Wykorzystaj umiejętność dodawania i odejmowania, żeby wprowadzić swoje pszczoły do jak największej liczby komórek plastra miodu – powodzenia!
Gracze mają za zadanie wprowadzić swoje pszczoły do jak największej liczby komórek plastra miodu (lub w zależności od wariantu do określonej liczby komórek rozmieszczonych w określonym układzie). Pszczoły wprowadza się do komórek, prawidłowo układając działanie dodawania lub odejmowania. Im więcej pszczół gracza pracuje, tym większą liczbę słoików miodu gracz może zgromadzić. Gracz zaczyna od zbierania małych słoików, które może wymienić na duże. Wygrywa gracz, którego pszczoły wyprodukują najwięcej słoików miodu.
Co trzeba zrobić, żeby zostać superpodróżnikiem? Wystarczy poćwiczyć mnożenie i dzielenie. Zbierz pamiątki z każdego kontynentu i dowieź je do muzeum przed innymi graczami - powodzenia!
W grze na dzielenie gracze maja za zadanie przebyć 7 kontynentów i z każdego z nich zabrać po jednej pamiątce. Pamiątki zdobywa się, prawidłowo rozwiązując działanie mnożenia zapisane na planszy. Pod koniec gry wszystkie pamiątki należy dostarczyć do muzeum. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zostawi wszystkie pamiątki dotrze do ostatniego pola.
W grze na mnożenie wygrywa gracz, który pierwszy uzbiera 8 żetonów pamiątek. Pamiątki zdobywa się, poruszając się po torze w kształcie koła i rozwiązując zadania na kartach (podanie iloczynu, podanie działania do iloczynu, bitwa o żeton).
Poznaj najdłuższe rzeki, najwyższe szczyty i wodospady oraz najgłębsze i największe jeziora na różnych kontynentach. Dowiedź się, który kontynent jest najmniejszy i zobacz, jakie zwierzęta na nim żyją!
Gracze, przez 10 rund, podróżują po kontynentach i wykonują tajne misje, które mają na kartach, zdobywając w ten sposób określone żetony Lokalizacji. Uwaga! W każdej lokalizacji są tylko dwa żetony, dlatego gracze muszą wykazać się sprytem, żeby zdobyć je przed innymi.
Co zrobić, żeby ortografia nie była trudna? Piraci już to wiedzą! Wybierz się z nimi na wyprawę po morzach południowych.
W grze ortograficznej gracze mają za zadanie, poruszając się po trasie na wodach mórz południowych, zdobyć jak najwięcej dukatów, które wymienią na kryształy, a te na końcu na skrzynie ze skarbem. Dukaty zdobywa się, losując karty z zadaniami i podając brakujące litery w wyrazach z trudnościami ortograficznymi. Gracze mogą zmieniać kierunek ruchu na planszy, dzięki czemu o zwycięstwie decyduje nie tylko losowość, ale też taktyka. Gracze mogą się wyzywać na bitwy ortograficzne (gdy staną na polu bitwy).
W drugiej grze gracz ma za zadanie jak najszybciej dotrzeć do mety ze skarbem. Porusza się po torze w kształcie wiru zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Może trafiać na pola z przeszkodami (mielizny, ośmiornice) i na pola z bonusami (przyjazne wiatry).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?