KATEGORIE [rozwiń]

Piotrowski Marek

Okładka książki Notacja modelowania procesów biznesowych

58,00 zł 52,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

BPMN (Business Process Modeling Notation) to notacja, która powstała z inicjatywy organizacji o nazwie Business Process Modeling Initiative (BPMI). Zamiarem jej twórców było stworzenie sposobu zapisu procesów biznesowych na tyle prostego, by mogli z niego korzystać użytkownicy biznesowi, a jednocześnie umożliwiającego zapisanie wszystkich niezbędnych informacji o procesie potrzebnych analitykom i informatykom. Innymi słowy, miał on być czymś w rodzaju wspólnego języka pomiędzy osobami mającymi kompetencje tematyczne i informatyczne. Obecnie BPMN jest powszechnie stosowanym standardem zapisu procesów biznesowych. Niniejsza książka jest przeznaczona dla szerokiej rzeszy odbiorców, m.in. analityków, projektantów i programistów pracujących w firmach informatycznych zajmujących się automatyzacją procesów biznesowych. Informacje w niej zawarte mogą być również przydatne dla studentów kierunków informatycznych i związanych z organizacją i zarządzaniem.
Okładka książki Procesy biznesowe w praktyce

59,00 zł 40,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Biznes procesowo uporządkowany W tej książce, napisanej przez specjalistę informatyka od piętnastu lat zajmującego się procesami biznesowymi, poznasz zagadnienia dotyczące tych procesów z perspektywy praktycznej. Może ona okazać się tym cenniejsza, że autor opisuje, jak to wszystko działa w polskich warunkach, a ponadto omawia zagadnienia dotyczące zarówno przedsiębiorstw komercyjnych, jak i urzędów publicznych. Dlatego właśnie należy spodziewać się raczej porad praktycznych niż wykładu o charakterze akademickim. Miejsce naukowych definicji zajmuje praktyka zdobyta dzięki latom doświadczeń i… popełnionym przez autora błędom, na których teraz możesz się uczyć. Marek Piotrowski skupia się na czterech blokach zagadnień. Rozdziały od 2. do 5. traktują o formalnych aspektach projektowania procesów, o procesie w ogóle, o używanych notacjach i rodzajach obiegów. Następna część zawiera omówienie praktycznych zagadnień związanych z procesami biznesowymi, najczęściej popełnianymi błędami, rozwiązaniami typowych problemów spotykanych w warunkach polskich przedsiębiorstw i optymalizacją. Część trzecia mówi o testowaniu i pomiarach procesów. Ostatni, 12. rozdział mówi o tym, jakie zmiany w organizacji implikuje wprowadzenie struktury zorientowanej na procesy.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj