Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
Polecamy Państwu Pismo Święte w eleganckiej oprawie, z ilustracjami ze zbiorów Muzeum Watykańskiego. Biblia może być wspaniałym rodzinnym upominkiem. Publikacja zawiera tekst piątego wydania Biblii Tysiąclecia zatwierdzony do stosowania w liturgii przez Konferencję Episkopatu Polski.
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci, które mają trudności z rozpoznawaniem i określaniem emocji i uczuć innych osób oraz dopasowywaniem emocji do danych sytuacji. Na każdej stronie książki opracowano jedną emocję lub jedno uczucie. O wszystkich stanach emocjonalnych ułożono krótkie wierszyki, których dziecko może nauczyć się na pamięć. Dodatkowo przygotowano kilka pytań i poleceń, dzięki którym maluch powie, kiedy odczuwał daną emocję, i postara się pokazać ją przed lustrem oraz rozpoznać na twarzy dorosłego.
Niniejsza edycja Społeczeństwa i polityki ma charakter wyjątkowy. Ukazuje się w 50. rocznicę powstania Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ? najstarszej i największej jednostki politologicznej w naszym kraju. Inna jest też struktura książki. Przyjęcie wielotomowej formuły edytorskiej wynikało przede wszystkim z istotnego poszerzenia spektrum omawianych problemów, co jest efektem postępu w badaniach, który się dokonał w ciągu ostatniej dekady. Także publikowane we wcześniejszych wydaniach rozdziały uległy gruntownej modyfikacji. Zachowano jednak dawny tytuł ? mimo kilku już zmian urzędowej nomenklatury w klasyfikacjach dyscyplin naukowych.Książka pomyślana jest jako komplementarny wykład podstaw nauk politycznych i wiedzy o społeczeństwie. Jest adresowana do:- studentów studiów I i II stopnia kierunków politologicznych i pokrewnych;- studentów studiów uzupełniających i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie szeroko rozumianych nauk społecznych;- nauczycieli wiedzy o społeczeństwie oraz przedmiotów pokrewnych;- uczniów szkół średnich.Szczególnie cenną pomocą może stać się dla uczestników Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym oraz Olimpiady Wiedzy o Unii Europejskiej.Tom 1, część 2 - Teoria. Instytucje. Procesy. Polityczna organizacja społeczeństwa
Teksty Nowego Testamentu z Biblii Tysiąclecia - wydanie V - w przekładzie z języka greckiego. Zawiera wklejkę upamiętniającą dzień Pierwszej Komunii Świętej.Wklejka jest umieszczona na samym początku i zawiera sporo miejsca na personalizację. Dodatkowa obwoluta sprawia, że ta wersja Biblii staje się jeszcze bardziej wyjątkowa i doskonale nadaje się na prezent z okazji I Komunii świętej.
Najpiękniejsze interpretacje tekstów piosenki rosyjskiej. Na płycie znalazło się równo osiemnaście wyjątkowych utworów, przede wszystkim te o trudnej historii: niezapomniane i nasycone emocjonalnie „Bez pożegnania”, „Krwawa Mary” i „Kołysanka z Odessy”. Piosenki wykonują m.in. Ewa Błaszczyk, Sława Przybylska, Justyna Steczkowska, Stanisława Celińska i Marian Opania. W serii ukazały się również następujące tytuły: „Archiwum polskiego jazzu”, „Archiwum piosenki poetyckiej”, „Archiwum piosenki francuskiej”.
