KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Portal Games

Okładka książki Graj Trikiem PORTAL

35,00 zł


Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie miejsca do gry, dobranie muzyki, oświetlenia, czy specjalnych gadżetów na sesję. Graj trikiem składa się z następujących rozdziałów: – miejsce – światło – muzyka – gadżety – wstępy – kości – listy – czas – mapy Z podręcznika Mistrzowie Gry poznają szereg sztuczek pozwalających wykonać niezwykłe listy na sesję, mapy, dowiedzą się jak wykorzystać kości, by zwiększyć emocje na sesji, jak rozpocząć przygodę, jak zaskoczyć graczy niezwykłym gadżetem oddającym nastrój miejsca, w którym toczy się przygoda.
Opakowanie Detektyw: Zbrodnie L.A. PORTAL

99,95 zł


Weź sprawy w swoje ręce i zaprowadź porządek na ulicach. Detektyw: Zbrodnie L.A. to pierwsza dodatkowa kampania do Detektywa, która składa się z trzech odrębnych spraw, tworzących razem spójną historię. Wybierz się do słonecznej Kalifornii i zanurz głęboko w trawiony wojnami narkotykowymi świat Los Angeles lat 80. Doświadcz bycia detektywem w mieście aniołów i przekonaj się, że czasami trzeba nieco nagiąć zasady, aby osiągnąć swój cel – zupełnie jak detektyw Foley znany z filmu Gliniarz z Beverly Hills. Próbuj kontrowersyjnych metod by rozwiązać swoją sprawę, cały czas mają za plecami szefów i biurokrację, którzy dyszą ci na kark. Wykorzystaj nową mechanikę Obserwacji by poznać więcej faktów na temat twojego podejrzanego. Wybór należy do ciebie, ale pytanie brzmi: jak daleko posuniesz się, aby powstrzymać zbrodnię? Ten wymagający dodatek dla 1 – 5 graczy, pozwoli Ci wcielić się w grupę detektywów z LAPD, pracujących nad trzema różnymi sprawami, ale każda z spraw ma wpływ na kolejną. Razem tworzą jedną kampanie, która wystawi Twoje umiejętności na próbę. Jeżeli jesteś fanem gry podstawowej i nie straszny Ci powrót do przeszłości, to jest to dodatek, który musisz mieć! Założenie gry bazuje na podstawowej wersji gry Detektyw z drobnymi zmianami. Będziesz grał jako detektyw LAPD pracując pod dowództwem znakomitego Cheifa Bradley’a. Zbieranie informacji, dedukcja i podążanie za tropami – są to klucze do rozwiązania spraw powstałych z talii kart. Na końcu każdej sprawy odpowiesz na pytania, by zdobyć punkty zwycięstwa. Wygrasz lub przegrasz – zależy to od zdobytych punktów zwycięstwa. Jak każda dobra opowieść kryminalna, zaczniecie od odnalezienia martwego ciała i kilku wskazówek za którymi powinniście podążać. Szef Ci ufa i nie możesz go zawieść. Chociaż musisz być ostrożny, gdyż jest to specyficzny, delikatny przypadek, który sprawia, że jeszcze trudniej go rozwiązać, ale to nigdy nie powstrzyma takiego detektywa jak ty prawda? Detektyw: Zbrodnie LA wprowadza kilka nowych mechanik, na przykład, będziesz mieć możliwość przypisania obserwacji podejrzanemu lub interesującemu miejscu, aby uzyskać dogłębną wizję sytuacji, którą próbujesz zrozumieć. Dodatkowo, w wielu okolicznościach, będziesz mógł zrobić coś ponad prawem, co będzie generować dodatkowy stres, więc musisz być ostrożny, zanim zdecydujesz się podjąć taką akcję. Zakończenie sprawy i odpowiadanie na pytania, zanim będziesz w pełni gotowy jest ryzykowne i nie jest tym co chciałbyś zrobić, ale z drugiej strony, robienie czegoś stresującego może dostarczyć ci ważnych odpowiedzi, których szukasz. Zawartość: 108 kart (3 sprawy) 5 kart postaci Nowa plansza do gry Instrukcja Liczba graczy 1-5 Wiek 16+
Okładka książki Muza PORTAL

