,,Statman jest jednym z pionierów dziedziny finansów behawioralnych, a jego książka Czego naprawdę chcą inwestorzy? powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich inwestorów oraz ich finansowych doradców!Znaleźć w niej można mistrzowską analizę licznych pułapek i wyzwań, przed jakimi stają dziśuczestnicy rynku"".- ANDREW W. LO, Harris & Harris Group, profesor finansów w Sloan School of Management, MIT,,(...) pozwala dokonać ?autopsji? zarówno cudzych, jak i naszych własnych decyzji finansowych. Książka ta zawiera przydatną wiedzę teoretyczną, pokazując, jak podejmujemy decyzje finansowe, a także wiedzę praktyczną odnośnie naszego procesu decyzyjnego"".- HARRY M. MARKOWITZ, laureat Nagrody Nobla z Ekonomii, profesor finansów w Szkole Zarządzania w Rady,,Podczas inwestowania jesteśmy często swoimi najgorszymi doradcami. Statman wyjaśnia powszechnie popełniane błędy i pomaga nam podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące naszych własnych inwestycji"".- BURTON MALKIEL, autor bestsellerowej książki ,,Random Walk Down Wall Street"",,Meir Statman z perspektywy współczesnej neuropsychologii rzuca jasne światło na wszelkie umysłowe demony, jakie sprzysięgły się przeciwko tobie, by uczynić cię biednym. Statman rozbawi cię, przyprawi o łzy i, co najważniejsze, poprawi twój rachunek zysków i strat"".- WILLIAM BERNSTEIN, autor bestsellera ""Intelligent Asset Allocator"", ""The Four Pillars of Investing"" oraz ""The Investor's Manifesto"", współzałożyciel Efficient Frontier Advisors
ZASTANÓW SIĘ NAD RYZYKIEM, NIE ULEGAJ DESTRUKCYJNYM EMOCJOM, WYKORZYSTUJ SZANSE NIEDOSTRZEŻONE PRZEZ INNYCH
Większość inwestorów kieruje się chciwością i strachem, przez co tak wielu z nich traci duże sumy pieniędzy, gdy dochodzi do zmian na rynku. Co ciekawe, z tego samego powodu inni odnoszą ogromne zyski. Jak można to wyjaśnić? Ludzie, którzy inwestując, zachowują spokój, pozostają skupieni i analizują sytuację, podczas zmian na rynku zawsze znajdują się na pozycji wygranego - i odbierają to, co stracili inwestorzy podejmujący decyzje pod wpływem strachu. Inwestowanie a irracjonalny umysł dostarcza narzędzi niezbędnych do przeciwdziałania autodestrukcyjnym odruchom, które dzielą Cię od zysków. Ekspert ds. finansów behawioralnych Robert Koppel wyjaśnia, dlaczego mózg inwestora emituje podczas procesu inwestycyjnego określone negatywne treści. Odwołując się do ostatnich postępów w dziedzinie neuroekonomii oraz spostrzeżeń najlepszych inwestorów giełdowych, prezentuje, jak wypracować skuteczne nawyki stosowane przez światowych liderów w inwestowaniu.
Książka uczy, jak:
- rozpoznać negatywne, autodestrukcyjne modele myślenia,
- obrać cele dopasowane do Twojego profilu inwestowania,
- opracować program przezwyciężenia irracjonalnego myślenia w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych,
- wykorzystać Twoje najpotężniejsze narzędzie inwestycyjne - intuicję.
Znakomita książka, prezentująca najnowsze odkrycia finansów behawioralnych. Autor nie stroni od opisu neurofizjologicznych podstaw zachowania inwestorów giełdowych, podając intrygujące informacje na temat procesu podejmowania decyzji. Czytelnik oprócz fascynującej wiedzy znajdzie w pracy Koppela sporo praktycznych rad.
Piotr Zielonka, prof. nadzw. SGGW, autor książki "Giełda i psychologia"
Ukazanie się książki Howarda Rachlina w języku polskim to wielkie wydarzenie. Daje szansę na zapoznanie się ze sposobem opisywania, wyjaśniania i analizowania ludzkich działań z perspektywy analizy zachowania, czyli współczesnego radykalnego behawioryzmu. I to w wydaniu jednego z najznamienitszych reprezentantów tego kierunku psychologii. Przedstawione podejście do samokontroli łączy psychologię behawioralną i ekonomię w sposób, który jest zarówno przekonujący, jak i pobudzający do myślenia. A poza wszystkimi walorami naukowymi, książka jest po prostu świetnie napisana.
prof. Paweł Ostaszewski
Książka "Psychologia rynku dla doradców finansowych" przedstawia m.in.:
- Jak rozpoznać profil ryzyka danego klienta?
- Jak wybrać optymalną alokację aktywów dostosowaną do profilu ryzyka danego klienta?
- Które produkty inwestycyjne są optymalne z punktu widzenia podstaw psychologicznych klienta?
- W jakiej sytuacji lepszą decyzją jest przebudowa portfela w trakcie procesu inwestycyjnego, a kiedy należałoby wyjść z rynku lub podjąć większe ryzyko?
- Jakie są powszechnie stosowane zasady w zakresie obsługi klientów i w jakich sytuacjach nie należy ich stosować?
- Jak dopasować alokację aktywów do konkretnego etapu życia klienta?
"Psychologia rynku dla doradców finansowych", poprzez zaprezentowanie wielu praktycznych przykładów umożliwia doradcom poprawę jakości oferowanych przez nich usług, na każdym etapie procesu zarządzania bogactwem klientów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?