSTON jest psychiatrą biznesu, konsultantem, prezesem i współzałożycielem Heartfelt Leadership oraz autorem bestsellerów, m.in. Po prostu słuchaj! JOHN ULLMEN to uznany trener kadry zarządzającej, dziesiątki czołowych firm międzynarodowych to jego klienci. Prowadzi popularne seminaria poświęcone zagadnieniu wpływu w organizacjach i firmach.
Okładka książki Metody manipulacji XXI w.

29,90 zł 19,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,81 zł

Napisany w lekkiej i przystępnej formie leksykon technik manipulacyjnych jakimi posługują się nie tylko twórcy reklam, namawiając nas do coraz to nowych zakupów, lecz także rozmaici „Mali Bracia”, czyli cyniczni politycy, dziennikarze oraz osoby kształtujące zawodowo opinią publiczną. Wynikiem takich zabiegów są też odpowiednio spreparowane zdjęcia zniekształcające rzeczywistość. Autor przedstawia rozmaite techniki manipulacji oraz udziela rad, jak im nie ulegać.
Okładka książki Pan od seksu

36,90 zł 24,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,27 zł

W swoim gabinecie przyjmował księży, polityków, biznesmenów, artystów, a nawet pracowników tajnych służb i mafiozów! Jak w gabinecie seksuologa zachowują się mężczyźni, a jak kobiety? Z czym sobie nie radzą Polacy i jakiej pomocy najczęściej potrzebują? Z jakimi najdziwniejszymi problemami profesor Lew-Starowicz miał do czynienia w swojej praktyce? I czemu zaczął palić fajkę? Profesor Lew-Starowicz napisał wiele książek, ta - po raz pierwszy – jest o nim: o jego miłości do wojska, o początkach pracy seksuologa i o jego skomplikowanych relacjach z Kościołem. O pionierskich czasach, w których na zaburzenia erekcji stosowano zastrzyki ze strychniną, a furorę robił radziecki Erokton. To historia najbardziej znanego „pana od seksu” w Polsce, niestrudzonego edukatora rodaków, który przejechał kraj wzdłuż i wszerz, by uczyć sztuki kochania w szkołach, w wojsku, PGRach, na tajnych spotkaniach i w seminariach.
Okładka książki Po. O małżeństwie i rozstaniu

34,90 zł 20,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,52 zł

"Po" nie jest kolejnym podręcznikiem z cyklu ?jak żyć?. To wyjątkowo szczera opowieść kobiety, która po rozstaniu z mężem wnikliwie przygląda się swojemu życiu. Czy aby na pewno jest to nowa rzeczywistość? A może to funkcjonowanie na wstecznym biegu? Rachel Cusk zastanawia się nad tym, jak zaledwie w kilkanaście tygodni udało jej się wraz z mężem przekreślić ich wspólną przeszłość i zniszczyć wszystko, co ich łączyło. Nie daje gotowej odpowiedzi, nie stwarza pozorów uniwersalności, nie epatuje uczuciami, a jednak intymny ton Po kusi pewnego rodzaju pociechą, którą przynieść może zanurzenie w kulturowym archetypie żalu i żałoby.
Okładka książki The Playbook. Podręcznik podrywu

29,95 zł 20,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,61 zł

Od zarania dziejów mężczyzna szukał odpowiedzi na najważniejsze z pytań: ?Czemu tutaj jestem? zamiast pukać laski??. Koniec poszukiwań. Teraz, z pomocą Playbooka, będziesz mógł podejść do każdej pięknej kobiety, odkryć jej największe pasje i wykorzystać je w celu namówienia jej na przespanie się z Tobą. Opanujesz ponad 75 technik uwodzenia opracowanych przez guru podrywu i generalnie spoko gościa, Barneya Stinsona, gwarantujących zostanie Don Juanem z prawdziwego zdarzenia.
Okładka książki Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie

45,99 zł 34,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,16 zł

Monografia zawiera syntezę rozważań teoretycznych i wyników badań empirycznych polskich i zagranicznych autorów na temat relacji rodziców z dorastającymi dziećmi. Wśród zagadnień dotyczących uwarunkowań nieporozumień występujących między wspomnianymi grupami Ewa Gurba zarówno przedstawia znane tematy z literatury przedmiotu, wzbogacając je wynikami własnych poszukiwań badawczych, jak i podejmuje problemy nowe, takie jak rola międzypokoleniowych różnic światopoglądowych w pojawianiu się konfliktów w rodzinie. Na szczególną uwagę zasługuje ostatnia część monografii zawierająca praktyczne propozycje wyciszenia międzypokoleniowych nieporozumień. Niniejsza monografia przynosi całościowe spojrzenie na relację międzypokoleniową w rodzinie, stanowiąc cenne źródło informacji dla badaczy rodziny i młodzieży w okresie dorastania. Jednocześnie inspiruje do dyskusji, podejmowania dalszych badań i odkrywania nowych tematów oraz poszukiwania nowych wyjaśnień już funkcjonujących tez. Z recenzji prof. dr hab. Marii Kielar-Turskiej Książka wnosi istotny wkład w wiedzę o adolescencji, a przy okazji o pokoleniu rodziców, czyli o średniej dorosłości, i będzie ważnym źródłem informacji psychologicznej zarówno dla pracowników nauki, jak i dla rodziców oraz młodzieży wyrażającej potrzebę refleksji nad sobą, nad światem i poszukującej sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Z recenzji dr hab. Ludwiki Wojciechowskiej
Okładka książki Coaching kadry kierowniczej

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, opisuje wszystkie aspekty coachingu kadry kierowniczej (executive coaching). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty tego procesu i jak zadbać o to, aby był on wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Dzięki książce dowiesz się m.in.: - czym jest coaching kadry kierowniczej, - jakie są różnice między coachingiem, doradztwem osobistym i konsultingiem, - na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać, - jak dopasować coaching do potrzeb firmy i jej pracowników. Autor przedstawia zagadnienie coachingu z trzech perspektyw: coacha, menedżera go zatrudniającego (sponsora) oraz klienta lub uczestnika.
Okładka książki Przywództwo doskonałe

63,00 zł 46,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,17 zł

Russell E. Palmer dzieli się w książce swoim doświadczeniem zdobytym podczas sprawowania funkcji lidera jednej z największych firm audytorskich na świecie, rektora Wharton School oraz właściciela firmy inwestycyjnej. Autor udziela menedżerom cennych wskazówek dotyczących różnych aspektów przywództwa: sposobu kierowania pracownikami, radzenia sobie z kryzysem czy wprowadzania zmian kultury korporacyjnej. Opisane w publikacji zagadnienia zilustrowane są przykładami z praktyki różnych organizacji: biznesowych, non profit i akademickich. Dzięki publikacji dowiesz się, jak: ? skutecznie wprowadzać strategiczne zmiany, ? sprawnie reagować w sytuacji kryzysu, ? osiągnąć sukces w sytuacji dużego zróżnicowania grup interesów, ? stworzyć organizację równoprawnych partnerów.
Okładka książki Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności...

39,90 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Bestseller „New York Timesa” Przeczytajcie tę książkę, jesteście to sobie winni! Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com Dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ! KROPKA! Gary Vaynerchuk na Twitterze Gary Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu oraz pokazuje, jak ją tworzyć — za pomocą tradycyjnych technik, opartych na słuchaniu i trosce o klienta, jak również nowych usług, takich jak Twitter, które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na bezprecedensową skalę i z bezprecedensową szybkością. Książka, podobnie jak Gary, jest bardzo zabawna i pełna pasji. Dick Costolo, dyrektor generalny Twittera To kuszące, dać się zwieść naturalnemu podejściu Gary’ego do świata i uwierzyć, że nowy marketing jest czymś dla osób hiperenergicznych, przesadnie pewnych siebie, wnikliwych, wygadanych i mających ambicje zostania właścicielami klubu piłkarskiego. To nieprawda. On jest dla wszystkich, którym zależy. Po raz kolejny Gary uczynnie wskazuje drogę, naucza na przykładach z życia i sprawia, że prawda staje się oczywista. Kup tę książkę dla swojego szefa. Seth Godin, autor książek Najmocniejsze ogniwo, Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować oraz innych bestsellerów wydanych przez Onepress Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci. Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,62 zł
Okładka książki Jak czytać ludzi

13,78 zł
19,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,78 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,92 zł
Okładka książki W rytmie relacji

24,03 zł
34,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,34 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,02 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,83 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,70 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj