KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

42,74 zł
53,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,74 zł

41,24 zł
67,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24 zł

87,91 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,37 zł

45,84 zł
64,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł

50,81 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

31,20 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

127,85 zł
169,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,52 zł
Okładka książki Jednostki sektora samorządowego. Organizacja, rachunkowość i sprawozdawczość

129,00 zł 92,43 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,43 zł

W publikacji poddano analizie m.in. zagadnienia: organizacji jednostek sektora samorządowego, gospodarki komunalnej, rachunkowości, gospodarki środkami trwałymi, odsetek, a także kwestie finansów charakterystycznych dla jednostek sektora publicznego. Wskazano podstawy prawne dla konkretnych rozwiązań, jak również wyjaśniono zawiłą problematykę finansów publicznych oraz specyfikę działalności sektora samorządowego. Książka jest przeznaczona dla pracowników administracji i działów finansowych jednostek samorządu terytorialnego. Będzie cennym źródłem wiedzy dla członków organów stanowiących i wykonawczych tych jednostek oraz członków organów spółek komunalnych. Zainteresuje także radców prawnych, doradców podatkowych, ekonomistów oraz księgowych.
Okładka książki Finanse zrównoważone. ESG. Przedsiębiorstwa. Sektor finansowy

79,91 zł 53,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł

Wymogi zrównoważonej transformacji, którą można uznać za wyzwanie naszych czasów, dotyczą wszystkich podmiotów i sektorów gospodarczych działających w skali zarówno makro-, jak i mikroekonomicznej, w wymiarze zarówno krajowym, jak i globalnym. Tematyka zrównoważenia (sustainability) funkcjonuje w przestrzeni publicznej od lat, większość istniejących opracowań koncentruje się jednak na problematyce zielonych finansów i na kwestiach środowiskowych. Szczególnie dotkliwa luka informacyjna odnosi się do przez lata niedocenianej roli finansów w zrównoważonym rozwoju. Bez sektora finansowego rozumiejącego wyzwania zrównoważonego rozwoju i działającego na jego rzecz trudno wyobrazić sobie zrównoważoną transformację gospodarczą. Prezentowana publikacja kompleksowo wypełnia istotną lukę informacyjną, systematyzuje i poszerza wiedzę w obszarze zrównoważonych finansów w odniesieniu do zarówno ESG, jak i przedsiębiorstw oraz sektora finansowego. Monografia adresowana jest do szeroko pojętego sektora biznesowego (przedsiębiorstw i instytucji finansowych), a także środowiska naukowego (wykładowców i studentów). Autorzy monografii są pracownikami Katedry Finansów i Inwestycji Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego oraz Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Okładka książki Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. Perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji

46,20 zł 33,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,52 zł

Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze mało rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne trendy w naukach o zarządzaniu związane ze zrównoważonym zarządzaniem ludźmi i kreowaniem wspierającego środowiska pracy - zwłaszcza w dobie postępującej transformacji cyfrowej - oraz w problematykę postaw pracowniczych wobec technologii wykorzystywanych w miejscu pracy. Niewątpliwym walorem publikacji są oryginalne, interesujące badania własne autorów. Pozwalają one na dogłębną eksplorację tematu, a także implikacje aplikacyjne dla praktyki zarządzania wynikające z analizy wyników badań. Książka z pewnością spotka się z dużym zainteresowaniem, zwłaszcza praktyków zarządzania, menedżerów i specjalistów HR. Wykorzystanie narzędzi informatycznych i odpowiedniego oprogramowania pozwalającego na wykonywanie zadań na stanowisku pracy w większości organizacji stało się koniecznością podczas pandemii COVID-19, dlatego rozważania podjęte przez autorów są aktualne i mogą pomóc ergonomicznie kształtować środowisko pracy.Z recenzji dr hab. inż. Ewy Beck-Krali, prof. AGH
Okładka książki Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta

69,00 zł 35,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,94 zł

Obecny system gospodarczy opiera się na maksymalizacji krótkookresowych zysków, unikaniu opodatkowania i przerzucaniu niekorzystnych efektów działalności na społeczeństwo. Jego konsekwencją są pogłębiające się nierówności, wzrost zadłużenia, zwiększająca się polaryzacja społeczeństwa i polityki, a także nasilająca się degradacja środowiska. Pandemia COVID-19 udowodniła, że taki system ekonomiczny jest nie do utrzymania. Jego niezrównoważenie i kruchość grożą kolejnymi katastrofami. Konieczne są dalsza ewolucja i przejście z "kapitalizmu akcjonariuszy" do "kapitalizmu interesariuszy".Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym rozwoju i równości. To holistyczne rozwiązanie, w którym odpowiedzialność jest proporcjonalnie rozłożona na rządy państw, przedsiębiorstwa i osoby prywatne. W książce znalazło się wiele rad i wskazówek, z których może skorzystać każdy: polityk, właściciel firmy, aktywista, społecznik i obywatel. Okazuje się, że "rzeczywistość po COVID-19" może być dla ludzkości czasem współdziałania, w którym teraźniejszość i przyszłość dają możliwość wykreowania zrównoważonego świata. Świata, w którym wszyscy czują się dobrze.W książce:jak powstawał świat globalnego wzrostukonsekwencje: problemy światowej gospodarkimodel interesariuszy i jego realizacjakoncepcja kapitalizmu interesariuszyjak można się przyczynić do rozwoju zrównoważonego świataKapitalizm interesariuszy: sercem systemu jest równowaga!
Okładka książki Kompetentny Scrum Master

49,90 zł 30,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmianami w firmach zna więc bardzo dobrze. I doskonale wie, że na polu współpracy między działem HR a Scrum Managerami nie zawsze wszystko działa poprawnie. Delikatnie mówiąc. Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący "haerowców", by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry. Mam nadzieję, że dzięki tej książce zwinna zmiana stanie się bardziej znośna i dużo efektywniejsza. Kate Hobler
Okładka książki Ekonomia niepewności, czyli jak nie być frajerem?

60,00 zł 49,69 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,69 zł

Lubimy widzieć świat przez pryzmat pewników, tymczasem większość ważnych decyzji, zarówno osobistych, jak i biznesowych, podejmujemy w warunkach niepewności z zawiązanymi oczami. Poza tym złudnie wydaje nam się, że nagromadzenie wielkiej wiedzy prowadzi do wielkiej mądrości. Tymczasem niekoniecznie. Zarówno przekonanie o posiadaniu wszelkich niezbędnych danych i informacji, jak również nieznajomość ograniczeń i limitów nauki bądź ignorowanie ich może być zgubne w skutkach. Niniejsza książka jest fundamentalną krytyką naiwnego racjonalizmu, jest ostrzem skierowanym przeciw arogancji intelektualnej, przeciw przekonaniu, że dobrze wiemy, jak działa świat i jak się po nim poruszać. Autor podpowiada w niej, jak nie dać się nabrać tym, którzy twierdzą, że potrafi ą otworzyć nam oczy, a także dostarcza szeregu rad pozwalających opanować sztukę chodzenia po lesie bez mapy.
Okładka książki Employer branding. Praktyczny podręcznik

59,00 zł 36,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Wartościowy pracownik - jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy - tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej - a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB. Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
Okładka książki Bogactwo brandingu

74,00 zł 59,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
Okładka książki 100 reguł liderów odnoszących sukcesy

44,90 zł 29,43 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,38 zł

Masz wszystko, co jest potrzebne, by zostać wybitnym przywódcą. Oto przewodnik przedstawiający nawyki, narzędzia, techniki oraz sposoby myślenia liderek i liderów odnoszących dziś największe sukcesy. "100 reguł liderów odnoszących sukcesy" to książka, która zawiera niezliczone pomysły na to, by osiągać sukcesy w perspektywie długoterminowej, skierowana zarówno do ciebie, jak i do osób działających pod twoim przywództwem oraz tworzących twoje otoczenie. Każdy rozdział łączy nowe pomysły z działaniami i ćwiczeniami mającymi na celu pomóc ci efektywnie kierować ludźmi i rozwijać własny styl przywódczy. Możesz otworzyć tę książkę w dowolnym miejscu lub przeczytać ją od deski do deski - na każdej stronie znajdziesz inspirujące, praktyczne rady. "100 reguł liderów odnoszących sukcesy" to klucz do SKUTECZNEGO PRZYWÓDZTWA. O autorze: Nigel Cumberland jest współzałożycielem The Silk Road Partnership, jednej z czołowych instytucji doradzających menedżerom wysokiego szczebla i zapewniających szkolenia dla przywódców związanych z najważniejszymi firmami z całego świata. Mieszkał i pracował w wielu różnych miejscach, w tym w Hongkongu, Budapeszcie, Santiago, Szanghaju i Dubaju, a zebrane przy okazji doświadczenia pomogły mu zrozumieć, czego potrzeba ludziom chcącym odnosić w życiu sukcesy. Zasłynął jako autor wielu książek na temat samorozwoju i przywództwa. Nakładem Wydawnictwa Studio Emka ukazały się "100 reguł ludzi sukcesu" i "100 reguł ludzi bogatych".
Okładka książki Działalność gospodarcza przedsiębiorstw w warunkach Przemysłu 4.0

79,91 zł 53,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,99 zł

Celem tej książki jest przedstawienie problematyki Przemysłu 4.0 z perspektywy działalności gospodarczej przedsiębiorstw. W tym celu powołaliśmy zróżnicowany zespół autorów będących przedstawicielami trzech dyscyplin: ekonomii, zarządzania i inżynierii produkcji. Postanowiliśmy odejść od technologicznego spojrzenia na Przemysł 4.0 i zwrócić uwagę na relację między funkcjonowaniem przedsiębiorstwa a wymaganiami nowej rewolucji przemysłowej. W kolejnych rozdziałach staraliśmy się znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:1. Jakie kluczowe koncepcje wyjaśniają funkcjonowanie przedsiębiorstw przemysłowych postawionych przed wyzwaniem przemian w kierunku Przemysłu 4.0?2. Jakie czynniki decydują o sukcesie lub porażce przedsiębiorstwa na współczesnym rynku przemysłowym?3. Jakie siły i trendy ekonomiczne kształtują przedsiębiorstwa przemysłowe?4. W jaki sposób przedsiębiorstwa mogą wdrożyć rozwiązania personalizacji i masowej kastomizacji oferty i produkcji?5. W jaki sposób integrować nowe technologie na rynkach B2C i B2B?6. Jak planować i kontrolować koszty, aby zapewnić wzrost wartości dla odbiorców i efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw przemysłowych?7. Jak zintegrować zarządzanie kosztami z działalnością operacyjną przedsiębiorstwa, aby zrealizować założone efekty?8. Jak korzystać z metod analizy i wizualizacji, aby uzyskać użyteczne informacje o działalności przedsiębiorstwa?9. Jakie trendy rysują się dla dalszych przemian przedsiębiorstw przemysłowych?Opracowując tekst tej książki dążyliśmy do równowagi między zagadnieniami teoretycznymi, wyjaśniającymi ukryte zależności, a problemami praktycznymi, wyjaśniającymi przyczyny zróżnicowanych efektów podejmowanych przez przedsiębiorstwa inicjatyw. Korzystaliśmy więc z najnowszej literatury naukowej oraz przykładów z życia gospodarczego. Dla wygody czytelnika opracowaliśmy słowniczek najważniejszych pojęć, jakie mogłyby sprawiać trudności oraz indeks tematyczny. Mamy nadzieję, że w połączeniu z pozostałymi pozycjami z tej serii, książka ta ułatwi czytelnikom odnalezienie własnej drogi ku Przemysłowi 4.0.
Okładka książki Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

34,90 zł 22,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88 zł

Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. "Księga Rekordów Guinnessa" uznała go dwunastokrotnie najwybitniejszym sprzedawcą na świecie. W podrozdziale Odnosimy bezkrwawe zwycięstwa J. Girard pisze: "(...) dla prawdziwego handlowca nie ma nic wartościowszego od dokonanej sprzedaży. Jest ona dlań tym, czym powrót do domu dla odkrywcy, strzelona bramka dla piłkarza, zwycięska bitwa dla generała. Z tym, że kiedy handlowiec coś sprzeda, nikt na tym nie przegrywa. Zarówno sprzedawca jak i klient zyskują, jeśli transakcja jest uczciwa. Obie strony odnoszą zwycięstwo. Czy może istnieć coś wspanialszego? (...)". Joe Girard doskonale wie na czym polega sprzedaż i potrafi w arkana handlu znakomicie wprowadzić. Tak więc, jeśli solidnie przestudiujesz tę książkę, dowiesz się: - Jak skutecznie nawiązywać kontakt z klientem przez telefon - Jak korzystać z "żywego słowa" jako najdoskonalszego instrumentu w nawiązywaniu kontaktów - Jak czytać w myślach klienta - Jak utrzymać kontakt z klientem przez całe życie - Jak pozyskać przyjaźń ludzi z którymi handlujesz
Okładka książki Marketing Sztuka konkurowania i współpracy

89,90 zł 70,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,70 zł

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk
Okładka książki Cyfrowy umysł

59,90 zł 47,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł

Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości!Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie?Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to zrobić.Niezbędnik dla liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze cyfrowejCyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy, przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia, które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio oceniać możliwości, jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy, którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia, będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu.Jak rozwinąć cyfrowy sposób myślenia?Nagradzani badacze i wykładowcy - profesorowie Paul Leonardi i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret: rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady "30 procent" - minimalnego progu wiedzy. To on pomaga nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współdziałać w firmie.***Książka Cyfrowy umysł jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego, kto pragnie stać się lepszym przywódcą, przygotować się zawodowo na przyszłość czy też po prostu chce lepiej zrozumieć teraźniejszość i przyszłość biznesu.- MICKEY (HIROSHI) MIKITANI, założyciel, prezes i dyrektor zarządzający Rakuten GroupJeśli obawiasz się, że algorytmy zastąpią nasz osąd, big data spowoduje, że nasza wiedza będzie przestarzała, a roboty zabiorą nam pracę, ta książka jest dla ciebie. Leonardi i Neeley dzielą się praktycznymi spostrzeżeniami i wiedzą, które są niezbędne do tego, abyś zrozumiał kolejną falę cyfrowej zmiany - i mógł ją bez szwanku przeżyć.- ADAM GRANT, autor bestsellerów "The New York Timesa" Leniwy umysł oraz Buntownicy; autor podcastu WorkLifeCyfrowy umysł pokazuje, jak to zrobić, by każdy - od kadry kierowniczej do pojedynczego pracownika - umiał pomóc swojej firmie odnosić sukcesy w erze cyfrowej. Dzisiejsi dyrektorzy muszą dopilnować, aby cały personel miał cyfrową mentalność. Warto zacząć od tej książki.- JEFF HENLEY, wiceprezes wykonawczy OracleLeonardi i Neeley napisali niezbędny podręcznik fundamentalnych prawd dla liderów, którzy chcą prosperować w erze cyfrowej.- HUBERT JOLY, były prezes i dyrektor zarządzający Best Buy; starszy wykładowca w Harvard Business School; autor The Heart of Business
Okładka książki Eseje o polityce pieniężnej czasu niepewności

59,90 zł 40,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,65 zł

Na oddawaną w ręce Czytelnika pracę składa się dziesięć esejów. Rozpoczynają ją teksty dotyczące fundamentalnych kwestii z zakresu polityki pieniężnej, a więc jej strategii i w tym kontekście zjawiska inflacji. Następnie autor dzieli się refleksjami dotyczącymi znaczenia komunikacji banku centralnego dla skutecznej realizacji jego mandatu. Kolejny esej dyskutuje reakcję Narodowego Banku Polskiego na pandemiczny kryzys z początku 2020 r. Następne szkice dotyczą relacji polityki pieniężnej do polityki fiskalnej i makroostrożnościowej, a także autor odnosi się do sposobów ewentualnego uwzględnienia w polityce monetarnej zmian klimatycznych. Czytelnik będzie miał również okazję do refleksję nad wpływem zmian demograficznych na dynamikę cen i politykę pieniężną. Ostatni esej dotyczy działania Rady Polityki Pieniężnej kolegialnego organu decyzyjnego władzy monetarnej w Polsce - w analizowanym okresie, w tym zwłaszcza szeroko rozumianych uwarunkowań podejmowanych przez nią decyzji i ich wpływu na trafność działań Rady. Całość kończy propozycja przeprowadzenia przez Narodowy Bank Polski przeglądu strategii polityki pieniężnej, podobnego do tych, które zrealizowały w ostatnich latach Europejski Bank Centralny i Rezerwa Federalna.
Okładka książki Kołozeszyt - Planuj na okrągło

39,00 zł 25,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,99 zł

Żeby biznes online się kręcił, trzeba się nieźle nagimnastykować. Codziennie musisz ogarnąć wiele sfer w ograniczonym czasie. Doba ma tylko 24 godziny, więc przebierasz szybko łapkami jak chomik w kołowrotku, żeby nadążyć i nie wypaść z obiegu. Problem w tym, że kręcisz się w kółko… Jak się wydostać z tego błędnego koła? Jedyne wyjście to wyznaczenie sobie jasnych celów i umiejętne rozplanowanie ich w czasie. Odkąd założyłam własną firmę, planuję na okrągło. Początki były trudne. Nie wiedziałam, jak planować zadania, miałam problem z produktywnością i z zachowaniem work-life balance. Długo szukałam narzędzia, które ułatwi mi to zadanie. Próbowałam wszystkiego, ale zawsze coś było nie tak.
Okładka książki Książkoplaner - Rok w biznesie online

119,00 zł 79,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,31 zł

Co znajdziesz w Książkoplanerze? Biznes online rządzi się swoimi prawami. Są to prawa dżungli, nie ma lekko. A obszarów do ogarnięcia jest tak wiele, w dodatku każdy z nich wymaga ciągłego rozwoju. To pochłania mnóstwo czasu! I tutaj cały na biało wchodzi mój Książkoplaner! Rozwój biznesu Ogrom pracy w biznesie online może skutecznie zniechęcić do podejmowania jakiegokolwiek działania. Dlatego chciałabym przejść ten proces razem z Tobą. Krok po kroku, każdego dnia, przez cały rok. Małe, ale systematyczne działania przynoszą ogromne korzyści. To jak efekt kuli śnieżnej! Wierzę, że jeśli teraz ruszysz ze mną, to już wkrótce będziesz nie do zatrzymania! Większe zarobki Książkoplaner przeprowadzi Cię przez wszystkie ważne elementy biznesu online, które możesz na swoim internetowym poletku rozwijać, tak by przynosiły Ci obfite plony, czyli realne zyski! Codzienna praca z nim, z tygodnia na tydzień pomoże Ci uporządkować myśli, wyciągać wnioski i unikać błędów. A to sprawi, że Twój biznes rozkwitnie i zacznie przynosić większe dochody! Naturalnie i bez spiny. Oszczędność czasu Ten planer pokazuje, w jaki sposób organizuję pracę w moim własnym biznesie. Nieskromnie powiem, że doszłam w tym do perfekcji! Ja i mój zespół mamy konkretny plan działania na kolejny rok już w sierpniu roku poprzedniego. Dzięki temu każdy wie, co ma robić, a wszystko jest dokładnie przemyślane i układa się w spójną całość. Dlatego w weekendy, zamiast gonić terminy i gasić pożary, możemy spokojnie chillować. Sprytnie, nie?
Okładka książki Bądź online. Twoja mocna strona

59,00 zł 39,32 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,32 zł

Do czego przyda Ci się ta książka WordPress? Czy wiesz, że stworzenie strony internetowej lub bloga na WordPressie u specjalisty może kosztować ponad 1 500 zł? Zaoszczędzisz pieniądze ! Krok po kroku stworzysz stronę internetową. Przejrzystą i dostosowaną do Twoich potrzeb. Tworząc ją samodzielnie wydasz mniej pieniędzy, które możesz przeznaczyć na promocję i rozwój. Oszczędzisz czs! Pokazuję tylko niezbędne kwestie konieczne do stworzenia strony internetowej lub bloga. Nie przynudzam i wyłuskałam tylko najważniejsze informacje! Zyskujesz więcej czasu, który przeznaczysz na dopieszczanie swojego miejsca w sieci! Zostaniesz ekspertem! Zadbasz o swój wizerunek eksperta i mądrze zaczniesz budować swoją markę. Ładna i intuicyjna strona internetowa oraz blog przyciągną klientów i korzystnie wpłyną na postrzeganie Cię, jako eksperta.
Okładka książki Czynniki migracji zarobkowych w świetle emigracji Polaków do Wielkiej Brytanii po akcesji Polski do UE

