W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
W książce Kształtowanie liderów John Adair podejmuje zagadnienie rozwijania zdolności przywódczych, uznając je za główny czynnik sukcesu w biznesie. Omawia ich naturę, pokazuje, jak można ich nauczać, oraz określa siedem najważniejszych zasad ich rozwijania. Udziela wskazówek dotyczących selekcji, szkolenia i edukacji liderów na poziomie zespołowym, operacyjnym i strategicznym, odpowiadając m.in. na następujące pytania:
- Jak ludzie stają się liderami?
- Jak prowadzić szkolenia dotyczące przywództwa?
- Jak stać się liderem strategicznym najwyższego szczebla?
Lektura książki Kształtowanie liderów pomaga rozwijać zdolności przywódcze u innych, a jednocześnie stanowi wsparcie w osobistej podróży, której celem jest zostanie doskonałym liderem.
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.
Książka obejmuje takie zagadnienia jak:
- zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący,
- rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji,
- stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu,
- tworzenie zaangażowanych zespołów,
- zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków,
- zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób,
- przeprowadzanie trudnych rozmów,
- okazywanie uznania na co dzień.
Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry wideo, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa, zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności i zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.
Gordon Torr czerpie z najnowszych odkryć w badaniach nad kreatywnością i własnych wieloletnich doświadczeń w branży kreatywnej. Wnikliwie analizuje zjawisko zinstytucjonalizowanej głupoty, która w dzisiejszych korporacjach dławi nowo powstające pomysły.
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i łódzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycją badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak: * podstawy metodologii nauk o zarządzaniu - główne typy badań, kierunki rozwoju, metody badawcze, * problematyka badań interpretatywnych - zastosowanie studiów przypadków, metody eksperymentalne i symulacyjne, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu, * zagadnienia badań ilościowych - procedura gromadzenia danych, podstawowe techniki analizy ilościowej, modele i ich testowanie, wykorzystanie danych wtórnych na przykładzie rachunków narodowych. Publikacja skierowana jest do badaczy nauk o zarządzaniu, szczególnie młodych adeptów tej dyscypliny, studentów i doktorantów. Służyć ma zwłaszcza doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie także pomocna tym wszystkim, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze. Drugie wydanie wzbogaca wcześniejsze treści o metodykę literaturowych badań przygotowawczych: systematyczny przegląd literatury oraz metaanalizę badań empirycznych. Przedstawia również zaawansowane techniki badań. Autorami są pracownicy naukowi specjalizujący się w problematyce zarządzania strategicznego, przedsiębiorczości organizacyjnej, pomiaru efektywności, zarządzania zasobami niematerialnymi organizacji oraz nadzoru korporacyjnego i finansów przedsiębiorstw, a także w zagadnieniach kultury organizacyjnej,
W mediach często można usłyszeć opinię: "Przedsiębiorczość to narodowa cecha Polaków". W praktyce jednak młodzi ludzie nie mając wystarczającej wiedzy, przygotowania, a przede wszystkim odwagi i motywacji, często boją się zakładać własne firmy. „Książka "Własny biznes - dlaczego TAK?" to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Napisałem ją opierając się o moje własne doświadczenia i chciałbym, aby pomogła wszystkim czytelnikom rozwinąć skrzydła w biznesie?.
Trzy lata temu Thilo Sarrazin, wybitny niemiecki ekonomista i polityk, znany ze swych niekonwencjonalnych poglądów i wypowiedzi, wywołał w swoim kraju burzę publikując książkę pt. ,,Niemcy likwidują się same"". Postawił w niej kilka bardzo kontrowersyjnych tez na to, że imigranci przysparzają państwu więcej kosztów niż wynosi ich wkład w rozwój gospodarki, w innym miejscu, że są kultury mądre, oświecone, otwarte na świat i kultury głupie, ksenofobiczne, nasiąknięte nacjonalizmami. W swojej najnowszej książce ,,Europa nie potrzebuje euro"", stosując wypróbowaną metodę krytyczną, Sarrazin kreśli historię euro. Opisuje dewastujące skutki politycznego myślenia życzeniowego, stawiając debatę wokół euro i kryzysu europejskiego zaufania z powrotem na głowie.
Za skuteczność kontroli zarządczej odpowiada dyrektor szkoły. Jego obowiązkiem jest wdrażanie i monitorowanie takich elementów kontroli, aby szkoła – w sposób zgodny z prawem, skuteczny, oszczędny i terminowy - osiągnęła wyznaczone cele. Niedopełnienie tych obowiązków grozi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych! Nie ryzykuj! Wyposaż się w skuteczne sposoby przeprowadzania kontroli! Zapewnij swojej szkole: • sprawdzone procedury kontroli zarządczej, • zgodność podejmowanych działań z przepisami prawa, • skuteczność, efektywność i terminowość działania, • wiarygodność dokumentacji i sprawozdań, • właściwe zarządzanie ryzykiem, • osiąganie wyznaczonych celów. Publikacja „Kontrola zarządcza w roku szkolnym 2013/2014” musi się znaleźć także w Twojej szkole! Nie zwlekaj, bądź skutecznym menedżerem swojej szkoły!
Publikacja prezentuje, w jaki sposób dyrektor przedszkola powinien zaplanować, a następnie realizować kontrolę zarządczą. Dlatego książka poświęcona jest praktycznym aspektom realizacji obowiązku, jaki na dyrektorów przedszkoli nakłada ustawa z 2009 r. o finansach publicznych. Książka w prosty sposób tłumaczy, czym jest kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych i czym różni się od kontroli w ujęciu klasycznym. Poradnik jest doskonałym przewodnikiem po rozwiązaniach, które w przedszkolu już funkcjonują, a dyrektor może je dostosować do wymagań standardów kontroli zarządczej. Rozdziały na temat realizacji kontroli zarządczej oraz mechanizmów kontroli i samooceny zawierają praktyczne wskazówki, jak wyznaczać cele, identyfikować ryzyka, planować samoocenę, czy angażować pracowników w te procesy. Cennym uzupełnieniem tej wiedzy są zawarte w książce wzory procedur i dokumentów, a także przykłady realizacji kontroli zarządczej w praktyce.
Publikacja stanowi zbiór porad ekspertów, którzy występują tu w roli dwóch stworzonych, na potrzeby niniejszej publikacji, specjalistów z zakresu zarządzania sprzedażą - prof. Targeto i Jana Kołczera. Postać prof. Targeto przedstawia teoretyczną wiedzę na temat teorii sprzedaży, analiz prawnych i związanych z nimi aspektów prawnych. Dzięki tym wskazówkom Czytelnik pozna wiedzę niezbędną do zarządzania działem handlowym i podejmowania ważnych decyzji sprzedażowych. Z kolei postać Jana Kołczera obrazuje zakres zagadnień z zakresu stosowania innowacyjnych rozwiązań, motywowania i psychologii. Zawiera także porady związane z procesem osobistego rozwoju handlowca, umożliwiające zarówno wzrost posiadanej przez niego wiedzy, jak i jego kompetencji menadżerskich. Dzięki temu pracownik jest w stanie rozwiązywać konflikty, mobilizować handlowców i w skuteczny sposób delegować obowiązki. W publikacji Czytelnik znajdzie odpowiedzi na szereg pytań, w tym: • W jaki sposób sprawdza się praktyczne umiejętności sprzedażowe kandydata na handlowca? • Jak skutecznie delegować zadania? • Jak zmotywować key account managera? • Jakie są czynniki pozwalające opracować długoterminową strategię sprzedaży? • Jakie są prawne aspekty zarządzania i sprzedaży? Case studies zawarte w publikacji wskazują, w jaki sposób przezwyciężyć spadek sprzedaży i nie dać się wyprzedzić konkurencji poprzez wprowadzanie regulacji wewnątrz firmy. Zostały tu zawarte również porady z zakresu zarządzania w sytuacjach konfliktu pomiędzy działem sprzedaży a logistyką i skuteczne porady dotyczące sprawdzania jakości pracy handlowca. Zaprezentowana w książce informacje wzajemnie się uzupełniają, tworząc fachowe kompendium wiedzy napisane prostym, przystępnym językiem. Przedstawia ono szeroki zakres zagadnień teoretycznych, ale i ilustrujących je działań praktycznych.
Książka w syntetycznej i przystępnej formie omawia istotę, zakres, metody i narzędzia oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Ma ona stanowić podstawę wyjściową do projekcji gospodarki przedsiębiorstwa na okres najbliższych kilku lat. Publikacja składa się z dwóch części – teoretycznej i empirycznej. Autorzy wychodząc z części teoretycznej, przedstawili empiryczną ocenę kondycji finansowej wybranego przedsiębiorstwa, a także projekcje jego działalności na najbliższe lata. Ze względu na analizę studium przypadku książka stanowi wartościową pomoc zarówno dla studentów, jak i przedsiębiorców.
Tematyka W dzisiejszych czasach, kiedy to firmy nieustannie rywalizują ze sobą, nie ma miejsca dla organizacji słabych. Aby firmy mogły istnieć na rynku muszą ciągle doskonalić się, aby być lepszymi i sprawniej działającymi od konkurencji. Pomocna w poprawie wykonywanych przez firmę działań będzie z pewnością metoda KAIZEN. Dzięki niej możliwe jest ukierunkowanie nie tylko całego zespołu, ale także każdego pracownika na ciągłą poprawę realizowanych zadań. Publikacja opisuje od strony praktycznej, w jaki sposób można zastosować metodą KAIZEN we własnej organizacji, tak aby uzyskać zamierzony cel. Korzyści Dzięki publikacji zyskają Państwo: wiedzę, na czym polega metoda KAIZEN praktyczne wskazówki, w jaki sposób zastosować tę metodę informacje o zasad związanych z koncepcją KAIZEN przykłady zastosowania tej metody w różnych wiodących na rynku firmach Spis treści 1. KAIZEN – na czym to polega? 1.1 Porównanie modeli zarządzania: europejskiego i japońskiego 1.2 Innowacja a KAIZEN 1.3 Zastosowanie KAIZEN 2. Zasady związane z koncepcją KAIZEN 2.1 Zasady produktywności – „5S” 2.2 5 razy „Dlaczego” 2.3 Unikanie marnotrawstwa 2.4 Standaryzacja 2.5 Koła jakości 3. Przykłady zastosowania KAIZEN
Książka jest usystematyzowanym źródłem wiedzy będącym podstawą zajęć prowadzonych z przedmiotów związanych z organizacją i zarządzaniem, mogąc być także przydatnym narzędziem wspomagającym pracę praktyków: menedżerów, kierowników jednostek organizacyjnych administracji publicznej, korporacyjnych szefów działów czy władz organizacji pozarządowych. Podręcznik zawiera nie tylko przedstawienie najsłynniejszych postaci historycznych oraz najważniejszych kierunków i koncepcji, które miały największy wpływ na kształtowanie się i rozwój nauki organizacji i zarządzania, ale również wybrane nurty współczesne, z których część nigdy wcześniej nie była omawiana w polskiej literaturze przedmiotu. Prezentowane są w nim zarówno znane postacie zachodniej nauki i praktyki organizatorskiej, jak i najważniejszych jej polskich przedstawicieli: przemysłowców, uczonych, biznesmenów, trenerów i mentorów.
Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego!Infografika jest dziś najlepszym sposobem na... wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki:są wzrokowym środkiem przekazu,w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie,są intuicyjne,są zabawne,są estetyczne,są uwielbiane przez wszystkich,są skuteczne!Możesz wizualizować:rozbudowane koncepcje,dane liczbowe,procesy,sprawy osobiste. Przy pomocy infografik można:zwiększyć sprzedaż,budować marki,obsługiwać klientów,organizować zespoły,mierzyć ROI (kierownictwo to lubi).Naucz się tworzyć infografiki. To proste, zobaczysz!Mark Smiciklas - twórca ds. strategii Intersection Consulting. Uznany wizualizator i orędownik infografiki (zna się na rzeczy jak nikt). Ponad osiemnaście lat doświadczenia w roli starszego specjalisty ds. marketingu (B2B, B2C i reszta).
Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.
Prosimy nie przeszkadzać! Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty. Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Tempo rozwoju współczesnych aplikacji jest zbyt duże, aby wciąż stosować skostniałe, stare metodyki zarządzania projektami. Obecnie należy błyskawicznie dostarczyć klientowi pierwszą wersję aplikacji i dopiero na podstawie jego uwag rozwijać oraz modyfikować program. Zwinne metodyki, w tym Scrum, pozwalają tego dokonać. Takie projekty nie zawsze są perfekcyjnie dopracowane, ale zazwyczaj pozwalają poznać opinię zleceniodawcy i lepiej zaplanować kolejne przebiegi — tzw. sprinty. Ta książka to doskonałe źródło informacji o Scrumie. W trakcie lektury poznasz założenia tej metodyki oraz jej zalety i wady. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z podstawowymi pojęciami oraz dowiesz się, jak szacować wydajność zespołu. Rozdział IV to gwóźdź programu, ponieważ omawia sprint — kluczowy element tej metodyki. Znajdziesz tu najlepsze metody planowania sprintu, założenia, których należy przestrzegać, oraz definicję jego ukończenia, a ponadto odkryjesz, co to jest dług techniczny oraz jak go pilnować. To jeszcze nie koniec! Kolejne rozdziały tej książki zostały poświęcone rolom pełnionym przez różne osoby w czasie tworzenia projektu oraz etapom wchodzącym w skład projektu. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat metodyki Scrum oraz niezbędną lekturą dla osób rozważających jej wdrożenie w swoich projektach. Dzięki tej książce dowiesz się: - jak zwinnie zarządzać projektami - jakie niespodzianki oraz pułapki kryje metodyka Scrum - w jaki sposób oszacować wydajność zespołu - jak odnieść sukces w zarządzaniu projektami Sprawdź, jak Scrum może zmienić Twój projekt!
Spis treści [Contents]
Dawid Sześciło: O pomostach między prawem a współczesnymi nurtami zarządzania publicznego [About bridges between law and public management concepts], doi 10.7366/1898352942201, s. 5–17;
Marta Strumińska-Kutra: Rola badań społecznych w refleksyjnych procesach metarządzenia. Zarys perspektywy teoretycznej i metodologicznej [The role of social research in reflexive metagovernance. Theoretical and methodological perspective], doi doi 10.7366/1898352942202, s. 17–29;
Jan Kaźmierski: Administracja publiczna jako katalizator rozwoju klastrów w gospodarce regionalnej [Public administration as a catalyst for cluster development], doi doi 10.7366/1898352942203, s. 30–41;
Artur Molenda: Medialny wizerunek administracji rządowej. Analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej w pierwszym kwartale 2011 r. [Media image of the government administration. Analysis of the issue of published articles on the base chosen in Gazeta Wyborcza and Rzeczpospolita in the first quarter of 2011], doi 10.7366/1898352942204, s. 42–51;
Grażyna Piechota: Zarządzanie procesem komunikowania w mediach społecznościowych przez miasta Metropolii Silesia i ich prezydentów [Managing of communication processes in social media by the cities of Metropolitan Association of Upper Silesia and their majors], doi 10.7366/1898352942205 , s. 52–67.
Wybór tekstów klasycznych [Selection of classic text]
Christopher Arup: Globalny kryzys finansowy: wnioski płynące z badań nad procesami tworzenia regulacji i rządzenia [The global financal crisis: Learning from regulatory and governance studies], doi 10.7366/1898352942206 s. 68–87.
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?
W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Biznes procesowo uporządkowany
W tej książce, napisanej przez specjalistę informatyka od piętnastu lat zajmującego się procesami biznesowymi, poznasz zagadnienia dotyczące tych procesów z perspektywy praktycznej. Może ona okazać się tym cenniejsza, że autor opisuje, jak to wszystko działa w polskich warunkach, a ponadto omawia zagadnienia dotyczące zarówno przedsiębiorstw komercyjnych, jak i urzędów publicznych. Dlatego właśnie należy spodziewać się raczej porad praktycznych niż wykładu o charakterze akademickim. Miejsce naukowych definicji zajmuje praktyka zdobyta dzięki latom doświadczeń i… popełnionym przez autora błędom, na których teraz możesz się uczyć.
Marek Piotrowski skupia się na czterech blokach zagadnień. Rozdziały od 2. do 5. traktują o formalnych aspektach projektowania procesów, o procesie w ogóle, o używanych notacjach i rodzajach obiegów. Następna część zawiera omówienie praktycznych zagadnień związanych z procesami biznesowymi, najczęściej popełnianymi błędami, rozwiązaniami typowych problemów spotykanych w warunkach polskich przedsiębiorstw i optymalizacją. Część trzecia mówi o testowaniu i pomiarach procesów. Ostatni, 12. rozdział mówi o tym, jakie zmiany w organizacji implikuje wprowadzenie struktury zorientowanej na procesy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?