tracklista:
1. Ewa Błaszczyk – Bez pożegnania
2. Aleksander Domagarow – Waniński port
3. Justyna Steczkowska – Rzeczka
4. Stanisława Celińska – Majster Grisza
5. Sława Przybylska – Aleksiej Sergiejewicz Puszkin
6. Marian Opania – Glany
7. Matczuk i Konstrat – Nie chciałem śpiewać ani pić
8. Jan Pietrzak – Romans „Irena”
9. Danuta Stankiewicz – Czumbalalajka
10. Kinga Preis – Bubliczki
11. Piotr Kajetan Matczuk – Wańka Morozow
12. Agnieszka Matysiak – Krwawa Mary
13. Justyna Steczkowska – Kołysanka z Odessy
14. Sława Przybylska, Stefan Brzozowski, Andrzej Czamara, Andrzej Dondalski – Ostatni trolejbus
15. Mirosław Czyżykiewicz, Witold Cisło – Konie Narowiste
16. Iwona Loranc – Pieśń gruzińska
17. Bernard Ładysz, Zespół Instrumentalny Czesława Majewskiego – Koniec dnia
18. Marian Opania – Modlitwa (Francois Villon)
Niezwykła kompilacja znanych utworów w nieznanych interpretacjach. Znalazły się na niej takie wersje i aranżacje, które zaskoczą niejednego słuchacza. Jest energetycznie i melodyjnie, a zestawienie kompozycji pozwala na nowo odkryć magię minionych dekad oraz pokochać jazz na nowo. Lista utworów:01. John Scofield - Hit the Road Jack02. Krystyna Stańko - Red Rain03. Artur Dutkiewicz - Hey Joe04. Casandra Willson - Love is Blindness05. Piotr Filipowicz Quintet - Smooth Criminal06. Wojciech Majewski - Bema pamięci żałobny rapsod07. Marta Król, Paweł Tomaszewski Group - Every little thing she does is magic08. Herbie Hancock - Mercy Street09. Piotr Baron - Moja i twoja nadzieja10. Grażyna Auguścik, Paulinho Garcia - When I'm 6411. Wojciech Gogolewski Trio - Prześliczna wiolonczelistka
Dziewiętnaście ponadczasowych hitów, które gościły i goszczą w naszych domach. W „Archiwum piosenki rozrywkowej” znalazły się takie przeboje jak „Daj mi tę noc”, „Chałupy Welcome To” i „Wszystko czegoś dziś chcę” oraz tacy artyści jak Zbigniew Wodecki, Anna Jantar i Krzysztof Krawczyk. Wszystkie utwory na tej płycie to prawdziwe perły lat 80-tych. W serii ukazały się również następujące tytuły: „Archiwum polskiego jazzu”, „Archiwum piosenki poetyckiej”, „Archiwum piosenki francuskiej”.
tracklista:
1. Happy End – Jak się masz, kochanie
2. Anna Jantar, Alibabki – Radość najpiękniejszych lat
3. Irena Jarocka, Alibabki – Odpływają kawiarenki
4. Zbigniew Wodecki, Alibabki – Chałupy Welcome To
5. Alibabki – Kapitańskie tango
6. Jerzy Połomski – Cała sala śpiewa z nami
7. Bolter – Daj mi tę noc
8. Skaldowie – Prześliczna wiolonczelistka
9. Krzysztof Krawczyk – Parostatek
10. Karin Stanek – Jedziemy autostopem
11. VOX – Bananowy song
12. Andrzej Rybiński – Nie liczę godzin i lat
13. Tercet Egzotyczny – Pamelo, żegnaj
14. 2 Plus 1 – California Mon Amour
15. Halina Benedyk – Mamy po 20 lat
16. Izabela Trojanowska – Wszystko czego dziś chcę
17. Jan Wojdak, Wawele – Biały latawiec
18. Wojciech Gąssowski – Gdzie się podziały tamte prywatki
19. Violetta Villas – Całuj gorąco
OSIECKA W KABARECIE – Agnieszka Osiecka związana była z kabaretem od początku swojej twórczej drogi. Debiutowała w Studenckim Teatrze Satyryków, a następnie pisała piosenki na potrzeby Kabaretu Dudek, Kabaretu pod Egidą, a także dla artystów Piwnicy pod Baranami. Na płycie znajdują się wykonania oryginalne (śpiewane przez Elżbietę Wojnowską, Annę Seniuk, Halinę Kunicką, Teresę Lipowską, Magdę Zawadzką) oraz zupełnie nowe wykonania powstałe specjalnie na potrzeby tej płyty.
