Planszowa odsłona kultowej gry wideo.
Wstawaj samuraju, mamy gang do poprowadzenia!
Cyberpunk 2077: Gangi Night City oddaje w twoje ręce kontrolę nad gangiem walczącym na ulicach nigdy niegasnącego Night City. Ta wojna przyciągnie uwagę Korporacji, Policji lub NetWatch, które zrobią wszystko, by wgnieść cię w ziemię. Tylko najtwardsi przetrwają, tylko najzuchwalsi zostaną zapamiętani!
Cyberpunk 2077 na planszy
Wchodzisz do Night City i przejmujesz kontrolę nad gangiem Tyger Claws, Valentinos, Voodoo Boys lub Maelstorm. Przed tobą strategiczna odsłona Cyberpunka 2077, wykorzystująca mechanikę area control.
Twój gang
Każdy gang zapewnia inne zdolności. Składa się z Techników, Netrunnerów i Solo, różniących się umiejętnościami. Możesz też nająć Edgerunnerów, czyli jednostki specjalne o unikatowych cechach.
Akcje
Buduj Kryjówki w Dzielnicach Night City, wywołuj Strzelaniny, ulepszaj karty Walki, wysyłaj Drony, pozyskuj Edgerunnerów, łap Okazje i włamuj się do Sieci. Wszystko po to, by zwiększać Reputację.
Opowieści
Rozgrywka ukształtowana jest przez 4 rozgałęziające się misje zwane Opowieściami. Wprowadzają one nowe zasady zależne od wyborów graczy. Wywołują mnóstwo zwrotów akcji i podkręcają emocje.
Eric Lang
Autorem gry Cyberpunk 2077 jest sam Eric Lang - mistrz gatunku planszowych gier area control, Blood Rage, Rising Sun i Ankh. Stworzył grę z przystępnymi zasadami, głębią decyzji i silnymi emocjami.
CMON
Za planszowym wydaniem gry stoi wydawnictwo CMON będące liderem wysokiej jakości planszowych wydań. W pudełku gry podstawowej znajdziesz kolekcję 46 rewelacyjnych figurek bohaterów Night City!
Prowadzenie zoo to niełatwe zadanie. Trzeba robić to rozważnie, z głową. Dobrze prowadzone zoo powinno nie tylko przyciągać rzesze odwiedzających - przede wszystkim ma być domem dla licznych, zagrożonych gatunków. I to jest prawdziwa sztuka.Ark Nova to ciężka gra euro, hit targów Essen SPIEL 2021 ze średnią ocen 8.4 i laureat Seal of Excellence zespołu The Dice Tower. Gra wyszła prosto ze stajni Feuerland Spiele, twórców tak ponadczasowych hitów jak Scythe, Barrage czy Gloomhaven!Stań na czele własnego zoo. Planuj, zarządzaj i wygryź konkurencję. Buduj pawilony, kioski i wybiegi dla zwierząt, podpisuj umowy z placówkami naukowymi i podnoś swój prestiż - tylko dzięki niemu będziesz mógł sprowadzić do swego zoo rzadkie i zagrożone gatunki. Nieustannie zwiększaj atrakcyjność swojego obiektu, dbając jednocześnieo projekty ochrony przyrody. Bo to dzisiaj liczy się najbardziej.Prowadzenie zoo to nie praca. To misja.Atuty:Potężna gra euro prosto ze stajni Feuerland, twórców takich tytułów jak Stythe, Barrage czy Gloomhaven.Rozbudowana strategia z krótką kołderką, trybem solo i wielopoziomowymi wariantami rozgrywki.Pobij konkurencję i stwórz własne zoo w najlepszej grze targów Essen SPIEL 2021!
Świat stopniowo pogrąża się w mroku, a pod jego osłoną zło posuwa się naprzód. Wolnir, zwany Wielkim Władcą, upomina się o swoje dziedzictwo, a w jego cieniu kroczą inni - splugawieni słudzy ciemności zabrali głos. Dark Souls: The Card Game to kooperacyjna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine). Kultowy tytuł wideo wreszcie trafia na stół!Wcielicie się w jedną z czterech klas postaci - Zabójcę, Rycerza, Herolda i Czarodzieja. Napiszecie własną historię, krocząc po Planszy Eksploracji w wybranym przez siebie kierunku. Przyjdzie wam zmierzyć się z hordą wrogów, na której końcu będzie czekało na was czterech potężnych bossów, którzy, podobnie jak i wy, będą dysponować własnymi, unikatowymi taliami. Kiedy poczujecie zmęczenie, odpoczniecie przy Ognisku, dzieląc się zdobytymi łupami.Ale nie zagrzejcie się przy nim zbyt długo. Kiedy piąta karta Ogniska zostanie odsłonięta, poniesiecie klęską, ciągnąc za sobą w otchłań cały znany wam świat.Atuty: Szybka, dynamiczna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine) z motywem budowania talii, oparta na kultowej grze wideo; Cztery klasy postaci oraz czterech zróżnicowanych bossów z własnymi taliami i zdolnościami; Wybierz drogę łowcy i napisz własną historię, kierując się na planszy Eksploracji w dowolnym kierunku!Zawartość: Karty Początkowe 4 karty Postaci 28 kart Początkowej talii Zabójcy 28 kart Początkowej talii Herolda 28 kart Początkowej talii Rycerza 28 kart Początkowej talii Czarodzieja 20 kart Szczątków Człowieczeństwa Karty Skarbów 40 kart Skarbów Pospolitych 10 kart Skarbów Transponowanych Karty Kondycji 64 karty Kondycji Strażniczki Ognia 32 karty Kondycji Strażniczki Ognia Żetony 7 żetonów Ukończonych Starć 20 żetonów Stanów 18 żetonów Ran 16 żetonów Dusz Karty Starć 10 kart Starć Poziomu 1 12 kart Starć Poziomu 2 8 kart Starć Poziomu 3 Karty Wrogów 20 kart Wrogów Poziomu 1 20 kart Wrogów Poziomu 2 10 kart Wrogów Poziomu 3 Karty Bossów 4 karty Bossów 4 Dodatkowe karty Bossów 8 kart Zachowania Stróża Otchłani 8 kart Zachowania Pontyfika Sulyvahna 8 kart Zachowania Wielkiego Władcy Wolnira 8 kart Zachowania Vordta z Mroźnej Doliny Karty Ogniska 5 kart Ogniska Plansze 1 plansza Wrogów 1 plansza Postaci 1 plansza Eksploracji
Jak wykorzystać muzykę na sesji?Jak zbudować dobry klimat?Jak zrobić fajne handouty?Jak zapewnić niesamowite przeżycia twoim graczom?Zaskocz graczy bogactwem trików Mistrza Gry!Po prostu graj trikiem.Artykuły zamieszczone w "Graj Trikiem" to sekretna wiedza Mistrza gry. Naszpikowana sztuczkami i efektownymi pomysłami, pełna anegdot z sesji, przytanych trików i propozycji rozwiązań książka to nieoceniona pomoc dla kadego Mistrza Gry. Zastosuj gotowe rozwiązania i spraw, że każda twoja sesja będzie wyjątkowym przeżyciem.Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął "Jesienną gawędą", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, który na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.Niemal 10 lat później ukazuje się jego "Graj z głową", książka poświęcona mistrzowaniu w ogóle."Graj trikiem" to czwarty tom z cyklu Almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez "Graj twardo" Johna Wick'a.
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza?Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową!Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, zawiera anegdoty z sesji, przydatne trików i propozycje rozwiązań częstych problemów. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu znakomita lektura.Podręcznik podzielony jest na cztery duże rozdziały:Gracz - w którym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby.Drużyna - w którym znajdują się metody, dzięki którym MG może zespolić graczy i zmienić ich w dobrze współpracującą, ciekawą drużynę BG.Punkty doświadczenia - w którym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD.Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterów Graczy.Almanach Mistrza Gry: Graj z głową to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez ""Graj twardo"" Johna Wick'a.Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął ""Jesienną Gawędą"", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, kóry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.
Rozszerzenie Inwazja Dynastii zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami obowiązują reguły gry podstawowej.
Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia Inwazja Dynastii mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia.
Uwaga - to jest rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Rising Sun
W Detektywie: Kryminalnej Grze Planszowej gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTARES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTARES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTARES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę.Wykorzystaj każde narzędzie, które masz do dyspozycji, aby rozwiązać sprawę! Przeszukaj internet, sprawdź fakty i odkyrwaj kolejne wskazówki! Pamiętaj: nie grasz w detektywa - jesteś DETEKTYWEM!Rozwiąż 5 odmiennych spraw i połącz je ze sobąRozbij czwartą ścianę - korzystaj z wszystkiego co może Ci pomóc!Przeszukuj wirtualną, dedykowaną bazę danych, by zdobyć nowe informacje!Współpracuj z innymi albo rozwiąż sprawę sam!Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa to klasyczne rozwiązywanie zagadek zamknięte w rozgrywce, osadzonej w XXI wieku, wprowadzające elementy internetowe oraz koncept czwartej ściany znany ze spektakli teatralnych.UWAGA!Do gry wymagany jest dostęp do internetu.W Detektywie burzymy Czwartą ścianę, tak o grze wypowiada się jej projektant Ignacy Trzewiczek. Oferujemy w grze niesamowitą immersję jakiej nikt inny dotąd nie zagwarantował. Gracze nie grają postaciami prowadzącymi śledztwo, to gracze prowadzą śledztwo. Posiadają wszystkie dostępne narzędzia XXI wieku. Mogą skorzystać z Wikipedii, by potwierdzić informacje, mogą sprawdzić historię drugiej Wojny Światowej aby zweryfikować zeznania świadków. W Portalu tworzymy gry, gry które opowiadają historię i tym razem ponownie mamy niezwykłą historię do opowiedzenia.UWAGA!W grze występuje wulgarny język oraz sceny przemocy!Zawartość:5 talii spraw (175 kart tropów)plansza5 kart postaci1 księga spraw1 znacznik czasu1 znacznik dnia1 znacznik śledczych15 żetonów autorytetu10 żeetonów stresu17 żetonów umiejętności5 znaczników zużytych zdolności5 żetonów specjalnych1 instrukcja 30 zdjęć postaci.
Cały eon zajęło Magom Bram udoskonalenie swojego mrocznego rzemiosła , ale są gotowi i śmiertelnie niebezpieczni. Bramy, które są przekaźnikami pozwalającymi Bezimiennym przedostawać się do naszego świata, stały się naszą bronią. Magowie Bram dzierżą tę moc z niezaprzeczalną ambicją: przetrwać, odzyskać Świat-Który-Był i bronić naszego domu.
Nerva, Ocalała z Gravehold
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy.
Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią. Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym Nemezis, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go.
Zawartość:
16 Bram,
8 Arkuszy Magów,
4 arkusze Nemezis,
324 karty (w tym: 86 kar Zaklęć, 30 kart Artefaktów, 87 kart Klejnotów, 27 kart Modyfikatorów, 75 kart Nemezis,
9 kart tur, 6 kart STOP, 4 karty pomocy),
90 żetonów (w tym:40 żetonów Życia, 21 żetonów Ładunków, 10 żetonów Mocy, 15 żetonów Furii / Karaczanów, 4 żetony kolejności),
2 wskaźniki
arkusz pierwszej rozgrywki
instrukcja
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: 60 minut
Zombicide: Czarna Plaga to gra kooperacyjna przeznaczona dla jednego do sześciu graczy, w której zmierzysz się z hordami zombie wskrzeszanych przez podłych nekromantów. Każdy z graczy kontroluje od jednego do sześciu Ocalałych, w atakowanym przez Zombie świecie fantasy. Cel jest prosty – wypełnijcie cele Misji, przeżyjcie i zabijcie tyle Zombie, ile tylko zdołacie! Ale to przede wszystkim wielkie pudło, w którym znajdziecie mnóstwo świetnie wykonanych figurek najwyżej jakości – znak rozpoznawczy ich producenta, wydawnictwa Cool Mini Or Not. Po doświadczeniach zdobytych w Zombicide: Czarna Plaga, wasza paczka stanie się najlepszą drużyną do eksterminacji Zombie!
Zawartość:
9 kafelków gry tworzących planszę w wielu kombinacjach
65 figurek zombie
35 Szwendaczy
14 Spaślaków
14 Łowców
1 Abominacja
1 Nekromanta
6 figurek Ocalałych i karty Ocalałych (Nelly, Ann, Silas, Clovis, Baldric, Samson)
6 plansz Ocalałych
6 kolorowych podstawek Ocalałych
6 kości
48 wskaźników
68 znaczników
125 mini kart
1 instrukcja
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 16
Czas rozgrywki: 60 minut
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju.Dzięki niej gracze mogą przekroczyć granicę pomiędzy imperiami,porwać jedną z wysuniętych kart przeciwnika i przeciągnąć na swoją stronę!Potrzebujesz w swym barbarzyńskim królestwie piramid?Wystarczy przekroczyć granice!Do rozgrywki wymagana jest gra Osadnicy: Narodziny ImperiumZawartość:- 55 kart: 10 kart Barbarzyńców,- 10 kart Rzymian,- 10 kart Japończyków,- 10 kart Egipcjan,- 12 kart Zwykłych,- 3 karty podboju dla wirtualnego gracza- Instrukcja
Kultowa gra towarzyska w wersji karcianej!
4 kategorie, 15 trybów rozgrywki i nowość! Wariant Bombowy!
Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi!
Do dyspozycji będziecie mieli pokazywanie, opowiadanie, śpiewanie, wszystko, co też wam w duszy gra. Podstawową rozgrywkę skomplikują wam dodatkowe zabawne tryby zgadywania, a jakby tego było mało, Czółko dostarczy wam prawdziwych eksplozji śmiechu dzięki regule bomby - haseł zabronionych.
Proste zasady, świetne kategorie i błyskawiczna rozgrywka to przepis na CZÓŁKO!
Artur reprezentuje przyszłość Brytanii, obietnicę dobrobytu i honoru, jednak wśród jego dzielnych rycerzy kryją się poplecznicy Mordreda. Siły zła są nieliczne, ale wiedzą o sobie nawzajem i pozostają w ukryciu przed wszystkimi, za wyjątkiem jednego z poddanych Artura. Jedynie Merlin wie, kto jest agentem zła, ale nie może wyjawić tego wprost. Jeśli jego prawdziwa tożsamość zostanie odkryta, wszystko będzie stracone. Wciel się w role Merlina, Lancelota, Morgany, Mordreda i innych postaci z legend arturiańskich. Szukaj sojuszników i odkrywaj tożsamość zdrajców w niezwykłej grze karcianej dla 5-10 graczy. Gracze realizują misje, lecz tylko części z nich zależy na ich powodzeniu. Pozostali to poplecznicy Mordreda. Snując swe mroczne intrygi, próbują doprowadzić do fiaska drużyny. Spiski, blef, dedukcja i żywiołowe negocjacje czynią tę grę zupełnie niepowtarzalną, emocjonującą do ostatniej chwili. Zawartość pudełka: 14 kart postaci (wszystkie karty – 58x88mm) 20 kart głosowania, 10 kart misji, 9 kart Lancelota, 1 karta Pani Jeziora, 15 żetonów, 3 plansze misji Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 5-10 Czas rozgrywki: 30 minut
Osadnicy Narodziny Imperium: Azterkowie to dodatek, do którego potrzebujecie podstawowej wersji gry. Sam dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników! Dodatek zawiera nową planszę frakcji, talie kart Azteków, żetony błogosławieństw oraz karty rozszerzające dla pozostałych frakcji, dzięki którym będą w stanie wykorzystać umiejętności Azteków!. Aztekowie wprowadzają nowe zasady oraz nowy surowiec do świata Osadników: Narodziny Imperium. Aztekowie stawiają świątynie, organizują festiwale i ceremonie, by uzyskać przychylność bogów i prosić o błogosławieństwo. Dzięki temu rozszerzeniu pozostałe frakcję będą w stanie wprowadzić religie i panteon własnych bogów do swojego Imperium. Zawartość: 60 kart Azteków 10 kart Rzymian 10 kart Barbarzyńców 10 kart Japończyków 10 kart Egipcjan 10 kart Atlantydów 1 plansza Frakcji 1 znacznik Frakcji 9 żetonów Egipcjan 37 żetonów Łaski instrukcja. Wiek 5+
Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to nowa wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Daj się porwać przygodzie! Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne’a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie. Przygotuj się na kolejne wspaniałe pudło ze stajni Portalu! Zawartość pudełka: 55 kart o wymiarach 44x68mm, 220 kart o wymiarach 58x88mm, 30 naklejek, 12 kości, 11 kafelków wyspy, 134 żetony, min. 81 drewnianych znaczników, 20 pionków, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, znacznik pierwszego gracza, plansza, instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 60-120 minut
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury. Póki co najskuteczniejszym lekarstwem na pozbycie się problemu z zarażonymi są porządne naboje, granaty, a w ostateczności solidna siekiera.
Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu. Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony. Potężnym żetonem natychmiastowym jest Roszada Z Przeciwnikiem, pozwalająca np. przesunąć Sztab przeciwnika w śmiertelną pułapkę.
Wadą armii są stosunkowo słabe jednostki walczące w swojej wersji podstawowej (przed Ożywieniem), całkowity brak strzelców, a także konieczność wyboru maksymalnie jednej jednostki, której sieć będzie aktywna.
Zawartość:
35 żetonów armii
znaczniki ran i armii
1 instrukcja
DO gry niezbędna jest wersja podstawowa gry Neuroshima Hex
Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, lecz nader często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą! Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią. W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć. Dodatkową siłę i skuteczność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym rodzajem jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto dodatkową siłę, inicjatywę, a czasem i dodatkowe akcje możliwe do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera pozwala na wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie mając żetonu bitwy na ręce. Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszystkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, stwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu nowe podejście do strategii. Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane. Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Neuroshima Hex
Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontroli obiekty próbują wywalczyć sobie prawo do życia na postapokaliptycznych pustkowiach. Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona. Dancer był pierwotnie opublikowany jako plik PDF na łamach serwisu BoardGameGeek.com gdzie cieszył się olbrzymim uznaniem fanów gry. Po długich miesiącach testów i balansowania tej niezwykłej armii mamy przyjemność opublikować ją jako oficjalna armia do Neuroshimy Hex. Dancer to armia niezwykła – armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy. Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Neuroshima Hex
Blood Rage to strategiczna gra dla 2 - 4 graczy, w której gracze będą przewodzić jednemu z 4 klanów Wikingów. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby Punktów Chwały zanim nastąpi nieunikniony koniec zwany Ragnarökiem! Chwałę można zdobyć w zwycięskich bitwach, podczas plądrowania wiosek, wyruszając na wyprawy, a nawet ginąc w chwale, w gniewie Ragnaröku. Rozgrywka trwa trzy Epoki, a niszczycielska siła Ragnaröku w każdej z Epok pochłania kolejną część świata Wikingów. Gracz z największą liczbą Punktów Chwały na koniec gry zostaje zwycięzcą!
Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Jest to rozszerzenie do gry: Osadnicy: Narodziny Imperium Najnowszy dodatek do Osadników: Narodziny Imperium podobnie jak wcześniej wydany Każdy Potrzebuje Przyjaciela jest poręcznym zestawem kart, które możemy dodać do wersji podstawowej. Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze podczas budowania lokacji nie tylko będą skupiali się na ich zdolnościach ale i kolorach! Za każdy zbudowany zestaw trzech kart w jednym kolorze czeka na nich nagroda w postaci Punktów zwycięstwa i dodatkowych zasobów! Dodatek zawiera po 10 nowych kart do każdej z istniejących frakcji,dodatkowe karty zwykłe oraz nowe karty do wariantu solo.
Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa. Lista komponentów: 220 kart (63x88mm), 4 plansze gracza, plansza punktów,136 drewnanych żetonów surowców, 63 żetony, instrukcja, woreczki strunowe. Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 60 minut..
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?