Zyskać przewagę
Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
-
Autor: Kowalska Marzena
- ISBN: 9788374416580
- EAN: 9788374416580
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 15.5x22.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 362
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,77złCena detaliczna: 39,20 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,77 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości. Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