Rozpocznij dzień z aniołami!Rodzina codzienników autorskiego pomysłu Edycji Świętego Pawła powiększyła się o nową pozycję. Tym razem w niezwykłą podróż każdego dnia roku zabiorą nas anioły. Tradycyjnie znajdziemy tu specjalnie dobrane, inspirujące sentencje (m.in. z Biblii czy Dzienniczka św. Faustyny Kowalskiej), które staną się myślami przewodnimi na cały dzień. Pod względem graficznym natomiast możemy ucieszyć się oryginalnymi, ciekawymi ilustracjami aniołów, Bożych posłańców i niezawodnych opiekunów ludzi.Tym wyjątkowym kalendarzem możemy cieszyć się przez wiele lat. Sprawdzi się on także jako oryginalny prezent.
Pierwszy tom nowej serii "Flash" w ramach linii wydawniczej Uniwersum DC. Barry Allen i Wally West są najszybszymi ludźmi na świecie. Kiedy Wally nagle znika, a Barry zostaje pozbawiony superszybkich mocy, prowadzi to do niesamowitej podróży w czasie i przestrzeni. Od każdego ruchu bohaterów zależeć będzie nie tylko życie wszystkich sprinterów, ale także milionów niewinnych ludzi! Również w tym tomie Barry Allen będzie musiał znaleźć sposób na pokonanie jednego ze swoich najgroźniejszych wrogów, który wykorzystuje jedno z naukowych odkryć Barry'ego przeciwko niemu samemu! W tomie zebrano pełne przygód, tajemnic i humoru historie "Sprawa pierścienia", "W mgnieniu oka" oraz jeden z rozdziałów historii "Wieczna Zima". Ich scenarzystami są między innymi Kevin Shinick i Jeremy Adams, a za rysunki odpowiadają: Clayton Henry, Will Conrad, Sami Basri, Marco Santucci, Brandon Peterson, David Lafuente i Kevin Maguire oraz wielu innych! Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach serii "The Flash" #763-771 oraz "The Flash 2021 Annual" #1.
Przeznaczona dla małych i dużych czytelników komiksowa adaptacja wspaniałej filmowej opowieści "Alicja w Krainie Czarów"! Pewnego słonecznego popołudnia Alicja przysłuchuje się dość nudnej lekcji historii. Nagle, ni stąd, ni zowąd, jej oczom ukazuje się biały królik w kamizelce! W pogoni za tym osobliwie wyglądającym stworzeniem Alicja trafia do Krainy Czarów - zdumiewającego świata pełnego przedziwnych stworzeń ... i niesamowitych przygód. Komiks o potędze wyobraźni, nieposkromionej dziecięcej ciekawości i odwadze, która jest konieczna, żeby pewnie kroczyć przez świat i nie poddawać się w obliczu przeciwności.
Jest 52 rok p.n.e. Cała Lutecja jest podbita przez Rzymian Cała? Nie! Grupa nieugiętych zwierząt dowodzona przez Idefiksa nadal opiera się najeźdźcy! Po pokonaniu galijskiego przywódcy Kamulogena przez generała Labienusa dzielny piesek Idefiks organizuje ruch oporu, żeby bronić galijskiego miasta przed rzymskim okupantem. Idefiks wraz ze swoją przyjaciółką Frygą, kocicą Przecherą i buldogiem Rygoriksem przychodzi z pomocą tym, którzy ponieśli konsekwencje rzymskiej okupacji Na Teutatesa, tak im dadzą popalić, że Rzymianie zapomną od tego języka (łacińskiego) w gębach! Nieugięci co rusz wpadają w nowe tarapaty, ściągając na swoje głowy gniew rzymskiego wodza Labienusa i jego pupilki kotki Monalizy. Lecz błyskotliwość i waleczność Idefiksa, patriotyczny zapał gołębia Astmatiksa, oddanie i wierność suczki Frygi, siła oraz wrażliwość buldoga Rygoriksa i spryt kotki Przechery sprawiają, że szczęście nie opuszcza piątki urwisów, pozwalając im wyjść cało z wszelkich kłopotów, w myśl zasady: "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego". Zaś nadgorliwość i zacietrzewienie ich rzymskich przeciwników, zarówno ludzi, jak i zwierząt, jeszcze bardziej potęgują zabawne sytuacje. Album został narysowany przez Jeana Bastide'a ("Ptyś i Bill") i Philippe'a Fenecha ("Kumpelki"), dwóch młodych, wielce utalentowanych autorów z powodzeniem trzymających poziom swoich mistrzów: Ren Goscinny'ego i Alberta Uderzo. Scenariusze stworzyli Herv Benedetti, Michel Coulon, Simon Lecocq i Nicolas Robin. Drugi tom zawiera trzy historie, w których gościnnie występuje pisklę orła, złodziejaszek Larwiks oraz stado walecznych gołębi: "Jajko po rzymsku", "Afera z obróżką" oraz "Posąg Labienusa".
Po śmierci pirackiej królowej Blit morze straciło dla Conana cały urok. Barbarzyńca zaszył się w Kush, w mieście cieni, gdzie wkrótce zostanie oskarżony o praktykowanie magii i będzie musiał walczyć o życie. Wyruszy też na niebezpieczną wyprawę po legendarny skarb, przemierzy śmiertelnie groźną pustynię, odwiedzi oazę krwi i tajemnicze miasto Xuthal a każde z tych miejsc może przynieść mu zgubę. Czy Conan wyjdzie cało z tych przygód? Czy po śmierci ukochanej odnajdzie dla siebie nową drogę? Scenariusz tego tomu napisał Fred Van Lente ("Marvel Zombies"), a rysunki stworzyli Brian Ching, Eduardo Francisco i Guiu Vilanova. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach serii "Conan The Avenger" #1-19.
Trzeci tom serii o przygodach dzielnej drużyny Miki i Magowie. Wejdz do swiata legend, mitow i przepowiedni, dzielnych bohaterow, wielkich przygod, dalekich wypraw, starozytnych artefaktow, magow, krolow, wojownikow, smokow... a takze znakomitego humoru! Odkryj nowe przygody znanych disnejowskich bohaterow w swiecie fantasy! W magicznych królestwach nastały czasy pokoju i wygląda na to, że drużyna Miki i Magowie nie będzie już miała nic do zrobienia. Ale to tylko pozory. Gdzieś na świecie ciągle pojawiają się nowe zagrożenia, czarodzieje muszą więc zachować czujność. Najpierw orkoperze zwracają się przeciwko swoim smoczym sojusznikom. Później okazuje się, że choć Fantomen został uwięziony, jego cień wciąż wisi nad królestwami. Wcześniej jednak poznajemy przygody Donalda z czasów, zanim wstąpił do drużyny i służył jeszcze na dworze swojego wujka, króla Sknerusa. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w "Legendary Collection Wizards of Mickey": 7. "Le leggende perdute"; 8. "Lemuria"; 9. "Legacy" oraz w magazynie "Topolino" nr 3124 ("Mondimontagne").
Jak nazywa się najszybszy pociąg? Kiedy zbudowano pierwszą ciężarówkę? Z jaką prędkością latają samoloty?... na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w naszej książeczce. Czytaj ciekawostki o pojazdach i koloruj je, uzupełniaj puste pola naklejkami.
Jaka jest największa maszyna na budowie? Czy traktor pracuje tylko na polu? Jakie są typy maszyn budowlanych?... na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w naszej książeczce. Czytaj ciekawostki o maszynach i koloruj je, uzupełniaj puste pola naklejkami.
Kiedy żyły dinozaury? Dlaczego wyginęły? Który dinozaur był największy?... na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w naszej książeczce. Czytaj ciekawostki o prehistorycznych gadach, uzupełniaj puste pola naklejkami i koloruj dinozaury.
Czy lubisz pieski i kotki? Jeśli tak, to jest to książeczka dla Ciebie. Baw się, kolorując zwierzątka w dowolny sposób. Ozdabiaj je, by wyglądały magicznie.
CzuCzu Zagadki czekają na młodych odkrywców!Poręczna edukacyjna książeczka na śrubie zawiera aż 150 obrazkowych pytań i odpowiedzi o tematyce doskonałej dla pięciolatków. Ciekawe zadania i łamigłówki rozwijają myślenie, spostrzegawczość i kreatywność oraz inspirują do zdobywania i utrwalania wiedzy o świecie. Wyjątkowa cecha: Mnóstwo wiedzy i zabawy w poręcznym formacie.Bawcie się i doskonalcie różne umiejętności.CzuCzu Zagadki dla dzieci w wieku 5-6 lat to fantastyczna propozycja dla ciekawego świata pięciolatka. Jest pełna pomysłów na to, aby na utrwalać i inspirować do zdobywania nowej wiedzy.CzuCzu przepis na edukacyjną zabawę: Przetestujcie wiedzę: przeczytajcie zagadki i sprawdźcie rozwiązanie na kolejnej stronie. Eksperymentujcie: wymyślajcie własne zagadki i historyjki inspirowane ilustracjami, narysujcie swoje. Jeśli zainteresował was jakiś temat, poszukajcie dalszych informacji. A może będziecie zgadywać w innym języku? Bawcie się ta mała książeczka jest pełna inspiracji i możliwości!Poznajcie wszystkie książeczki z zagadkami i quizami od CzuCzu.
Hej, starszaki, czas na CzuCzu Zagadki! W edukacyjnej książeczce na śrubie znajdziecie aż 150 obrazkowych pytań i odpowiedzi dla zerówkowiczów i uczniów. Fascynujące łamigłówki, ciekawostki i zadania rozwijają logiczne i kreatywne myślenie, spostrzegawczość i ciekawość świata. Dzięki poręcznemu formatowi możecie ją zawsze mieć przy sobie.Wyjątkowa cecha: Mnóstwo wiedzy i zabawy w poręcznym formacie.Bawcie się i doskonalcie różne umiejętności.CzuCzu Zagadki dla dzieci w wieku 6-7 to książeczka pełna wiedzy w pytaniach i odpowiedziach. Sprawdzi się jako mądry upominek dla ciekawych świata starszaków i zerówkowiczów.CzuCzu przepis na edukacyjną zabawę: Przetestujcie wiedzę: przeczytajcie zagadki i sprawdźcie rozwiązanie na kolejnej stronie. Eksperymentujcie: wymyślajcie własne zagadki i historyjki inspirowane ilustracjami, narysujcie swoje. Jeśli zainteresował was jakiś temat, poszukajcie dalszych informacji. A może będziecie zgadywać w innym języku? Bawcie się ta mała książeczka jest pełna inspiracji i możliwości!Poznajcie wszystkie książeczki z zagadkami i quizami od CzuCzu.
Witajcie w świecie CzuCzu Zagadek! Poręczna edukacyjna książeczka zawiera 150 obrazkowych pytań i odpowiedzi dostosowanych do umiejętności i zainteresowań najmłodszych przedszkolaków. Angażujące zadania rozwijają logiczne myślenie, bystre oko i wyobraźnię. Wspólna zabawa to świetny sposób na zdobywanie i utrwalanie nowej wiedzy.Wyjątkowa cecha: Mnóstwo wiedzy i zabawy w poręcznym formacie.Bawcie się i doskonalcie różne umiejętności.CzuCzu Zagadki dla dzieci w wieku 3-4 lat to doskonała książeczka dla ciekawego świata młodszego przedszkolaka. W wesoły sposób sprawdza i serwuje nową wiedzę.Oto nasz przepis na edukacyjną zabawę: Przeczytaj na głos kolejne zagadki. Razem sprawdźcie na kolejnej stronie, czy zgadliście. Zamieńcie się rolami: niech dziecko wymyśla zagadki dla ciebie. Szukajcie dalszych informacji na interesujące was tematy. Bawcie się w wyszukiwanie przedmiotów na ilustracjach i wokół was. Kombinujcie, eksperymentujcie, bawcie się!Poznajcie wszystkie książeczki z zagadkami i quizami od CzuCzu.
Odkrywajcie razem świat CzuCzu Zagadek! W poręcznej edukacyjnej książeczce znajdziecie 150 obrazkowych pytań i odpowiedzi dostosowanych do umiejętności i zainteresowań czterolatków. Inspirujące zadania rozwijają logiczne myślenie, spostrzegawczość i wyobraźnię. Wspólna zabawa to znakomity sposób na zdobywanie i utrwalanie nowej wiedzy.Wyjątkowa cecha: Mnóstwo wiedzy i zabawy w poręcznym formacie.Bawcie się i doskonalcie różne umiejętności.CzuCzu Zagadki dla dzieci w wieku 4-5 to świetna propozycja dla ciekawego świata czterolatka. Wspólna zabawa to świetny sposób, aby na wesoło sprawdzić i zaserwować nową wiedzę.CzuCzu przepis na edukacyjną zabawę: Przeczytaj na głos zagadki, a następnie sprawdźcie na kolejnej stronie, czy zgadliście. Eksperymentujcie: wymyślajcie własne zagadki inspirowane ilustracjami. Zamieniajcie się przy tym rolami! Zainteresował was jakiś temat? Szukajcie dalszych informacji w książkach. Narysujcie własne ilustracje i stwórzcie do nich pytania.Poznajcie wszystkie książeczki z zagadkami i quizami od CzuCzu.
Książeczka jest ciekawą formą rozrywki dla małych odkrywców, a przy okazji ćwiczy ich spostrzegawczość, pamięć wzrokową, koncentrację uwagi i cierpliwość. Pełna zabawnych zwierzaków pozycja zawiera proste polecenia oraz wiele szczegółów do wyszukiwania i przeliczania. Gwarantujemy, że nie tylko dzieci będą się przy niej dobrze bawić!
ETYKA I EKOLOGIApod redakcją naukową prof. Doroty Probuckiej Recenzja naukowa:dr hab. Ewa Podrez Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Pod red. Elżbiety Krajewskiej-Kułak, Andrzeja Guzowskiego, Anny Surendry, Pauliny M. Wiśniewskiej Recenzja:dr hab. Ksenia Kakarekodr hab. Katarzyna van Damme-Ostapowicz
Od pierwszej edycji, wydanej w latach 70. ubiegłego wieku, aż po czasy współczesne z konwentami fanów, strumieniowaniem czy możliwością tworzenia własnych zasad gry, Dungeons & Dragons cieszy się niesłabnącą popularnością zarówno wśród doświadczonych, jak i początkujących graczy. Nieważne, czy jesteś już wytrawnym Mistrzem Podziemi, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w grze, Zapomniane Krainy zawsze stoją przed tobą otworem! Księga gry Dungeons & Dragons to kopalnia pomysłów na fabułę i prawdziwa skarbnica wskazówek, podpowiedzi oraz trików, które sprawią, że rozgrywka stanie się jeszcze bardziej emocjonująca. W książce znalazły się także wywiady z twórcami gry, ciekawostki oraz zagadki logiczne - wspaniały trening umysłowy przed rzutami na inteligencję. Są tu ponadto scenariusze kampanii oraz opisy miejsc i najpopularniejszych bohaterów z wieloświata D&D. Księga gry Dungeons & Dragons to fantastyczny prezent dla fanów gry i tytuł, który trzeba mieć na półce! W przygotowaniu są już też powieści Dungeons & Dragons.
Modlitewnik zawierający rozmyślania stacji Drogi krzyżowej, wzbogacony rycinami. Dedykowany dla osób indywidualnie odprawiających nabożeństwo Drogi krzyżowej, jaki i kapłanów, jako pomoc duszpasterska.
Ziołowe kuracje sprawdzają się przy wielu dolegliwościach, o ile wiemy, jak wykorzystywać je mądrze i bezpiecznie. Z naszego poradnika dowiesz się, które rośliny pomogą, gdy niedomaga układ oddechowy i po jakie sięgnąć, kiedy mamy problemy gastryczne. Przekonasz się, jaka naturalna metoda leczenia jest skuteczna na choroby układu moczowego, a która ukoi skołowane nerwy. Dzięki naszym podpowiedziom łatwiej skompletujesz domową ziołową apteczkę.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?