119,00 zł 85,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,26 zł

Publikacja porusza tematykę migracji Polaków do Wielkiej Brytanii w latach 2004-2016. Autor analizuje czynniki decydujące o wyborze Wielkiej Brytanii jako kraju docelowego, takie jak m.in.: różnice płacowe, koszty podróży i utrzymania, ryzyko braku zatrudnienia, sieci migracyjne. Opisuje także bariery prawne w dostępie do rynków pracy krajów wysoko rozwiniętych oraz inne kluczowe trudności dotyczące międzynarodowego przepływu pracowników, wraz z uzasadnieniem ich wpływu na strumienie migracyjne. Prezentowane w książce zagadnienia teoretyczne dotyczące czynników migracji zarobkowych oraz ewolucji badań naukowych w tym zakresie są skonfrontowane z praktyką odnoszącą się do migracji Polaków do Wielkiej Brytanii. Analizę przeprowadzono od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej do chwili, w której Brytyjczycy w referendum zadecydowali o opuszczeniu Wspólnoty. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla pracowników administracji szczebla centralnego, jak i administracji samorządowej, a także dla naukowców zajmujących się migracjami międzynarodowymi. Zainteresuje także studentów kierunków związanych z tą tematyką.
Okładka książki Konflikt, szacunek, zgoda. Porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

44,90 zł 27,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,12 zł

Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych. Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy. Zapraszamy do wzięcia udziału w niezwykłej podróży: do siebie samego i do zwierciadła, w którym będzie można przyjrzeć się sobie w różnych aspektach konfliktu.
Okładka książki Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

104,00 zł 83,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,17 zł

Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat rewolucją informacyjną i będącą jej następstwem, czwartą rewolucją przemysłową. Pierwsza przesłanka dotyczy wpływu technologii informacyjnych na potrzeby człowieka oraz na oczekiwania co do sposobu ich spełniania. Jest zatem związana ze zmianami w postrzeganiu przez człowieka jakości dóbr konsumpcyjnych. Druga ma związek z możliwościami, jakie te technologie wnoszą do rozwoju oraz sposobów stosowania w organizacjach narzędzi inżynierii jakości, strategii oraz systemów zarządzania jakością. Zmiany, jakie niesie trwająca rewolucja przemysłowa, określana jako Industry 4.0, wymagają zdefiniowania na nowo zakresu wiedzy oraz umiejętności potrzebnych do planowania, zapewnienia, sterowania oraz doskonalenia jakości. Uzasadnienie nowego podejścia do zarządzania oraz inżynierii jakości wynika także z zagrożeń związanych z niezrównoważonym rozwojem społecznym i gospodarczym, w tym zmianami klimatu. Stosowanie dominującego do dzisiaj paradygmatu projektowania produktów podhasłem „orientacja na klienta”, nastawionego przede wszystkim na spełnianie oczekiwań oraz wymagań konsumentów, ma w powstaniu tych zagrożeń istotny udział. Wielowątkowość książki ma swoje odbicie w jej układzie. Książka jest zbiorem wzajemnie dopełniających się części, ułożonych w kolejności wpisującej się w cykl powstawania i życia produktu (projektowanie, wykonanie, dystrybucja, użytkowanie oraz likwidacja) oraz w funkcje zarządzania jakością (planowanie, zapewnianie, sterowanie z kontrolą jakości oraz doskonalenie). Publikacja jest adresowana do studentów, menadżerów i doradców. Czytelnicy poprzednich wydań znajdą w niej nowe podejście do zarządzania jakością, uwzględniające zmiany w projektowaniu i produkcji wyrobów oraz w procesach dostarczania usług, oferowane przez technologie Przemysłu 4.0.
Bestsellery
Okładka książki Menedżer 80/20

31,70 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj