KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zyskać przewagę

Zyskać przewagę

Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

  • ISBN: 9788374416580
  • EAN: 9788374416580
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Format: 15.5x22.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 362
  • Rok wydania: 2007
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 29,77
     zł
    Cena detaliczna:  39,20 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,77
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości. Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj