Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media
Winiarstwo a media
-
Autor: Praca zbiorowa
- ISBN: 9788365741660
- EAN: 9788365741660
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: SBP
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: SERIA HISTORYCZNA
- Liczba stron: 236
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,48złCena detaliczna: 29,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny ? żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów ? od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.