Blood Rage to strategiczna gra dla 2 - 4 graczy, w której gracze będą przewodzić jednemu z 4 klanów Wikingów. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby Punktów Chwały zanim nastąpi nieunikniony koniec zwany Ragnarökiem! Chwałę można zdobyć w zwycięskich bitwach, podczas plądrowania wiosek, wyruszając na wyprawy, a nawet ginąc w chwale, w gniewie Ragnaröku. Rozgrywka trwa trzy Epoki, a niszczycielska siła Ragnaröku w każdej z Epok pochłania kolejną część świata Wikingów. Gracz z największą liczbą Punktów Chwały na koniec gry zostaje zwycięzcą!
Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Jest to rozszerzenie do gry: Osadnicy: Narodziny Imperium Najnowszy dodatek do Osadników: Narodziny Imperium podobnie jak wcześniej wydany Każdy Potrzebuje Przyjaciela jest poręcznym zestawem kart, które możemy dodać do wersji podstawowej. Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze podczas budowania lokacji nie tylko będą skupiali się na ich zdolnościach ale i kolorach! Za każdy zbudowany zestaw trzech kart w jednym kolorze czeka na nich nagroda w postaci Punktów zwycięstwa i dodatkowych zasobów! Dodatek zawiera po 10 nowych kart do każdej z istniejących frakcji,dodatkowe karty zwykłe oraz nowe karty do wariantu solo.
W odległych otchłaniach kosmosu, w kwadrancie do tej pory uznawanym za pusty, trzy potężne gatunki odkryły dziewiczą, niezbadaną planetę. Jej zasoby są wręcz nieprzebrane, lecz zaciekle chronią ich rdzenne istoty zwane Trogami. Bogactwa trzeba wydzierać siłą, posuwając się centymetr po centymetrze. Nie obejdzie się bez rozlewu krwi. Cry Havoc to asymetryczna gra dla 2-4 graczy, oparta na mechanice kontrolowania terytorium (area control). Każdy gracz przewodzi jednej z czterech unikatowych Frakcji, zawzięcie walcząc o zdobycie jak największej liczby Kryształów. Ich wartość z pewnością przewyższy poniesione koszty. Aby zwyciężyć, gracze muszą ulepszać swoje talie, wznosić potężne budowle i wykorzystywać wyjątkowe Zdolności. Rdzenny gatunek Trogów pełni w grze szczególną rolę. W rozgrywce dla 2-3 graczy, żaden z graczy nie będzie kontrolował Trogów. Są oni graczem neutralnym, który to broni swojej planety. Wygra ten, kto do końca rozgrywki uzbiera najwięcej Punktów Zwycięstwa (PZ). Przede wszystkim zdobywa się je w czasie rund z aktywnym punktowaniem dzięki kontrolowaniu regionów zawierających Kryształy. Punkty można również zdobyć za osiągnięcia w bitwach, kontrolowanie obszarów, branie Jeńców, zabijanie wrogich oddziałów czy też za używanie niektórych Taktyk i Zdolności.
Jest to zestaw zawierający 88 kart z gry z wersji podstawowej i po 50 kart z rozszerzeńNowa Era i Zima. Całość została zbalansowana na nowo, aby zaoferować pełna emocji rozgrywkę bez względu na to, które rozszerzenie wybierzesz.
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).Każdy z graczy otrzymuje 5 kart, spośród których wybiera jedną, pozostałe przekazuje przeciwnikowi. Każda karta posiada swój własny symbol oraz specjalną zasadę, która pozwala zdobyć punkty w zależności od zebranych symboli znajdujących się na kartach. Z końcem rundy gracze wybierają jedną kartę, która jako relikt przeszłości pozostanie w ich królestwie na przyszłe rundy, a także usuwają inną ze swoich kart znajdujących się w swoim królestwie. Po zakończeniu 3 rund wygrywa gracz z najlepiej rozwiniętym królestwem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?