tracklista:
1. Natalia Lubrano, Krzysztof Żesławski Quartet – Piosenka o okularnikach
2. Piotr Kosewski – Piosenka o Aurelii
3. Aneta Todorczuk-Perchuć – To wszystko z nudów
4. Czerwony Tulipan – Siedzieliśmy na dachu
5. Joanna Lewandowska – Alabama song - Piosenka o księżycu z Alabamy
6. Zespół Bach – Polka kryminalna
7. Katarzyna Dąbrowska – Obejmę dozorcostwo
8. Ewa Błaszczyk – Czarne perfumy
9. Małgorzata Czajka – Czy te oczy mogą kłamać?
10. Elżbieta Wojnowska – Sztuczny miód
11. Mateusz Weber – Miłość biuralisty
12. Kamil Banasiak – Chleb z czeremchą
13. Piotr Kosewski – Cyganek
14. Ewa Jakubowicz – Kocio, kocio
15. Karolina Michalik – Żywa woda
16. Anna Seniuk – Ballada o dwóch miastach
17. Magda Zawadzka – Korespondencja z NRF
18. Teresa Lipowska – Gdybym ja była
19. Anita Dymszówna – Panowie, bądźcie dla nas dobrzy pod jesień
20. Mirosława Krajewska – Kiedy zapomnę tego kogoś
OSIECKA W TEATRZE – zawiera piosenki pisane w czasach Studenckiego Teatru Satyryków, w którym Osiecka debiutowała, a także utwory ze spektakli „Apetyt na czereśnie” (premiera w 1968 w Teatrze Ateneum w Warszawie), „Sztukmistrz z Lublina” (premiera w 1986 roku we Wrocławiu), „Biała bluzka” (monodram Krystyny Jandy, premiera w 1987), przedstawień sopockiego Teatru Atelier, z którym poetka współpracowała przez trzy ostatnie lata swojego życia (piosenki ze spektakli „Wilki”, „Do dna”, „Darcie pierza”, „Apetyt na życie”).
tracklista:
1. Joanna Lewandowska – Nie ma już
2. Sława Przybylska – Kochankowie z ulicy Kamiennej
3. Zespół Tonika – Kolory
4. Magda Umer – Ach panie, panowie
5. Beata Lerach – Kołysanka dla Jaszy
6. Iwona Loranc – Psalm
7. Magda Umer – Oczy tej małej
8. Mirosław Czyżykiewicz – Song marynarza
9. Jerzy Satanowski – Małe stacje wielkich kolei
10. Magda Umer, Krystyna Janda – Sama chciała
11. Ewa Błaszczyk – Nie żałuję
12. Zespół Q – Drzewo moje matki
13. Marek Richter – Śpij, Kostia, śpij
14. Teresa Budzisz-Krzyżanowska – Miedziane mieszkanie
15. Marek Richter – Ławeczka
16. Marek Richter – ZOO
17. Marek Richter – Do dna
18. André Ochodlo – Żegnaj mi, Krakowie
19. Jerzy Satanowski – Panie obłoczny
20. Marek Richter – Wybacz, mamasza
21. Magda Umer – Kołysanka dla babci
Jan Lauwers w próbach nazwania środowiska pracy swojego zespołu wymyślił termin ,,Needlapb"" - miał on ujmować ,,potrzebę [stworzenia] laboratorium (ang. need lab), czyli chęć eksperymentowania i przekraczania granic łączącą się z potrzebą intymności i opieki (ang. lap)"" [Nie widzę piękna..., s. 23], co było uściśleniem, po latach pracy, pierwotnego zawołania, które dało nazwę teatrowi: potrzebuję towarzystwa! Wielu krytyków i obserwatorów Needcompany pisało o tym, że współpracownicy Lauwersa dobierani są przezeń starannie i emocjonalnie, co wcale się nie wyklucza, ponieważ reżyser ,,musi ich pokochać"", żeby móc razem z nimi tworzyć. Needcompany określany jest czasem jako modelowy zespół ,,kolektywny"", tymczasem jednak w przywołanych opisach widać wyraźną strukturę - lidera i resztę. ,,Kolektyw"" jednak w tym przypadku odnosi się nie tyle do struktury zespołu (skądinąd próbę uprawiania sztuki ,,bez lidera"" Lauwers przeszedł już wcześniej i uznał ten etap za podobny do gry ,,dzieciaków tworzących grupę rockową""), ile do sposobu pracy, ponieważ Lauwers po pierwsze: konsekwentnie zaprasza artystów z różnych obszarów sztuki, a po drugie: działa dzięki systemowi grantów. Te dwa aspekty - różnorodność kompetencji twórców pracujących wspólnie oraz pozainstytucjonalne usytuowanie zespołu - wydały nam się interesującymi punktami wyjścia dla dyskusji o współczesnych kolektywach twórczych.Chcielibyśmy więc zaprosić do namysłu nad kwestiami ,,kolektywności"" w teatrze, działaniach artystycznych i badawczych. Słownikowo termin ,,kolektyw"" występuje jako synonim ,,zespołu"", ale nawet intuicyjnie czujemy, że to nie są te same gremia. Kolektyw - po latach zapomnienia - wrócił jako propozycja nowej organizacji, działającej na prawach innych niż zastane zasady instytucjonalne; może nawet wyrósł ze sprzeciwu wobec nich. Polskie kolektywy teatralne, których historię i współczesność warto ponownie prześledzić, pod pewnymi względami są podobne, ale akurat wyróżnione wyżej dwa aspekty zasadniczo je od siebie różnią: stosunek do instytucjonalności jest zmienny (oczywiste dążenie do stałego finansowania, a więc - w naszych, polskich warunkach - ostateczna zgoda na instytucjonalizację), podobnie jak skład grup i tryb pracy (działanie w kolektywie jako jedyne, lub jako jedno z wielu zatrudnień). Równie ciekawa byłaby próba spojrzenia na kolektywy powstające w obrębie instytucji: czy rozsadzają je od środka proponując inny model działania, czy zdolne są przekształcić/wzbogacić dotychczasowy tryb pracy? Wreszcie niezwykle ważna wydaje się ocena efektów działań kolektywów - zarówno w teatrze, jak i innych środowiskach artystycznych bądź badawczych - co wiąże się z pytaniem o potrzebę zawiązywania takich grup: cel można bowiem lokować w ,,wytworze"" (spektaklu), którego nie sposób zrealizować w innych warunkach, ale także w stworzeniu nowego, przyjaznego, bezpiecznego (może też: niehierarchicznego, równościowego?) środowiska pracy, które - uwalniając od rozmaitych zależności - daje jednocześnie energię i twórczą wolność, a także buduje inny rodzaj jednostkowej odpowiedzialności i zaangażowania.
Seria kolorowych zestawów dla najmłodszych dzieci. W kartonowym pudełeczku zamykanym na magnes mieści się zestaw zawiera sześciu barwnie zilustrowanych kartonikowych książeczek kosteczek i karty memory. Dzięki książeczkom Twoje dziecko pozna wiele nowych słów.
Seria kolorowych zestawów dla najmłodszych dzieci. W kartonowym pudełeczku zamykanym na magnes mieści się zestaw zawiera sześciu barwnie zilustrowanych kartonikowych książeczek kosteczek i karty memory. Dzięki książeczkom Twoje dziecko pozna wiele nowych słów.
Seria kolorowych zestawów dla najmłodszych dzieci. W kartonowym pudełeczku zamykanym na magnes mieści się zestaw zawiera sześciu barwnie zilustrowanych kartonikowych książeczek kosteczek i karty memory. Dzięki książeczkom Twoje dziecko pozna wiele nowych słów.
Oddajemy w Państwa ręce piękny tomik poetycki antologia poetów współczesnych. Wiersze dla dzieci. Edycja siódma przygotowany przez autorów, którzy oprócz twórczości dla dorosłych, ukochali także poezję dla dzieci. Znajdziecie tutaj różne style literackie i różne tematy, jednak wszystkie teksty łączy jedno właśnie miłość do dzieci. Życząc dużo przyjemności z czytania tych wierszy, mamy nadzieję, że będą one dla Państwa miłym wspomnieniem przeszłości, a dzieciom umożliwią zdobywanie ciekawych informacji i zachęcą do samodzielnego sięgania po literaturę. Autorzy biorący udział w projekcie to: Anna Bednarek, Agnieszka Kawa, Aldona Latosik, Janina Moczydłowska, Róża Ossowska, Krystyna Przewłocka, Maria Sikorska, Maria Szarapata, Iwona Zaborowska, Zdzisław Zieliński.
„Piosenka może być ładna, brzydka, górska, morska. Jak ją aktor śpiewa, musi być aktorska…” – śpiewa Krzysztof Tyniec. „Piosenka aktorska” w jego wykonaniu rozpoczyna niezwykłą kompilację pt. „Archiwum piosenki aktorskiej”. Na albumie usłyszmy elitę polskich artystów. Stanisława Celińska, Magda Umer, Krystyna Janda, Magdalena Cielecka, Marian Opania, Wiktor Zborowski, Piotr Machalica, Janusz Gajos, Piotr Fronczewski - to tylko niektórzy z nich. Wydawnictwo to prawdziwe muzyczne perełki piosenki aktorskiej. Przepiękne utwory bawią inteligentnym humorem, poruszają wzruszającymi interpretacjami, zachwycają warstwą liryczną oraz kunsztem wokalnym i aktorskim. Wydawnictwo to kolejna część serii „Archiwum…”, która prezentuje muzyczne bogactwa, jakie skrywają archiwa polskiej piosenki. Obok „Archiwum piosenki aktorskiej” ukazały się również albumy „Archiwum polskiego jazzu”, „Archiwum piosenki poetyckiej”, „Archiwum polskiego rocka”, „Archiwum piosenki francuskiej”.
tracklista:
1. Krzysztof Tyniec – Piosenka aktorska
2. Marian Opania, Wiktor Zborowski – Jak artyści szli do nieba
3. Piotr Machalica – Nie ma jak u mamy
4. Stanisława Celińska – Recepta
5. Krystyna Janda – Surabaya-Johny, czyli lekcja piosenki / Das Lied von Surabaya-Johnny
6. Artur Barciś – Miszka Szyfman
7. Magda Umer, Janusz Gajos – Pa! – role
8. Zbigniew Zamachowski – La valse du mal
9. Marcin Januszkiewicz – Petersburg
10. Kacper Kuszewski – Panna Tala
11. Wojciech Brzeziński – Hera, koka, hasz, LSD
12. Edyta Jungowska – Nie opuszczaj mnie / Ne Me Quitte pas
13. Maciej Stuhr – Żniwna dziewczyna
14. Jacek Bończyk – Następny
15. Magdalena Cielecka – Podróżą każda miłość jest
16. Ewa Błaszczyk, Marianna Janczarska – Cicho, cichuteńko
17. Marzena Trybałą – Tango Tandresse
18. Kinga Preis – Mein Jidische Mame / Moja żydowska mama
19. Magda Umer, Piotr Fronczewski – To ostatnia niedziela
20. Bartłomiej Nowosielski – Jest fantastycznie / For me… Formidable
Wieża Eiffla, spacery wzdłuż Sekwany, kawiarnie, kabarety, unoszące się w powietrzu perfumy… Wystarczy włączyć płytę, zamknąć oczy, aby w kilka chwil znaleźć się w Paryżu. „Archiwum piosenki francuskiej” to nie tylko muzyczna podróż do Francji, ale również pełna emocji opowieść o miłości, marzeniach, szczęściu i niezwykłych chwilach, które zdarzają się w życiu niespodziewanie. Kompilacja oczarowuje raz łagodnymi, delikatnymi melodiami, a raz energią i zmysłowością. Polskie wersje najpiękniejszych francuskich piosenek tj. „Emmanuelle”, „Parole, Parole”, „Et si tu n'existais pas”, „La vie en rose”, „La Boheme” wykonują m.in. Andrzej Poniedzielski, Maciej Maleńczuk, Jacek Bończyk, Piotr Fronczewski, Iwona Loranc, Dorota Nowakowska.
tracklista:
1. Trzy Dni Później – Kwiat jednej nocy
2. Karolina Kocberska – Serca gwiazd
3. Iwona Loranc, Wiktor Zborowski – Być wszędzie, gdzie nas nie ma
4. Halina Frąckowiak – Jak pięknie by mogło być
5. Czerwony Tulipan – Song o ciszy
6. Jan Pietrzak, Jonasz Kofta – Tylko jesienią
7. Janina Ostala – Dlaczego jestem z tobą
8. Stanisława Celińska – Song sprzątaczki
9. Bogusław Mec – Jej portret
10. Robert Janowski – Piasek
11. Magdalena Turowska – Parasol nie chroni od łez
12. Jan Janga Tomaszewski – Szary poemat
13. Waldemar Kocoń – W moim domu
14. Tomek Wachnowski – Moja wolność / Liberte
15. Magda Umer – Szkoda róż
16. Domi Zachman – Smak jesieni
17. Magdalena Cielecka – Podróżą każda miłość jest
18. Daniel Gałązka – Już jestem spokojny
19. Stan Borys – To ziemia
20. Wojciech Kościelniak, Beata Rybotycka, Hanna Śleszyńska, Katarzyna Jamróz, Edyta Jungowska, Małgorzata Duda, Wojciech Kaleta, Piotr Gąssowski, Robert Rozmus – Pamiętajcie o ogrodach
Wieszcz polskiej piosenki. Satyryk o duszy liryka. Twórca o wielu twarzach. Jaki był naprawdę? Nie wie nikt. Jonasz Kofta - poeta, satyryk, piosenkarz, dramaturg, malarz - potrafił znaleźć poezję tam, gdzie inni jej nie widzieli. Po mistrzowsku posługiwał się słowem. Szczególnym umiłowaniem darzył jednak piosenki. Jest autorem refleksyjnych tekstów, ale i popularnych przebojów wielokrotnie nagradzanych na festiwalach. Na albumie „Bardowie i poeci – Jonasz Kofta” zebrano jego najpiękniejsze piosenki, a wykonują je wybitni polscy artyści, m.in. Magda Umer, Halina Frąckowiak, Zdzisława Sośnicka, Bogusław Mec, Wiktor Zborowski, Zbigniew Wodecki. Wydawnictwo prezentuje nie tylko znane utwory takie jak „Kwiat jednej nocy”, „Z Tobą chcę oglądać świat”, „Jej portret”, ale również nowe interpretacje, m.in. „Serca gwiazd” w wykonaniu Karoliny Kocberskiej. Ponadto na płycie usłyszymy niepublikowany dotąd „Szary poemat” oraz nagrania archiwalne - „Dlaczego jestem z Tobą” czy „Tylko jesienią”. Ten ostatni pochodzi z kabaretu „Hybrydy”. Wykonuje go sam mistrz piosenki – Jonasz Kofta w duecie z Janem Pietrzakiem. *** Kolekcja „Bardowie i poeci” to seria albumów z piosenkami najwybitniejszych poetów piosenki - zarówno polskich, jak i światowych, m.in: A. Osieckiej, A. Poniedzielskiego, B. Okudżawy, L. Cohena, J. Nohavicy, J. Kaczmarskiego, E. Stachury, N. Cave’a. Utwory bardzo dobrze znane, ale zaprezentowane w nowych, często zaskakujących interpretacjach i aranżacjach. Obok czołowych polskich aktorów śpiewających i wokalistów znanych ze scen festiwalowych usłyszmy również młodych, debiutujących artystów.