89,95 zł


Niech prowadzi Cię Muza! Wyrusz wraz z przyjaciółmi w podróż do świata inspiracji, który otwiera przed Tobą zjawiskowa gra imprezowa Muza. Rozwiązuj tajemnicze zagadki, interpretuj surrealistyczne obrazy i podziwiaj kunsztownie ilustrowane karty. Wystaw na próbę swoją kreatywność i intuicję, słuchaj uważnie i pozwól Muzie wskazać Ci drogę do Twojego arcydzieła. Zawartość pudełka: 84 karty Arcydzieł 32 karty Inspiracji 1 instrukcja Liczba graczy 2-12 Wiek 10+
Okładka książki Monolith Arena - gra planszowa

159,99 zł


Pradawny MONOLIT, starszy od najstarszych kronik i pieśni, czeka na bohaterów, którzy wezmą udział w krwawym turnieju. Dołącz do gry i rzuć wyzwanie mistrzom. MONOLITH ARENA to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy. Poznaj cechy swoich wojowników. Znajdź i wykorzystaj słabe punkty wroga. Zawsze bądź gotowy zmienić swoją taktykę. Zwyciężaj dla chwały, dla swoich przywódców i bogów. Okiełznaj potęgę  MONOLITU lub poddaj się i ustąp miejsca lepszym!    Podkręć rozgrywkę dzięki zasadom MONOLITU!   W grze znajdziesz 4 zestawy z 3 fragmentami MONOLITU. Użyj ich w niezwykłym trybie gry, by mieć jeszcze większy wpływ na rozgrywkę i precyzyjnie przygotować odpowiedź na możliwości przeciwnika.
Opakowanie GRA DETEKTYW KRYMINALNA GRA PLANSZOWA

159,95 zł


W Detektywie: Kryminalnej Grze Planszowej gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTARES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTARES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTARES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę. Wykorzystaj każde narzędzie, które masz do dyspozycji, aby rozwiązać sprawę! Przeszukaj internet, sprawdź fakty i odkyrwaj kolejne wskazówki! Pamiętaj: nie grasz w detektywa - jesteś DETEKTYWEM! Rozwiąż 5 odmiennych spraw i połącz je ze sobą Rozbij czwartą ścianę - korzystaj z wszystkiego co może Ci pomóc! Przeszukuj wirtualną, dedykowaną bazę danych, by zdobyć nowe informacje! Współpracuj z innymi albo rozwiąż sprawę sam! Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa to klasyczne rozwiązywanie zagadek zamknięte w rozgrywce, osadzonej w XXI wieku, wprowadzające elementy internetowe oraz koncept czwartej ściany znany ze spektakli teatralnych. UWAGA! Do gry wymagany jest dostęp do internetu. „W Detektywie burzymy Czwartą ścianę”, tak o grze wypowiada się jej projektant Ignacy Trzewiczek. „Oferujemy w grze niesamowitą immersję jakiej nikt inny dotąd nie zagwarantował. Gracze nie grają postaciami prowadzącymi śledztwo, to gracze prowadzą śledztwo. Posiadają wszystkie dostępne narzędzia XXI wieku. Mogą skorzystać z Wikipedii, by potwierdzić informacje, mogą sprawdzić historię drugiej Wojny Światowej aby zweryfikować zeznania świadków. W Portalu tworzymy gry, gry które opowiadają historię i tym razem ponownie mamy niezwykłą historię do opowiedzenia.” Zawartość: 5 talii spraw (175 kart tropów) plansza 5 kart postaci 1 księga spraw 1 znacznik czasu 1 znacznik dnia 1 znacznik śledczych 15 żetonów autorytetu 10 żeetonów stresu 17 żetonów umiejętności 5 znaczników zużytych zdolności 5 żetonów specjalnych 1 instrukcja Wiek graczy: 16+ Lizcba graczy: 2-3 Czas rozgrywki: 2-3 godziny
Opakowanie Osadnicy Narodziny Imperium Chłopcy idą na wojnę

50,00 zł


To oni przekroczyli granicę jako pierwsi! Ten pakiet imperialny wprowadza całkowitą możliwość w świecie Osadników - podbój! Kiedykolwiek będziesz podbijał wrogie ziemie Twoje imperium będzie pochłaniało terytorium przeciwnika. Zestaw Osadnicy: Narodziny Imperium - Chłopcy idą na wojnę daje całkowicie nowe karty wszystkim dotychczasowym frakcjom, co sprawia, że rozgrywka może ulec całkowitej zmianie. Czas przejąć kontrolę nad dobrami przeciwnika! Zawartość pudełka: 50 kart Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Opakowanie Diamenty PORTAL

99,99 zł


Pieczary Tacora – legendarne miejsce pełne diamentów… ...oraz pułapek czyhających na śmiałków, którzy chcieliby je zdobyć! W planszówce Diamenty to właśnie wy będziecie nieustraszonymi górnikami, wydobywającymi drogocenne kamienie z niebezpiecznych jaskini. W Diamenty może grać naraz nawet osiem osób – a im więcej, tym bardziej emocjonująca rozgrywka! Eksplorujcie ciemne tunele, zbierajcie skarby, unikajcie niebezpieczeństw i przynieście jak największą zdobycz do obozowiska! Pamiętajcie – im dalej w głąb, tym więcej zagrożeń! Skorpiony, toczące się głazy, trujące wyziewy, eksplozje i węże – na te wszystkie niebezpieczeństwa możecie trafić wewnątrz pieczar Tacora! Podczas gry zwiedzicie pięć tuneli. Na początku eksploracji odkryjcie kartę jaskini. Liczba na niej umieszczona pokazuje, ile klejnotów znajduje się w środku. Podzielcie je równo między uczestników gry, a resztę zostawcie na karcie. Teraz decydujecie, kto wyrusza w drogę, a kto zostaje w obozie. Ci, którzy się odważą, odsłaniają kolejną kartę i szukają dalszych skarbów. I tak przed każdą następną kartą jaskini – dopóki nie zrezygnują wszyscy gracze lub do czasu, aż będą musieli salwować się ucieczką. Gdy pierwszy raz pojawi się karta niebezpieczeństwa, nic się nie dzieje. Jednak kiedy podczas tej samej wyprawy odsłonicie taką drugą, wszyscy muszą uciekać z jaskini i tracą zebrane skarby. Pasjonująca rozgrywka, znakomite ilustracje i świetnie zaprojektowane elementy dodatkowe (pionki odkrywców, skrzynie i klejnoty) sprawiają, że Diamenty to planszówka, która dostarczy wam mnóstwo dobrej zabawy! Idziesz dalej czy czekasz w obozie? Zbieranie diamentów to zabawa tylko dla odważnych! Zawartość: 15 kart Skarbów 15 kart Pułapek 5 kart Reliktów 8 kart Powrotu 8 kart Brawury 60 Rubinów 40 Diamentów 8 figurek Poszukiwaczy 8 Skrzyń 5 znaczników Blokady 1 plansza 1 instrukcja gry 1 arkusz pomocy Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 3-8 Czas rozgrywki: 30 minut
Opakowanie 51.Stan: Master Set - Zgliszcza PORTAL

50,00 zł


Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan… Cień dawnej świetności spowija całe miasta Stanów Zjednoczonych. Po horyzont rozciągają się ruiny budynków dawnej cywilizacji. Większość uważa, że wypełnione są tylko kurzem i niebezpieczeństwem. Jednak te spowite radiacją ziemie przemierzają jednostki, które potrafią wycisnąć z nich wiele dobrego. Ten stary magazyn pokryty mchem? Po kilku godzinach doświadczony zbieracz uczyni z niego bezpieczne schronienie z odrobiną żarcia, ciepłych koców i kilku innych cennych rzeczy do przehandlowania. Myślisz, że uda ci się nauczyć od tych szperaczy paru sztuczek i doprowadzić twoją Frakcję do zwycięstwa? 51 stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51 Stan: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry. W 51 Stanie: Zgliszczach nic nie jest stracone, wszystko da się odzyskać – czyli będziecie mogli przeglądać stos kart odrzuconych po najbardziej wartościowe lokacje i ponownie użyć ich w swoim Stanie. Rozszerzenie wprowadza również karty, które mocno wpływają na Ruiny czyniąc grę jeszcze bardziej tematyczną dzięki ruinom zniszczonego świata. Do zagrania wymagana jest podstawowa wersja gry. Zawartość pudełka: 44 karty z dodatku Zgliszcza 6 żółtych kart Połączeń instrukcja Wiek: od 14 lat Liczba graczy: 1-4 Czas gry: 60-90 minut
Okładka książki Osadnicy Narodziny Imperium Aztekowie

95,00 zł


Osadnicy Narodziny Imperium: Azterkowie to dodatek, do którego potrzebujecie podstawowej wersji gry. Sam dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników! Dodatek zawiera nową planszę frakcji, talie kart Azteków, żetony błogosławieństw oraz karty rozszerzające dla pozostałych frakcji, dzięki którym będą w stanie wykorzystać umiejętności Azteków!. Aztekowie wprowadzają nowe zasady oraz nowy surowiec do świata Osadników: Narodziny Imperium. Aztekowie stawiają świątynie, organizują festiwale i ceremonie, by uzyskać przychylność bogów i prosić o błogosławieństwo. Dzięki temu rozszerzeniu pozostałe frakcję będą w stanie wprowadzić religie i panteon własnych bogów do swojego Imperium. Zawartość: 60 kart Azteków 10 kart Rzymian 10 kart Barbarzyńców 10 kart Japończyków 10 kart Egipcjan 10 kart Atlantydów 1 plansza Frakcji 1 znacznik Frakcji 9 żetonów Egipcjan 37 żetonów Łaski instrukcja. Wiek 5+
Okładka książki Neuroshima HEX 3.0: Death Breath PORTAL

35,01 zł


Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury. Póki co najskuteczniejszym lekarstwem na pozbycie się problemu z zarażonymi są porządne naboje, granaty, a w ostateczności solidna siekiera. Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu. Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony. Potężnym żetonem natychmiastowym jest Roszada Z Przeciwnikiem, pozwalająca np. przesunąć Sztab przeciwnika w śmiertelną pułapkę. Wadą armii są stosunkowo słabe jednostki walczące w swojej wersji podstawowej (przed Ożywieniem), całkowity brak strzelców, a także konieczność wyboru maksymalnie jednej jednostki, której sieć będzie aktywna. Zawartość: 35 żetonów armii znaczniki ran i armii 1 instrukcja DO gry niezbędna jest wersja podstawowa gry Neuroshima Hex
Opakowanie Neuroshima HEX 3.0: Dancer

35,01 zł


Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontroli obiekty próbują wywalczyć sobie prawo do życia na postapokaliptycznych pustkowiach. Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona. Dancer był pierwotnie opublikowany jako plik PDF na łamach serwisu BoardGameGeek.com gdzie cieszył się olbrzymim uznaniem fanów gry. Po długich miesiącach testów i balansowania tej niezwykłej armii mamy przyjemność opublikować ją jako oficjalna armia do Neuroshimy Hex. Dancer to armia niezwykła – armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy. Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Neuroshima Hex
Okładka książki Osadnicy: Trzej przyjaciele z boiska

50,00 zł


Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Jest to rozszerzenie do gry: Osadnicy: Narodziny Imperium Najnowszy dodatek do Osadników: Narodziny Imperium podobnie jak wcześniej wydany Każdy Potrzebuje Przyjaciela jest poręcznym zestawem kart, które możemy dodać do wersji podstawowej. Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze podczas budowania lokacji nie tylko będą skupiali się na ich zdolnościach ale i kolorach! Za każdy zbudowany zestaw trzech kart w jednym kolorze czeka na nich nagroda w postaci Punktów zwycięstwa i dodatkowych zasobów! Dodatek zawiera po 10 nowych kart do każdej z istniejących frakcji,dodatkowe karty zwykłe oraz nowe karty do wariantu solo.
Opakowanie Resistance PORTAL

60,00 zł


Bojownicy ruchu oporu zbierają się na kolejnej naradzie. Trzeba wybrać zespół ludzi, którzy pójdą na misję, zaryzykują życiem w walce z Agentami skorumpowanego, opresjonistycznego rządu i będą walczyć o prawo do wolności dla zwykłych obywateli. Niestety, wśród bojowników są rządowi Agenci. Przeszkadzają w obradach. Sieją ziarno niepewności. Gdy zaś zostaną wybrani, by pójść na misję, zapewne zrobią wszystko co w ich mocy, by misja zakończyła się fiaskiem Czy zdołasz domyślić się, kto z zebranych jest Agentem? Gra karciana The Resistance to polska edycja jednego z największych przebojów na targach gier w Essen 2010. To nowatorska wariacja na temat znanej w Polsce gry Mafia wariacja bez eliminacji graczy, z czasem rozgrywki około 30 minut z możliwością gry od 5 do 10 graczy!The Resistance to świetna gra na każdą okazję, pozwala bawić się w szerokim gronie znajomych, oferuje olbrzymią dawkę dedukcji, blefu i interakcji pomiędzy graczami. Idealna gra do plecaka. Warto udać się z nią na każdą wyprawę.
Okładka książki Osadnicy: Narodziny imperium

159,95 zł


Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa. Lista komponentów: 220 kart (63x88mm), 4 plansze gracza, plansza punktów,136 drewnanych żetonów surowców, 63 żetony, instrukcja, woreczki strunowe. Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 60 minut.
Okładka książki Neuroshima Hex 3.0 PORTAL

135,00 zł


Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Wśród żetonów występują żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika. Zawartość pudełka: 220 kart (63x88mm), 136 drewnianych znaczników, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia, 4 żetony Egiptu, 4 plansze frakcji, 4 znaczniki frakcji, 1 plansza punktacji, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 instrukcja. Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 60 minut.
Okładka książki Graj z głową PORTAL

35,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nowe wydanie almanachu Mistrza Gry – Graj z głową, z nowym wstępem! Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania… z głową! Artykuły zamieszczone w „Graj z głową” podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Naszpikowana przykładami, pełna anegdot z sesji, przydatnych trików i propozycji rozwiązań książka, to nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych, oraz po prostu znakomita lektura. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął „Jesienną Gawędą”, cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, który na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce. Niemal 10 lat później ukazuje się jego „Graj z głową”, książka poświęcona mistrzowaniu w ogóle. „Graj z głową” to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez „Graj twardo” Johna Wick’a. Całość materiału jest dodatkowo ubarwiona i wzbogacona szeregiem ramek zawierających dodatkowe pomysły i uwagi, przygotowane przez Michała Oracza oraz Rafała Szymę.
Opakowanie Rising Sun: Inwazja Dynastii PORTAL

239,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rozszerzenie Inwazja Dynastii zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami obowiązują reguły gry podstawowej. Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia Inwazja Dynastii mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia. Uwaga - to jest rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Rising Sun
Opakowanie Bloodborne: Koszmar Tropiciela

64,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Witaj w swoim najgorszym koszmarze, poczciwy Tropicielu. Ci, którzy odważą się iść dalej w głąb lochów, zobaczą, co znaczy prawdziwa ciemność. Jedynym twoim przewodnikiem będzie upiorne światło Runy Carylla. W tym rozszerzeniu do gry Bloodborne znajdziecie nowe wyzwania i możliwości, wzbogacające rozgrywkę. Każdy Tropiciel może wyryć swą własną Runę Carylla i zdobyć unikatową moc, która wpłynie na całą grę. Żetony Śmierci czynią ją jeszcze boleśniejszą, ograniczając możliwości zdobycia Trofeów. Nowe karty Potworów, Bossów i Ulepszeń Tropiciela uczynią każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Jeśli szukasz nowych wyzwań - witaj w Koszmarze Tropiciela... Jest to rozszerzenie do gry Bloodborne: Gra Karciana, do gry potrzebna jest podstawowa wersja. Zawartość: 15 żetonów Śmierci 12 kart Run 38 kart Ulepszeń Tropiciela 8 kart Ostatnich Bossów 17 kart Lochu Kielicha 8 kart Bossów Lochu Kielicha 1 instrukcja Wiek 14+ Liczba graczy 3 - 5 Czas gry 40 - 50 min.
Okładka książki Sentient PORTAL

129,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągniecie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig. TWÓJ CEL JEST PROSTY: Pozyskaj cenne roboty i podłącz je do swojej sieci. Spróbuj przewidzieć, jaki wpływ będzie to miało na działanie twoich systemów, skalibruj odpowiednio swoje Roboty i przyciągnij uwagę największych inwestorów, by poprowadzić ludzkość w nową erę świadomych robotów. Zawartość: 60 kart 20 kości 16 pionów agentów 20 pionów asystentów 15 żetonów inwestorów 9 sekcji planszy 8 znaczników kolejności 81 żetonów PZ Wiek 12+ Liczba graczy 2 - 4 Czas gry 30 - 60 min.
Opakowanie Gizmos PORTAL

139,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gizmos to sprytna gra wykorzystująca mechanikę budowania silniczka. Używać będziesz do tego energii w formie kulek pobieranych ze specjalnego podajnika. Zasilą one różne twoje wynalazki, generując punkty zwycięstwa. Dzięki nim prześcigniesz konkurencję w wyścigu o miano największego wynalazcy wystawy naukowej! W każdej kolejnej rozgrywce w Gizmos możesz konstruować zupełnie nowe maszyny, aby sprawdzić, jak bardzo szalone kombinacje możesz uzyskać! Wiek graczy: 14+ Czas gry: 40 – 50 min. Liczba graczy: 2 – 4

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj