W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Żeby biznes online się kręcił, trzeba się nieźle nagimnastykować. Codziennie musisz ogarnąć wiele sfer w ograniczonym czasie. Doba ma tylko 24 godziny, więc przebierasz szybko łapkami jak chomik w kołowrotku, żeby nadążyć i nie wypaść z obiegu. Problem w tym, że kręcisz się w kółko…
Jak się wydostać z tego błędnego koła?
Jedyne wyjście to wyznaczenie sobie jasnych celów i umiejętne rozplanowanie ich w czasie. Odkąd założyłam własną firmę, planuję na okrągło. Początki były trudne. Nie wiedziałam, jak planować zadania, miałam problem z produktywnością i z zachowaniem work-life balance. Długo szukałam narzędzia, które ułatwi mi to zadanie. Próbowałam wszystkiego, ale zawsze coś było nie tak.
Co znajdziesz w Książkoplanerze?
Biznes online rządzi się swoimi prawami. Są to prawa dżungli, nie ma lekko. A obszarów do ogarnięcia jest tak wiele, w dodatku każdy z nich wymaga ciągłego rozwoju. To pochłania mnóstwo czasu! I tutaj cały na biało wchodzi mój Książkoplaner!
Rozwój biznesu
Ogrom pracy w biznesie online może skutecznie zniechęcić do podejmowania jakiegokolwiek działania. Dlatego chciałabym przejść ten proces razem z Tobą. Krok po kroku, każdego dnia, przez cały rok. Małe, ale systematyczne działania przynoszą ogromne korzyści. To jak efekt kuli śnieżnej! Wierzę, że jeśli teraz ruszysz ze mną, to już wkrótce będziesz nie do zatrzymania!
Większe zarobki
Książkoplaner przeprowadzi Cię przez wszystkie ważne elementy biznesu online, które możesz na swoim internetowym poletku rozwijać, tak by przynosiły Ci obfite plony, czyli realne zyski! Codzienna praca z nim, z tygodnia na tydzień pomoże Ci uporządkować myśli, wyciągać wnioski i unikać błędów. A to sprawi, że Twój biznes rozkwitnie i zacznie przynosić większe dochody! Naturalnie i bez spiny.
Oszczędność czasu
Ten planer pokazuje, w jaki sposób organizuję pracę w moim własnym biznesie. Nieskromnie powiem, że doszłam w tym do perfekcji! Ja i mój zespół mamy konkretny plan działania na kolejny rok już w sierpniu roku poprzedniego. Dzięki temu każdy wie, co ma robić, a wszystko jest dokładnie przemyślane i układa się w spójną całość. Dlatego w weekendy, zamiast gonić terminy i gasić pożary, możemy spokojnie chillować. Sprytnie, nie?
Do czego przyda Ci się ta książka WordPress?
Czy wiesz, że stworzenie strony internetowej lub bloga na WordPressie u specjalisty może kosztować ponad 1 500 zł?
Zaoszczędzisz pieniądze !
Krok po kroku stworzysz stronę internetową. Przejrzystą i dostosowaną do Twoich potrzeb. Tworząc ją samodzielnie wydasz mniej pieniędzy, które możesz przeznaczyć na promocję i rozwój.
Oszczędzisz czs!
Pokazuję tylko niezbędne kwestie konieczne do stworzenia strony internetowej lub bloga. Nie przynudzam i wyłuskałam tylko najważniejsze informacje!
Zyskujesz więcej czasu, który przeznaczysz na dopieszczanie swojego miejsca w sieci!
Zostaniesz ekspertem!
Zadbasz o swój wizerunek eksperta i mądrze zaczniesz budować swoją markę. Ładna i intuicyjna strona internetowa oraz blog przyciągną klientów i korzystnie wpłyną na postrzeganie Cię, jako eksperta.
Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi. Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybranych konstruktów analizy transakcyjnej. Każdy z nich zilustrowany jest przykładami, a uzupełnieniem treści jest zestaw narzędzi i ćwiczeń do samodzielnego wykonania. Dzięki lekturze książki czytelnik będzie mógł: zrozumieć wzorce zachowań - własnych oraz innych osób; przeanalizować i usprawnić własny styl komunikowania się; poznać mechanizmy gier psychologicznych w życiu prywatnym i zawodowym; zastosować rozwiązania wspierające współpracę i budowanie dobrych relacji. W publikacji można odnaleźć narzędzia do wykorzystania w codziennych sytuacjach zawodowych, takich jak: prowadzenie skutecznych rozmów, rozwiązywanie konfliktów, motywowanie czy współpraca w zespole. Pozycja jest przeznaczona dla managerów, przedsiębiorców, pracowników działów HR oraz wszystkich tych, którzy pracują w obszarach: edukacji, biznesu, coachingu czy szkoleń. Zaciekawi także wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem osobistym. "Napisana przez praktyków dla praktyków. Książka zawiera liczne przykłady zaczerpnięte z polskich organizacji pozwalające zobaczyć użyteczność założeń analizy transakcyjnej w różnych sytuacjach biznesowych. Koncentruje się na przestrzeni biznesowej, jednak znajdziemy w niej także trafne odwołania do naszego codziennego funkcjonowania". Agnieszka Woś-Szymanowska psycholog, konsultantka biznesowa, twórczyni bloga analiza-transakcyjna.pl "Na polskim rynku wydawniczym brakuje książki, która w sposób zrozumiały dla nie-praktyka analizy transakcyjnej, przybliża koncept i konstrukty tej teorii psychologii. Autorki w sposób nadający się do natychmiastowego zaimplementowania opisały najważniejsze elementy analizy transakcyjnej. Forma i treści tu opisane, pozwalają na skuteczne zastosowanie rozwiązań w swoim codziennym życiu". Kamila Pępiak-Kowalska wykładowczyni, konsultantka biznesowa, coach "Dlaczego nie uczą nas takich rzeczy w szkole, na kursach, na studiach? Dlaczego nie było tego na żadnym szkoleniu firmowym? Dlaczego dowiaduję się dopiero teraz?" - to słowa naszych klientów po warsztatach, na których zajmujemy się praktycznym wymiarem analizy transakcyjnej. Podobnych wypowiedzi słyszymy naprawdę wiele. Pojawiają się, kiedy dzielimy się wiedzą z obszaru analizy transakcyjnej na sesjach indywidualnych, kursach czy warsztatach. To opinie naszych klientów, zaciekawionych zdobywaniem praktycznej wiedzy z tego obszaru psychologii, stoją u źródeł tej książki. Monika Dawid-Sawicka i Elżbieta Stelmach
Publikacja porusza tematykę migracji Polaków do Wielkiej Brytanii w latach 2004-2016. Autor analizuje czynniki decydujące o wyborze Wielkiej Brytanii jako kraju docelowego, takie jak m.in.: różnice płacowe, koszty podróży i utrzymania, ryzyko braku zatrudnienia, sieci migracyjne. Opisuje także bariery prawne w dostępie do rynków pracy krajów wysoko rozwiniętych oraz inne kluczowe trudności dotyczące międzynarodowego przepływu pracowników, wraz z uzasadnieniem ich wpływu na strumienie migracyjne. Prezentowane w książce zagadnienia teoretyczne dotyczące czynników migracji zarobkowych oraz ewolucji badań naukowych w tym zakresie są skonfrontowane z praktyką odnoszącą się do migracji Polaków do Wielkiej Brytanii. Analizę przeprowadzono od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej do chwili, w której Brytyjczycy w referendum zadecydowali o opuszczeniu Wspólnoty. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla pracowników administracji szczebla centralnego, jak i administracji samorządowej, a także dla naukowców zajmujących się migracjami międzynarodowymi. Zainteresuje także studentów kierunków związanych z tą tematyką.
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych. Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy. Zapraszamy do wzięcia udziału w niezwykłej podróży: do siebie samego i do zwierciadła, w którym będzie można przyjrzeć się sobie w różnych aspektach konfliktu.
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat rewolucją informacyjną i będącą jej następstwem, czwartą rewolucją przemysłową. Pierwsza przesłanka dotyczy wpływu technologii informacyjnych na potrzeby człowieka oraz na oczekiwania co do sposobu ich spełniania. Jest zatem związana ze zmianami w postrzeganiu przez człowieka jakości dóbr konsumpcyjnych. Druga ma związek z możliwościami, jakie te technologie wnoszą do rozwoju oraz sposobów stosowania w organizacjach narzędzi inżynierii jakości, strategii oraz systemów zarządzania jakością.
Zmiany, jakie niesie trwająca rewolucja przemysłowa, określana jako Industry 4.0, wymagają zdefiniowania na nowo zakresu wiedzy oraz umiejętności potrzebnych do planowania, zapewnienia, sterowania oraz doskonalenia jakości. Uzasadnienie nowego podejścia do zarządzania oraz inżynierii jakości wynika także z zagrożeń związanych z niezrównoważonym rozwojem społecznym i gospodarczym, w tym zmianami klimatu. Stosowanie dominującego do dzisiaj paradygmatu projektowania produktów podhasłem „orientacja na klienta”, nastawionego przede wszystkim na spełnianie oczekiwań oraz wymagań konsumentów, ma w powstaniu tych zagrożeń istotny udział.
Wielowątkowość książki ma swoje odbicie w jej układzie. Książka jest zbiorem wzajemnie dopełniających się części, ułożonych w kolejności wpisującej się w cykl powstawania i życia produktu (projektowanie, wykonanie, dystrybucja, użytkowanie oraz likwidacja) oraz w funkcje zarządzania jakością (planowanie, zapewnianie, sterowanie z kontrolą jakości oraz doskonalenie).
Publikacja jest adresowana do studentów, menadżerów i doradców. Czytelnicy poprzednich wydań znajdą w niej nowe podejście do zarządzania jakością, uwzględniające zmiany w projektowaniu i produkcji wyrobów oraz w procesach dostarczania usług, oferowane przez technologie Przemysłu 4.0.
Książka omawia ekonomiczne mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw komunalnych w warunkach gospodarki rynkowej. Problematyka podręcznika obejmuje przede wszystkim analizę i ocenę działania spółek komunalnych.Tematyka ta jest obecnie niezwykle istotna z trzech powodów. Po pierwsze, brakuje na polskim rynku pozycji omawiającej całościowo przedsiębiorstwa komunalne, po drugie spółka komunalna stanowi podstawową formę realizacji zadań publicznych jednostek samorządowych. Po trzecie, istnieje niewielka wiedza o działalności gospodarczej tego typu podmiotów. A spółki komunalne to przedsiębiorstwa odznaczające się cechami specyficznymi w stosunku do działalności rynkowej. Ich funkcjonowanie odbywa się w sferze użyteczności publicznej, która nakazuje działanie w szczególnym reżimie prawno-ekonomicznym. Przedsiębiorstwa te poddawane są regulacji oraz nadzorowi właścicielskiemu w interesie mieszkańców wspólnoty samorządowej, jako odbiorców (konsumentów usług komunalnych). Obecny system ekonomiczny określający sposób działania przedsiębiorstw komunalnych jest ułomny i dysfunkcyjny. Dlatego podręcznik zawiera również analizę efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw komunalnych oraz regulacji prawnych komunalnych przedsiębiorstw użyteczności publicznej.Autor omawia w podręczniku zagadnienia, takie jak:Rola przedsiębiorstwa komunalnego w realizacji zadań publicznych.Specyfika działalności gospodarczej o charakterze użyteczności publicznej.Funkcjonowanie w różnych formach organizacyjno-prawnych, od budżetowych do komercyjnych.Związki przedsiębiorstw komunalnych z samorządem terytorialnym, unią majątkową, personalną i finansową.Świadczenie usług w różnych systemach organizacji, pozostając pod kontrolą czynnika polityczno-administracyjnego.Efektywność przedsiębiorstw, która pozostaje w sprzeczności z celami społecznymi. W gospodarce tych przedsiębiorstw występuje wiele dysfunkcji, utrudniających dostęp do usług oraz poprawę efektywności ich świadczenia.Książkę zamyka wspomniana analiza regulacji prawnej komunalnego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.Podręcznik został napisany dla studentów studiujących na kierunkach ekonomicznych i zarządzania. Może być wykorzystywany do przedmiotów, takich jak: Gospodarka komunalna, Efektywność sektora publicznego, Ekonomika sektora publicznego, Przekształcenia w sektorze publicznym, Instrumenty zarządzania w służbach publicznych, Gospodarowanie majątkiem komunalnym, Zarządzanie w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego.
Wraz z eksplozją popularności NFT coraz więcej artystów i przedsiębiorców odkrywa unikalny potencjał, jaki mają one na rynku finansów i sztuki cyfrowej. Ale w powodzi mylących rad i sprzecznych pomysłów warto wiedzieć, na co postawić. Giełdy NFT to miejsca, w których spotykają się kolekcjonerzy sztuki, inwestorzy i gracze na rynku kryptowalut. Ostatnio tokeny dynamicznie zyskują na wartości. Wszystko, co musi wiedzieć inwestor, znajdzie się w książce ekspertów, mecenasa Romana Biedy i doktora Zbigniewa Okonia Miliard w tokenie, czyli AI w służbie finansów. Technologia, biznes, prawo.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu.Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii?Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju?Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami "kultur kokosowych?Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur?Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać.Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić.Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie.
KOMPLEKSOWA ANALIZA SYSTEMU PIENIĄDZA DEKRETOWEGO: ZASAD FUNKCJONOWANIA, PLUSÓW I MINUSÓW ORAZ GOSPODARCZYCH I SPOŁECZNYCH KONSEKWENCJI.
Żyjemy w erze standardu pieniądza dekretowego. To na nim opierają się współczesne gospodarki. Standard ten ma swoją specyfikę – mechanizmy funkcjonowania, strukturę bodźców, mocne i słabe strony – a specyfika ta ma szerokie i daleko idące konsekwencje zarówno gospodarcze, jak i społeczne. Aby zręcznie poruszać się w tym systemie oraz aby lepiej rozumieć świat wokół nas, warto zapoznać się z gruntownym omówieniem pieniądza dekretowego autorstwa Saifedeana Ammousa. Jest to omówienie nie tylko ciekawe i pouczające, ale też nowatorskie, gdyż dokonane przez pryzmat dostępnej od niedawna – i według Autora lepszej – alternatywy: standardu Bitcoina.
Wydawca
"Wychodząc poza bezwstydną propagandę entuzjastów systemu pieniądza dekretowego z jednej strony oraz jadowite ataki jego krytyków z drugiej, w książce tej staram się zaoferować coś nowego: zbadać ten system jako technologię z inżynieryjnego i funkcjonalnego punktu widzenia, nakreślić jego cele i niedociągnięcia, a także ukazać szersze gospodarcze, polityczne i społeczne implikacje wynikające z jego użytkowania".
Fragment książki
"Urodziłem się biedny i nieszczęśliwy. Obecnie jestem dość bogaty i bardzo szczęśliwy. Włożyłem sporo pracy w zmianę obu tych stanów. W międzyczasie nauczyłem się kilku przydatnych rzeczy i paru pomocnych zasad. Staram się wyjaśniać je w kontekście ponadczasowym, jak najbardziej uniwersalnym, w taki sposób, żeby każdy mógł samodzielnie je dla siebie rozgryźć i przepracować. Ostatecznie, ja nie mogę cię niczego nauczyć. Mogę cię jedynie zainspirować i podsunąć ci kilka słów kluczy, żeby te zasady zapadły Ci w pamięć. Lubię sobie wyobrażać, że gdybym nagle stracił wszystkie pieniądze i gdyby ktoś wysadził mnie na pierwszej lepszej ulicy, w dowolnym anglojęzycznym kraju, w ciągu pięciu do dziesięciu lat odzyskałbym utracony majątek. A to dlatego, że bogacenie się jest po prostu zestawem umiejętności, jakie wykształciłem i jakich każdy może się nauczyć". Naval Ravikant
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE
- ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE!
DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ
TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ.
? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji.
? ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej - jak ją utrzymać.
? DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki.
Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą - od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak - od zera - wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega – abyś także Ty nauczył się
myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się.
Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie – krok po kroku – wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.
Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy przedsiębiorstwo radzi sobie dobrze, czy też zmierza ku katastrofie. Prawidłowo dobrany zestaw mierników ułatwia przewidywanie zagrożeń i podjęcie koniecznej interwencji - jest to narzędzie, którym posługują się skuteczni menedżerowie. Tymczasem wielu decydentów nie rozumie KPI i nie potrafi wskazać, które z nich są potrzebne w danej sytuacji. W efekcie gromadzą oni duże ilości łatwych do pozyskania danych, z których jednak nic nie wynika. W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie - co najważniejsze - sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI. Poznaj KPI, które obejmują wiele perspektyw: finansową klienta marketingu i sprzedaży procesów operacyjnych i łańcucha dostaw pracownika społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Niemierzalne? Niezarządzalne!
"Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży.""Small Business News"Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia.Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży. Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych.Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:sposoby osiągania sukcesu sprzedażowego,sztuka prowadzenia rozmów i zadawania właściwych pytań,wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów,prowadzenie prezentacji i pokonywanie zastrzeżeń klientów,techniki finalizacji sprzedaży i sposób ich dobierania.Już wkrótce staniesz się mistrzem sprzedaży!Tom Hopkins jest znanym na całym świecie ekspertem strategii sprzedaży, a jego wiedza przyczyniła się do sukcesu wielu firm z najróżniejszych branż. Hopkins zajął się sprzedażą nieruchomości w wieku 19 lat. Początki nie były łatwe, lecz dzięki determinacji i rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w ciągu siedmiu lat stał się gwiazdą handlu nieruchomościami w USA. Od 1976 roku dzieli się z innymi swoją wiedzą za pośrednictwem książek, płyt i filmów. Często wykłada podczas publicznych seminariów, które odbywają się regularnie w wielu miastach USA i Kanady.
Nieznane paragrafy sukcesu
Jak efektywnie zarządzać własnymi myślami?
Jak rozpoznać cuda, które dzieją się wokół nas?
Kiedy rozpocząć naukę Prawa Przyciągania?
Jak wspiąć się na szczyty szczęścia i spełnienia?
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Spójrz z boku na taką scenkę — rozpędzona lokomotywa świata pędzi w sobie tylko znanym kierunku. Kierunku, który Tobie odpowiada mniej niż średnio. I nagle za pomocą swojej wewnętrznej siły zmieniasz ułożenie torów kolejowych. Najpierw masz mały postój w Zadowoleniu, później mijasz piękne krajobrazy Miłości i Zdrowia, bez problemu przesiadasz się w Bogactwie i w końcu osiągasz swój cel — stację zwaną Sukcesem.
Myślisz, że to bajka? A czy nie chciałbyś przypadkiem żyć w takiej bajce? Czy jesteś gotów, by odkryć tajemnicę trwającego przez całe życie bogactwa i spełnienia? Cały sekret polega na tym, aby zacząć świadomie korzystać z uniwersalnego prawa Wszechświata, przyciągając rzeczy, ludzi i sytuacje, które Cię wspierają i za którymi tęsknisz. Jest to prawo, któremu i tak podlegasz, od kiedy tylko przyszedłeś na świat — taka mentalna grawitacja. Wystarczy, że poznasz zasady i zaczniesz wykorzystywać ukrytą w nich moc, a wszystko, czego doświadczasz — ludzie, których spotykasz, relacje, jakie nawiązujesz, Twoje dochody, marzenia i plany — to wszystko zacznie współpracować, by wypełnić Twoje życie szczęściem.
Drugie, rozszerzone wydanie kodeksu sukcesu zawiera test dotyczący Mocy Przyciągania, ćwiczenia mające na celu wprowadzenie w życie Prawa Przyciągania, inspirujące przykłady i inne dodatki. Dr Joe Vitale prezentuje jeszcze potężniejszą i bardziej efektywną formułę pięciu kroków. Bo tylko tyle dzieli Cię od bogactwa, szczęścia i sukcesu.
Decyzje dotyczące inwestowania to jedne z trudniejszych, a jednocześnie kluczowych decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców. Wyznaczają one kierunek rozwoju, determinują kondycję finansową oraz są wyznacznikiem wartości firmy. Inwestowanie jest zadaniem złożonym wymaga wiedzy i umiejętności oraz gotowości do podjęcia ryzyka towarzyszącego inwestowaniu. Pandemia COVID-19, konflikt militarny w Ukrainie oraz zmiany głównych parametrów makroekonomicznych gospodarki oznaczają dla przedsiębiorców dodatkowe źródła niepewności i ryzyka, które należy w procesie podejmowania decyzji uwzględnić. Z jednej strony ww. czynniki są ograniczeniami, ale z drugiej - stworzyły warunki do rozwoju nowych produktów czy usług. Celem opracowania, kierowanego zarówno do przedsiębiorców, jak i studentów zarządzania i finansów, jest usystematyzowanie, uporządkowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu inwestycji przedsiębiorstw w kontekście podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Inwestycje rzeczowe przedsiębiorstw, stanowiące oś rozważań, ujęto w pięciu rozdziałach dotyczących: specyfiki, istoty i uwarunkowań podejmowania decyzji inwestycyjnych; oceny efektywności finansowej projektów inwestycyjnych; problematyki finansowania projektów inwestycyjnych; aktualnej problematyki podatkowej w inwestycjach; ryzyka w przedsięwzięciach inwestycyjnych. Opracowanie zamyka opis konkretnego przedsięwzięcia inwestycyjnego i analiza jego opłacalności w dwóch wariantach, ilustrujących ryzyko administracyjne i prawne. Przeprowadzono również analizę wrażliwości projektu na zmianę wybranych założeń, odnoszących się do ryzyka makroekonomicznego.
pełny opis produktu:W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej na przykładzie urzędów miejskich w województwie śląskim. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedź na następujące pytania: ? Jakie czynniki wpływają na poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office? ? Jaki jest oczekiwany poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office? ? Jakie jest postrzeganie poziomu jakości komunikacji wewnętrznej przez pracowników front-office i back-office? ? Jakie problemy występują w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office? ? W jaki sposób skutecznie i efektywnie doskonalić komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami front-office i back-office w urzędach miejskich? Przeprowadzona analiza literatury dała podstawę do stwierdzenia, że proces komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej jest jednym z ważniejszych czynników sukcesu rozwoju i doskonalenia e-governmentu. Badania empiryczne nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pozwoliły na zidentyfikowanie czynników mających na niego wpływ oraz określenie ich znaczenia dla doskonalenia tej komunikacji. Na podstawie tych czynników opracowano empiryczny model doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Ponadto w oparciu o badania opracowano rekomendacje dla kadry zarządzającej administracją publiczną dotyczące skutecznego i efektywnego doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Zaproponowana w książce metodyka i wyniki badań nad doskonaleniem komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej mogą stanowić pole do dalszych badań naukowych i praktycznych implementacji.
OTO ODPOWIEDŹ NA PYTANIE WARTE MILIARDY DOLARÓW:CO ODRÓŻNIA NAJLEPSZYCH PREZESÓW OD POZOSTAŁYCH?Ta książka to "podręcznik doskonałości" dla osób, które biorą na siebie ciężar bycia LIDERAMI.Potężna dawka inspiracji od największych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania.Obok osób zajmujących najwyższe stanowiska w potęgach takich jak Microsoft, Google, Amazon, Netflix, Sony czy Apple znaleźli się tutaj także najlepsi polscy CEO. Ci, którzy mieli odwagę całkowicie zmienić oblicza swoich firm, teraz dzielą się zdobytym doświadczeniem.ZE SZKOLEŃ MCKINSEY & CO. KORZYSTAJĄ NAJLEPSI LIDERZY Z CAŁEGO ŚWIATA.TERAZ ICH SPECJALIŚCI DORADZĄ RÓWNIEŻ TOBIE!"Niezwykła. Każdy mądry CEO, który chce nie tylko przetrwać na swoim stanowisku, ale przede wszystkim się rozwijać, powinien przeczytać tę książkę".DAVID RUBENSTEIN, współzałożyciel i współprzewodniczący The Carlyle Group, autor "Liderów""[Autorzy] zdradzają, w jaki sposób najwięksi światowi liderzy osiągnęli swój sukces To bardzo cenne lekcje".STEPHEN A. SCHWARZMAN, prezes, CEO i współzałożyciel Blackstone"To książka dla tych, którzy chcą doskonalić umiejętności i wznieść swoją firmę na wyższy poziom".MICHAEL BLOOMBERG, założyciel Bloomberg L.P., burmistrz Nowego Jorku w latach 2002-2013"Wartościowa pozycja. Zapewnia liderom na wszystkich etapach kariery wgląd w to, jak uzupełnić i wzmocnić ich indywidualne działania".JEFFREY SONNENFELD, założyciel i prezes Chief Executive Leadership Institute[Autorzy] zaglądają w umysły najlepszych światowych prezesów, sięgają głęboko w ich psychikę i czerpią z ich unikalnej mądrości".MUKESH AMBANI, prezes Reliance Industries Ltd."Niezwykle pouczające, a nawet inspirujące strategie, których mam szczęście nauczać na moich kursach przywództwa na Harvardzie".FRANCES FREI, współautorka książki Unleashed : The Unapologetic Leader's Guide to Empowering Everyone Around You
With a new introduction from the author, discover the secrets to a perfect TED Talk and learn how to deliver an exceptional presentation with Carmine Gallo’s Talk Like TED.
‘A smart, practical book that will teach you how to give a kick-butt presentation’ - Daniel H. Pink, No. 1 bestselling author of Drive
TED Talks have redefined the elements of a successful presentation and become the gold standard for public speaking around the world. And yet the techniques that top TED speakers use are the same ones that will make any presentation more dynamic, fire up any team, and give anyone the confidence to overcome their fear of public speaking.
Communications coach and bestselling author of The Presentation Secrets of Steve Jobs, Carmine Gallo has broken down the top TED Talks and interviewed the most popular TED presenters to uncover the nine secrets of all successful TED presentations. From ‘Unleashing the Master Within’ and ‘Delivering Jaw Dropping Moments’ to ‘Sticking to the eighteen-minute Rule’, Gallo provides a step-by-step method that makes it possible for anyone to create, design, and deliver a TED-style presentation that is engaging, persuasive, and memorable.
Ideas are the true currency of the twenty-first century, and Talk Like TED gives readers a way to create presentations around the ideas that matter most to them, presentations that will energize their audiences to spread those ideas, launch new initiatives, and reach their highest goals.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?