tracklista:
1. Trzy Dni Później – Kwiat jednej nocy
2. Karolina Kocberska – Serca gwiazd
3. Iwona Loranc, Wiktor Zborowski – Być wszędzie, gdzie nas nie ma
4. Halina Frąckowiak – Jak pięknie by mogło być
5. Czerwony Tulipan – Song o ciszy
6. Jan Pietrzak, Jonasz Kofta – Tylko jesienią
7. Janina Ostala – Dlaczego jestem z tobą
8. Stanisława Celińska – Song sprzątaczki
9. Bogusław Mec – Jej portret
10. Robert Janowski – Piasek
11. Magdalena Turowska – Parasol nie chroni od łez
12. Jan Janga Tomaszewski – Szary poemat
13. Waldemar Kocoń – W moim domu
14. Tomek Wachnowski – Moja wolność / Liberte
15. Magda Umer – Szkoda róż
16. Domi Zachman – Smak jesieni
17. Magdalena Cielecka – Podróżą każda miłość jest
18. Daniel Gałązka – Już jestem spokojny
19. Stan Borys – To ziemia
20. Wojciech Kościelniak, Beata Rybotycka, Hanna Śleszyńska, Katarzyna Jamróz, Edyta Jungowska, Małgorzata Duda, Wojciech Kaleta, Piotr Gąssowski, Robert Rozmus – Pamiętajcie o ogrodach
Po angielsku „love”, po niemiecku „liebe”, po włosku „ammore”, po baskijsku „maitasun”, po czesku „laska”. Słowo miłość występuje w każdym języku, brzmi czasami zabawnie, czasami pięknie. W Polsce, Anglii, Egipcie, Japonii, Australii czy Afryce – wszędzie miłość jest taka sama. Pełna radości, emocji i nadziei. Powstały tysiące, a nawet miliony piosenek o miłości! Te najpiękniejsze w wykonaniu polskich artystów prezentuje album „Do zakochania jeden krok”. Na płycie usłyszmy m.in. Andrzeja Dąbrowskiego, Izabelę Trojanowską, Zdzisławę Sośnicką, Zbigniewa Wodeckiego, Krzysztofa Krawczyka czy Lady Pank.
tracklista:
1. Andrzej Dąbrowski – Do zakochania jeden krok
2. Małgorzata Ostrowska – Po niebieskim niebie
3. Nash – Twoimi ustami
4. Lady Pan – Zawsze tam, gdzie Ty
5. Ryszard Rynkowski – Bez miłości
6. Skaldowie – Dopóki jesteś
7. Iza Trojanowska – Jestem Twoim grzechem
8. Krzysztof Krawczyk – Pamiętam Ciebie z tamtych lat
9. Tilt – Tak jak ja kocham Cię
10. Zdzisława Sośnicka, Zbigniew Wodecki – Z Tobą chcę oglądać świat
11. Ziyo – Magiczne słowa
12. Bogusław Mec – Jej portret
13. Iwona Loranc – Niesie nas
14. Chłopcy z Placu Broni – Kocham Cię
Rozpoczęta w 2012 r. seria W kręgu paryskiej Kultury to wspólne przedsięwzięcie wydawnicze Instytutu Literackiego i Instytutu Książki. W zamyśle wydawców jest przypomnienie Czytelnikom wybitnych i wartościowych tekstów oraz książek, które ukazały się w miesięczniku Kultura lub wyszły nakładem IL.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?